Voormalig temp-meiden, deel 6!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mosa1982, 2 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Hier ook alles prima.

N. Hoest inmiddels al 2 maanden, en eindelijk heeft de huisarts een kuurtje gegeven, al werkt het na 3 dagen nog niet? Verder is het echt een vrolijk mannetje aan het worden, met echte jongensstreken.

Met C. Hebben we wat meer te stellen. Het is goed dat ze morgen weer naar de gastouder gaat haha. Sinds de vakantie poept ze ineens weer in haar broek? Als ze zo door gaat zal ze weer een luierbroekje aanmoeten voor op school! Zelf vind ze dat ik wel kan komen verschonen, dus dat kan best wel een onderliggende reden zijn?

Met mij gaat het prima :) Ben begonnen met hardlopen om even uit huis te zijn af en toe, en het gaat wonderbaarlijk goed. Ben inmiddels ook 10 kilo afgevallen sinds maart, best lekker.

2. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Melisa. Lekker sportief. Goed voor geest en lijf :). Misschien komt het ook door de spanning van school. Weten dat ze jou dmv poepen kan oproepen is dan natuurlijk veilig. M heeft 1x tegen de juf gezegd dat ze in haar broek had gepoept. Toen Jan op school kwam bleek er niets aan de hand... de darm ;).

T is nu een aantal dagen zindelijk en gaat het wonderwel goed!

3. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Salapio, hoe lullig ook, ik kan van mijn werk niet even een broek komen verschonen. Als de juf het ook niet doet.... Tja, dan leert ze het wel af?

4. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Salapio: toch wel met de fiets naar het strand gegaan? :p
    Haha die M.

Ricmar: wat super fijn dat je je zo goed voelt! Zeker met dit weer. Lekker genieten dus :)
    Hoe is het met je man?

Melisa: jij bent echt goed bezig! 10 kilo, wauw :) jij deed toch weight watchers? Ik wil ook (nog steeds hihi) beginnen met hardlopen. Ik heb net een nieuwe telefoon (alleen nog even wachten op een ander simkaartje) waar wel fatsoenlijk apps op kunnen dus wil ik er ook evy opzetten. Een vriendin van mij is er ook net mee begonnen. Ben benieuwd!

Vervelend dat C ineens weer in haar broek poept. Misschien de aankomende veranderingen? School e.d.

All: hier m'n vruchtbare dagen wel gehad volgens mij. Ben benieuwd :) Toch wel apart om het zonder tempen enzo te doen. Salapio: jij hebt bij S en deze zwangerschap ook niet getempt of wel?

5. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Bij S was het direct raak. En nu ... tja ... was nog niet ongesteld geweest en het lag ook nog niet helemaal in de planning (maar zeker niet helemaal niet).

6. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Salapio: dat is wel fijn. Nu we hebben besloten dat we het z'n gang laten gaan hoop ik ook echt dat het gewoon vanzelf komt, zonder dat ik er al te veel mee bezig ben. Al vind ik het nu al soms moeilijk om er niet mee bezig te zijn :)

7. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Hoi Meiden,

@ Sterre, spannende dagen voor NOD in ronde 1. Ook al laat je het op z'n beloop, kan ik me voorstellen dat je er stiekem toch veel mee bezig bent ;)
    Spannend hoor!
    Leuk dat je werk je goed bevalt en spannend dat jullie huis te koop staat, al geïnteresseerden geweest?

@ Salapio, lekker vakantie? lekker aan het genieten van kids en buikbaby?

@ Melisa, goed zeg 10 kilo eraf! Lastig zeg dat C weer even in een moeilijk periode zit. Ik merk ook goed dat 3,5 jaar naar 4 toe best een lastige leeftijdsfase is.
    J heeft ook van die dingen dat ze nu zegt, dat doe ik pas als ik 4 ben. Maar als ik 4 ben dan kan ik dat wel... ;)

Hopelijk bedenkt C zich snel weer en gaat ze gewoon weer op de wc poepen.

@ Jatobe, gelukkig weer van de waterpokken af. Apart toch dat je dat dan ineens krijg. Had L het ook? Fijn dat L even in een makkelijke fase zit!

@ Ricmar, fijn dat je je super voelt, houden zo!

@ HIer, wederom in de lappenmand. Ik heb 1 dag 100% gewerkt, kon ik me weer ziekmelden ivm een acute keelontsteking. Stond snel bij de HA op de stoep, pijn was niet uit te houden. Hij dacht toch aan een virus. Ik ontstekingsremmer meegekregen. Helaas hielp niet. 3 dagen later toch maar antibiotica gekregen. Het verbeterd inmiddels langzaam. Zo balen. Maar ja zoiets kun je niet plannen ;)

V doet het super die stapt nu lekker los rond :) vooral naar mama toe :)
    S kruipt als een dolle in het rond en hangt veel aan mama (knuffeltypje :))
    J heeft het best moeilijk nu ze bijna 4 is. (Dat hoeft pas als ik 4 ben, dat kan ik pas als ik 4 ben, dit mag nog nu ik nog geen 4 ben etc.) Gelukkig kan ze vaak spelen met kindjes uit de buurt.

8. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi meiden,

Ook weer eens een teken van leven van mij :)

Sterre, spannend dat jullie voor een 3e gaan!
    En hebben jullie al bezichtigingen gehad?

Salapio, leuk dat je weer een meisje krijgt!

Melisa, is N al van het hoesten af inmiddels?
    En 10 kilo afgevallen, erg knap! Ik ben ook wat kilo's afgevallen de laatste maanden, maar we hebben geen weegschaal dus ik zou niet weten hoeveel precies :)

Afrola, het zit jou helaas ook niet mee hè? :( Rot dat je nu ineens weer een keelontsteking hebt, niet leuk als je net weer echt begint met werken. Heb je wel het idee dat je het allemaal weer gaat redden?

Leuk dat V al loopt! Denk je dat S snel zal volgen? En herkenbaar van J, dat heeft onze V ook wel!

Hoe is het met de rest?

All, mijn kleine meisje is inmiddels een peuter geworden, wel apart dat ze alweer 2 jaar is. De 19e was ook gelijk mijn uitgerekende datum, was toch erg raar. En vreemd dat we nu eigenlijk een baby'tje zouden moeten hebben.

Verder gaat alles goed. We hebben een heerlijke vakantie gehad en gelukkig is het nu hier ook erg lekker weer :) V heeft natuurlijk ook vakantie van de psz en speelt bijna constant buiten met andere kinderen uit de buurt. Na de vakantie gaat N ook naar de psz, ik vind het zo leuk dat ze er dan een tijdje samen op zitten. En 2 vrije ochtenden voor mij, heb ik best zin in :D

V lijkt ook echt toe te zijn aan school, maar ze moet nog een paar maandjes wachten. Morgen met haar naar het CB, voor de allerlaatste keer. Vorige week met N geweest, ze zeiden daar dat N uitzonderlijk goed praat. Ze praat ook echt in volzinnen, inclusief juiste werkwoorden enzo. Heel leuk, maar soms ook wel vermoeiend, twee van die kletskousen ;)

9. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Afrola: he wat balen dat je na je eerste volle werkdag gelijk weer uit de running bent :( Gaat het inmiddels weer beter?
    Leuk dat V loopt en S volop aan het kruipen. Zullen jullie ook geen moment stil zitten of wel haha.
    Slimme J :D Slim bedacht om 4 al excuus te gebruiken.

Mosa: Nog geen kijkers gehad maar met dit weer vind ik dat eerlijk gezegd ook helemaal niet erg. Pff zie mezelf nu echt niet alles aan kant maken :)

Begrijpelijk dat het nu heel raar voor jullie moet zijn. Hebben jullie nog iets speciaals gedaan?

Ik kijk er ook naar uit om een ochtend all by myself te hebben als ze hier samen naar de psz gaan :D Ze zitten dinsdagochtend samen en i.e.i. ook op donderdagmiddag maar ze hebben iets verandert en nu zit L er in de ochtend en N in de middag. Wordt lekker op en neer rijden ;)

L moet toevallig maandag naar het CB. Hij klets een heleboel maar ook een heleboel bla bla nog :D Ben benieuwd of ze er iets van gaan zeggen :p
    Van N kreeg ik laatst wel een dingetje voor te vaccineren maar heb nog geen afspraak gekregen. Heb hem al verteld dat hij prikjes krijgt en hij pakt het goed op. Ben benieuwd of dat straks ook nog zo is als hij ze daadwerkelijk krijgt.

All: hier op dag 34. Had eigenlijk verwacht dat ik gister of vandaag ongesteld zou worden maar nog niet dus. Denk trouwens wel dat ik het gewoon ga worden hoor maar ik baal een beetje van m'n lange cyclus. Tja niks aan te doen.

10. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    Sterre, als je toch heel nieuwsgierig bent (en anders wij wel hoor), dan doe je toch gewoon een testje?;):D

11. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    hahaha Jatobe, JIJ bent vooral heel nieuwsgierig, hahaha :D:D:D

@ sterre, heerlijk dat je straks 1 ochtendje voor jezelf hebt. wel raar gepland dat n en l niet op hetzelfde moment naar psz kunnen, dat ze dan geen rekening
    kunnen met broertjes...

hopelijk krijg je snel duidelijkheid met je cyclus.

@ mosa, paar lastige dagen/weken weer gehad :(. lastig misschien dat de verjaaardag van n samen viel met de uitgerekende datum . maar nog gefeliciteerd met 2e verjaardag van n. en ook al zo'n kletskous, heerlijk :)
    ben je nog steeds veel met r bezig, of kun je de draad weer btje oppakken? willen jullie voor n 4e kindje gaan of nog niet erg over nagedacht?

ben inmiddels weer aardig opgeknapt :) AB hielp.
    donderdag weer 1 dag gewerkt, vrijdag vrij genomen ivm weer en het zou uotgestorven zijn op t werk. ergens wel vreemd. maar heb nog heel veel vakantiedagen staan.

Tom nam ook maar vrij, kinders naar kdv en toen hebben we even een bed uitgezocht, ergonomisch en ook mooier en groter dan ons huidige bed, heerlijk!

12. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Nou Sterre, ik ben benieuwd haha.

Afrola, fijn dat je weer bent opgeknapt. Hier lijken we wel een strippenkaart te hebben voor de huisarts. Dan weer iets met de kids, en zelf heb ik ook steeds wel iets..... Zal wel weer overgaan.

Nog een weekje en dan beginnen hier de scholen al weer, en dan gaat C. ook. Ik heb straks ook de hele vrijdagmorgen voor mezelf. Maar ik ga haar we missen hoor thuis.

13. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Jatobe: :D vanmorgen testje gedaan maar negatief. Had het ook wel verwacht maar stiekem wel jammer. En jawel, vanmiddag wat bloed ;) Heeft nog niet echt doorgezet maar verwacht het morgen wel.

Afrola: in eerste instantie kon L ook 's middags tegelijk met N naar de psz maar ze hebben iets verandert in het programma aanbod. Nu is er 's middags een programma voor de 3 jarige als voorbereiding op de basisschool. Daarom kon L er niet meer heen. Al heb ik wel even 'boos' opgebeld omdat ik een week van te voren nog gebeld had om de psz te regelen voor L en blij was dat ze tegelijk konden en 4 dagen later een mailtje dat ze de programma's op de schop hadden genomen. Maar goed, het is maar voor 2 maandjes, dan gaat N naar school.

Fijn dat je weer goed opgeknapt bent! En een nieuw bed uitgezocht, wanneer komt hij?

Melisa: spannend dat C volgende week naar school gaat! Had ze al geoefend voor de vakantie of gaat ze dat nog doen? Ze is toch van de 18e? (Sorry als ik het niet goed heb :)) Ik snap je helemaal dat je haar gaat missen. Pfff ik word nu al een beetje week als ik eraan denk dat m'n lieve manneke straks naar school gaat en ik hem moet gaan missen.

14. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Hoe is het hier?

@sterre, nieuwe ronde nieuwe kansen?

@melisa, ben het afgelopen jaar ook veel bij de ha geweest helaas. Zal nog wel ff zo blijven denk ik ;)
    C morgen haar eerste schooldag?

@hanna, s dan zeker morgen ook voor t eerst naar school? En jij weer aan t werk?

@pookie, weer aan t werk toch? Hoe gaat het en met h naar de opvang? Lukt de bv en kolven combi met werk?

Wij gaan zo naar het zwembad :). Een zwembad in een naburig stadje, schijnt heel leuk te zijn, ben benieuwd :)

15. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Ja, morgen C haar eerste schooldag. Ze gaat niet wennen, maar begint met 2 weken halve dagen. Wat betekend vrije dagen opnemen voor mama :( maar ik breng haar morgen lekker zelf.

Ik denk dat Hanna nog een week vakantie heeft?

Morgen moet ik voor onderzoeken naar het ziekenhuis. Heb al 2 maanden het gevoel dat er iets in mijn keel zit na een ontsteking. Morgen gaan ze dus even kijken, bleh.

16. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Spannend Melisa de eerste schooldag! En 2w halve dagen? Dat is wel veel zeg. M is twee keer gaan wennen voor de kerstvakantie en daarna fulltime gestart.

All zwaai!

17. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    hoe was de eerste schooldag?, melisa

18. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ben ook erg benieuwd. En wat goed onthouden Afrola! Mijn 3secondevisjegeheugen doet je dat niet na... helaas....

19. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Nou dames, de eerste dag vond ik erg zielig. Ze zat daar maar verloren in de klas. Ik mocht ook niet weg. Gisteren ging het al iets beer, en vandaag heeft ze er zin in. Het is voor ons beiden gewoon even wennen.

En nu kijk ik erg op tegen haar eerste dag BSO. Ineens heb ik het gevoel dat ik thuis moet zijn voor haar. Tja..........

20. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Melisa, fijn dat ze er vandaag al zinin had. Even wennen is logisch school is een grote stap :)

J heeft het hier dagelijks over naar school gaan. Ze kijkt er erg naar uit. Maar op het moment zelf zal het heeeel spannend zijn ;)

@salapio, dankje, mijn geheugen is nog niet wat het geweest is, maar al veel beter dan een paar maanden geleden ;)

Deel Deze Pagina