Mosa: werken gaat altijd wel goed na een gebroken nacht hoor , pas als ik thuis de bank zie..... oei! Loe: hoe is het nu bij jullie?
De virussen slaan je geloof ik om de oren............. t lijkt wel of iedereen ziek is. Jep, we zijn geweest. En aangezien mijn man vanochtend L. zijn luier verschoond heeft heb ik niets gezien, maar toen de arts dus zijn romper omhoog trok. Whoeiiiiiiiii allemaal uitslag! Gek natuurlijk voor mij om te zien, omdat ik L. vanochtend niet zonder romper heb gezien. Men wil er geen uitspraken meer over doen zei ze vandaag de dag, maar het is een virusziekte en waarschijnlijk de z.esde ziekte. Zou heel goed kunnen want ineens had L. 35.9 vanochtend en bij de arts zag ik dus die vlekjes! Met op zijn krijgt hij wel weer wat verhoging, oor was rood, maar dat kon allemaal. Er was acuut niets nodig en zij was alleen voor het acute deel zeg maar, dus verder is het aanzien en uitzieken voor L. Maar lekker verwennen dus!
Sterre, bijna weer aan het werk. Het klinkt wle als heel leuk werk Fijn hoor. Heb je vandaag lekker rustig aan kunnen doen... voor zover dat gaat met 2 kindjes?? Wow, L alweer 4 maanden, time flies! Mosa, heerlijk zeg deze week vakantie. Even op de slow-motion stand. Oh ik lees dat je allemaal dingen aan het doen bent. Is ook wel fijn natuurlijk! Loe, hoe gaat het nu met L? Hopelijk gaat het snel de goede kant op met hem! Oh ik lees nu over de zesde ziekte... Beterschap voor je mannetje!! Vanmiddag heb ik de wieg neergezet. Het is echt zo schattig! Ik ben er helemaal blij mee. Zal wel eens wat foto's maken om te spammen. Morgen komt er een forumvriendinnetje spelen met S. Gezellig hoor! Daarna even een tukkie en 's middags de verjaardag van een nichtje. Druk dagje dus! Fijne avond allemaal!
Haai zwaai, hier weer drukke dagen gehad. We hebben nu een logee: de hond van mijn ouders en ik ben ook niet fit. Zo eindelijk onderuit gezakt hangen . Bedankt voor de complimenten op mijn buik Hanna S's kamertje is erg leuk geworden . En de eerste feb mama al bevallen, das vroeg. Zieke/niet fitte kindjes en mama's: Beterschap.
Even een leuk bericht: Vanaf april zijn we bezig met het aanvragen van een vergunning om de schuur te verbouwen en we hebben hem Het duurt even ... maar dan heb je ook wat hihi S had een speeldate met een ander aug.2009 kindje. Was erg gezellig. Nu ligt ze lekker te tukken en ik hoop eigenlijk dat ze dat nog even blijft doen. Ik ben nl weer misselijk... pfffff.... niet fijn!! Afrola, hoe gaat het met je? Al weer wat opgeknapt?
Ricmar: Hoe gaat het nu met je? Mosa: Dat zijn inderdaad fijne slaaptijden Wel balen dat V nog af en toe aan het spoken is Lijkt me echt balen als ze dan 3 uur op Loe: Jeetje wat een uitslag! L dus gewoon uitzieken, germ Hanna: Ik ben benieuwd naar je foto's Fijn dat S het naar haar zin heeft gehad met haar vriendinnetje Maar balen zeg dat je weer misselijk bent Nou ja, het is nu wel aftellen voor je dus dat scheelt hopelijk een beetje. Welke datum ben je eigenlijk uitgerekend? En de eerste feb-mama al bevallen, dat is vroeg. Fijn dat de vergunning binnen is! Wat kan dat lang duren he. Wat gaan jullie ermee doen? Afrola: Beterschap! Misschien straks nog lekker een frisse neus gaan halen met de logee All: Hier weer een kutnacht gehad (sorry voor mijn taal) Gelukkig bleef het vannacht alleen bij wat mopperen want we hebben vorige week besloten niet meer naar hem toe te gaan. Hij heeft nu wel door dat er toch niemand zo gek meer is die de tut erin komt doen Tis alleen zooo vermoeiend *zucht* Ik zie daarom eigenlijk best op tegen volgende week als ik ga werken. Gelukkig hoef ik maar 1 hele dag en de rest halve dagen. Noah had trouwens mijn paspoort verstopt.. lekker handig want hij wist niet meer waar. Hij zegt sowieso op alles nee dus ik ben zelf maar aan het zoeken geslagen. Gelukkig heb ik em ook weer gevonden Vanavond naar de verjaardag van mijn s.moeder.
HAnna, gefeliciteer met de aanstaande schuur! En ik had je foto's van S. haar kamertje al een paar keer bekeken, maar nog niet gezegd: wat een super kamer! En wat een prachtig overtrek trouwens! (van lief! niet?) Sterre, balen dat je weer zo'n rotnacht gehad hebt. Jij kan er ook inmiddels wel een stuk of wat betere bij gebruiken of niet! MEt L. gaat het niet goed kan ik wel ronduit zeggen. Het lijkt wel of hij nu pas echt ziek wordt. Vanaf vanmorgen 7.00 uur heeft hij na 150cc melk (Rest van de dag lust hij geen melk, maar dat is hij als hij net ontwaakt vergeten) NIETS meer gedronken. Een half fruithapje, een half broodje en verder schudt hij zijn hoofd bij het aanbieden van wat dan ook. Vannacht heeft hij zo ontzettend hard liggen huilen echt belabberd en zo zielig. Dan maar bij ons in bed waar ik totaal niet voor ben. Maar ik kan hem toch niet tot brakens toe laten liggen als hij ziek is? nou ja, goed of niet, ik krijg het niet over mijn hart om hem langer dan een kwartier zo te laten liggen krijsen als hij ziek is. Hij ziet er wit uit, beetje zielig ook, en zijn buik en rug en nek zitten onder de rode uitslag. Ook in zijn haar en op zijn gezicht beginnen rode vlekken te komen. Ik, vraag me toch nog wel af of het geen eczeem is, maar goed heb het voor de zekerheid ingesmeerd met hydrocortison. Hij had gistermiddag en vanncht 35.7 (met loeihete voeten). Vanochtend bij mij in bed dus met dekbed over, heb hem om half elf wakker gemaakt, toen had hij net 36.1. Nu ligt hij weer in zijn eigen bedje (Gaat overdag dus prima), met dekentje over. En hij slaapt al vanaf 12.45. Staat me allemaal niets aan, ik weet t het zal allemaal wel loslopen maar hij is duidelijk niet lekker (begint ook soms zomaar uit het niets te huilen!) en ik kan m niet helpen, behalve dan weer de arts bellen, maar die had er niet zo'n problemen mee dat hij ziek was geloof ik....
Hoi dames, Loe, wat sneu van/voor L zeg Ik hoop dat het snel weer de goede kant op gaat, die klinkt wel erg zielig! Hanna, wat fijn van de vergunning zeg! Sterkte met je misselijkheid! Sterre, knuffel voor je kutnacht! Ik ben heel blij dat N geen speen heeft. V heeft hem nog wel met slapen maar die kan hem natuurlijk zelf in haar mond doen, maar bij N hebben we echt geprobeerd om het zonder speen te doen. Heel makkelijk nu, en voor later natuurlijk ook fijn All, net de kerstboom opgeruimd, ook wel weer lekker. Verder nog steeds snotterig en een N die korte dutjes doet dus ik ben er weer vandoor.
Loe, ik zou L ook niet laten huilen hoor! Sowieso ben ik daar niet zo van, maar bij ziekte al helemaal niet. Vervelend om er vaak uit te moeten, maar als het goed is is het tijdelijk
Een foto hoe ik kleine beer er een uurtje geleden uithaalde, zielepiet. (en nee hoor, tis niet malle pietje, hij moest net hoesten toen ik de foto maakte....) We mogen zo even langskomen op de hap, wel een fijn gevoel omdat hij uit het niets (wat dat dan betekent als je ziek bent natuurlijk) begint te huilen en behalve zijn halve fruithap, niets meer gedronken heeft vandaag.
op deze foto, 2e kerstdag, kun je als je goed kijkt zelfs de verdikkingen zien onderop zijn achterhoofd (de klieren)......
Loe wel fijn dat je even langs de HAP kan. vooral als hij slecht gaat drinken , kan je beter een vinger aan de pols houden. Knuffel voor je kleine beer
L. heeft oorontsteking en longontsteking. Antibioticakuur is net begonnen, de eerste gift heeft hij al op. Ik vind het wel raar dat de huis.arts van gisteren dan zogenaamd niets hoorde over de longen.... Nou hopelijk hebben we snel weer een vrolijk ventje.
Hey meiden Ik wil iedereen een hele fijne jaarwisseling wensen en dat 2012 een heel mooi jaar word voor ons allemaal Liefs Tijgertje23
Zo, eindelijk weer even tijd voor mezelf. V sliep vanmiddag niet en N heeft maar 3 hele korte dutjes gedaan dus de hele dag bezig geweest. Na een niet al te lange nacht door V is dat best vermoeiend. V is vanmiddag uit haar ledikant gevallen...ik hoorde een boem en toen heel hard huilen, heel sneu. Gelukkig was ze alleen geschrokken, maar na oud & nieuw toch maar weer werk maken van haar grote bed. Misschien toch haar ledikantje maar gewoon weghalen zodat ze geen keus heeft, nu staan beide bedden op haar kamer. Mijn schoonvader is vandaag trouwens weer thuis gekomen, dus dat is fijn. Mijn vriend is er nu even heen. Loe, ach zeg, arme L! Wat sneu al die vlekjes, en die verdikkingen zijn echt duidelijk te zien! Wat zeiden ze bij de HAP? O jee, ik lees het al Dat is niet niks zeg! Heel goed dat je er heen geweest bent, en met de antibiotica knapt hij vast snel weer op! Tijgertje, en hopelijk ook een mooi 2012 voor jou Hoe is het nu met je? En met je mannetjes? All, fijne avond nog!
Ahhhhhhhhh arme V! Het gaat hier geheid ook een keer gebeuren, maar je schrikt je echt het leplazerus volgens mij! Geen builen ed? Ja, ik zou inderdaad alleen dat nieuwe bedje op de kamer zetten. En dan eerst een weekje op voorbereiden er voorafgaande zeg maar. Voor L. hebben we een bopita bed gekocht van150/70. Omdat hij zo lang is volgens mij en beweeglijk stoot hij geregeld zijn hoofdje. Kan zijn dat het in zo'n bedje net zoveel is hoor, maar hij heeft gewoon iets meer ruimte. We hebben een kritter bedje voor hem straks als hij er zelf uitkan, deze heb ik mooi wit geschilderd en dan gaan er extra hoge planken voor aan de zijkant, zodat het een extra groot ledikant wordt zeg maar........voor grote kleine beren haha. Maar poe zeg, ik zou echt schrikken van zo'n bons. V. er al van bijgekomen? Tijgertje, voor jullie ook alle goed en geluk voor 2012!
Loe, ik schrok natuurlijk flink van V's valpartij maar omdat al heel snel bleek dat ze alleen maar brulde van de schrik en verder niets had, vond ik het zelf minder erg. Ze was ook best wel snel gekalmeerd. Ik ben in ieder geval blij dat ze er niets aan over gehouden heeft. V is natuurlijk ook erg lang (98 cm) dus die bonkt ook regelmatig tegen het hoofdeinde aan. Maar ze vindt het bed verder nog heerlijk. Haar grote bed staat ook al iets van 2 maanden op haar kamer, en we geven haar de keuze waar ze wil slapen maar ze kiest altijd voor haar ledikantje. Vandaar dat we overwegen om het ledikantje binnenkort eens weg te halen, kijken hoe het dan gaat. Maar aangezien ze best schrikkerig is voor vuurwerk op het moment, wachten we in ieder geval tot na het weekend. Slaapt L nu wel lekker?