Bedankt! Afrola, dat is lang 10 dagen! Niet leuk. Sterre, idd en vreselijke ziekte en de meesten die ze ontmoet hebben van de chemo's zijn overleden inmiddels. Heel hard. Mede door alles besloten om voor een 3e te gaan als je iets graag wilt moet je er gewoon voor gaan denk ik nu. En dan zomaar ineens dit cadeau . Bedacht vanmorgen nog dat ik zelfs maanden na de bevalling nooit eens ongesteld was geweest en nu ineens zomaar zwanger hem apart! Moet gewoon zo zijn! Ik ben heel erg moe dit had Ik zo niet verwacht maar we slaan ons er wel doorheen verder af en toe misselijk maar vind het wel fijn om kwaaltjes te hebben. Welke dag zit jij!? Spannend ook voor de derde! Afspraak is volg week dinsdag al. Niet normaal. Je moet toch vanaf de eisprong rekenen met een lange cyclus? Week terug heb ik negatief getest. En ze zegt gewoon gezien de menstruatie dat ik vandaag 7 weken ben. Vind het maar vreemd. Heb niet getempt maar ken mijn lichaam ondertussen heel goed en we hebben precies het goede moment geklust zeg maar haha was echt niet in de dag! Dus ben bang weinig op echo te zien!
BabyD: oef dat is inderdaad vreselijk als veel mensen overlijden Zo wordt je nog eens extra met je neus op de feiten gedrukt. Kan me voorstellen dat je kwaaltjes wel fijn vind, zou ik ook hebben Maar echt super zeg! Mooi verhaal Spannend van de echo, ben benieuwd hoe ver je bent. Ik zit nu op dag 25 maar zoals altijd weer een kaartje waar je geen wijs uit wordt. Ik denk zelf dat ik mijn ei wel gehad heb maar ff geeft niks aan Temperatuur is nu ook heel anders als toen we voor L gingen. Wel rottig maar ja, wat doe je eraan he haha.
Ricmar, ik zie je online nu. Ook vanaf hier van harte gefeliciteerd met jullie zoontje en broertje van V.!! Ik hoop dat het goed met hem EN met jou gaat, het zal toch een behoorlijke schok zijn geweest dat J. ineens gehaald moest worden. Ik wens jullie een zo kort mogelijke tijd op de NICU en dat J. maar goed en gezond mag aansterken!
Hooo wat lees ik nu! Ricmar, dat is te vroeg vrouw. Hartelijk gefeliciteerd met jullie zoon en broertje!!!
@ricmar van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje!! @sterre, spannend. Ik ben na 1 kaartje gestopt met tempen kon niks uit t kaartje halen was ook verkouden geweest en vertrouwde mijn lichaam nog steeds niet en zo zie je maar haha hoop dat jullie ook gauw geluk mogen krijgen!
O'Jee Ricmar dat is wel wat vroeg maar hierbij wel VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON EN BROERTJE!
@babyD; gefeliciteerd met de zwangerschap @afrola; hoe is hij nu met jou meissie, alweer wat opgeknapt. @mosa; N ook naar de psz. Leuk hoor, nu kan V haar nog even wegwijs maken voor de kleuterschool. @sterre; het nadeel van tempkaartjes is dat vaak pas achteraf duidelijk wordt wanneer het ei gevallen is en of de poging geslaagd was Vandaag ben ik vrij. Weer een wendag van H op het KDV. Ook ben ik niet topfit dus ik blijf lekker thuis. Kleertjes van Y en H op MP zetten. De mozesmand staat nu op MP. En de boel boven gaat even goed opgeruimd worden. Ik mag nu wel opschieten want ik moet H om half 3 alweer ophalen
Pookie, dankje! Altijd teveel plannen voor in een korte tijd he dan denk je ff wat te kùnnen doen maar dat valt altijd tegen succes nog ff tot half 3. Vandaag de echo ben nu dus toch 5w6d of 5w5d zwanger denk het laatste. Gyn gaf me zonder echo al gelijk over de termijn hij zei je cyclussen zijn zoiezo anders. Dus ja foutje van de telefoniste. Alleen een zwangerschapsring gezien en hij dacht dat het eentje was. Over twee weken weer. Hopelijk dan een veel beter beeld!! Wel onzeker zo'n echo maar we houden vertrouwen het ziet er iig wel uit zoals het moet op dit termijn .
ricmar en ricmarman gefeliciteerd met jullie zoon en broertje! babyD, so far so good. Hopelijk zien jullie de volgende keer een heel mooi kloppend hartje.
@ricmar, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje . hopelijk gaat alles goed en kunnen jullie genieten van de kleine man. Ook veel sterkte de komende weken want het zal ook een hele zorg zijn. @babyd, een eerste goede echo , op naar meer @pookie, spannend wendagen. Dus binnenkort weer aan het werk. Zin in of was het thuis ook wel lekker? @schoolgaande kids, hoe gaat het? Hebben ze het naar hun zin? @ mij, gaat best goed . Vorige week trainig gestart over persoonlijke effectiviteit. Intensieve trainig. Het gaat oa over je persoonlijkheid en hoe je die in kunt zetten voor effectieve communicatie. Ik was al erg over mezelf aan het nadenken en die training zet me nog meer aan het nadenken. Ik ben nog wel ff met mezelf bezig
L. heeft gisteren zijn derde verjaardag op de psz gevierd,was zo ontzettend leuk. Ik heb er een film van gemaakt. Wat heeft hij genoten, zo leuk om te zien!
@ Jatobe, is L al jarig geweest of moet hij nog jarig worden? Van harte gefeliciteerd maar! Leuk wanneer ze zo erg genieten <3
Baby D, dank je. L. is van 27 aug... dat viel in de vakantie hier, daarom een weekje later getrakteerd. Foto van een blij jongetje op de terugweg:
Ricmar, van harte gefeliciteerd!!! Wat een leuke foto van L! Afrola, hopelijk brengt de cursus wat je ervan verwacht. Vandaag vieren we de verjaardag van S. ze was erg blij met haar nieuwe krijtbord en zeker ook met haar taart. Mijn zus heeft een prinsessentaart gemaakt voor haar. Erg lief!
Gefeliciteerd Hanna met de verjaardag van S ze zal van de week wel jarig zijn vermoed ik? Grote meid, mooi meisje ook!
Voor iedereen zonder facebook of wie geen vrienden is met me, hier een recente foto van onze knapperd. Hij gaat heel goed, is al boven zijn geboorte gewicht (was 1370) en nu 1427. Met mij gaat het redelijk, nog steeds die akelige hoofdpijn, maar de wond hersteld goed en ik vloei sinds 2 dagen niets meer. Bv is goed op gang en ik heb zelfs al voorraad in de vriezer voor als Jesse thuis komt.. Jesse krijgt nu 8 keer 28 ml moedermelk per dag...
Wat super goed Ricmar wat groeit jullie mannetje goed!! Echt fijn te lezen en wat een heerlijk mannetje. Herkenbaar die mini rompertjes en lieve kleine koppie ookal was onze dame al wat groter ik zie toch weer die herkenning (2080gram was D met 34w5d). Mooi mannetje jullie kleine Jesse. Maar wat super fijn dat hij zo goed groeit zeg dat is al de helft van het hele werk . Nu maar goed aansterken Jesse! Sterkte voor jou en je gezin de komende periode zonder jullie kleine man thuis.