Voormalig temp-meiden, deel 6!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mosa1982, 2 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Spannend zo'n eerste schooldag. Zag op FB een slapende C. Ach het vergt ook veel energie he?

Ik heb nu nog 2,5 week vakantie. Morgen vliegen we naar Lanzarote voor twee weken.
    Daarna gaat S ook naar school.
    Ze heeft er zoveel zin in. Gisteren een dagje meegdraaid op de BSO waar ze haar een natuurtalentje noemden. Kijk daar ben ik trots op op mijn stoere meid!!

Salapio, hoe gaat het met je?

Mosa, is V weer helemaal opgeknapt?

Afrola, wanneer wordt J 4 jaar?

2. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    Willen jullie even meekijken? Ik heb geen idee van mijn cyclus, want ik houd hem niet meer bij. Maar ik heb zo'n pijn in mijn borsten en voel soms wat krampjes en heb toen toch maar een paar sensitesten besteld (kruidvat sloeg uit bij een eisprong, dus maar een ander merk voor mij). Ik zit wel zeker een heel aantal dagen na mijn eisprong, maar hoeveel......geen idee. Dit is het resultaat: zou er toch iets doorheen glippen? of t is een misdruk. Weten jullie hoe betrouwbaar sensitest is?
    pfff...ik haal me maar niets in mijn hoofd, maar ben wel blij dat ik dit even kan delen, want het houdt me wel bezig sinds vanmorgen.

Hanna, wat fijn dat het zo goed gaat op school!:) En alvast een hele fijn vakantie, geniet ervan! Zijn jullie al vaker op Lanzarote geweest?

3. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Sorry jatobe, dit wil je vast niet horen, maar waarom laat je je man niet nog een keer testen? Je blijft maar streepjes op testen krijgen, en je blijft ook maar testen. Ik zie inderdaad een streepje, maar dat is niet uitzonderlijk bij je helaas.

4. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    #2484 Jatobe, 17 aug 2013
    Laatst bewerkt: 17 aug 2013
    melisa, over het testen van mijn man: daar hebben we onze redenen voor. Maar wie zegt dat we dat al hebben laten doen? ;) Je hebt het over een test die toen uitsloeg op een eisprong, nu dus niet relevant. Trouwens, 'maar blijven' testen is al helemaal niet waar. Je ziet dus ook een streepje. Maar je weet dus niet hoe betrouwbaar sensitest is? Ik zou het op prijs stellen als je niet ook op andere plaatsen op dit forum over mijn man gaat beginnen, want ik heb natuurlijk niet voor niets een andere account aangemaakt. Als t je irriteert ofzo (dat idee krijg ik een beetje) dan kun je er misschien beter over heen lezen en gewoon reageren op andere posts. Jammer, maar voor mij beter dan dat gedram over mijn man.;)

5. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik zie wel een vaag streepje maar als die test ook heel gevoelig is zou die ook kunnen uitslaan bij verhoogd hcgniveau dat misschien niets met zwangerschap te maken heeft? Enige dat iets meer kan zeggen is een week wachten en nogmaals testen ;)

6. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Oke Jatobe, zal doen of je berichtjes lucht zijn. Mij best.....

7. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Melisa: hoe gaat het nu met C op school? Ik begrijp je dubbele gevoel. Van de ene kant moet er gewoon gewerkt worden maar van de andere kant wil je er natuurlijk ook zijn voor je meisje. Hier zeggen mensen steeds, N lekker naar school en jij meer tijd maar zo zie ik dat helemaal niet. Tuurlijk, tijd voor jezelf is op zich wel fijn maar ik ga hem erg missen :( Gelukkig kijkt hij er zelf heel erg naar uit en vraagt bijna dagelijks of hij al naar de basisschool mag :)

Even een vraagje nog; welke app heb jij ook alweer voor het hardlopen? En heb je daar iets voor betaald? Ik wil op zich best wat betalen maar dan moet het wel een fijne zijn natuurlijk :p

Salapio: wanneer ben je uitgerekend? En hoe hebben jullie het gedaan met de slaapkamers of komt de kleine bij jullie op de kamer?

Afrloa: hoe gaat het met jou? Weer aan het werk?

Hanna: fijne vakantie nog! Zag een foto van O op fb, wat een lekker mannetje is het :D Lijkt niks op zijn zus...ahum :p

Jatobe: ik zie een licht streepje. Maar is dit een ovutestje of een zwangerschapstest, dat begreep ik even niet :)

All: wij hebben afgelopen vrijdag een kijkert gehad :) Makelaar durfde zelfs te zeggen dat als de kijker over de kleine tuin heen kon komen er wel een bod zou kunnen komen. Nou ik ben benieuwd! Maar ga maar even nergens vanuit, kan het ook niet tegenvallen :)

Deze ronde doen we trouwens even 'niks'. Ik had voor mijn 30e verjaardag een parachutesprong cadeau gekregen en nu heeft de vriend van mijn moeder die een week na mijn nod ingepland. Beetje onhandig maar goed, ik wil het eigenlijk ook niet afzeggen omdat ik misschien zwanger zou kunnen zijn. Daarom maar besloten deze maand te skippen. Juni is namelijk ook best een leuke maand :p

8. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sterre, ik ben 17 okt uitgerekend. Meisje gaat de eerste maanden op onze kamer en daarna op haar eigen kamertje. S slaapt sinds vrijdag op zn nieuwe kamer dus de babykamer is weer vrij. Nu meer opslagruimte ;).

9. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Salapio: ah lekker bij jullie op de kamer :)
    Oeh de 17e.. Vlakbij mijn verjaardag (en die van hanna :p) maar jouw baby's zijn redelijk stipt toch haha :D

10. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik hoop dat deze zo lief is om te komen op een nacht dat de kinderen elders logeren :D. Dat geeft toch rust. Hoewel een bevalling zonder ziek kind me ook wel wat lijkt ;) (M was ziek bij bevalling jongens). Maar idd op of rond uitgerekende datum (39,5 / 40 / 40,1).

Spannend die sprong. Ik zou niet durven... en dus heel hard mn best doen om zwanger te zijn zodat ik niet zou hoeven...

Ook spannend van jullie huis. Hebben jullie ook al iets op het oog?

11. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Ja die sprong... Wilde ik altijd al een keer doen maar ik denk ik dat op het moment zelf de schijt haal :D

We hebben een tijdje geleden een huis gezien waar we allebei een positief gevoel bij hadden. Maar aangezien R best ver moet rijden en ik ook weer werk zitten we nog te twijfelen of we wel in dit dorp willen blijven of weer terug gaan richting de stad. Alleen dan wel weer in een dorp of aan de rand. zou niet in de stad willen wonen. Maar goed, eerst maar verkopen natuurlijk :) Kreeg net een telefoontje van de makelaar dat het niks wordt v.w. de tuin :( Helaas maar niks aan te doen.

12. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Sterre, het gaat gelukkig een heel stuk beter op school. Vandaag is ze wezen wennen op de BSO, want ook dat hoort er bij helaas. Maar ook dat vond ze wel leuk.

Ik loop met Evy. Daar kunnen lessen downloaden voor je mp3 opje telefoon. Vind het ideaal ;)

13. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    Salapio, wat ga je toch hard!

Sterre, het is een zwangerschapstest. Jullie ook druk doende met de huizen. Lang reizen voor werk is op termijn echt niet leuk, ik heb het lange tijd gedaan en pfff, op een gegeven moment heb je het er echt wel mee gehad. Ons huis staat nu 1 dag op Funda en we werden net gebeld door de makelaar dat we maandag al de eerste bezichtiging hebben. Fingers crossed!

14. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Spannend Jatobe. Heb je nog getest?

15. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    #2495 Jatobe, 21 aug 2013
    Laatst bewerkt: 21 aug 2013
    Ben heel benieuwd of de mensen die komen serieus zijn. Ik hoop t! t zou toch wat zijn om in deze tijd zo snel je huis te kunnen verkopen. (ben er een beetje hyper van haha) *zet zichzelf weer met beide voeten op de grond, natuuuuuuuuuuuuurlijk zijn de eerste kijker niet de koper Jatobe!* . Maar spannend is het wel.:D

Ik heb niet meer getest Salapio, ben het nog wel van plan als ik niet ongesteld word, maar ik heb t er hier maar liever niet meer over eerlijk gezegd. Ik word er vervelend van als mensen zo reageren, zonder recente achtergrondinformatie. Komt op mij over als gewoon meteen de kop indrukken eigenlijk. Al met al het voelt voor mij niet zo prettig meer om me erover uit te laten. Vaak krijg ik trouwens ook wel het idee dat degenen, die meteen bot reageren, zelf erg met het onderwerp bezig te zijn. Ik voel me in elk geval niet meer vrij om nog een test te kunnen plaatsen door die opmerkingen. Jammer, maar so be it. Beter dan onzinnige discussies. Hopelijk begrijp je het, ik geloof vast van wel.:)

Gaat alles nog immer gut met jou en het meisje in je buik? Groeien jullie goed? Twee koningskoppels straks, leuk hoor!:)

Deze zondag vieren we de derde verjaardag van L. Hij is er al helemaal mee bezig, telt tot dertien en eindigt altijd met 3:D. Want hij is nu geen 'koekenbakker' meer, hij is 'grote jonge mama'!:D Alleen de zindelijkheid, daar moet hij nog even drie in worden, dat wilde nog niet helemaal lukken. ;) Over een paar maanden weer een poging. We hebben een Cars taart besteld voor hem, bij iemand die ook zijn taart van vorig jaar gemaakt heeft. Zaterdag ga ik de taart ophalen, ben heel benieuwd hoe hij geworden is. Zal een foto plaatsen hier.:)

16. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Alvast gefeliciteerd met je grote jongen. T is pas sinds een paar weken zindelijk. Jongens zijn meestal niet zo snel :)

Hier alles goed. Buik is een mooi bolleke dus dat scheelt wel in hoe zwaar het is. Toch merk ik wel dat ik met de laatste 2m ben begonnen. Sneller moe. Langer over fietstochtjes doen ed ;)

17. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    Fijn dat alles ok is. :)Jij hebt gelukkig geen last van vocht en dat soort probleempjes he? Volgens mij hebben we hier nog helemaal geen bolleke-foto gezien van deze zwangerschap? Ben wel benieuwd hoor!:D

L. ligt nu lekker in bed met zijn nieuwe 'pratende' kat. Dat wil zeggen een wollen pluche ding met snorharen, die koekkoeksklok geluiden maakt en cowboykreten slaakt......gezellige conversatie via de babyfoon.:D

Misschien wel leuk: hier duwt L. de kinderwagen van kleine neef, gisteren in het bos.:)

18. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Leuke foto. Neefje lijkt wel op grote neef of niet?

Ik krijg geen buikfotos vanaf mn telefoon geplaatst. Maar lijkt precies op mn eerdere bollekes :)

19. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Jatobe: ah een zwangerschapstest... Ik zou toch een beetje zenuwachtig worden als ik zoiets had :D:)

Las op fb inderdaad dat jullie kijkers krijgen, spannend! Denk wel dat ze serieus zijn hoor en wie weet zijn het gelijk de goeie die willen kopen. Ik duim voor jullie i.i.g.

Hier was N ook pas met 3 jaar zindelijk. Overdag dan. Met 3,5 ook 's nachts en sinds kort poept hij ook op de wc...was ook nog een euvel maar goed, geen luiers meer hier :)

Salapio: fijn dat het allemaal goed gaat. Wel lastig dat je nu sneller moe bent e.d. En jammer dat je geen bolletje-foto's kan plaatsen :p

All: hier z'n gangetje, morgen weer werken.
    Alleen heeft L vandaag wel 2 keer overgegeven.. Was echt voor het eerst dat hij dat deed. Was precies R haha. Trok helemaal wit weg, zelfs z'n lippen. Toen hij het kwijt was kregen ze lippen weer kleur. Daarna heeft hij gewoon weer gespeeld en zelfs goed gegeten :( Nou ja, er zal hem wel iets dwars gezeten hebben.

N is echt een zeurpietje op het moment ;) Hele drama's over een muggenbultje bijvoorbeeld.
    En zeuren! Mijn god :$ Gister was het mama dit, mama dat, mama zus, mama zo... Ik zeg tegen hem, N wacht nou even 3 tellen.. 2 seconden later. Mama ik heb tot 3 geteld, mag ik nu wat vragen :D

20. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Haha die N wat een slimmerd. Zeuren ed herken ik wel. Hoort echt bij de laaysye helft van drie. Toe aan school ;). Bij T helpt het wel als hij overal in wordt betrokken. Hij wil ook graag meehelpen en dingen samen doen. Verder maak ik zoveel mogelijk speelafspraakjes. Het zal wel schelen als zn speelzaal weer van start gaat.

Deel Deze Pagina