Gaap en geeuw? Moeiiiggggggg? Niet zo goed slapen? Er is er nu toch geen eentje aan het TUFfen he, dat zou verboden moeten worden! Pookie, beterschap!
Nee tuffen valt wel mee. Hoewel T vroeg wakker wordt en S overdag max 30 min slaapt. Maar ik ben best moe ja. Vandaag heerlijke dag gehad maar veeeeel te veel.gedaa . Dus zo maar lekker mn bed in
Pookie: beterschap voor jullie! K3 dingen.. Zit ik dus helemaal niet in haha. Hier is het angry bird Thomas de trein heeft een beetje afgedaan. Hoe is het gegaan op school? N mag volgende week gaan oefenen, spannend Salapio: hopelijk goed geslapen? Je hebt je vandaag nog niet gemeld... Baby? Hier niks meer gehoord van de makelaar. Best balen, had zooo gehoopt dat die mensen een bod zouden gaan doen. Nou ja, niks aan te doen.
Haha salapio's baby's zijn allemaal netjes op tijd maar ik denk dat deze even blijft zitten Wie wedt anders
Melding! T was met 40 en S met 40.1 dus ze is nog niet de traagste. Ben het nog niet zat dus ... we wachten gewoon af....
Haha... nou ik lag er om 21u in. Matig geslapen. Om 4unogwat wakker denk eel een uur. Om iets voor 6 kwam T erbij liggen. Om 7u eruit. Hoe was jouw nacht
oh whaha, dank je, nou eigenlijk wel goed. Het hele huis heeft doorgeslapen, dus prima. Gisterenavond op een drafje nog wel voor het eerst in zeven jaar met de kat naar de spoeddierenarts gemoeten. Maar da's natuurlijk een ander verhaal. Ze heeft nog nooit iets gehad, maar de laatste tijd was ze 'happerig' als ik haar over het eind van haar rug aaide. Ze wordt altijd wel ontwormd en ontvlooid, zeg eens per drie maanden. En ze gedroeg zich heel anders al een tijdje. Naar de dierenarts geweest. Conclusie: stress.........yes yes.......dacht ik. Waarvan dan? Nou goed, twee kattenbakken neergezet, omdat ze heel soms buiten de bak plast maar een luchtje in huis ter kalmering van de kat, nee, dat ging me te ver. Maar kat veranderde niet. Ik snapte het nog steeds niet, er moest iets zijn. Totdat ik haar op zolder op haar zij zag liggen gisteren: een grote kale, bebloede plek op haar buik, helemaal natgelikt. Oh, gatsie, arme kat. Ik dacht een ontsteking oid. Meteen dierenarts gebeld, mochten om zeven uur nog komen 's avonds. In twee uur tijd (ik belde rond half vijf) had ze twee gigantisch grote kale plekken op haar rug, de plukken lagen op de grond en haar hele huid was rood met bebloede stukjes. Ah.........zo zielig. DIagnose: forse allergie. Waarschijnlijk voor het eerst vlooien en allergisch voor vlooien dus. Jeetje, ze ziet eruit. Ze heeft een prednison injectie gehad en sterke vlooiendruppels voor in de nek. Maar daarmee zijn we er nog niet: het hele huis uitgebreid stofzuigen en daarna dus met vlooimiddel bestuifen, ook tegen de eitjes. Poe poe. Dat wordt een klusje voor zondag. Maar goed, de kat is t zieligst, het zag er vanmorgen gelukkig ietsje beter uit. Maar...............mijn nacht was goed hoor, dit was de avond haha! Ik ga toch wel verwachten dat jullie meisje zich snel aandient. Wat denk je? Heb je al wat gerommel of nog helemaal niet?
Wel wat gerommel maar al een week of langer. Bij de anderen was het ook zonder aankondiging. Dus echt afwachten
Spannend hoor Salapio! en alvast heel veel succes! @jatobe; arme kat. Hij zal zeker ook nog zwart zijn, zie je de vlooien ook niet.
Zo, dus dat wordt echt verrast worden dan salapio. Dan ga ik je ook vanavond nogmaals (alvast) heel veel succes wensen! Ja, pookie, op de rug is de kat zwart inderdaad, heb echt niets gezien. Vandaag gedroeg ze zich wel weer iets meer zoals ik haar ken. Gelukkig. Wel raar om zo'n gehavende, half kale kat door het huis te zien lopen.....
Fijn dat het beter gaat met je kat! Hier nog heel rustig (behalve dat M zegt niet te kunnen slapen... maar die vindt het allemaal erg spannend geloof ik)
M. zal het inmiddels ook wel wat bewuster meemaken ja. Tis ook spannend!! ps. foto nieuwe kapsel van L. staat in de lounge nu erbij. als t overal beetje dezelfde dikte heeft, gaat we zeker weer voor lang.