Dankjewel... Vannacht gedroomd over een maandverband vol met bloed. Zo duidelijk en voelde zo echt.. Werd wakker met bekkenpijn en nog steeds krampen en flinke hoofdpijn. Ging douchen verloor allemaal rode slierten weer... gaat niet goed kan niet geloof er niet meer in. Hoop dat het zo komt. Mijn lichaam is er niet voor gemaakt om zelf een gezond eitje te maken kan geen toeval zijn .
Tis klaar meiden.... Alles op de wc verloren en denk het vruchtje gevonden te hebben.. voel me nu lang niet fit maar heb er vrede mee dat het zo is gegaan en de rest van vorige x ons deze keer bespaart is gebleven.... engeltje rijker....
Jeetje waarom zet mijn telefoon er zo'n poppetje bij..... Dankje Mel.... Voel nog weinig voel me lang niet goed verwerken en besef komt morgen denk ik wel. Heb nu nog pijn... Net een tweede lading verloren.. Niks hards gevonden dus denk echt t vruchtje gevonden te hebben. Geeft me wel een 'fijn' gevoel....
Bedankt meiden. Echo gehad vanmiddag en het zit er nog allemaal! Echt niet te geloven en wat ben ik dan voor vreemds kwijt geraakt.... Heb wel een aankomende miskraam want mijn lichaam is wel bezig het af te stoten. En net als bij de vorige x groeit de vruchtzak gewoon door. Kwam nu op 6w 1d. Volgende week weer heen. Mocht t niet weg zijn dan weer die pillen. Mocht dat niet werken zie we weer een curettage tegemoet. Ze noemde het domme pech 2x achter elkaar een miskraam t stopt niet voor niks dus moet er iets niet goed zijn geweest zei ze. Daar houd ik me ook maar aan vast. Maar hard is het zeker wel dat alles er nog zit terwijl ik dacht dat t weg was...
Ze zoomde nog in en ik zag gewoon klein boontje op de echo alleen alles is verzakt, normaal groeit het op dezelfde plek door. Daaraan zag ze ook dat t een miskraam wordt.
Hoop het ook anders wordt het alleen maar zwaarder. Kmoet zeggen dat het me nu nog goed afgaat, maar heb alleen wel heel erg de behoefte om erover te praten. Zeker toen ze zei dat dit niks te maken heeft met de goede zwangerschappen met clomid en nu zonder clomid 2x mk knalde die bom wel binnen. Want we dachten dat een volgende eventuele zwangerschap met behulp van clomid misschien wel goed zou kunnen gaan. Maar echt domme pech. Hele nare pech. En je wilt dit natuurlijk niet nògmaals meemaken... En ookal is het nog niet weg denken we hier wel over na.
Onee babyD, wat ontzettend rot dat alles er nog zit Had zo voor je gehoopt dat je lichaam het zelf al had gedaan. Hopelijk gebeurd het alsnog en blijven die pillen of curettage je bespaard! Jeetje zeg, wat een pech Wel knap dat jullie toch verder denken. Wil je hierna direct met clomid beginnen dan?
BabyD, het gevoel wat je beschrijft is een reden waarom wij niet meer zwanger gaan worden, ik wil het verdriet van nog een miskraam niet meer meemaken. Hopelijk komen jullie samen tot een beslissing waar je achter kan staan. En praten lucht op, dus doe maar lekker hier!
Ik kan me niet voorstellen dat het nu klaar zou zijn sluit alles liever af met een gezond kindje, maar zo vanzelfsprekend lijkt/is dat nu niet meer en hoever ga je.... Mocht het zo weggaan wil ik wel regelen dat we toch clomid krijgen.. Gyn zei ook nog, daar zit je dan in de wachtkamer tussen alle dikke buiken (super lieve gyn) maar ik heb daar niet zo'n probleem mee. Ook niet met een ieders zwangerschap. Ik kan dit ook aan omdat we twee gezonde kinderen hebben en gun iedereen een gezonde zwangerschap en gezond kindje ♥ . Daarbij super blij met de (weinige!) mensen wie we dit vertellen. Voel me wel rijk dat ik zoveel heb. Die gemeende reacties en dat ik ze kan vertrouwen en hun steun krijg... Het gemis en gedachte aan de kleintjes blijft wel. Zou anders volgende maand uitgerekend zijn van de eerste MA. En dat blijft gewoon bij ze voelen nog steeds als een stukje van mij ookal hebben ze er nooit mogen zijn... Ook blij dat ik mijn verhaal hier toch kwijt kan. Ben wel een prater maar een ieder zal dit echt niet zomaar van mij weten.. Best eng om de deur weer uit te gaan zometeen met deze krampen..
Wat fijn dat je steun en vertrouwen vind bij mensen om je heen. En ook al zijn het er niet veel... Lekker belangrijk toch Als je ze maar hebt. Zijn die krampen ed wel een beetje te hebben of heb je er veel pijn van?
Ik ben er verschrikkelijk moe van het put gewoon echt uit... Krampen zijn vooral vervelend en af en toe rugpijn dat ik even niet normaal kan staan maar dat is dan maar even. Verder ga ik gewoon door in de hoop dat het los komt maar krijg er steeds meer een hard hoofd in weer!! Ze schrijven normaal die zwaardere pillen (a.bortus pil volgens mij? ) niet uit met dit termijn, dan bloed je erger. Maar volgens mij legt ze die keus bij mij. Zo kwam het op ons beide over. Dus denk dat ik daar maar voor ga voor t geval de andere pillen net als vorige x niks doen. Dan maar even doorbijten zo'n c.urretage zit ik ook niet op te wachten.... En kwa pijn kan ik wel heel wat hebben dus daar zou ik het al niet om laten, als t maar iets is wat wel vertrouwd is om thuis te doen...... Hoop dat jullie t niet erg vinden deze berichten tis eigenlijk verschrikkelijk naar voor iemand die t herkent besef ik me net......