Ah mosa: lieve spam! Mijn kerstplannen zijn iets veranderd. Vandaag zouden we naar schoonvader, en hij had een oom en tante ook uitgenodigd + een zus van mijn overleden schoonmoeder, waar hij wel erg veel mee optrekt. Moet ie zelf weten natuurlijk. Nu kwamen we daar vanmiddag aan en liep die tante als een gek alles in huis te regelen. Ik voelde me echt een gast in haar huis? Donderdag was de trouwdag van mijn schoonouders, en wilde ik voor mijn schoonvader koken, maar dat kon alleen als zij ook mocht mee-eten. Toen heb ik bedankt en zijn we alleen op de koffie geweest. Maar omdat zij er was, is er niet over mijn schoonmoeder gepraat. Ook nu weer niet, iedereen zat maar gezellig te eten. Ik kon het niet, en ben naar huis vertrokken met N. Man en C. zijn er nog, die haal ik rond 7 uur op. Ik zit nu aan de boterham met kaas, mede omdat ik N. nog aan het voeden was, en de rest al ging eten (hoezo respectloos?) wat mij irriteerde.... Je hebt het gezegde: dood ben je pas, als je bent vergeten... ik ben blij dat mijn moeder gewoon nog wordt genoemd met feestdagen etc. Maar dit trok ik echt even niet. Man kan er natuurlijk niets aan doen, en neem hem ook niets kwalijk. Maar dit kan ik mijn ogen echt niet! Morgen naar mijn zus, hopelijk wordt het leuker
meiden sorry heb niet terug gelezen, maar heb een vraag, vince had vandaag wel 10 poepluiers(waterdun) kan dat van de vaccinatie komen?? Hij is wat klagerig maar drinkt wel goed en heeft geen koorts... Ik denk ik stel mijn vraag even hier bij de ervaren moeders
Mosa mooie foto's en wat "prettig"dat de operatie goed gegaan is mijn duimen draaien voor goed nieuws later deze week.. all zwaai
Ricmar: Zolang hij geen koorts heeft en goed drinkt zou ik me niet zo'n zorgen maken. Hoe gaat het vandaag met hem?
vannacht geen poepluier gezien en net een heel klein beetje, na de voeding, we zullen zien wat de dag brengt hij is vrolijk en drinkt goed en heeft geen koorts..
Ha meiden, Heerlijke rustige kerstdagen hier. Twee keer ergens anders heen Goed geregeld dit jaar. Ik ben er erg blij mee, want als ik iets te veel doe krijg ik een zware, harde buik. Nog maar een paar weekjes wachten lijkt me Ricmar, wat fijn dat het weer beter gaat met V. Gelukkig is hij vrolijk, dat vind ik altijd wle een graadmeter. S is maar een paar keer echt ziek geweest en toen heeft ze een halve dag bij me gehangen. Afrola, wow, wat een mooie buik Wat fijn dat jullie zo'n leuke vakantie hebben gehad. Even er helemaal uit. Ik heb vanmorgen de kamer van S afgemaakt en verder opgeruimd. Er moet nu alleen nog een houten boom op de muur, maar dat heeft even geen prioriteit. ik zla zo even wat foto's plaatsen Fijne 2e kerstdag allemaal!
Ricmar: Fijn dat het alweer beter gaat. Ik vind net als Hanna, vrolijkheid en alertheid de beste graadmeters. Hier ook een kereltje die echt pas gaat hangen als hij écht ziek is. Afrola: Wauw wat een mooie buik al! Het gaat zeker hard, ik ben benieuwd hoe je buik er straks uit ziet Hanna: Wat een leuke kamer zeg! Voor jou komt het einde zo stiekem toch ook hard dichterbij, spannend hoor Ik hoop ook zo op een super fijne bevalling voor je. Net als ik had BabyD: Hoe gaat het met je? All: Hier weer een vreetdagje achter de rug Ook allebei de dagen ergens anders geweest dus zelf niks hoeven doen maar wat word je toch altijd zo lam van dit soort dagen he hihi.. We hebben van mijn broertje een dvd meegekregen dus als de jongens straks allebei op bedje liggen duiken wij lekker op de bank met een filmpje. L had trouwens vannacht geslapen tot 7.15u zonder wakker worden Was dat even schrikken haha maar wat héérlijk. Hopelijk gaat hij dat nu vaker doen
Mooie foto's gezien van mooie meiden / buik / kamer Beterschap voor Vince! *** We hebben op zich wel fijne dagen weg gehad, maar toch besloten dat dit voorlopig de laatste keer is geweest dat we zo weg gaan. M en T op één kamer is eigenlijk gewoon geen succes: maken elkaar wakker etc. Nu was T ook nog ziekig/verkouden/verhoging dus dat hielp niet in hoe hij was snachts. En M vond haar kamer heel eng (?) dus zij was ook enorm lastig met naar bed gaan en heel onrustig snachts. Einde van het liedje: Jan lag met T op een kamer en ik bij M. Tja ... zo staan dit soort weekends echt alleen in het teken van de kinderen, wil graag mn avonden/nachten wel (enigzins) voor mezelf/elkaar . M en T hebben het wel enorm naar hun zin gehad met opa/oma, tantes/ooms en de neven en nichten. Gisterenavond thuis gekomen, allebei lief gaan slapen en allebei in één ruk door: T werd om 6u wakker en M ligt nog te pitten. Jan ook, dus ik hoop dat hij een beetje bijtankt ... Ik heb weer heel veel last van mn bekken. Nu weer braaf iedere avond oefeningen doen, maar als het zo blijft bel ik in 2012 de fysio weer.
@ Mosa, hele leuke foto's van V en N! V is echt een grote dame ze groeit ook alleen maar door he haha. Vind haar jas ook heel erg leuk! @ Afrola, heel mooi buikje! Wat gaat het hard 17 weken al. @ Hanna, morgen alweer 35 weken, vliegt echt voorbij. S haar kamer is heel erg mooi geworden, super mooi dat roze kleurtje met wit! @ Sterre, heerlijk dat L doorgeslapen heeft hoop ook voor jullie dat hij dat er in houdt. Hoe het hier gaat.. Vanmorgen veel harde buiken in bed gehad (werd er steeds wakker van), na het eten alweer en steeds steekjes in de bmm . Vreemd idee dat het zomaar zou kunnen gaan beginnen, maar we wachten het maar af. Ik ben ook wel bang om de 37w te halen en een normale kraamtijd te hebben (alles komt zoiezo boven van D maar dan besef je wat je hebt gemist als alles goed gaat), dus als het nu gebeurd dan gebeurd het maar. Als alles maar goed met ons kleintje gaat.. Verder doe ik het nog steeds wel rustig aan want als alles in mijn buik goed gaat is het beter voor de baby om nog te blijven zitten natuurlijk! Het is heel erg jammer, maar ondanks de harde buiken en steekjes heb ik nu wel meer het gevoel dat ik màg genieten . Vreemd zo'n 2e zwangerschap en 't gaat me eigenlijk nu weer veel te snel . @ Ricmar, hoe gaat het nu met V? @ Salapio, dat is wel erg jammer dat alles dan zo om de kindjes draait. Maar dat jullie het voor de rest wel gezellig hebben gehad is dan weer mooi. Hoop dat je bekken wat opknapt en anders idd bellen in 2012.
Hoi even kort een reactie (ben zelf niet fit) V heeft geen diarree meer maar is wel klagerig, maar kan ook van slag zijn door de kerstdagen? vandaag dus lekker dagje thuis en ritme even weer oppakken. Gelukkig slaapt hij snachts wel door... Zelf buikpijn en moe, dus lekker bankhangen. wil wel weer fit zijn met oud en nieuw Salapino balen dat het geen succes was, zeo stel je je het niet voor idd, volgende keer idd aparte kamers voor de kids... en een aparte kamer voor papa en mama
Ha meiden, Bedankt voor de complimenten over de nieuwe kamer van S Sterre, wat fijn dat L zo lang kan slapen. Hopelijk gaat ie dat veeeeel vaker laten zien Hoe was de film gisteravond? Salapio, hmmm jammer van de zo rot verlopen nacht. Ik ben ook echt een thuis slaper hoor. Al dat gedoe om die kleintjes dan in slaap te krijgen en te houden. Gelukkig hebben M en T zich wle heel goed vermaakt! Balen van je bekken. Hbe je daat bij M en T ook last van gehad? BAbyD, jij al weer bijna 34 weken. De tijd vliegt he. Is de babykamer al op orde? Gek hoor, bij S was alles al in kannen en kruiken en nu??? nOg heel druk bezig hahahhahaha Gelukkig ben ik nog wel op de been! Melisa, hopelijk zijn voor jou de kerstdagen verder toch nog leuk verlopen. S slaapt nu al bijna 3 uur.... Ze was niet te genieten en had het blijkbaar erg nodig. Ik heb ook lekker even geslapen. En nu nog even computertijd!!! Vanavond weer verder voor de babykamer!