Voormalig temp-meiden, deel 6!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mosa1982, 2 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    Daaaaaaaaaaaaaaaar is ze dan! Was ik vandaag net de verjaardag van mijn vader vieren, zie ik dit! :$
    Salapio en Salapioman, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter L.!!!

Hopelijk is je bevalling voorspoedig verlopen. Geniet van elkaar!:):)

2. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    Gefiliciteerd aan iedereen die vandaag een geboortedag te vieren heeft:)

3. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Jaaaa Salapio! :D Hartelijk gefeliciteerd met jullie dochter! Mooie datum :p

4. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    SALAPIO, salapioman en m, t, en s gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje L. Geniet met z'n zessen. :)

5. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Pookie, van harte gefeliciteerd met je 4-jarige dochter!

6. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd met Y! Een kleuter in huis... en naar school. Wat een mijlpaal :)

7. BabyD

BabyD Fanatiek lid

30 jun 2010
    1.289
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Mosa, knap zeg N al droog!! Wat ontzettend goed van haar. Mijn man had laatst I op de wc, want hij vindt het zo interessant. Deed hij toch een dikke scheet :D .

@ Melisa, gecondoleerd en sterkte gewenst!!

@ Pookie, gefeliciteerd met Y haar vierde verjaardag!

@ all, vanmorgen de echo gehad. Ik zag alles door de baarmoeder heen liggen heel vreemd hoor overal bobbels en dingetjes.... Mijn gyn zei dat het niet beschreven stond dat het vruchtzakje ook echt weg was, dus ja.... Er zat ook echt nog veel in de baarmoeder. Heel vreemd om te zien!! Alleen nu moet ik dus weer en heb een datum mee gekregen kan volgende week maandag weer terecht. Wist van de stress niet eens meer wat voor dag het vandaag was pff ellende nu ga ik er héél anders in :( ! Ik heb ook gemeld van de pijn die ik had. Gyn vroeg welke kant en ik zei beide; dan toch een bloedinkje gehad zei hij vandaar de pijn. Ook begreep ik dat mijn eigen gyn wel altijd met camera werkt... En volgens mij heeft de gyn die me geopereert heeft opgeschreven dat ze ook met de camera gewerkt heeft, tsja toen het te laat was ja ;) . Ook heeft ze geen gel ingebracht wat verklevingen tegen moet gaan. Dit heeft m'n gyn dus opgeschreven dat dit wel nodig is en dat het persee met camera moet gebeuren. Ik hoop maar dat dit goed komt en dat ik geen last van verklevingen ga krijgen wanneer alles achter de rug is, wat een ellende!! Ben boos op de gyn die ik door noodzaak had, zij wilde me geen hormoon remmend medicijn geven en mijn eigen gyn had dit dus wel gedaan.. Misschien was het dan wel op gang gekomen, misschien was mijn baarmoedermond dan wel zacht geweest en makkelijk open te krijgen.. Zijn allemaal die "misschien" dingen maar wou zo graag dat ze anders gehandelt had!! Voel mezelf stom had ik nog maar een x geprobeerd. Had ik maar! Nu moeten we hier doorheen met alle ellende en pijn die er nog bij kwam en komt.
    Ik wou het kort houden maar ben het nu toch ff kwijt..

8. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hele dikke knuffel BabyD... wat een narigheid... ik wens je heel veel kracht en sterkte toe.

9. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Oh BabyD. Dit is echt heel slecht en akelig! Zo'n lange nasleep, had misschien dus niet gehoeven.

Heel veel sterkte!

10. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Lieve BabyD, wat een ellende :( En zo'n lange nasleep, dat helpt voor het verwerken ook niet hè? :( Ik ga heel hard duimen dat volgende week wel alles weg blijkt te zijn en dat je niets aan de curettage over houdt. Een hele dikke knuffel voor jou!

11. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Maar even in een nieuw berichtje: Salapio, hoe gaat het? En wat vinden grote zus en broers ervan?

12. BabyD

BabyD Fanatiek lid

30 jun 2010
    1.289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt meiden. Tis nog niet te verwerken op deze manier elke keer die botsing van t moet er nog weg. Dus schuif het voor me uit verwerking moet gewoon wachten maar hoop nu ook erg dat ik er niks aan over houd. Ineens komt er weer zoveel bij zoals mijn eigen gezondheid. Laat maandag van me horen hopelijk goed nieuws dan.

@salapio Ik ben ook erg benieuwd hoe het gaat zal wel een enorme drukte zijn ook ineens weer ben erg benieuwd! Maar hoop vooral dat het erg genieten is natuurlijk! !

13. BabyD

BabyD Fanatiek lid

30 jun 2010
    1.289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Stil hier!

Ben zonet gaan bloeden weet nog niet of t aanhoudt maar hoop zo dat het er nog helemaal uit komt voor maandag......

14. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik hoop met je mee babyd!

15. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Ik was deze week gewoonweg te druk en nu is Salapio al lang en breed bevallen.

GEFELICITEERD SALAPIO, en man en kids met de geboorte van L.
    Is alles weer net zo soepel en snel verlopen als de vorige keren?????

@babyD; wat een vervelend gedoe nog steeds. Hopelijk is de bloeding nu een goed teken:(

@melisa; gecondoleerd.

Rest; bedankt voor de felicitaties. Y is inderdaad nu een ECHTE kleuter. Volgende week ook echt naar school, nu is/was het herfstvakantie.
    Afscheid van het KDV was wel heel leuk. Een mooi plakboek met knutsels, foto's en een persoonlijk woord over/voor Y gehad.

16. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Spannend dus voor Y. Maandag echt naar school!

Bevalling is weer goed gegaan. Kleine 3u :).

M vindt L geweldig. Wil het liefst de hele tijd met haar knuffelen. Verder vindt ze het ook wel moeilijk en merk ik dat ze behoefte heeft aan extra aandacht. Gelukkig heeft Jan ook vrij.

T vindt L ook herl lief maar verliest wat sneller zn aandacht. Speelt het liefst de hrle dag met Jan met lego of met zn auto's. Liefst met een vriendje of zn neefje. Kan heel stout en dwars zijn.

S vindt L ook heel speciaal. Hij doet super lief en voorzichtig. En dat is nogal wat voor onze druistige boef. Maar ook hij hangt erg aan mij.

17. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    BabyD: hoe is het nu? Sterkte en een dikke knuffel! Wat een ellende zeg :(

Pookie: beetje laat maar nog gefeliciteerd met Y! Leuk dat afscheid. Heeft ze zin om naar school te gaan?

Mosa: wanneer mag V gaan oefenen?

Salapio: fijn dat de bevalling goed verlopen is! Geniet van je kindjes!

All: ik ben weer m'n temp bij aan het houden zodat ik iig weet wanneer mijn ei is geweest. Scheelt weer onrust over wanneer ik ongesteld moet worden omdat ik zo onregelmatig ben/was. We vrijen er niet op maar volgens mij zaten we deze maand redelijk in de buurt haha. Ben benieuwd :)

18. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Spannend hoor Sterre! Hopelijk is het snel raak ;).

Pfffff hier een ware tufnacht achter de rug. Maar nu ligt die dondersteen wel lief on haar bedje te slapen.

De jongens waren op hun normale tijd wakker... dwz 5u nieuwe tijd. En echt wakker... T was ook bang voor de wind dus Jan heeft er al een halve dag opzitten ;)

19. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    ojee Salapio, dan kunnen jullie waaschijnlijk morgen je lol op, want er komt windkracht 7 morgen! Arme T, zo bang ervoor?
    Ik liep een maand geleden met L. door de winkelstraat, kwam er uit het niets echt een enorme storm om de hoek heen. L. was ook bang, die begon te huilen. Bij 'navraag' bleek hij geschrokken van de wind en was hij bang weggeblazen te worden.;)

Sterre, succes met de wachtdagen! Hopelijk goede timing!:)

20. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Overdag is er niets aan de hand maar in de nacht.... arm boeleke ...

Deel Deze Pagina