Voormalig temp-meiden, deel 6!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mosa1982, 2 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Hey sterre, ik zie het streepje ook. Voorzichtig gefeliciteerd!!! Ik testte ook op C haar verjaardag positief, leuke dag!

2. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    Sterre, geen twijfel over mogelijk. Van harte gefeliciteerd!

3. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    En even in een apart berichtje: bedankt voor degenen die zo lief hebben gereageerd op het nieuws van L., doet ons goed hoor.

4. BabyD

BabyD Fanatiek lid

30 jun 2010
    1.289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw Sterre van harte dubbel gefeliciteerd! Wat zul je stralend rond hebben gelopen op je kleine man zijn verjaardag haha geweldig nieuws ♥ !!

5. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Bedankt meiden! Vanmorgen was het streepje donkerder dus het is écht :$:D Goh...jeetje...ik ben zwanger van de 3e! Ik kan het niet geloven. Gelukkig zeggen mijn liezen en maag wat anders... Nu al misselijk :)

Bekijk bijlage 358688

6. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Vanmorgen wel een pittige wegbreng-sessie van N.. Hij wilde gewoon echt echt echt niet naar school, poeh hé. Niet leuk om hem zo compleet over z'n toeren weg te moeten brengen. Even aan de juf gevraagd of er iets voorgevallen is maar zij kon niks geks bedenken. Hij heeft sowieso moeite met drukte en lawaai dus hij moet echt ontzettend wennen. Hopelijk voor hem vindt hij snel z'n draai.

7. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    He vervelend. Maar bij sommige kinderen hoort dat er bij. M heeft het ook wel eens gehad. Had bij haar niets met school op zich maar alles met vermoeidheid te maken (mede door school). Misschien bij N ook door hectiek rondom verjaardag... succes/knuf.

En supermooie testen.......... :D

8. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Sterre, mooi streepje hoor. En hopelijk wordt je niet al te misselijk!

C. vond het naar school gaan ook heel moeilijk de eerste weken. Maar nu gaat ze fluitend zeg maar. Dus het is echt even volhouden, ook al zegt je moederhart wat anders.

9. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    Mooie test Sterre! Ach jee, arme N. Hopelijk gaat hij snel weer wat blijer naar school.

Salapio, hoe gaat het met L.? En jij opgeknapt van de bevalling?

10. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    L doet het goed. Wederom een heel helder en wakker kindje. Dus geen slaapkop... luciferhoutjes liggen in nachtkastje :p. Borstvoeding loopt goed. We oefenen al mrt de fles, gaat aardig. Kolven gaat fenomenaal (voor mijn doen).

Met mij gaat het keigoed. Ik ben erg moe maar dat ligt enkel en alleen aan de nachten. Verder fysiek al weer helemaal (bijna) hersteld. Pas weer in mn gewone spijkerbroek (incl reddingsbandje).

11. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoe gaat het met jou/jullie? Heeft het nieuws al een beetje kunnen bezinken?

12. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    #2732 Jatobe, 5 nov 2013
    Laatst bewerkt: 5 nov 2013
    Zo hee, nou we kunnen na jullie vierde kindje wel stellen dat jij een geboren bevallenSTER bent hoor, dat klinkt ontzettend prettig allemaal!:D
    Ach, volgens mij ben jij incl reddingsbanje (hoe noemdje dat nu haha) nog heeeeeeeel slank! :):)Fijn dat het allemaal zo goed gaat.:)

In hoeverre het nieuws al bezonken is......tja........ je hebt toch altijd hoop......ik ken alleen maar 100% 'gezonde' kindjes in onze omgeving. NIet eentje met een 'foutje'. En soms voel je je zielig, dan vraag je je af 'waarom wij', 'waarom moet dat L. overkomen'. :(Maar het is nu eenmaal zo. Gisteren nog weer gehoord van de neuroloog dat het gebied beschadigd is waar het grof motorisch gebruik van armen en benen aangestuurd wordt en dat klopt. Taal kon theoretisch ook aangedaan zijn, gelukkig praat L. honderduit, alleen is hij voor een ander nog niet even goed verstaanbaar. Hoe groter het verhaal wordt, hoe minder articulatie zeg maar. Wel is het zo dat de neuroloog zei dat er ook verstandelijk vaak beperkingen zijn: van bijna/nagenoeg niets tot vrij heftig. Geen peil op te trekken. En daar zouden we nog wel het verdrietigst van worden, als dat het geval blijkt te zijn. Gelukkig lijkt er voor nu niets aan de hand te zijn: peuterspeelzaal geeft aan geen verschil met andere kindjes te zien, mijn schoonzus is ook peuterleidster, die ziet geen vreemde dingen. Verder kan hij tellen en is druk bezig met cijfers op de laptop en kan snel dingen onthouden. Maakt zelf grapjes:p, heeft fantasie. Ik hoop dus dat de verstandelijk beperking ons en vooral L., bespaard blijft.

We hebben trouwens wel de rechtsb.ijstan.d ingeschakeld en ik heb het hele 'verhaal' in 11 pagina's beschreven. Op de een of andere manier kan ik hiermee mijn gevoel overbrengen, ik moet t kwijt, we willen erkennin.g. En dan doen we op deze manier.

Fotootje van onze grapjas vorige week:D

13. BabyD

BabyD Fanatiek lid

30 jun 2010
    1.289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterre, nu al misselijk dan misschien een meisje nu? Zou heel wat anders zijn na twee mannen Ik ben nu al benieuwd hihi.

Jatobe, Hoe je L omschrijft klinkt zijn ontwikkeling kwa spraak gewoon heel goed ik herken het wel in D vandaar. Dus hoop ook dat t jullie bespaart blijft maar zoals ik t lees klinkt t echt goed. Knuff! Geweldig die foto's! Kleine grapjas haha.
    En blijf niet hangen in dat gevoel zolang je kleine man gelukkig is probeer daar dan naar te kijken ♥

14. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Salapio: ik denk inderdaad ook vermoeidheid bij N en ook inderdaad zijn verjaardag. Dat vond hij sowieso een hele happening want hij vond 4 jaar worden toch wel heel speciaal :p Daar had hij zooo naar uitgekeken want ja, dan mocht hij eindelijk echt naar de basisschool :) En nu wil hij niet haha.

Fijn zeg dat het al zo goed gaat met je. En weer lekker in je eigen kleren. Ik sluit me verder bij jatobe aan, volgens mij ben en blijf jij een slanke den, al krijg je er nog 10 :D

Melisa: ja dat moederhartje heeft af en toe flink wat te verduren :( N zei, mama ik wil niet want ik mis jou zo erg. Oh god dan kan je echt wel janken. Gelukkig pakt de juf het goed op en heeft ze hem nu een 'vast' vriendje gegeven waar hij dan een handje aan kan geven in de rij naar buiten lopen e.d. Zo heeft hij wat houvast.

Jatobe: poeh heftig hoor. Goed dat je alles van je afgeschreven hebt. Gelukkig zien ze op de psz geen verschil bij L. Maar een verstandelijke beperking kan zich toch nog ontwikkelen begrijp ik?
    Wat een leuke foto's! Ik vind L zo'n grappig manneke, alleen al via de foto's :D

Djaar: jup weer richting lenie en Chantal :D

BabyD: bedankt voor je enthousiasme na wat jij hebt meegemaakt de afgelopen tijd! Dat waardeer ik enorm.
    Haha ja een meid...zou wat zijn tussen al dat mannengeweld hier :p Al ga ik ervan uit dat het weer een jochie is, aan R zijn kant kunnen ze geen meisjes maken zeggen we altijd :p Er worden alleen maar jongens geboren. Ach ja we zien wel, maakt mij ook helemaal niks uit :)

15. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    Sterre, nee hoor, een verstandelijke beperking zou je hebben bij de geboorte of niet. Het lijkt er dus niet op, maar goed, op deze leeftijd is dat nog erg moeilijk. Ze zullen kijken of hij op school goed mee kan komen. Dan denk ik eigenlijk: Luc.ille Wer.ner is toch ook niet bepaald verstandelijk beperkt...... ;) We zullen zien.

Sterre, ik ben heel benieuwd of de genen geevolueerd zijn aan je vriend zijn kant haha!;) Of het toch een meisje wordt. Het had mij ook niets uitgemaakt als ik zwanger was geraakt van een tweede. Best apart om te voelen, want bij de eerste had ik graag een jongen (en jaaaaaaaaa, een meisje was ooooooook hartstikke leuk geweest!), maar hadden we nog een tweede gekregen, had het me helemaal niets uitgemaakt. Ben heel benieuwd, je gaat het natuurlijk wel vertellen hier, toch?:D:)

16. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Jatobe het klinkt vooralsnog alsof L zich cognitief 'normaal' ontwikkelt maar jemig wat lijkt me die onzekerheid moeilijk. En wat een superleuke foto's.

Sterre drie jongens lijkt me geweldig ;). Maar een meisje erbij ook ... :p. Jan en ik zeggen nu regelmatig tegen L 'ach mn lieve jongetje' of 'ik ga hem wel even verschonen'... ben benieuwd wat ze daarvan overhoudt :D (hoewel dit andersom was bij T en S)....

T en S gaan steeds meer en beter samen spelen. Heel erg leuk!

17. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Jatobe: inderdaad, moeilijk die onzekerheid. Maar ook om te bedenken dat het gewoon niet nodig was geweest :(
    Wanneer krijg je iets te horen van de rechtsbijstand?

Nou ik wilde altijd ook graag als eerste een zoon, geen idee waarom eigenlijk. Waarschijnlijk omdat ik zelf altijd wel een grote broer had willen hebben :p

Salapio: haha ja als wij nu een meisje krijgen dan denk ik dat het enorm schakelen wordt. Ik moest vorig jaar de dochter van vrienden verschonen ( we deden even oppassen ) en ik had het geluk van een poepluier...ik heb R erbij geroepen en met z'n tweeën stonden we te stuntelen. Is toch wel even wat anders dan een piemeltje vonden wij :D

3 jongens lijkt mij ook wel stoer :D 'ik heb 3 zonen' .. Ja dat klinkt wel he :p Maar versterking aan de vrouwenkant lijkt me ook wel fijn :D Al lijkt me dat zo vreemd..maar dat komt natuurlijk omdat ik jongens gewend ben.
    Waarschijnlijk ga ik ook 100.000 x de vraag krijgen of ik op een meisje hoop nu ;)

18. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    O vast. Dat had ik al... ik MOEST toch wel een meisje willen... terwijl ik gewoon graag een mensje wilde ;)

19. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Jatobe: oja je vroeg of ik het jullie het geslacht vertel, natuuuurlijk :D Ik ben er alleen nog niet over uit of ik het wel wil weten. R sowieso weer niet volgens mij. Ik twijfel nog...
    Maar goed, eerst maar eens zover komen natuurlijk :)

Salapio: pff ja inderdaad! Wat dat betreft zie ik ertegen op om het aan m'n skonfamilie te gaan vertellen. Die vinden 3 sowieso niks en nu R in januari voor zichzelf begint zullen ze wel helemaal beginnen te stuiptrekken ;)

Ik heb het trouwens wel al tegen mijn broertje verteld. Door zijn problemen en ruzie heeft hij een deel zwangerschap en een eerste gedeelte van L gemist. Nu het weer goed met hem gaat vond ik het wel mooi om het hem nu al te vertellen zodat hij zoveel mogelijk mee kan genieten :) Kan ik lekker tegen hem klagen over mijn misselijkheid :D

20. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Wat is dat toch met mensen die het heel gewoon vinden om te vragen of je nu niet een meisje wil, of andersom. Toen wij een meisje en daarna een jongen kregen, was het ook voor veel mensen vanzelfsprekend dat ons gezin compleet was? Alsof het geslacht dat bepaald.

Aan de andere kant zei onze kapster een tijd geleden, nadat ze al een jongentje had, dat ze van haar tweede kindje waarschijnlijk niet zo veel kon houden als het weer een jongen was!!!! Gelukkig heeft ze een meisje gekregen, maar ik heb haar niet meer gevraagd om ons te knippen. Vond het zo'n rotopmerking?

Deel Deze Pagina