Reageer morgen even fatsoenlijk maar jeetje wat vreselijk zeg! Begrijpelijk dat je daar een klacht over indient. Maar ben het eens met bereke, L is een heerlijk manneke.
Jeetje Jatobe, wat een lange en heftige dag. Kan me voorstellen dat het heel wat emoties los heeft gemaakt. BabyD, succes morgen!
Jatobe, heftige dag .. Ik denk dat je een handicap zelf als moeder wel opgemerkt had. Je moedergevoel laat je ook niet snel in de steek. Dus laten we ook maar hopen dat er niet nog meer bij komt kijken voor jullie mannetje. Niets aan die onzekerheid!! Ben benieuwd naar de uitslag. En snap dat je een klacht in wilt dienen. Alweer zo'n machteloze situatie.. En bedankt meiden. Toch spannend na alle ellende bij dat ene mens. Ga zeker mijn mond open trekken!
Dikke knuf en veel succes Babyd Sjeemig Jatobe wat heftig. Ik denk dat je moedergevoel wel snor zit. (Sorry snelle reactie met moe boefje aan mn rokken )
Thanks allemaal. Ik wil het allemaal nog niet laten bezinken, voordat we de definitieve uitslag hebben op 28 oktober...... Salapio, is t nog rustig bij jou of voel je al rommeltjes?
Volgende week curretage! Mocht nog kiezen mocht zelfs mifegyne voor de cytotec. Maar heb een goed gesprek gehad heb zoveel aan die gyn! Waarom mezelf nog langer pijn doen ipv dat t volgende week als alles goed gaat weg kan zijn. Ben ik r vanaf dat ik me niet goed voel en kunnen we hopelijk verder.
@jatobe; wat een naar bericht dat er blijkbaar toch zuurstoftekort is ontstaan bij de bevalling. En hopelijk zijn er geen verstandelijke gevolgen voor L. Dat hij moeite heeft met lopen is al erg genoeg. Sterkte, en een klacht lijkt mij nu ook al op zijn plaats hoor. @babyD; gelukkig nu een afspraak. Het is niet anders en idd ben je dan snel van alle hormonen etc af. Sterkte. @salapio; 39 weken alweer!! Je kan ieder moment bevallen. Spannend weer hoor. hier ziekenboeg, H is al vanaf maandag aan het snotteren en zielig. Ook heeft hij s'avonds een wat hogere temperatuur 38-39. Dus ook maar paracetamol want hij kan echt heel zielig mama zeggen. Drinken is ook niet top, net aan genoeg om niet uit te drogen en zijn honger te bevredigen. Gelukkig gaan de groentehapjes er wel goed in. Gek kind hoor En jongetjes zijn echt veel zieliger dan meisjesbaby's als ze ziek zijn.
Zo wij zijn weer terug van een midweekje limburg. Sinds C op school zit geniet ik toch wel extra van haar hoor zo in een vakantie! We hebben het heerlijk gehad! Gelukkig hebben de kids nu nog een weekje herfstvakantie....
Jatobe: hoe gaat het nu? BabyD: ik begrijp dat je bij je eigen gyn bent geweest? Gelukkig is de knoop doorgehakt nu. Kan me voorstellen dat je ervan af wil zijn. Dikke knuffel! Pookie: ik heb geen meiden maar mannen zijn inderdaad al van kleins af aan heel zielig als ze ziek zijn Beterschap voor jullie! Hopelijk blijft H genoeg drinken maar dat hij iig zijn potjes eet is al fijn. Melisa: leuk, waar zijn jullie geweest? Kan me helemaal voorstellen dat je nu extra geniet van C. De 21e gaat N halve dagen oefenen op school maar ik zie er toch best tegen op...ga hem zoooo missen thuis Erg he, net alsof hij van de aardbol verdwijnt ofzo Salapio: hoe gaat het bij jou? Baby nog in buik? Spannend weer All: pfffff ... Hier echt giga drukke week gehad met kijkers, werk en nog wat andere dingen. Ben echt even uitgeblust nu. Gelukkig is morgen mijn uitslaapdag, daar ga ik dus ook schandalig van genieten
Hoi dames, BabyD, wat kl*te dat de pillen toch niet gewerkt hebben Ik vind het echt zo rot voor je dat het allemaal zo'n lange nasleep krijgt, en dan nog alleen maar het lichamelijke deel natuurlijk! Heel veel sterkte alvast voor de curettage, ik hoop dat je lichamelijk weer snel de oude bent en dat je dan kunt beginnen aan het verwerken van alles. Knuffel! Jatobe, we hebben al op een andere manier contact gehad over L's MRI, dus hier alleen nog een dikke knuffel En nu op naar de definitieve uitslag! Salapio, al bijna uitgerekend, ben benieuwd!! Pookie, arme H! Hoe is het nu met hem? En las ik nu ergens dat je naar K3 geweest bent met Y? Was het leuk? V wil er ook graag heen, volgende keer maar eens kijken. Melisa, wat heerlijk dat jullie een midweekje weg geweest zijn! Duurt de herfstvakantie 2 weken bij jullie? Daar heb ik nog nooit van gehoord! Sterre, hoe gaat het met de huizenverkoop, al echt een bod gehad? En hoe bevalt je baan eigenlijk? Het was geen functie in de richting waarin je toen die opleiding hebt gedaan toch? Hanna, al herfstvakantie of pas volgende week? Afrola, hoe gaat het met jou/jullie?
Salapio: baby nog in buik... Spannend, ben benieuwd wanneer ze komt Mosa: nee nog geen bod gehad helaas. We hebben wel een ouder stel die het wil kopen voor hun dochter maar vader en dochter hebben knallende ruzie Beetje ingewikkeld maar zelfs onze makelaar weet niet wat hij ermee aan moet. We hebben het maar gewoon even gelaten voor wat het was en kijken volgende week wel weer verder. Mijn werk bevalt heel goed Al valt het vroege opstaan me af en toe tegen. Maar goed, heb het er wel voor over. Het is inderdaad niet in de secretariële richting maar dat werk zit er nu gewoon niet in voor mij. Melisa: haha ja nu mag het nog
spannend Salapio. K3 was leuk, al was ik eigenlijk nog te ziek om enthousiast mee te doen voor Y. Zij was in ieder geval behoorlijk onder de indruk en heeft zoveel ze kon meegezongen De show zelf viel mij wel wat tegen ( misschien door het zien van de Eyo show op tv). Gelukkig was het voor ons heel dichtbij, treintje in, treintje rijden, HMH in en weer terug met het treintj, ik stortte daarna behoorlijk in. Heel heftige verkoudheid waar Hugo nu al dik een week en ik ook al vanaf dinsdag last van hebben. Gelukkig kon de HA vandaag niets bijzonders bij hem vinden maar de koorts moet nu wel echt weggaan anders moeten we woensdag alweer terugkomen. Nu voorbereidingen treffen voor morgen: Onze kleine meid heeft haar eerste wendag op school. Kleine meisjes worden echt heel snel groot!