Lekker dan! Gelukkig is het daarna allemaal goed gekomen met mooie L als resultaat En pillen of curettage, het is allebei kl*te, maar helaas is het soms kiezen tussen 2 kwaden
@babyd: Als eerst een dikke knuffel, heel verdrietig dat het fout is gegaan. Wat betreft de miskraam opwekken. Ik heb de pillen en een curettage meegemaakt maar ik geef zelf toch de voorkeur aan de curettage. De pillen werden bij ons alleen in het zh toegediend en ik heb daar ook een dag doorgebracht. Pijn viel mee maar het proces zelf, na de dag opnamen toch nog 3 dagen flink last gehad vond ik emotioneel zwaarder dan de curettage. Daarmee was het weg en meer afgesloten voor mij. Het is dus echt een zeer persoonlijke keus en ik hoop voor je dat het toch nog spontaan loskomt. @mosa; Gefeliciteerd met je de geboorte van je nichtje. Dat is zeker heel dubbel voor jullie. Ik ben alweer een tijdje aan het werk hoor. Alleen ging H nog niet naar het KDV maar ging hij 4 dagen naar mijn ouders. Nu is het 2/2. Y gaat over een maandje al naar school en ze is er ook meer dan klaar voor. Het kdv zelf kan haar niet meer boeien, het spelen met vriendinnetjes vindt ze gelukkig nog wel leuk. Hopelijk is de crisis nu echt op zijn retour en kan je een leuke baan in de buurt vinden. Dat treinen lijk mij heel naar. En ook lastig in combinatie met de basisschool en het brengen/halen en zo. Mijn overbuurvrouw is trouwens weer oma geworden en haar dochter woont bij jullie in het dorp. Als ze erover vertelt vraag ik mij altijd af of jullie haar misschien kennen. @jatobe; spannend een MRI, vooral voor een kind. Hopelijk komt er een bevredigende diagnose van.
BabyD: nogmaals veel sterkte! Hopelijk kan je een voor jou juiste keuze maken, of heb je hem inmiddels al gemaakt. Mosa: leuk om hier van je te horen! Ook hier nog gefeliciteerd met je verse nichtje Is een flinke dame zo te lezen Logisch dat het dubbel voelt. Leuk dat N zo vrolijk is Is zij ook zo'n lange dame als V? Zal vast wel Spannend he dat de kindjes al bijna naar school gaan Je had het op fb over een bepaalde school. Hoe geven ze daar les? Pookie: lukt het regelen allemaal een beetje met de kinderen? Omdat je daar wat tegenop zag.. Y dus ook echt toe aan school, gelukkig mag ze bijna Jatobe: spannend de mri. Maar wat is er nou precies aan de hand dan met L, loopt hij zo moeilijk? All: gister naar de e.fteling geweest, was erg leuk Jongens keken echt hun ogen uit. N vond het sprookjesbos erg indrukwekkend. Dan merk je echt dat werkelijkheid en fantasie nog erg door elkaar lopen voor hem. Al laat hij zich dan ook wel weer goed uitleggen dat het niet echt is allemaal..maar toch he. Hij neemt alles zo bewust in zich op. Veel te 'volwassen' al in dat koppie. L walste over en door alles heen. Die is echt kind, vond de carrousel helemaal geweldig.. Nou ja, zeg maar alles waar we in zijn geweest In de panda.droom reageerde hij zo grappig op die 3D beelden. Hij probeerde de visjes te pakken enzo
Dat klinkt als een hele leuke dag Sterre! Wat ik mij wel afvroeg bij de foto van FB: kun jij echt een hele dag op die hakken daar in de Ef.teling rondlopen?? Mijn diepe respect hihi daarvoor hoor) Lenn loopt niet moeilijk, maar heeft een afwijkend loopje. Hij kan niet goed springen en alleen op een vreemde manier rennen, of iets wat daarop lijkt. De kracht in het linker beentje is minder. Dus ja, het is niet helemaal 'normaal'. Met zijn armen is dan weer niets aan de hand. Zij voetjes staan ook nog erg naar binnen gezakt en zijn rechter been is nog steeds iets langer en dikker dan het linker. Aansluitend aan de MRI hebben we een afspraak bij de orthopeed, die nieuwe, goed passende zooltjes zal maken voor hem voor in zijn schoenen. Ik ben echt heel benieuwd of er iets uit de MRI gaat komen. Ook wordt standaard zijn DNA geprikt als hij onder narcose is voor de MRI.
Heftig hoor jatobe... Sterre op hakken door de Efteling? !?!?!?! Sjeemig... ik vind hakken sowieso al een beproeving
Knap! S is in een alleenmaaropmamamaardatisooknietgoedfase en slaapt niet of nauwelijks meer overdag. Enorme TUF dus en ik hoop dat die fase over 4w voorbij is... maar ik vrees...
Dat MOET zeker un fase zijn: heb je hem al wel verteld hoe oud hij is? Sterkte. Hier wil L. ook in het mama-bed, maar is gelukkig wel gevoelig voor afleiding. Zondagochtend zegt hij standaard: papa? Ja Lenn. Lenn bij mama liggen in het mama bed. Ok jongen. En ik dan: papa uit bed. Broodje chocola maken... Wat ga jij toch hard met je zwangerschap: je sjeest er voor mijn gevoel doorheen!
@Jatobe, spannend die mri, good luck alvast. @ Mosa, mijn termijn voelt als niets bij de jouwe.. Vind mijn vragen daarom ook allemaal stom vergeleken bij wat jij moest meemaken meid... 't Is nog zo klein.. Maar wil zoals 't nu staat wel voor de pillen gaan. Heb jij voorafgaand de cytotec nog iets anders gekregen? Ik vergeet die naam steeds, maar dat is volgens mij iets wat de bmm er klaar voor maakt.. En dat zou ik er liever bij hebben aangezien mijn ontsluiting bij de bevallingen al veel te langzaam ging (bij 5cm doorgeprikt en waren de baby's er in minuten). Gefeliciteerd met je nichtje . Dat is een best gewicht!! Leuk om over je te lezen en zo vol trots over je meiden. <3 @ Pookie, dankjewel. Bij ons zh moet je de pillen thuis inbrengen. Denkt dat ik het beter kan afsluiten wanneer ik het zelf meemaak. Het lijkt me heel erg gek om zwanger heen te gaan en er niets van mee te krijgen dat het weggehaald wordt. 't Is beide onmenselijk.. Curretage is alleen veel sneller achter de rug natuurlijk.. @ Sterre, klinkt als een heerlijk dagje e.fteling! Genieten zeg je twee kleine mannetjes! @ Hakken hahaha ik heb geen eens platte schoenen behalve m'n slippers @ Salapio, OEF zwaar.. Hoop ook dat die fase heel gauw weer voorbij is!! Je hoeft nog maar ff gaat hard. D was ook geen slaapster. I wil soms ook niet maar hij moet gewoon veel te moe om niet meer te gaan slapen in de middag. Pff krampen hier.. Zou toch fijn zijn als het ging doorzetten vanavond.
T heeft geslapen tot 2,5 jaar. Altijd braaf in zm bedje. Dus voor onze maatstaven een slaapkop BabyD, ik duim voor je. Dikke knuf...
Pookie, oké, dus je bent alweer helemaal aan het werk. Vindt H het leuk op het kdv? En weet je hoe de dochter van je overbuurvrouw heet? Je hebt me nieuwsgierig gemaakt Anders misschien een pb-tje? Sterre, N is ook wel lang maar wel minder lang dan V. N is boven gemiddeld lang zeg maar, en V zat al vanaf een half jaar ofzo boven de groeicurve. En nog steeds, maar ze volgt wel keurig haar eigen lijntje. Je hakken vielen mij ook op op Facebook Jatobe, goed dat jullie toch nog verder gaan kijken met L als hij afwijkend loopt. Wie weet is het iets wat nu nog relatief makkelijk te verhelpen is. Zo had ik O-benen en omdat ik vroeger met slapen spalkjes heb gehad, zie je er helemaal niets meer van. Daar ben ik nu wel blij om Wanneer gaat het gebeuren? En hoe heeft hij geslapen zonder speen? Hier was toen de spenenfee bij V een uitkomst Speentje weg en een cadeautje ervoor in de plaats, ze is er toen zonder problemen af gekomen. N is een duimer, dat wordt lastiger om af te leren Maar voor nu vind ik het vooral nog schattig Salapio, succes met S! En hopelijk komt hij er snel achter dat een middagdutje toch nog wel érg lekker is! N slaat af en toe een middagje over, maar verder vindt ze het gelukkig nog heerlijk om te slapen. BabyD, tussen V en N heb ik een MA gehad (met 12 weken) en toen dus die pillen gehad. Bij R* ben ik toen gewoon bevallen, die was natuurlijk al een heel stuk groter. Maar na welk termijn het fout gaat, het blijft gewoon verdrietig. En je hoeft het echt niet te vergelijken met mijn situatie toen, dit is ook erg! Dus jouw vragen zijn al helemaal niet stom! Ik weet even niet meer of ik voorafgaand aan de cytotec iets anders heb gekregen. Ik denk het wel, volgens mij is dat standaard zodat je lichaam al iets voorbereid is, maar helemaal zeker ben ik niet. Maar dat kun je toch sowieso aangeven als je dat graag wilt? Hier zijn de eerste pillen ingebracht door een gyn in het ziekenhuis (vond ik best vervelend, ik was nog nooit bij een gyn geweest) en de dagen erna heeft de vk het gedaan. Ik mocht ze in ieder geval niet zelf inbrengen, volgens mij was het zo dat het best lastig is om zelf in te brengen, omdat ze ver moeten zeg maar. Misschien kun je dat nog even navragen? Maar hopelijk zet het dit weekend vanzelf door, dat zou wel het 'fijnste' zijn hè? Moet je nu maandag weer langskomen? Ik neem aan dat je dan weer een echo krijgt? Ik moest toen een hele week wachten, omdat ze dan écht zekerheid hadden dat het vruchtje niet doorgegroeid was. Veel sterkte in ieder geval met alles! All, ik heb weer eens last van mijn rug Er zit sinds gisterenochtend een zenuw klem in mijn onderrug, wat is dat pijnlijk! Het straalt ook helemaal door tot in mijn benen. Mijn moeder kon gelukkig de meiden opvangen. Maar het is zo irritant dat mijn rug nu weer gaat klooien terwijl ik eigenlijk net weer klaar was bij de fysio N komt trouwens de laatste tijd vaak naar me toe en zegt dan: ik vind je lief mama En als ik zeg dat ik heel veel van haar hou, dan zegt ze: ik hou ook van jou. Zo heerlijk om te horen
Ach, wat een cutie, die N. Die rug van jou, daar had je wel een ander exemplaar van willen hebben volgens mij Mosa, of niet? Wat ontzettend vervelend. Vind sowieso pijn in je rug of hoofd wel een van de vervelendste pijnen.:x Wat praat N. dan inderdaad al ontzettend goed. L. is wat langzamer, maar die zegt nog niet 'ik hou van jou'. Hij accepteert het wel heel makkelijk als ik dat tegen hem zeg. of hij zegt: nog een keer mama. Er komt wel regelmatig iets uit, dat klinkt als: mama? ik vinne jou liefffff, ooooooooo, ik kheb je zo gemist! (ook als hij me vijf minuten niet gezien heeft) Update: deze stoere jongen hier is gewoon lekker gaan slapen!! *trots* Edit: ik hoop dat als er toch een oorzaak aan te wijzen moet zijn, dat het zoiets zal zijn Mosa als jij had. Maar de MRI wordt in principe gedaan omdat men zuurstoftekort bij die rotbevalling van ons niet kon uitsluiten, ondanks dat daar zijn looppatroon ook niet erg op lijkt. Het is dus nog best even spannend 7 oktober.
Jatobe: och ja dat heb je verteld, sorry sorry sorry Van de ene kant wil je natuurlijk niet dat je kind iets heeft maar van de andere kant hoop ik voor je dat er wat uit gaat komen. Is er al eerder een scan o.i.d van gemaakt? En waarom wordt er DNA geprikt? Is trouwens gewoon interesse hoor Haha ja die hakken.. Het valt uiteindelijk wel mee hoor qua hoogte, ik sta redelijk stabiel Maar stiekem was het eigenlijk een foutje Heb ze 's ochtends aangetrokken en er gewoon niet bij nagedacht Pas toen ik de auto uitstapte zeg ik iedereen op platte schoenen en sommige hadden echt van die wandelschoenen aan en toen dacht ik; shit... Goed van L zonder speen! Haha lekker bij jullie in bed Hier ook en ik vind het héérlijk Salapio: oewh wat lastig die tuf Hopelijk trekt hij snel weer bij. Slapen: N was redelijk snel klaar met middagslaapjes, L daarentegen...volgens mij doet hij het op zijn 18e nog BabyD: hier 1 paar zonder hakken. Sinds het zo goed met mijn rug gaat heb ik alle platte schoenen verbannen Maar ik ben nu toch voor van die hippe gympen aan het kijken die nu in zijn haha. Die vind ik toch wel erg leuk Dikke knuffel voor jou! Sterkte! Mosa: wat rot dat je weer zoveel last van je rug hebt Nu weer terug naar de fysio? Nah lief van N! L zegt nog niet zoveel al gaat het wel een heel stuk beter dan eerder. N zegt wel vaak ; mama ik hou van jou, heel veel, voor altijd en nooit vergeten he Ook kusjes mag ik niet wegdoen haha. En nu snel posten want de batterij is bijna op
Mag je gerust vragen hoor Sterre. DNA gewoon voor volledig beeld, en zeker weten of het verschil in been niet door een of ander chromosoomafwijking wordt veroorzaakt. Dus eigenlijk is t een soort speurtocht naar de oorzaak.
Dankje wel mosa ik lees het net. Cytotec mee gekregen en moet t zelf inbrengen. Geen myfegyne dat mocht niet. Baal er van dat heeft ze ook wel gemerkt maar het maakte geen verandering. Dat gaven ze niet in mijn geval. Tabletjes zelf inbrengen. Ga zaterdag beginnen 2x daags 2 en zondag weer. Hopelijk komt alles er uit. Mijn buik blijft groeien kan er nu niet meer omheen dus mij zie je niet meer zonder jas buiten. Wil het achter me laten dit is iets van ons waar niet over geroddeld hoeft te worden hier. Maar wat voelt het dubbel heb een mooi beginnend buikje waar ik normaal zo trots mee zou zijn. Maar er groeit geen babytje.. Ik heb een foto in mn privé album gezet voor degene wie ik in mijn lijst heb hier. Zal nu nog ff snel wat in huis doen het blijft er weer wat bij. Dochter straks weer ophalen van psz en mn kleine ventje straks weer wakker maken. Tijd gaat al zo hard. Sorry voor de ego maar wilde het even kwijt.