Voormalig temp-meiden, deel 6!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mosa1982, 2 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Zo zeg Djaar, wat zijn ze groot geworden! Leuk hoor! Ik zal ook snel wat foto's plaatsen van mijn meiden.

2. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    Ik kan helaas niet de nieuwe foto's zien Djaar.

3. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    BabyD, ik ben benieuwd hoe het met je gaat!

4. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hier wat foto's van mijn meiden:

Bijgevoegde bestanden:

5. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    En nog twee :)

Bijgevoegde bestanden:

6. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wat een mooie meiden! Straaltjes :)

7. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    BabyD: hoe gaat het nu met je? Hopelijk heeft het toch doorgezet. Wel rot dat je niet op een lijn zit met deze gyn :( Ze vergeten soms dat het voor hun dagelijks werk is maar dat het voor de mensen zelf een heel ander verhaal is.

Djaar: druk druk druk bij jou dus. Wilt djaarman iets anders dan of is het gewoon omdat het seizoen voorbij is dat hij moet gaan kijken qua werk?
    Dadelijk even naar je kindjes kijken :)
    Zijn jullie nog naar de kermis geweest?

Mosa: leuke foto's! V is echt al een hele dame he :) En N.. Wat een lachebekkie.. Huilt ze überhaupt weleens haha.
    Hoe gaat het verder met jullie?

Salapio: wauw mooie foto bij jou! Nog een paar weekjes :) Hoe gaat het?

Jatobe: wanneer moet L ook alweer naar het zkh?
    Hoe gaat het eigenlijk met jouw buikkie? Helemaal in shape nu?

All: hier alles z'n gangetje. Morgen mogen ze allebei naar de psz maar L is het daar de afgelopen paar keer niet zo mee eens geweest :( Flink huilen toen ik ging. Vind ik wel vervelend om dan zo weg te gaan. Iemand ervaring en tips?

8. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    M heeft dat met vlagen haar hele speelzaal carrière gedaan. Daarna wel heerlijk spelen. Op school is het misschien 2x gebeurd....

T heeft het ook een keer of drie gedaan. Inmiddels moet hij huilen als hij niet naar de speelzaal mag (dwz wo vr za zo ;))

9. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    Wat een mooie vrolijke gezichtjes Mosa, leuk hoor!:D

Hoe gaat het met jou Salapio, zo op het eind? Is het goed vol te houden voor je?

Sterre, L. moest alleen in het begin huilen. Zijn vader brengt m altijd weg, dus ik was altijd wel een beetje opgelucht dat ik het tafereel niet hoefde te zijn (vind het zo mogelijk nog erger dan L. haha), maar ze deden eigenlijk standaard hetzelfde daar: leidster met L. op de arm en dan kort afscheid nemen. Het was L. altijd heel duidelijk dat mama hem ook weer op kwam halen. En dan zwaaien naar papa van achter het raam. Kort en snel. Het heeft L. wel geholpen, na het vertrek van papa was het leed meestal wel weer snel geleden. Inmiddels duwt hij al bijna een jaar papa ongeveer naar buiten, omdat ze moeten zwaaien, want hij wil gaan spelen!:D:D

Aankomende maandag, de 7de, moet hij voor de M.RI.

Een recente foto van L.:

10. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Jatobe: wat een leuke foto's weer :) Ik vind L altijd zo'n leuk kereltje :)

Bedankt voor jullie reacties op het huil-dingetje. Hier pakken ze hem ook zsm over, afscheid, N kus en weg. Ik hoor achteraf altijd wel dat hij zich redelijk snel herpakt en gewoon gezellig meedoet. Als ik daar kom is hij ook altijd fijn aan het spelen. Als hij mij ziet is hij wel ontzettend blij en klampt zich als een aapie vast. Maar goed L is sowieso een aapie :D

Hier staat trouwens het een en ander te gebeuren... R heeft in goed overleg en na veel nagedacht te hebben besloten om voor zichzelf te beginnen :) We hebben eerst gekeken hoe we het financieel konden gaan invullen maar het komt erop neer dat hij 'gewoon' in één keer stopt met zijn huidige baan en volledig voor zichzelf begint. Gelukkig heeft hij wel al het een en ander aan klanten e.d. maar lang nog niet wat hij nu verdient. Flinke stap terug dus, iets waar ik wel tegenop zie maar ik vind dat hij dit echt moet gaan proberen.

11. BabyD

BabyD Fanatiek lid

30 jun 2010
    1.289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterre. Spannende keuze heel veel succes gewenst! Echt niet leuk het huilend achter moeten laten van je kind! Hier juist andersom zoontje huilt even wanneer we weggaan haha hij wil blijven.

Mosa. Wat zijn te meiden gegroeid zeg grote meid is v!

Hier gaat t rot er gebeurd gewoon niks. Mn vertrouwde gyn hadden ze gevraagd om te bellen gisteren. Niet dus. Maandagmiddag werkt hij weer in mn ziekenhuis dus dan weet horen. Ook gelijk ander ziekenhuis bellen om raad. Ik wacht straks gewoon al drie weken. En nu nog kleine twee weken tot mn afspraak. Die afspraak is bedoelt voor na de pillen maar dat deed niks. Geen bloed. Nu kunnen ze me toch niet laten wachten? Voel me ten eerste lang mezelf niet kan zowat niet met lachen voel me echt niet fijn. Heb het steeds koud en t ligt echt aan mij. Vanmorgen erge hoofdpijn.. Ik voel me echt machteloos! Maar ik kan niet nog twer weken hiermee rondlopen, zijn ze gek?!

12. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Jeetje babyD ze maken er wel een potje van zeg! Schande dat ze je zo laten zitten :x Misschien morgen de hap bellen of eerste hulp? Kan toch niet dat ze je zo laten lopen ;)

13. BabyD

BabyD Fanatiek lid

30 jun 2010
    1.289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo wat een typfouten lees ik nu, thanks to the phone..

Dit weekend genoten van ons gezin en vooral van de kindjes ondanks de pijnen (in m'n buik en steeds erge hoofdpijn). Moest echt even niet de MA aan mijn hoofd hebben 't doet gewoon zeer dat we ons kleintje (hoe klein het ook nog maar was) kwijt zijn en dat nu mijn wens voor een derde wegzakt omdat het nu zolang duurd. Ik wil deze ellende niet weer :( ben bang en dat terwijl ik 't nog niet eens achter de rug heb. Verschrikkelijk gevoel dat je maar een nr. bent voor die gyn die ik toegewezen kreeg pff wou dat ik nooit naar dat mens gegaan was :( . Heb af en toe ook het gevoel alsof ik een band om m'n ribben hebt, maar dit trekt weer weg... Zo ben ik gisteren in slaap gevallen op de bank, kon gewoon er ff niet meer tegen die gevoelens allemaal ik voel me af en toe gewoon echt niet goed.
    Ik dacht er ineens aan dat mijn bloeddruk bij de tweede afspraak (wanneer we dus zagen dat het vruchtje gestopt was met groeien) veel te hoog was, maar dit hebben ze bij de derde afspraak niet weer gecheckt. Ik zit dit zeker melden in het ziekenhuis want als je niet meer ECHT zwanger bent dan hoef je geen controle meer!? Zo ga je niet met mensen om, ik ben boos om hoe alles gaat. Zal mij benieuwen hoe alles gaat verlopen nu en hoe snel het gaat. Vind het heel erg eng kijk zo erg tegen een curretage op maar dit zal toch de enigste mogelijkheid nog zijn. Ga gewoon al op naar de 11 weken :( bah.

14. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Als ik het zo lees babyD, zou ik toch morgen maar even bellen over je bloeddruk hoor. Die band om je buik kan daar bij horen. Maar wat ontzettend naar dat je het maar niet af kan sluiten. Een miskraam doet heel veel pijn, he is echt niet niets hoor.....

15. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    Heel veel sterkte babyD, echt morgen contact opnemen met het ziekenhuis ivm die hoge bloeddruk.:( Wat ontzettend naar voor je, heb je een miskraam, volgt er zo'n behandeling door het ziekenhuis, bah.:x Ik kan het mij helaas ook weer voor de geest halen. Ik weet niet waar je woont, hopelijk niet hetzelfde ziekenhuis als ik had. Maar ik had mijn slechte echo met acht weken en kreeg pas op 12 weken een curettage, omdat ik de ingreep niet onder plaatselijke verdoving wilde, dus moest maar op de reguliere wachtlijst. Echt onbehoorlijk vind ik het:(. Ik weet nog heel vaag in mijn achterhoofd, dat ik een keer 's nachts schreeuwend wakker ben geworden, helemaal in paniek, dat ik nu geholpen moest worden. Ik voel echt met je mee, weet zwaar dit psychisch ook kan zijn.
    Heel veel sterkte morgen en zet m op met bellen, hopelijk gaan ze je snel goed helpen!

16. BabyD

BabyD Fanatiek lid

30 jun 2010
    1.289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja Jatobe, niet door het ZH maar door die gyn! Slaat nergens op hoe ze met me omgaat. Zo van "Oh werkt de cytotec niet? Dan wacht je maar af tot de 15e!" Dat is gewoon 18 dagen wachten vanaf m'n eerste cytotec pillen.

Maar ben super blij mijn eigen gyn heeft eindelijk terug gebeld en ik mag woensdag al langs komen om het te bespreken!! Veel beter dan dat mens die me gewoon tot de 15e laat rond lopen zonder dat de cytotec heeft gewerkt. Ben er gewoon klaar mee met dat mens en wil dat er naar me geluisterd wordt. Geen gedonder weer!! Wat voel je je dan machteloos als er niet geluisterd wordt.

Ik ben straks ookal 11 weken.. En er is nog niet eens wat over een operatie besproken dus alles duurd nu nog langer bij elkaar :( en als ik nu niet naar m'n vorige gyn terug kon dan had het nu nog een week tot die afspraak geduurd. Slaat echt nergens op. Operatie weet ik nog niet eens wat van hoe en wat en de wachttijd.. Maar ze schieten maar op. Trek het zo zelf ook niet lang meer.

Ergens wil ik juist een plaatselijke verdoving, dan ben ik gelijk weer op de been en kunnen we verder. Aan de andere kant is een roesje misschien beter.. Moeilijk! Weet ook niet of ze een verdoving wel doen in ons ZH. Wil er iig zo snel mogelijk vanaf zijn.

Zwanger worden ben ik niet eens meer mee bezig ik moet er ff niet aan denken om hoe alles nu verloopt. Hoe ik gewoon behandeld werd.. Er komt zoveel bovenop de MA. Het wachten en het gevoel dat mijn gezin, mijn kinderen gewoon veel beter verdienen dan een moeder die zich niet goed voelt :( .

Wat een verhaal weer..

17. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    BabyD, alvast heel veel succes en sterkte voor de afspraak! Gelukkig werd hij vervroegd. Ik hoop dat ze dan een beetje daadkrachtig zijn!

Voor Sterre en anderen natuurlijk ook: een verslagje van onze MRI afspraak vandaag voor L.:
    Vanochtend zijn we geweest, het was een lange ochtend. Pfff.......... ze hadden ons naar de verkeerde receptie/balie verwezen, dus eerst de ondergrondsel tunnel gehad van het wkz en toen weer helemaal dwars door het Um.c. En L. wilde alles lopen! Toen nog een uur moeten wachten bij de MRI. Arme L, die was de hele ochtend al nuchter.....begon te gapen de zielepiet. Hij heeft er bijna een uur (!) ondergelegen, kwam er ietwat huilerig uit met een infuusje in zijn arm. Maar we hadden inderdaad geen tijd, zoals jullie al verwacht hadden. Te zot voor woorden joh! Maar ja, we moesten echt op tijd zijn voor die andere afspraak, dus we zijn na een half uur hobbelend met L in de buggy weer door de tunnel naar het W.KZ gehold!

Daar stonden ze met zes man sterk op ons te wachten en vonden z het zo sneu L. nog zo slaperig te zien. Er was duidelijk inderdaad geen reden gehouden met de uitslaaptijd.

Ze hadden helaas mijn cdrom met loopopnamen niet gekregen! Erg jammer. De kinderorthopeed/orthopeed/schoenmaker/revalidatiearts hebben L. helemaal bekeken. L. heeft het perfect gedaan, liet alles toe. Zelfs nog even op zijn voeten gestaan, maar echt lopen ging nog niet goed. Ondanks dat de ze de MRI uitslagen nog niet hebben (telefonische uitslag aan ons volgt maandag 28 oktob.er), was er duidelijk te zien dat er in het linker voetje een extra trekje opwekbaar was bij het snel aanslaan van de voet (een clonus). Ook de valgusstand hebben ze goed gezien (naar binnen staan van de voeten)

Ondanks dat de uitslag dus nog moet volgen van de MRI, is de voorlopige werkdiagnose op basis van lichamelijk onderzoek gesteld: een hemibeeld, hemiplegie, dus toch zuurstoftekort.... Verdrietig, maar dan is het zo, we hebben dan duidelijkheid. Er zijn nieuwe schoenen aangemeten, gipsafdrukken gemaakt. Nu lees ik op internet dat er bij hemiplegie soms een verstandelijke handicap bij komt kijken, ikzelf merk dat niet bij L., maar als de MRI deze diagnose ondersteunt, zal ik dit zeker nader bespreken.

Mocht blijken dat het zuurstoftekort is ontstaan tijdens die rotbevalling die ik heb gehad, dan ga ik zeker een klacht indienen. Ik heb het gevoel dat ik ergens heen moet met het verdriet als dit echt zo is en dat mogen zij best horen.

18. bereke

bereke Niet meer actief

Pfoe, da's een hele hoop om te verwerken! Ik hoop dat de uiteindelijke diagnose van de mri zo positief mogelijk uitvalt en er geen verstandelijke handicap bijkomt.
    Ben er gewoon een beetje stil van! Ik begrijp heel goed dat je klacht zou willen indienen hierover!
    Een hele dikke knuffel en onthou dat L. gewoon hetzelfde heerlijke ventje blijft!

BabyD, sterkte!!

Zo nu sluip ik stilletjes terug uit jullie topic...

19. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    We kunnen het ons haast niet voorstellen Bereke, nooit iets gemerkt en hij heeft het al over cijfers en letters...... maar goed, je weet nooit.

20. bereke

bereke Niet meer actief

Lijkt mij ook wel dat je dan al iets zou gemerkt hebben ondertussen!

Deel Deze Pagina