Mosa en Mosaman, van harte gefeliciteerd! Melisa, ik dacht dat ik laatst in een topic over twijfelen over een derde gelezen had van jou dat jullie na twijfelen definitief besloten hadden tot geen derde. Is jullie standpunt opnieuw veranderd dan? Salapio, hoe gaat het met L.? En hoe gaat het met jouw herstel? Sterre, hoe gaat het met jouw klachtjes? Nog zo 'katerig'? Hopelijk wordt het niet erger. Weet nog wel wat je bedoelt, ik had het gevoel alsof ik de hele nacht gefeest had, brak en koud tegelijk. BabyD, hoe gaat het met jou nu? Hier alles ok. L. heeft het ontzettend naar zijn zin op de psz, hoewel ik er wel schrik voor krijg als hij volgend jaar naar groep 1 zal gaan, als ik die drukte hoor.. L. is vrij rustig, die moet ook wel even rustig kunnen wennen vaak, daarna is het meestal wel ok. Maar dat 'rustig' zit er dan geloof ik niet zo in... Hopelijk voor V. en N. kunnen ze snel wennen, niets zo naar vind ik als je kindje verdrietig achterlaten ergens. Oja, komt Sinterklaas bij jullie ook aan zaterdag? Fijne dag allemaal!
Waauw Mosa GEFELICITEERD!! Heel veel geluk gewenst! Spannend dat Veda binnenkort echt helemaal naar de basisschool gaat en dat is echt fijn voor haar dat je vrij genomen hebt super mama . Hoop dat ze gauw went en het naar haar zin zal hebben. @ Basisschool, D kijkt hier al naar uit sinds ze 3 is. Ze is er ook ècht al aan toe. Ben daarom ook heel blij voor haar wanneer ze heen mag in april. Duurd nog ff natuurlijk maar de maanden vliegen al voorbij. @ Jatobe, hoeveel kindjes zitten er bij jullie in een klas op de basisschool? Hier beide kindjes ziek, kan de deur niet uit! Muren komen bijna op me af. Oh I alarm met z'n hese stemmetje tis zo zielig..
Mosa gefeliciteerd Sterre gefeliciteerd Hopelijk een voorspoedige zwangerschap zonder te veel hobbels en bobbels
@mosa, supergefeliciteerd! Hopelijk gaat alles goed, maar het zal best moeilijk/spannend zijn deze zwangerschap. @ricmar hoe gaat het met Jesse en met jou? @salapio, zijn de nachten nog vol te houden? @rest, met jullie alles goed? training, vorige wk afgerond. Ik heb superveel geleerd, vooral ook over mezelf. Ik heb mezelf volledig laten zien, ook de kwetsbare kant. Je wordt ontzettend uitgedaagd om met je zwakke punt aan het werk te gedaan. Met resultaat, collega's en leidinggevende merken een verschil Verder goed maar erg druk. J deed het de eerste weken heel goed op school. Maar na de vakantie vindt ze het afscheid ook moeilijk soms wil ze niet naar school. Wel lastig. V heeft een ontsteking bij haar gehoorgang. Hebben druppels gekregen en als dat niet gaat werken AB. S doet het goed. Binnenkort wisselen van kdv. Kleinschalig kdv gevonden. Meer continuïteit en hopelijk ook secuurder. V heeft vandaag melk gekregen, dit mag ze nog steeds niet ivm kma. Je zou denken dat ze het wel weten na ruim een jaar :x. Nieuwe kdv scheelt ook veel geld, mooi meegenomen Verder maken we ons op voor Sinterklaas met sinterklaasjournaal. Helemaal leuk
Hoi Meiden met mij mannen gaat het goed Vince is aan het peuterpuberen, gaat 2 ochtenden naar de psz en vind dat leuk. Jesse doet het goed groeit als kool, krijgt intussen kv, de moedermelk was op.. en Papa die mag meer proberen te lopen.. Zelf erg kort lontje moe maar even doorbijten
ben ik hier echt al vanaf eind oktober niet meer op de site geweest?????? We hebben het gewoonweg te druk Nu ff bijlezen en daarna dan maar de vloer dweilen.....
en toen werd ik er ook nog uitgegooid door de PC, tja virusscanner gaat ook aan de gang als PC een tijd niet gedraaid heeft Als eerst: Sterre en Mosa, van harte gefeliciteerd beide. Superspannend natuurlijk en ik hoop dat jullie over 8/9 maanden een mooi vers klein babytje in de armen hebben. @jatobe; wat een geK>> van dat ziekenhuis. En dan nu ook nog een letselschade conflict situatie. Heel vervelend allemaal en zeker voor L. Gelukkig gaat zijn verstandelijke ontwikkeling wel goed. Houden zo! Hier; alles goed. Y gaat nu echt naar school en de BSO en vind het allemaal superleuk. We hebben ook al een ouderavond achter de rug en de juf heeft al een goed beeld van Y: " Een pittig meisje met een eigen willetje". En Y weet zich al heel goed te redden in de klas. Heel fijn dus. H is iets minder leuk de laatste weken Hij zit in een enorme 7 maanden sprong en zijn eerste 2 tandjes zijn doorgekomen. Verschrikkelijke nachten dus. Alleen maar huilen, huilen, huilen en niet te troosten behalve als hij bij mama in het grote bed ligt. Niet dat hij dan rustig is maar hij valt tenminste wel in slaap. Ik heb ff geen idee meer hoe we hier mee om moeten gaan dus als een van jullie ( Salapio???) nog tips heeft?????? Nu weer boven aan de slag met stofvrij maken
Ik... tips... ??? Hahaha! Acceptatie. Vroeg naar bed. En alles doen wat ht ook maar enigzins behapbaar maakt. Dus vooral bij je in bed nemen als dat slaap oplevert
Mosa: nogmaals gefeliciteerd! Ik ben echt blij voor jullie Begrijpelijk dat jullie een slag om de arm houden, het zal zeker niet onbezorgd zijn. Ik vind het wel leuk dat we nu weer samen rond dezelfde tijd zijn uitgerekend N gaat inmiddels gelukkig met plezier naar school. Hij heeft nu een vriendje waar hij veel mee speelt dus dat is nu zijn houvast. Al hoorde ik hem van de week ook over andere kindjes dus dat is ook fijn. Al verwacht ik echt nog wel een keer een terugslag maar goed, dat zien we dan wel. Wat goed van N zeg! Wauw Zie ik L nog even niet doen hoor Al komt hij wel melden als hij gepoept heeft, dat is wel handig Interessant die training en onderzoek! Hoe lang duurt zo'n onderzoek? Jatobe: nee de kater is gelukkig een stuk minder. Wel de hele dag zo'n weeïg gevoel maar de groeipijn overheerst nu weer, net als bij N en L. BabyD: germ, beterschap voor de kindjes! Rot zeg dat familie het zo links laten liggen, dat doet inderdaad pijn Wat zegt je vriend/man ervan? Afrola: fijn dat je veel aan de training hebt gehad! Fijn dat jullie een ander kdv gevonden hebben. Oef melk gegeven Hopelijk heeft ze er geen last. Ricmar: fijn te lezen dat het goed gaat bij jou! Hopelijk krijg je snel ook je rust ed. Kort lontje door te weinig slaap komt bekent voor iig. Pookie: fijn zeg dat Y het zo goed naar haar zin heeft! Ik sluit me aan bij Salapio, lekker bij je in bed! Hier doen we dat ook, zo heeft iedereen nog enigszins wat nachtrust. All: ik heb as dinsdag de eerste echo bij de gyn. Ik vind het echt ontzettend spannend. Ik wilde eigenlijk bij de vk maar ze durfde het niet op zich te nemen om de eerste echo's te doen om te kijken of het geen bbz is. Wel jammer maar ja, het is niet anders.
Jatobe: ik zal altijd blijven twijfelen ben ik bang als het gaat om een derde kindje Dus dat heb je wel juist. Alleen hebben we dinsdag te horen gekregen dat mijn man vanaf volgend jaar geen baan meer heeft, en dat zat er al een beetje aan te komen. En hij is heel duidelijk, met deze onzekerheid van inkomen, geen derde kindje meer en onze zegeningen tellen...... BabyD: succes met de ziekenboeg! Mosa: een fijne dag vandaag! Sterre: hopelijk is alles goed bij de echo, wel fijn dat je nu al terecht kan toch? Kun je vast naar binnen spieken. Salapio: respect voor jou dat je altijd zo goed bent in meebuigen met situaties hoor. Ik had het niet zo gekund All: stijgt de spanning bij jullie ook nu de goedheiligman er bijna is?????
Goedemorgen! Hier weer 'lekker' misselijk opgestaan, wel wat gegeten maar het zit in mijn keel, blegh. Nou ja, rustig aan doen dan maar De jongens kwamen heel gezellig bij ons liggen vanmorgen en hebben ons voorgelezen uit suske&wiske Zo grappig hoe ze aan de hand van plaatjes een eigen verhaaltje verzinnen. Melisa: wat rot dat je man zijn baan kwijt raakt Gaan ze bezuinigen? Hopelijk vindt hij nog wat anders voor het echt zover is. Ja even spieken is zeker fijn alleen ben ik bang dat ik nog geen hartje zie en weer moet wachten tot de volgende echo. Wat dat betreft had ik liever wat later gewild. N heeft het wel over Sinterklaas omdat ze er op school mee bezig zijn maar ik merk nog geen spanning oid bij hem. Maar dat komt vast nog wel Mosa: gefeliciteerd met V!
Melisa, ik denk dat het heel goed is om inderdaad ook te kijken naar je zegeningen, zo doen we dat hier ook. Ik denk zelf, hoewel ik best er ook weleens moeite mee heb of twijfels, dat het een hele goede manier is om naar je eigen situatie te kijken. Sterre, wat begint dat 'misselijke gedoe' alweer vroeg eigenlijk he. Kun je toch echt nagaan hoeveel er al verandert in zo'n korte tijd in je lichaam. Ach, wat schattig zo'n origineel suske en wiske verhaal!
Jatobe: ja en dat is dan weer leuk als ze op school zitten, ze nemen ook hele grappige dingen mee naar huis qua uitspraken. Zo zei N toen hij zat met z'n boekje, 'zo, zijn jullie er klaar voor, dan ga ik beginnen' *ja juf*
Ik had L. een tijdje geleden uitgelegd dat mama NET ietsje minder goed is in puzzelen dan papa, dat hij dat het beste met papa kon doen. Gaan ze een nieuwe puzzel maken vorige week, zegt hij: kom papa, wij puzzel maken. Waarop ik zeg: mag mama ook helpen. Hij keek erg wikken-en-wegend en zegt dan: mama, het is een beetje moeilijke puzzel, jij kan dan niet meedoen. Jij beetje dom. ........ok, dank u zoonlief whaahhaha.
Ik lees op een ander topic dat de echo helemaal goed was, maar HOE goed precies mag Sterre natuurlijk zelf komen vertellen. Steeeeeeeeeeerrrrrrrrrrruuuuuhhhhhhhhh! Kom je vertellen??
Jaaa echo was goed, met kloppend hartje poeh zeg, ik vond het toch wel rete-spannend Gelukkig had de gyn volgens mij wel in de gaten dat ik enorm gespannen was, dus ze was heel lief. Ze was ook heel positief over hoe het eruit zag. Termijn kwam ook precies overeen.. 3 mm was mini Goh, wat een bijzonder iets blijft het toch N vroeg trouwens een paar weekjes terug of hij een zusje kreeg... Vorige week weer... En sinds vorige week is hij niet bij me weg te slaan en komt iedere nacht naast me liggen. Terwijl hij dat toch eigenlijk nooit zo stug vol gehouden heeft. Zou hij iets aanvoelen?