Voormalig temp-meiden, deel 6!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mosa1982, 2 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Sterre, hopelijk mag je snel weer zwanger zijn!

Jatobe, ik zie nu dat je een miskraam hebt gehad, was dat voor of na L? Want dan heb ik wrs ergens iets gemist.

All, het weer hier op Corfu is heerlijk, en liggen veel aan het zwembad met de kids :) vakantie zoals het hoort te zijn. N. heeft toch wel wat moeite met de veranderde omsgeving merken we, en heeft veel driftbuitjes..... Maar dat hoort nu eenmaal bij hem.

2. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Dank jullie wel :) We gaan trouwens niet gericht vrijen ofzo trouwens. We hebben zoiets van, we zien het wel.

Jatobe: ja jammer van het weer op jullie vakantie. Maar gelukkig wel goed vermaakt lees ik. Van dat zand had ik trouwens nog nooit gehoord. Is wel echt wat voor de jongens. Die zitten steeds hier in de tuin, dat is wat minder ;)

Oef 30.000 schuld. Nee dan wachtte ik ook nog even. Wij hopen quitte te draaien hier maar een klein beetje schuld verwacht ik ook nog wel.
    Ja die verkoopstyling..:D Ik ben er zo blij mee :):D Ze had nu vakantie dus het gaat in au.gustus worden. Ik mocht trouwens kiezen tussen dat of een kleur- en interieuradvies (eventueel voor in een nieuw huis) maar die verkoopstyling leek me voor nu beter.

Melisa: oeh jij zit lekker op corfu :cool: Lekker hoor, geniet er maar van! Ik had het vanmorgen gewoon behoorlijk koud toen ik naar m'n werk ging, brrr.

All: makelaar is net geweest om het bord te brengen :) Morgen even ophangen aan de carport. Wel maf hoor maar ik ben erg benieuwd. Nu kunnen we gewoon kijkers krijgen. Best apart haha :):p

Vandaag gewerkt, om 6 uur begonnen, gaaaap. Wel op tijd naar bed gegaan maar om 00.45 stond N naast me 'mama mag ik bij jou liggen' nee en huil huil.. Om 2.30 L wakker (is bijna nooit wakker) Knuffel kwijt.. En om 5 uur de wekker die ik niet hoorde maar R gelukkig wel :)

3. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    Nog een prettige, warme vakantie gewenst Melisa!
    Ik heb voor L. een missed abortion gehad, in 2009, na acht/negen weken. Heb een curettage gehad op 11 weken, en daarna helaas verklevingen (syndroom van asherman). Door dit ben ik naar de fertiliteitskliniek gegaan (ziekenhuis stelde dat er niets aan de hand was, maar ik had geen cyclus meer en werd niet meer ongesteld!), en de fertiliteitskliniek kwam er toen ook achter dat ik slechte eisprongen had op basis van PCOS. Ik heb nog altijd het gevoel dat dit ook een jongetje was. We noemen hem hier Sieb. En voor hem hangt er een extra vlinder hier in de tuin.:)

4. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Jatobe dan ben je bijna in mijn achtertuin geweest haha, leuk he dat drouwenerzand..

5. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    Ja, super! Moest nog wel even aan je denken, dacht: volgens mij woont Ricmar hier ergens in de buurt hihi. Ga je ook naar Borger dan voor boodschappen? Ik vind Emmen wel een erg leuke stad, maar mien hemel, als je wilt winkelen en je bent in het overdekte op de verkeerde hoek uitgekomen, dan maak je wel lekker wat kilometers om weer terug te komen! haha. Of ga je naar Stadskanaal?

6. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Voor de boodschappen meestal stadskanaal of. Gieten. Soms borger op koopzondagen. Is ook dichtbij dus....

7. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nou zeg... abo is weg op dit topic... ik dacht laat ik maar weer eens wat posten maar er wordt volop gekletst :).

Ik doe weer mee hoor!

Hier alles goed al ben ik vaak te moe voor hele verhaal zeker op mn telefoon...

8. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Hoe gaat het nu met je Salapio.....op vermoeidheid na.
    Blij met de zomervakantie denk ik:)

9. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Welke zomervakantie?! ;)

M en T moeten nog tot 18 resp. 19 juli (speelzaal en school) en ik nog een weekje langer ...

Verder gaat het erg goed, vandaag weer controle gehad bij de verlos, alles in orde. M vindt het geweldig dat ze nu eindelijk een zusje krijgt. T is continu poppen aan het verschonen, verstoppen onder zn trui en geboren laten worden, voeden (aan de borst dus :D). Allebei geven ze kusjes op mn buik en zeggen ze lieve dingen tegen de baby. S staat, port, ploft en duwt zn zusje vooral graag ;)

Hoe gaat het met Y en broertje?

10. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Hallo meiden,

Ook zo aan het genieten van het mooie weer :D

Wij zijn dit weekend voor het eerst met zijn tweeen op pad geweest terwijl opa&oma bij ons in huis kwamen oppassen. Heerlijk even bijtanken.
    Iedereen heeft het naar zijn zin gehad dus het was voor herhaling vatbaar. TOen we vanmiddag thuis kwamen heb ik ze wel weer allemaal flink platgeknuffeld ;)

@ Salapio, nog paar weekjes buffelen dus maar het gaat gelukkig goed :)

@ Ricmar, spannende tijd geweest, maar nu dus helemaal goed. Opluchting zeker. Gaat het met je man ook weer voorspoedig na operatie?

@ Jatobe, geen idee over het topic, maar welkom terug dan ;). Spannend dat jullie nu met T naar WKZ gaan. Hopelijk vinden jullie snel een oorzaak. Fijn dat het in elk geval geen prog. spierziekte is :)

@ Melisa, goede vakantie gehad, alweer terug?

@ Pookie, alles goed met broer en zus. Fijn dat je snel een freestyle op de kop hebt getikt. Ben op het moment ook niet zo snel met alles dus niet zo raar dat je er al een had voor ik je hem aanbood ;)
    Ga je deze week alweer aan het werk :$ Wat gaat de tijd weer snel. En heel veel succes!!!

@ Sterre, spannend op voor nr 3. Succes en veelplezier ;). en lekker aan het werk weer dus :)

@ Mosa, dikke knuffel Deze weken zullen idd niet heel makkelijk zijn. Kan me heel goed voorstellen dat het wat meer tijd kost om een plekje te geven. Het was al een heel mooi kindje waar je van bent bevallen. Waar je echt afscheid van hebt moeten nemen. Je had zo graag zoveel langer van hem genoten, maar helaas mocht dat niet zo zijn. Hopelijk kun je regelmatig een moment voor jezelf of met je vriend samen pakken waarbij je/jullie stil kunnen staan bij hem.

Nu op weg naar bed, morgen weer aan de slag

11. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hey meiden!

Salapio: vervelend dat je zo moe bent. Zal ook niet makkelijk bijtanken zijn met al 3 rondlopende kids. Wel lief dat M blij is dat ze nu eindelijk een zusje krijgt :) En T haar baart :D

Pookie: hoe bevalt het werken? Alles een beetje geregeld kunnen krijgen met de kids?

Afrola: heerlijk zeg dat jullie lekker met z'n 2tjes zijn weg geweest! En natuurlijk de kindjes platgeknuffeld :D Tja ondanks dat je ze af en toe achter het behang kunt plakken mis je ze toch altijd als ze weg zijn :)
    Ben je inmiddels weer wat aan het werk? En hoe gaat dat?

Melissa: zag op fb dat je weer terug was. Fijne vakantie gehad?

Mosa: ik wil je heel veel sterkte wensen nu de uitgerekende datum dichtbij komt. Zal niet makkelijk worden/zijn :(

Jatobe: hoe issie met de waterpokken?

Ricmar: hoe is het bij jou?

Djaar: hoe gaat het met je?

Zo hopelijk niemand vergeten...

Hier gaat het goed. Onze eerste de-natuur-haar-gang-laten-gaan-maand :p Toch wel spannend. Van de ene kant zou ik graag snel weer zwanger zijn maar van de andere kant zou het ook niet erg zijn als het nog even duurt (niet té lang natuurlijk :p) Ik heb het op mijn werk goed naar m'n zin. Leuke collega's, sfeer is goed en 1 a 2 dagen werken bevalt zeer goed. Ik vind het echt heerlijk om weer wat te hebben. Ik baal ook echt als ik mijn rooster krijg en ik hoef maar 1 dag te werken haha.
    Huis staat nu sinds 2 weken te koop. Ik ben benieuwd wanneer we kijkers gaan krijgen.

12. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wat fijn dat je werk zo goed bevalt. Hoe gaat het met de jongens? Spannende tijden met een huis dat te koop staat en je buik in de verhuur ;). Hopelijk hoef je niet te lang te wachten.

13. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Met de jongens gaat het goed. N is wel lekker dwars op zijn tijd. Zal de leeftijd wel zijn en misschien toe aan school? Maar ja, wat is toe zijn aan school he. Ik merk dat hij zich toch wat meer begint te vervelen ofzo. Hij vraagt ook iedere dag of we iets gaan doen. (Speeltuin, wandelen o.i.d) Maar van de andere kant kan hij ook ontzettend goed zelf spelen. Hele fantasieverhalen en zelf verzonnen dingen komen voorbij :D Ik kan er echt van genieten. Ook bepaalde gevoelens en emoties zie ik echt bij hem. Eerder was het natuurlijk nee en ik wil het niet gewoon vanwege zijn eigen willetje maar nu geeft hij ook echt aan waarom hij iets niet wilt of juist wel. Wel mooi om te zien die ontwikkelingen :)
    En L...tja haha. Bijna 2 dus alles is nee. Echt praten doet hij nog steeds niet maar zijn lievelingswoordjes zijn 'van mij' :D Alles is van bassie zeggen we weleens. Kan zich ook minder goed zelf vermaken en plakt nog steeds graag aan mama :) Totaal ander kind maar wel een heerlijk knuffel mannetje.

14. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    Salapio, hoe gaat het met jou? En met het meisje in je buik?

Sterre, fijn zeg dat het je zo goed bevalt. Je moet het altijd toch maar treffen toch? Leuk! En de eerste echte op-zijn-beloop-klusmaand, spannend! Wanneer is je nod? (ik ben helemaaaaaaaaaal niet nieuwsgierig)

De waterpokken: ja ongelooflijk he. nou, echt drama was het niet, behalve 2 gebieden: mijn voetzolen en......... mijn vagina! Aan de binnenkant zaten ze, met heeeeeeeeeel veel! Wat een brand en wat een jeuk, niet normaal. Was er echt naar van 1 nacht, heb toen anderhalf uur beneden gezeten op de bank. Jak. Maar vandaag alleen daar dus nog last, verder gelukkig niet meer. Jammer dat ik het boekje niet kon vinden wat mijn moeder zo goed bijschreven heeft qua kinderziektes die ik heb gehad. Te goed opgeborgen ergens............hebben jullie dat ook weleens?

Verder gaat het helemaal prima hier. L. heeft het zo ontzettend goed naar zijn zin op de psz, dat we er na de zomer een extra ochtend aan vast hebben geplakt. Verder is hij niet erg 2 op het moment, maar lekker ondernemend, kletserig en knuffelig. Dus dat bevalt mama wel goed zo. Gezellig!

Hoe is t met de rest?

15. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Hoi allen,

Vandaag weer mijn eerste werkdag na een heerlijke vakantie. Gisteren de kids voor 2 nachtjes naar mijn zus gebracht, want de gastouder heeft nog vakantie. Ik blijf dat maar niet leuk vinden, opstaan zonder kids.

Verder gaat alles hier zijn gangetje. Niets bijzonders te melden :)

16. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Opstaan zonder kids vind ik heerlijk. Als ik op een eigen tijd kan opstaan ;). Werkse!

17. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Jatobe: oef dat zijn geen leuke plekken :( En dat te goed opbergen is inderdaad herkenbaar! Ik heb i.i.g zeker waterpokken gehad, dat verhaal moet ik namelijk nog steeds aanhoren omdat ik het duivenhok ingekropen was. Buiten dat het gevaarlijk was v.w. de bacteriën waren ze me ook een uur kwijt...;):p
    Wat fijn dat L het zo naar zijn zin heeft :) Fijn he zo'n knuffelkind :D
    Mijn nod is pas begin juli. Ik heb wel zo'n app op mijn telefoon waar ik alles bij houd sinds de geboorte van L. Daar kan ik ongeveer wel aan zien wanneer alles is maar eigenlijk wil ik daar zo min mogelijk mee bezig zijn.. Al zag ik wel de eerste bleumkes van mijn vruchtbare dagen hihi :D

Melisa: en, eerste werkdag overleeft?
    Hmm op z'n tijd opstaan zonder kids vind ik niet zo erg. Al kijk ik wel altijd in de kamertjes omdat je toch wat mist. Maar op zich, nee af en toe wel lekker.

Salapio: last van de warmte nu of valt het mee?

All: hier een fijne dag gehad. We hebben een nieuwe zwembroek voor N geshopt. Eentje met haaien erop.. Dat vond hij wel wat :) Hij wilde eigenlijk ook wel graag in de zee zwemmen dan :p

18. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Upper-de-up...

Hoe gaat het met iedereen?
    Topic bloed wel een beetje dood he :(

19. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja jammer...

Niet echt last van de warmte gelukkig. Maar misschien komende week wel ;). Morgen lekker naar het strand in ieder geval!

20. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    hier alles oke, warmte nog niet veel last van, voel me gewoon super..

Deel Deze Pagina