Voormalig temp-meiden, deel 6!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mosa1982, 2 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb gisteren de uitnodiging verstuurd voor O's tweede verjaardag. Even kijken of ik de foto kan plaatsen...

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      39,1 KB
      Weergaven:
      9
  2. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oh schuin.... Maar wel gelukt!

3. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    :D hahaha, nee nee, als ik dat ellenlange geduld moet opbrengen omdat m'n vent niet meewerkt, dan jullie ook! :p:D
    Leuke uitnodiging zeg! Sjonge jonge, 2 jaar alweer...

Mel: oke, nou van de ene kant maar goed dat het privé was.. Voor hetzelfde geldt was je hele fb "bevuilt" ;)
    Knap dat N blijft liggen! Wat dat betreft hebben wij stinkend geluk, hier is het sowieso pas 7 a 8.30 uur voordat ze überhaupt wakker worden. N wil nog weleens eerder zijn maar die gaat dan wat spelen ofzo. Of liedjes zingen, waar je dan weer wel wakker van wordt :D Sinterklaasliedjes zijn nog helemaal hot hier :p

Salapio: heerlijk zeg dat je zo van de kinderen geniet. Ben je inmiddels weer aan het werk?

All: ik mag morgen weer werken, om 5 uur op...meh :( Maar goed, ook weer op tijd klaar.

Vandaag dat stapelbed opgehaald. Helaas konden we het trapje nog niet vast maken maar dat doen we morgen wel. Misschien kunnen we ze dan morgen allebei erin laten slapen... Ben nu al benieuwd hoe dat gaat :)

4. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mooie uitnodiging!

Flauw hoor Sterre ;). Ik moet 31 januari weer werken. Op zich wel zin. Maar moe. En ga mn liefjes enorm missen!

5. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Een historische nacht.... N is gaan slapen zonder tutje....kijken of ie doorslaapt!

6. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Salapio: ik zal het doorgeven aan R :p
    Nog even lekker genieten van de kids dan!

Mel: oeh spannend! Knap hoor :) Ik zie L écht nog geen afscheid nemen van z'n tut :p Ben benieuwd!

All: L is vanmorgen gevallen en nou zit er een snee in zijn wenkbrauw. M'n moeder dacht dat het wel mee viel maar toen ik vanuit het werk met hem gedoucht had vond ik het toch niet echt meevallen. Helaas zat er al te veel uur tussen dus konden ze het bij de huisartsenpost niet meer plakken ;) Nu zal het misschien niet zo mooi genezen, balen :( Ik heb er nog een pleister opgeplakt om het enigszins bij elkaar te houden.

7. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hopelijk slaapt N lekker door Mel!!

Ahhh arme L!

Lekker weekend. Morgen overdag weinig plannen. In de avond hebben we de nieuwjaarsborrel van de straat. De kinderen gaan even mee. Oei oei oei.......
    Het huis waar we heen gaan staat vol oude antiek whiooeooeoe....
    Mijn moeder komt oppassen om 7 uur. Dus we gaan een uur met de kinderen,..

8. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Sterre, dat had ik met de neus van N :) sterkte voor jullie ventje.

Hanna: wel gezellig zo met de straat lijkt me.

All: meneertje slaapt nog steeds :)

9. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hanna: hoe was de borrel?

Mel: N nog steeds zonder tut?

Mosa: ik zag dat je het nieuws op fb had gedeeld. Hebben jullie inmiddels de echo gehad?

10. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    De borrel was erg gezellig. S en O hebbrn zich goed gedragen zodat ik zowaar ook nog wat heb kunnen kletsen haha

Kom net terug van sporten. Mijn zus heeft een sportschool en fysiopraktijk. Daar ga ik nu de komende 12 weken een cursus volgen. Erg gezellig want allebei mijn zussen doen daar ook mee

Leuk mosa dat je het nieuws nu overal kunt vertellen.
    Mooie echo dus! Heel erg fijn!

Nu lekker slapen want morgen zijn er weer 30 stuiterballen die van alles aan de juf gaan vragen. Truste meiden!

11. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hanna: oeh fijn zeg dat de kinderen zich goed gedragen hebben :p

Ik zag het sporten op je fb, goed zeg! Gezellig met je zussen! Dat is een goeie stok achter de deur :)

Veel plezier morgen! N zit ook met 31 kinderen...respect voor de juffen hoor :D

12. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Sterre, hier nog steeds geen tut. Maar wel onrustige nachten haha. Maar het gaat echt supergedelegeerden met in slaap komen.

Mosa, fijn dat de echo's goed zijn. Nu lekker genieten.

Hanna, al spierpijn? Succes de komende 12 weken haha.

13. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Mel: zo fijn, geen tut meer! Niet meer denken aan dat stomme ding als je ergens heen gaat enzo :p
    Hier zie ik L z'n tut nog laaannnggg niet afgeven :) Die is eerder zindelijk denk ik. Hij zit al regelmatig op de wc (potje wil hij niet) maar echt plassen of poepen doet hij nog niet. Probeert wel wat maar goed, we zien het wel :)

14. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja spierpijn bleh!

O heeft vannacht zonder speen geslapen. Hij wilde hem zelf niet. Hoe goed is dat!
    Toen ik dan aan S vertelde zei ze: Geef dan maar aan mij. Ik lust hem wel haha

Goed van L dat hij op de wc gaat zitten. Hier totaal nog geen interesse. We gaan een offensief doen in de zomervakantie. Dan is hij 2,5 jaar.

15. BabyD

BabyD Fanatiek lid

30 jun 2010
    1.289
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sterre, Die Clomid, dat wou ik idd, maar de gyn wilde dat ik ging afwachten of ik ongesteld zou worden en hoeveel ik bloed. Dit ivm de grote kans op verklevingen.. Dus we wachten af! Ik zit nu vier weken na de vorige menstruatie en die menstruatie ging goed. Heb (als ik weer een cyclus heb) een lange cyclus dus zal nu nog 1 tot 2 weken duren voor ik weer ongesteld ga worden/ of niet.. Wil volgende week wel een test gaan kopen ;)

Spannend beide jongens op 1 kamer! Dit willen wij ook gaan doen mochten we een derde krijgen, we wilden gaan verbouwen maar vinden 2 op 1 kamer toch ff makkelijker en we hebben meer wensen die geld kosten :p . Ik ben benieuwd hoe het met je twee mannetjes zal gaan. Jammer dat jullie het geslacht nog niet willen weten :p :D
    Jeetje arme L :( hoe gaat het nu met z'n wenkbrauw? Hopelijk valt het achteraf iets mee??

@ Hanna, O. ookal bijna twee wat gaat het hard he!! Onze kleintjes zo snel groot (mijn mannetje is nu net twee). Prachtige uitnodiging! Mooi jongentje :) .
    Knap dat O. zonder speen geslapen heeft en vooral dat hij hem zelf niet wilde :D !!

16. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    BabyD, best spannend dan nu weer om proberen zwanger te geraken.

Hier hebben beide kindjes een eigen kamer. O wordt nog vaak wakker in de nacht dus daar ben ik wel blij om. Maar ze zullen vast snel wennen aan op één kamer slapen denk ik!

S heeft nu een kindje uit haar klas te spelen en O gaat zich dan ontzettend uitsloven. Haha. Zo geinig om te zien.

17. BabyD

BabyD Fanatiek lid

30 jun 2010
    1.289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha geweldig dat O zich gaat uitsloven. I doet dit soms ook wel zo leuk.

18. BabyD

BabyD Fanatiek lid

30 jun 2010
    1.289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb en test gedaan... Ik zag wat wazigs en daarom een foto gemaadaaromkt. Deed ik altijd en was ik niet zwanger kwam er ook niets voor. Nu wel iets wazigs.. Maar kan zomaar een indrooglijntje zijn. Denk dat mochten we kans hebben dat ik rond de drie weken zit. Ik heb sinds een week het ik ben zwanger gevoel (had ik vorige x ook) dus wilde zien of er ook echt iets op kwam. Afwachten maar. Hoop zo dat dit hcg is!

eerste operatie is vandaag 3 maanden geleden

Bijgevoegde bestanden:

19. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Het is wel een echte tuurtest hoor. Maar ik zie heel vaag iets.
    Ook nog wel erg lang voor NOD begrijp ik.
    Mijn duimen draaien voor je!

20. BabyD

BabyD Fanatiek lid

30 jun 2010
    1.289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik heb van I ook vroeg positief getest dus t moest ergens kunnen deze dagen. Ik temp ook niet weet daarom ook niet precies waar ik zit nu. 4 week en 1 dag na menstruatie. Maar zegt dus niets bij mij. Ik ga het een paar dagen laten rusten alshet echt iets is moet het over een aaantal dagen te zien zijn.

Deel Deze Pagina