Voormalig temp-meiden, deel 6!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mosa1982, 2 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Afrola, leuk weer wat van je te horen.

Tijgertje: sterkte met alles. De stichting waarover je het hebt is toch voor kinderen met een ontwikkelingsachterstand? Hebben jouw kindjes daar last van?

Sterre: irri he dat je tegenwoordig moet vermelden dat iets niet direct op Facebook moet komen! Maar goed, ze was vast heel blij haha.

All: ik leef hier met een vreselijk opstandige kleuter. Luistert niet, is tegendraads etc. Zaterdag in de winkel begon ze zomaar rekken te likken bijvoorbeeld? Gisteren zijn we maar even naar het strand gegaan, kon ze uitrazen. Je ziet haar dan opknappen. Maar als ze dan weer netjes mee moet lopen naar de auto?........strijd. Niets aan hoor.

Iedereen een fijne jaarwisseling!

2. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hey meiden, de beste wensen en een gelukkig en gezond nieuwjaar!!!

Melisa: argh wat herkenbaar! N kan er ook wat van ;) Hij spookt echt rare dingen uit. Van de week ging hij naar de wc bij vrienden. Hoorde ik ineens een hoop kabaal... Staat hij bovenop de wc met zijn broek op z'n enkels en had hij (per ongeluk) iets van een plankje afgetrokken :( En L vervelen/klieren... Pfff hij kan z'n broertje gewoon niet met rust laten ;) Grote mond, uitdagen, zeuren... Schijnt bij de leeftijd te horen maar ik hoop dat het snel over is hihi :)

3. BabyD

BabyD Fanatiek lid

30 jun 2010
    1.289
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Sterre, haha wat leuk om te lezen zeg dat N denkt dat hij een zusje krijgt. Ik zei het tochhh :p !!!! Let maar op haha. Maar echt genieten zeg hoe jullie het de jongens verteld hebben.
    Ooops wat een stunt van je moeder!

@ Tijgertje, heel veel sterkte :( verschrikkelijk..!!!

@ Mosa, gefeliciteerd met de goede echo & hoe ging je echo erna? Echt een hele spannende tijd. Hoop natuurlijk dat alles goed is, probeer te genieten van nu en van wat je hebt <3 .

4. BabyD

BabyD Fanatiek lid

30 jun 2010
    1.289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ging ff wat mis maar beter plaatsen dan dat de pagina er voor weg floept zoals me zovaak hier gebeurt :p .

@ Melisa, heel herkenbaar. Mijn meisje kan er ook wat van, maar dan al sinds I zijn geboorte.. Denk bij haar weleens aan A.DHD of iets anders, zie nu ook zoveel verschil waarvan ik denk het hoort eigenlijk niet zo. Maar ik wacht wel tot wanneer ze naar de basisschool gaat hoe het dan zal gaan.. Hoop dat het haar goed doet en zo niet dan maar eens naar de huisarts....

@ Hier gaat het verder goed. Veel steken in bij m'n baarmoeder in de buurt en dit had ik vorige maand ook en toen ben ik na weken ongesteld geworden. Dus hoop dat mijn lichaam zijn werk weer doet. We wilden vorige maand niet zwanger worden en hebben er dus goed om gedacht. Nu houden we niets tegen maar mijn man denkt serieus dat ik niet zwanger kan worden haha. Mag ik eigenlijk niet om lachen, maar vind het zo'n domme opmerking ;) . Hij wil het nu af en toe bij twee houden. En heel soms vind ik het ook goed, want ik ben heel blij en geniet van onze twee kindjes wanneer het gewoon gezellig en leuk is. Maar het willen van een derde kindje komt toch veel vaker in mijn hoofd op. En ook juist met leuke momenten. Het missen van ons kleintje ook. Ik moest gewoon eerst ff mijn hoofd leeg maken en bedenken wat ik zelf wil ipv ons kleintje terug te willen wie we kwijt zijn. Maar nu is me wel duidelijk dat voor mijn gevoel ons gezinnetje nog niet compleet is. Kijk wel enorm er tegen op om weer zwanger te worden, vooral om het mijn lichaam zelf te laten doen mocht de kans weer aanwezig zijn. Heb nu zoiets van we zien wel en we praten er amper over. Maar wanneer het zover is zal ook mijn man enorm genieten, want hoe blij hij de vorige keer reageerde had ik ook absoluut niet verwacht. Was ook erg onverwacht, iets wat voor ons "niet zou kunnen" maar we waren toch heel snel omgeschakeld en er aan gewend. We zien wel wat de tijd ons brengt!!

Iedereen gelukkig nieuwjaar!

5. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Sorry dames, even een naamsverandering en foto verwijderd. Helaas vond iemand het nodig me op te zoeken op Facebook en daar meningen te uiten..... Maar ik blijf jullie volgen hoor ;)

6. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @mel78; ik moest heel diep nadenken maar ik weet nu weer wie je bent............... sufsufsuf.
    maar wat is dat toch met het moeten "onderduiken" op ZP???
    Eerst al sannehai, toen L en nu jij.
    Niet echt gezelllig meer.

@afrola; wat leuk dat je weer eens wat laat horen. Ik vroeg mij al af hoe het met jullie is. Druk, dat is een feit! En die buikgriep is hier ook langs geweest helaas. Blehhhhhhhhh

@mosa; nu een beetje ondergedoken op het forum??? Of ook gewoon druk met de boefjes.

@tijgertje; wat een nare situatie. Voor jou fijn maar wel apart dat 2 kindjes uit huis zijn geplaatst en 1 bij jullie mag blijven.

@sterre; Ohhh die moeders toch! Maar wel leuk dat jullie veel positieve berichten krijgen.
    En ook veel succes met de nieuwe zaak!

Ik ga nu weer achter de baby aan........die boevenkop kruipt de hele woonkamer door en probeert rottigheid uit te halen:)

Voor jullie allemaal:

Een prachtig, mooi, gezond en FANTASTISCH 2014! Dat alle dromen maar uit mogen komen ( ik neem wel die van de staatsloterij:) )

7. BabyD

BabyD Fanatiek lid

30 jun 2010
    1.289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou jaa... Graven om er achter te komen wie je bent dat is echt erg.. En dan ook nog 's meningen te uitten pff.. Hoe zielig!! Mensen van tegenwoordig bah!! :(

8. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ben hier heel lang niet geweest. Kreeg geen meldingen en nu opeens wel weer een.

Zie nu dat sterre zwanger is. Wat leuk!
    Gefeliciteerd en ik wens je een goede zwangerschap.

De naamswijziging snap ik ook haha

Afrola, hoe gaat het met de oogjes van v? Al weer wat opgeknapt?

Mel78, herkenbaar zo'n kleuter haha
    Hopelijk een fase die snel voorbij gaat!

Hier druk en leuk met de kindjes die nu ze ouder worden steeds meer samen gaan spelen. O noemt S Itte. Zo schattig

Tijgertje, wat erg voor je meid.

9. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Pookie, zag pas foto's op FB van Y en H. Wat een lekker stel zeg!

10. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    En nu lees ik ook nog eens een paar bladzijdes terug dat Mosa ook zwanger is.
    Gefeliciteerd meid! Wat heel erg leuk!
    Ook voor jou een fijne zwangerschap toegewenst!!

11. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    BabyD: zou je eventueel weer medicijnen willen gaan gebruiken om zwanger te worden? Er hangt me iets bij dat jullie dat weer wilden of vergis ik me nu?

Pookie: leuk dat H al zo lekker aan het kruipen is :) Hoe gaat het met Y op school?

Mel: huh meen je dat nou :$ Ik heb er niks van meegekregen op fb maar wat onnozel zeg om dat te doen ;)

Hanna: pfff heb je niet op zitten letten op fb, daar had ik het al bekend gemaakt hoor :D
    S op zwemles zag ik? Leuk hoor.

Mosa: hoe gaat het met je? Heb je de echo inmiddels gehad?

Salapio: hoe gaat het daar?

All: afgelopen maandag de nekplooimeting gehad en het zag er goed uit :) Kindje lag lekker op het gemakje te liggen :p Inmiddels zijn R en ik erover uit dat we het geslacht niet willen weten. Ik ben wel heul nieuwschierig maar R wilt het gewoon liever niet weten en toen ik erover na ging denken leek me een verrassing ook wel weer leuk :)

Gister hebben we het eerste gesprekje gehad op school voor N en hij doet het hartstikke goed :) Met L gaat het nu ook goed op de psz. Zijn jas gaat nu wél uit voordat hij naar binnen gaat :p Gelukkig huilt hij ook bijna nooit meer.
    Morgen ga ik met m'n moeder een stapelbed ophalen voor de jongens, ze gaan bij elkaar op de kamer. N is er wel blij mee want hij is wat angstig (voor het donker, geluiden, wind) dus dat hij straks niet meer alleen ligt vind hij helemaal prima.

12. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Haha Sterre, nu je het zegt.... Weet ik het weer.
    Beetje wazig geweest de afgelopen tijd.
    Sinds een paar weken slaap ik eindelijk weer door. Eerste langere periode sinds de zwangerschal van S.
    Kan je nagaan haha!

Fijn dat N het zo goed doet op school. En een stapelbed? Welk kindje zou dat nou niet willen?
    Leuk hoor!
    Wat fijn ook van de goede echo!
    Super hoor!
    Wanneer ben je uitgerekend?
    Of stond dat ook op FB hihi :)

13. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hahaha ja tis wat het dat kunnen doorslapen :D Wij hadden de eerste paar keer echt onwijs hoofdpijn :) Wel fijn voor jullie zeg!

Ik ben 17 juli uitgerekend en volgens mij had ik dat niet op fb staan :p:D
    Is wel grappig want op N zijn verjaardag testte ik positief, met kerst bekend gemaakt en uitgerekend als we precies 10 jaar samenwonen :)

14. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Leuk zo die dagen!
    Ga je bij de 20 weken echo vragen of het een meisje of een jongetje is?

15. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Sterre, klopt data je niets op Facebook hebt gelezen. Het ging privé haha. Maar ik had iemand aangesproken op illegaal dropboxen delen, en die was niet gecharmeerd daarvan. Tja.

Hanna, eindelijk doorslapen. Heerlijk he! Hier blijft N. gewoon in bed tot om 7 uur zijn wekamine aangaat. Wie had dat ooit gedacht, maar hij vind het prima.

Mosa, hoe zijn de nachten bij jullie? En de zwangerschap natuurlijk!

Afrola, voel je je weer een beetje oké na alles?

16. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sterre... vraag anders of de echoscopiste het geslacht opschrijft en in een envelop doet. En dan stuur je die naar mij :p

Maar fijn van de nekplooimeting. En je jongens allebei op school (zo noemt T de speelzaal ook).

Hier alles goed. Druk. Weinig slaap. En heel erg genieten :)

17. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mel, tot 7 uur blijven liggen is voor S nog een hele opgave. Ze heeft een digitale wekker en mag pas roepen als de 7 vooraan staat. Dat lukt vaak nog niet.
    Met
    Spenen blijft het drama. We waren er vanaf. Maar nu pakt ze de spenen van O. De hele dag op strooptocht. Word er gek van. Maar ik troost me met de gedachte dat ze er wel af is als ze 18 is....
    Toch?

18. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goed idee Salapio, en dan even een pbtje naar mij haha

19. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008