S had trouwens ook zo'n kotssessie. Uiteraard op een avond dat Jan er niet was. Sta je daar met je voeten in een plasje kots en een plakkaat op je arm en in je nek... Ik vond hem toen ook erg op M lijken (T is minder van het kotsen).
@jatobe; zw-test??? Je man is toch geholpen toch nog twijfels over eventuele zwemmers? @ salapio; leuk een bolleke. Ik mis het wel een beetje, de zwangerschapsbuik. Nu ben ik gewoon weer dik @ hanna; gefeliciteerd met S. Ook al een grote meid. @ melisa; wennen op de BSO, moet dat ook nog. Grrrrr alsof de vrije uren/ dagen op je rug groeien. Zo en nu maar ff genieten van mijn wijntje, toch wel lekker een laatste poederfles naast de bv, slaapt het mannetje wat langer door. Het is trouwens een ontzettend lekker vrolijk binkie. Echt genieten.
Fijn dat het goed gaat Pook. En idd ik geniet enorm van mn bolleke. Ongegeneerd rondlopen met je dikke pens
Salapio: ja m'n moeder zegt ook steeds dat het de leeftijd is, dat zeuren. De psz is hier vorige week weer begonnen, yay Kan hij zich daar even uitkuren Alleen daarom zou ik iedere zomer zwanger willen zijn, geen buik inhouden enzo maar dat doen we toch maar niet Pookie: wat heerlijk dat H zo'n vrolijkere is Hier is de eerste verkoudheid gearriveerd Eerst N en nu heb ik het ook *snif*
Pookie, fijn dat het zo lekker gaat. Sterre: hier zijn de kids al 2 weken verkouden, manlief en ik gingen er van de week achteraan. En ik werd verrast met een heerlijke buikgriep. Hopelijk heb ik de rest niet aangestoken. Morgen groot feest voor ons meisje!!!
Melisa: he bah jullie ook al verkouden Echt niks aan. Ik denk dat L ook buikgriep heeft gehad. Zelf ben ik ook al de hele week niet fit en misselijk. Gelukkig niet overgeven, fieuw. Morgen feest bij jullie Alvast heel veel plezier!
Hier ook buikgriepachtige gebeurtenissen . Ik ben tot nog toe de enige die nergems.... (zeg het maar niet ).
Hier gelukkig geen buikgreep, wel helaas keelontsteking.:x Morgen de verjaardag van L. vieren, alweer drie dinsdag! Lijkt toch zo kort geleden dat we hem zo uit het ziekenhuis meekregen (hoezo sentimenteel haha):
Melisa: gefeliciteerd met C! Zag op fb dat ze goed verwent is vandaag Loe: fijne dag morgen! Ongelofelijk hoe snel het gaat he... Salapio: ja roep maar niks over jezelf af All: hier is nu iedereen geveld.. Nou ja, morgen maar rustig aan doen met z'n alle. N had wel oorpijn zei hij in bed, werd ook even wakker..pff ik hoop dat het geen oorontsteking is
Hier ook nog keelontsteking, getver. In augustus!:x Beterschap ook voor jullie Sterre! L. werd heel blij wakker vanochtend, helemaal toen hij zijn nieuwe fototoestel bij ons in bed mocht uitproberen:
Jatobe: ja inderdaad, bah. Had die verkoudheidjes enzo nog niet verwacht Leuke foto van L! Wat een leuk kereltje is het toch N gelukkig geen oorontsteking, fieuw. Wel sacherijnig haha maar goed, we voelen ons alle 4 niet lekker dus wel begrijpelijk.
Sorry meiden heel lang niks laten horen omdat ik me er niet meer zo goed bij vond passen door het lange afwezig zijn. Er is super veel gebeurd heel veel nare dingen maar Gelukkig gaat dat nu allemaal weer goed. En als klap op de vuurpijl na onze twee kindjes via de MMM ben ik "zomaar ineens" zwanger van nr 3. Wat een cadeau na alle ellende en de moeilijke periode die we hebben moeten doorstaan (ziekte K mochten we van héél dichtbij leren kennen). Het is een ongeloof dat dit zomaar ineens kan, vanmiddag twee duidelijke strepen op de test. Dit na een weekje blaasontsteking ik maar zeggen "ik denk niet dat ik zwanger kan zijn" tegen de assistende. Dus toch! Wat een groooot wonder. Maar ongeloof! Ik wilde dit jullie laten weten omdat ik toch een tijd met jullie mee getypt heb. <3 Liefs p.s helaas dit keer niet getempt. En ronde twee (was met de pil gestopt en had een heen en weer gevoel: liever niet terug de mmm in willen, maar nu heeft het kindje voor ons gekozen!). Maar vermoed dat ik rond woensdag 5 weken zwanger ben.
Gefeliciteerd babyD! En je mag hier altijd weer inhaken hoor. Fijn dat het weer beter met jullie gaat. Leuk om te lezen dat er toch best veel meiden voor een derde kindje gaan. Blijven we nog even in de baby's etc
Bedankt meiden! Het voelt voor mij net alsof dit kindje voor ons gaat ipv andersom omdat wij de mmm niet zagen zitten en we krijgen toch nog een kindje mag alles goed gaan. Echt wonderlijk, had het nooit verwacht wel erg gehoopt. @ melisa, dat vind ik lief
zwaai @ jatobe gefelicit2eerd met l. spannend vd kijkers @ melisa, gefeliciteerd met c @ pookie, fijn dat het goed gaat met kleine bink @ salapio, fijn dat je geniet van je bolleke en de kids goed gaan @ sterre, hier ook herkenning van zeuren en toe zijn aan school . Gelukkig meerdere vriendinnetjes in de straat van haar leeftijd. Alleen vanaf volgende week gaan die al naar achool, terwijl zij nog 5 weekjes moet wachten. ben benieuwd hoe dat gaat... @ baby d, gefeliciteerd, wat fijn zo zonder mmm @ hanna, gefeliciteerd met s, goede vakantie gehad?
Hier gaat t goed net een weekje vakantie gehad. we hebben ons thuis enet dagjes weg vermaakt echt genieten, weer werkte ook goed mee. morgen start een 3 daagse cursus, slaap ook 2 nachten elders. Dat is even jammer, maar ben benieuwd naar de cursus. Volgende week gaat T voor 10 dagen weg voor werk. Zal wel druk worden
BabyD: ohhh wauw meid! Gefeliciteerd! Wat een mooi en bijzonder geschenk! Hoe voel je je? En wanneer heb je een echo? Maar wat rot dat jullie zo'n bewogen tijd achter de rug hebben. Vooral met k.. Vreselijke ziekte Haak inderdaad maar gewoon weer in hoor Afrola: fijn dat jullie een lekker weekje hebben gehad. Spannend van die cursus, veel plezier! 10 dagen zonder man is best lang, heb je wel hulp? All: hier druk weekje. Woensdag is L jarig, wordt hij alweer 2! We doen 's avonds voor de familie en zaterdag voor vrienden en kinderen. Tussendoor nog 2 dagen werken. Zondag is m'n schoonvader jarig en maandag op vakanzieee Lekker 10 dagen naar Italië, heb er echt zin in.