Voormalig temp-meiden, deel 6!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mosa1982, 2 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loe

Loe Niet meer actief

Lieffffffffffffffffffffffffffffffff!!!!!!!!!!

2. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    pookie mooi kaartje

3. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    pookie: lief kaartje!

4. Loe

Loe Niet meer actief

Ben vandaag naar de huisarts geweeest. Knobbel in mijn borst, die ook goed pijnlijk is. Nooit leuk, je denkt meteen aan borstkanker.... Huisarts vermoedt een cyste. Kan gelukkig woensdagmiddag al terecht voor een mammografie en echo. Bah, heb ik weer.

5. BabyD

BabyD Fanatiek lid

30 jun 2010
    1.289
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Pookie, aah wat een prachtige kaart-foto!!

@ Loe, getsiederrie... Schrikken als je zoiets ontdekt! Sterkte woensdag en hoop dat het idd een cyste is en niks ernstigs.

6. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen meiden,

Vandaag is mijn laatste werkdag. Morgen alleen ,s avonds nog het kerstdiner.
    Heerlijk idee dat ik nu vrij fit mijn verlof in ga en ik ben van plan heerlijk te gaan tutten met al die kleine babykleertjes :)
    Als het goed is gaat Svinthe in het weekend definitief over naar haar nieuwe kamer en dan kan ik aan de slag op de babykamer!

Pookie, wat een lieven kaart! Mooi gedaan zo!!

Loe, oei dat lijkt me wel erg schrikken.
    Hopelijk gaat het allemaal erg meevallen!

Fjne dag allemaal

7. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    STerre, hoe is het examen gegaan gisteren?
    Hopelijk helemaal goed en ben je er lekker anaf.
    Wanneer krijg je je cijfer?

Mosa, lekker uit eten geweest in een sterrenrestaurant. :)
    Ik doe dat ook heel af en toe maar ben iet zo,n fijnproever hahahah, dus ik geniet dan meer van de reacties van mijn tafelgenoten ;)

Elmer olifant is inderdaad het thema op de babykamer. En dat blijft het ook gewoon. We gaan er niet te veel aan veranderen. Wel komt er een plankje boven de commode om spullen op te zetten. Nu staat datop de commode, maar alles v alt er steeds vanaf..... Grrrrr

8. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi dames,

Pookie, ooh wauw, wat een ontzettend lieve en mooie kerstkaart zeg! Dat is dus van die shoot? Heb je er nog meer mooie foto's van gekregen?

Sterre, hoe ging je examen?

Loe, eng hoor, van het knobbeltje! Succes, ik ga hard duimen dat het iets onschuldigs is!

BabyD, wat een lange dagen zullen het voor je zijn zeg! Hoe voel je je vandaag?

N sliep pas evengoed door, ondanks dat we de laatste fles niet hebben gegeven :) Heerlijk dus, ze slaapt dan zo 12 uur achter elkaar, niet verkeerd natuurlijk!

Hanna, yeah, je laatste werkdag, heerlijk! En fijn dat je alles goed hebt kunnen afsluiten :) Kun je van je welverdiende verlof gaan beginnen!

All, hier gaat alles goed. N hoest nog wel flink en haar oogjes zien er waterig uit maar ze blijft vrolijk. En ze slaapt en drinkt gelukkig ook goed.
    V slaapt nog wel wisselend, zowel overdags als 's nachts. Vannacht is ze weer een tijd wakker geweest, maar nu slaapt ze gelukkig wel goed.

Zelf voel ik me lichamelijk niet zo goed, heb ontzettende last van mijn knieën, heupen en liezen. Hopelijk helpt Mensendieck waar ik in het nieuwe jaar naar wil gaan kijken.

Ik moest gisteren wel lachen, ik wilde boodschappen doen maar ik kon mijn portemonnee niet vinden. V helpen met zoeken, maar we konden hem echt niet vinden (inmiddels wel weer, op een hele suffe plek :)). Dan maar geen boodschappen, was gelukkig ook niet echt nodig. Komt V met haar speelgoedkassa aan en zegt heel triomfantelijk: kijk mam, muntjes :D Zo schattig vond ik dat!

Straks gaan we pannenkoeken eten bij mijn schoonouders. Donderdag is de operatie van mijn schoonvader, best spannend.

Zo, ik ga weer wat nuttigs doen voordat (één van) de meiden weer wakker worden.

Fijne dag nog!

9. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    O ja, mijn kleine meisje is alweer 5 maanden. Ik vind het niet normaal hoe hard het gaat!!

10. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
  11. BabyD

BabyD Fanatiek lid

30 jun 2010
    1.289
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Hanna, nu lekker genieten van je verlof :D ! Heel fijn dat je je nog zo goed voelt. Dan kun je echt nog goed genieten. En lekker met de babykleertjes en dingetjes aan de slag.

@ Mosa, wauw super hoor dat N zo goed slaapt, echt geweldig. Hoop dat ze niet alsnog last krijgt van het ziekjes zijn.
    Hoelang heb je al zo'n last van je lichaam?
    En V wilde vast wel winkeltje spelen haha :D .
    Lekker pannenkoeken gegeten? Hoop dat je s.vader de operatie goed doorkomt donderdag.
    Poeh nog een maand is ze al een half jaar, gaat echt veel en veel te hard.. Heel vreemd dat een tweede kindje nog zoveel sneller lijkt op te groeien (tenminste ik zie hoe snel mijn zwangerschap gaat en hoe snel de kindjes hier ouder worden).
    Heel leuk dat rokje voor V!

@ all, Ik heb buikfoto's in m'n album gezet. Ik had maar 2 foto's gemaakt van m'n gezakte buik(je). Heel verschil met 2 dagen ervoor hoe ik het op die andere foto zie.. Nu is de ene foto ook anders gemaakt dan de andere zie ik, maar je kunt toch duidelijk zien dat het kindje ingedaald ligt volgens mij???

Had een berichtje naar de vk getypt hier en ze denkt ook dat het indalingsweeen zijn die ik had/heb (ben wel opgelucht dat ik erkenning krijg op deze manier). Heb zo erg het gevoel dat het nooit lang meer duurd en dat zeg ik nu elke dag maar het blijft wel spannend. Dacht gisteren dat het begonnen was volgens mij was dat echt een wee, maar daar bleef het Gelukkig bij. En morgen 33 weekjes dus we gaan optellen naar 34w ipv aftellen.

12. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Hallo allemaal, wat ontzettend rustig hier.

@loe; Hopelijk vandaag goed nieuws over de cyste! Succes in het ZH.

@hanna; Veel plezier vanavond bij het kerstdiner van school, daarna echt genieten van je verlof. Goed dat je nu nog goed mobiel bent en nog lekker thuis kan rommelen.

@mosa; fotoshoot, er waren maar 2 mooie foto's uit de shoot gekomen. De rest was niet leuk omdat Y veel te veel aan het huilen was. Op deze foto zie je ook wel een beetje dat ze rode oogjes heeft.
    Vervelend dat je zoveel last hebt van je heupen enz, denk je wel dat Mensendieck gaat helpen of is het de reuma/artritis waar je moeder ook last van heeft.
    N alweer 5 maanden, al bijna geen echte baby meer!! Lief van V dat ze wel voor je wilt betalen.

@sterre; hoe ging je examen? En hoe is het met Roy, dikke knuffel voor jullie hoor. Het is echt niet leuk zo afgedankt te worden na jaren hard werken voor het bedrijf.

@salapio; Zwaai;) En hoe gaat het met jullie?

@afrola; fijne vakantie.

@babyD; en hoe gaat het met je, nog veel last van de indaling?

13. Loe

Loe Niet meer actief

Even snel ben al zo druk de hele dag:
    L.''s controle helemaal goed qua schildkliercontrole weer. L. is nu 86 cm en 13 kilo! Big boy, maar hij gaat nu de lengte in. Was maar 150 gram aangekome sinds cb controle.
    Hij moet wel naar de kno. Waarschijnlijk neusamandel eruit, die produceert slijm waarvan ze vermoedt dat hij ook zo'n last van heeft. Verder nieuwe creme (vaseline/parafine) gekregen voor zijn exzeem naast de hormoon zalf. Was echt wel een nuttig bezoekje!

Mijn mammografie was goed gelukkig. JE zag wel een witte vlek op de foto, maar volgens de radioloog was het onrustig klierweefsel, een fikse vorm van mastopathie. Geen kwaadaardigheid gelukkig. Moest het in de gaten houden verder, bij groter worden maar weer een mammografie. Ben toch wel gerustgesteld, maar wist niet dat mastopathie zo'n knobbel kon geven.

Rustig hier ja!

Mosa, wat heb je toch een lekker bijdehand meisje hihi.

Hanna, geniet van het begin van je verlof!

Pookie, hoest met jou dan?

BaybD, ik vind het moeilijk om verschil in foto's te zien maar je hebt wel een mooie buik! Zal kijken of ik de foto kan vinden van 1 dag voor L.'s bevalling. Daar viel ik zowat om, buik hing bijna tussen mijn knieen zo voelde het hihi.

Melisa, haaaaaaai! (Zie je onderin)

14. BabyD

BabyD Fanatiek lid

30 jun 2010
    1.289
    0
    0
    NULL
    NULL
    week 33 :D jeej

@ Pookie, gisteren en vandaag geen wee-gevoel meer gehad (alleen die standaard harde buiken en zijn nu ook weer minder krachtig), dus denk dat de baby echt ingedaald is nu en vast ligt.. Maar dat gaan we volgende week vast wel horen.
    Hoe gaat het met jou? Leuke reacties gekregen in de omgeving op het kerstkaartje?

@ Loe, jaa ik ben benieuwd naar je laatste buikfoto!! Ik heb die nooit gemaakt :( toen niet aan gedacht en nu zoveel spijt: jammer.
    Wat fijn dat het een nuttig bezoekje was dan voel je jezelf ook gelijk weer goed he. Dat er iets aan te doen is. Maar lijkt me wel heftig zo'n neusamandel er uit bij zo'n klein mannetje.
    Idd maar goed in de gaten houden die knobbel. Ook als het langzaam groeit, ze kunnen zoiets toch ook makkelijk verwijderen?? Of is het niet zo makkelijk op zo'n plek? :)

15. Loe

Loe Niet meer actief

:DHier de foto

16. Loe

Loe Niet meer actief

en blote buik (1 dag voordat de bevalling begon)

17. Loe

Loe Niet meer actief

:)maar jeu als ik dit zie was ik met 25 weken ook al gigantisch

18. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi dames,

Loe, wat een opluchting dat alles goed was met de mammografie!! Toch eng dat soort dingen, dus heel fijn dat het iets onschuldigs was!

Ook heel fijn dat alles goed was met L zijn schildklier! Wel vervelend dat hij naar de KNO-arts moet, maar als het helpt dan moet het maar natuurlijk.

Apart idee hè, dat L daar nog in je buik zat? Ik blijf het een bijzondere gedachte vinden.

BabyD, mooie buikfoto's zeg!
    En vandaag 33 weken zwanger, fijn dat je dat in ieder geval gehaald hebt! En hopelijk blijft je kindje ook nog een tijdje op zijn plek :)

Pookie, dat schreef je toen idd, dat Y veel moest huilen tijdens de fotoshoot. Jammer, maar gelukkig heb je er nog wel 2 mooie foto's aan overgehouden.

Ik zou niet weten of de Mensendieck zal gaan helpen, maar de gang naar een reumatoloog vind ik weer zo'n grote stap ;) Inmiddels zit er vocht onder mijn knie, erg pijnlijk. Ik wacht even af of het tijdens het weekend minder wordt en anders ga ik misschien na het weekend even langs de huisarts. Maar ik baal er wel flink van, ik ben 29 jaar en nu al zo'n krakkemikkig lichaam ;)

Ga je deze ronde niet meer tempen of heb je het gewoon niet ingevuld nog?

Hanna, hoe was het kerstdiner?

All, hier twee verkouden en hoestende meisjes, best zwaar. Mijn vriend moet ook érg veel werken deze week (extra koopavonden) omdat de kerst eraan komt, dus het komt allemaal op mij terecht. Gelukkig ligt N nu al op bed en van V zal het ook niet meer lang duren. Dan even rust :D

N had trouwens vandaag de slappe lach toen ik kiekeboe met haar speelde, zo schattig :)

Vanavond weer verder met kijken waar we precies heen gaan op vakantie. Ik neig nu toch weer naar Frankrijk, uiteindelijk hebben we meer met Frankrijk naar Italië, maar vanavond nog even goed kijken.

Fijne avond!

19. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    zo even tussen de bedrijven door op Loe reageren: fijn dat de mammografie uitsluitsel kon geven. Toch goed in de gaten houden hoor (wil je niet bang maken, maar bij mij was ook alles goedaardig, niets aan de hand, later toch geopereerd en hadden het wat te licht ingeschat... dus als het bij menstruatie etc niet verdwijnt, gewoon nog eens naar laten kijken)

Vandaag de laatste keer babyzwemmen gehad, jammer hoor. Ik vond het altijd zo leuk, ga vast nog wel een x smokkelen met de psz en een losse les nemen :)

N. is aan het ontdekken hoe hij rechtop kan zitten, grappig om te zien hoe hij nu alles op zijn zij doet.

Morgen of vanavond ga ik proberen echt even terug te lezen...

20. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Melisa, leuk zeg, babyzwemmen!!

En N aan het oefenen met recht op zitten, dan ziet hij er meteen anders uit vind je niet? Dat vond ik heel erg met zitten en met staan, ineens zijn ze dan een stuk groter :)

All, was ik vergeten...gisterenmiddag toen V uit bed kwam zaten haar benen, armen en gezicht helemaal onder de uitslag. Vuurrood, gloeiend warm en dan een lichtere kleur bulten erop. Zeg maar was je krijgt van brandnetels :( Gek hè? De HA gebeld, maar zolang ze goed at en dronk hoefde ik niet meteen langs te komen. Gelukkig was het vandaag weer weg, maar we hebben geen flauw idee wat het geweest is. Ze heeft niets anders gegeten of wat dan ook, en ze heeft ook echt nog nooit ergens op gereageerd. Was wel apart, ze had ook flink jeuk.

Morgen trouwens de operatie van mijn schoonvader, wel spannend. Hopelijk kunnen ze alles weg halen.

Deel Deze Pagina