Voormalig temp-meiden, deel 6!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mosa1982, 2 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja?

:D

2. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Haha!

3. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    Haha, daar is ze weer! :) Alles goed?

4. BabyD

BabyD Fanatiek lid

30 jun 2010
    1.289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden..
    Zeer pijnlijke dagen achter de rug gaat nu de goede kant op met mijn lichaam. Mijn baarmoeder is geperforeerd tijdens curretage. Volgens mij hebben ze gewoon te lang gewacht met 12 weken mijn baarmoeder was heel zacht. Vruchtzak is er uit. Vruchtje weet ik niet. Er zat nog iets maar ze weten niet of er nog zwangerschap zit of iets anders. Dinsdag echo... Hoop zo dat het weg is maar heb er een hard hoofd in omdat ik bijna geen bloed verloren ben. Moest nachtje blijven omdat ik kans had op inwendige bloeding. Gelukkig niet t geval wel nacht met veel pijn. Gaatjes moeten vanzelf dicht groeien en hechtingen in mijn baarmoedermond die begon te bloeden tijdens curretage door een klem. Allemaal ellende en onzekerheid weer.

5. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Och BabyD wat een ellende. Echt zo superklxte voor je... hopelijk ben je er nu wel echt 'vanaf' en kan het herstel beginnen, zowel fysiek als emotioneel. Heel veel dikke knuffels...

6. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Nou babyD, wat een ellende! Het lijkt ook wel of niets goed kan gaan he. Heel veel sterkte!

7. BabyD

BabyD Fanatiek lid

30 jun 2010
    1.289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja het is nu nog steeds afwachten, gelukkig maar tot dinsdagochtend. Het zit idd echt allemaal tegen. Maar hoop op een wonder dat het echt weg is. Als t weg is kunnen we door met ons leven. Al zou ik een volgende zwangerschap vast niet fijn doorstaan te weten dat mijn baarmoeder zo verschrikkelijk zacht is.... En als er nog wat zit ga ik de volgende curretage heel anders in :( .. hou jullie op de hoogte.

Salapio een dag over tijd! Spannend!!

8. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    BabyD, hele dikke knuffel. Wat een ellende. Hopelijk hebben ze inderdaad nu alles weg kunnen krijgen. Sterkte meid.

Salapio, ik denk dat het vandaag weleens zou kunnen gebeuren hoor. Meldinggg..............(als je kunt dan!):):p

9. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ondanks het lege huis geen baby. Wel heel rustige avond en nacht gehad.

10. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    Rustig qua buikgevoel ook? Want dat had ik bij L. wel vlak voor hij zich aandiende. Nou ja, ze zal t echt nog lekker hebben bij je!

11. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Heb niet alles gelezen, druk druk druk.

BabyD: jeetje wat een ellende zeg :( Hopelijk is toch alles weg!

Salapio: nog geen baby, misschien morgen op mijn verjaardag dan :D

12. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nee hoor mijn kinderen doen niet aan waarschuwingen... die komen gewoon als ze dat blieft. Mijn eventuele wensen zijn totaal niet relevant.. zucht... ;)

Nee hoor. Ik vind het prima. Ik geniet nog erg van de allerlaatste baby in mijn buik...

13. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    Heel goed Salapio, geniet er nog even van zolang je kunt. T zal hoe dan ook niet lang meer duren he.

14. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Vanochtend is onze mooie dochter L thuis geboren!

15. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Whiehoe leuk nieuws Salapio!
    Lekker thuis bevallen. Fijn!
    Geniet van de kraamtijd en ik bn erg benieuwd naar d enaam!

16. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Foto in album. Pb voor de naam ;)

17. BabyD

BabyD Fanatiek lid

30 jun 2010
    1.289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Van harte gefeliciteerd met de geboorte van L!! Wat een mooie datum ook :) ben ook benieuwd naar de naam! Geniet van je rondom ♡

18. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Salapio, van harte gefeliciteerd met de geboorte van L! Ik ga zo in je album kijken en je een pb sturen voor de naam :D Heel veel geluk gewenst met z'n zessen in ieder geval :)

Sterre en Hanna, gefeliciteerd met jullie verjaardagen!! En nu is Salapio toch ook op deze datum bevallen, grappig :D

BabyD, wat een ellende :( Dikke knuffel en ik ga heel hard mee hopen dat alles weg is dinsdag!!

Loe, wat rot voor jullie kat! Gaat het inmiddels weer beter? Eén van onze katten heeft ook een vlooienallergie, wel fijn om te weten zodat je hem heel regelmatig kunt ontvlooien.

Pookie, allemaal weer opgeknapt? Nu zie ik dat Y overmorgen jarig is, ook alweer een kleuter! Alvast veel plezier :)

All, onze N is zindelijk :D Ik dacht, laat ik het eens proberen en ze pikte het gelijk op. Ook met haar middagdut heeft ze geen luier meer om, alleen nog 's nachts. En die beginnen nu ook steeds droger te worden, dus ik verwacht dat ze binnenkort volledig zindelijk is. Heerlijk :D

V heeft pas haar eerste les jazzballet gehad en die vond het geweldig. Ze houdt sowieso enorm van zingen en dansen, dus dit is echt wat voor haar. Ik was ook helemaal vertederd toen ik haar ook echt mee zag doen met alle pasjes :)

19. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Salapio, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!

Hanna en sterre, gefeliciteerd!

Mosa, wat lekker zeg, zijn jullie (tijdelijk even?) uit de luiers. Wel knap hoor van N.

All: vorige week is mijn oma overleden. Morgen de uitvaart. Ivm de ruzie die ik met mijn vader heb is het nog een heel gedoe geweest of ik wel of niet welkom was, maar gelukkig heb ik de kans om afscheid te nemen. Zie er best tegenop.....

20. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Wat een rotsituatie Melisa :( Helemaal door de ruzie, maar hopelijk kun je op een 'fijne' manier afscheid nemen. Veel sterkte!

Deel Deze Pagina