Voormalig temp-meiden, deel 6!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mosa1982, 2 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Djaar:$:$:$

27 weken:D

2. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Goedemorgen!

Mosa: Inderdaad kei leuk dat meezingen. Vooral ook omdat ze steeds meer woordjes zelf gaan zingen. Maar N wordt een rapper volgens mij :D

Pookie: Thanx voor de tip. Ik wist niet dat je op vakantieveilingen ook dat soort dingen kan kopen.
    Wat balen van de fotoshoot zeg :(
    Had je gister nog een ovu-testje gedaan?

Melisa: Wat rot dat je niet lekker in je vel zit. Hoe komt het?

BabyD: Leuk dat jullie LPhuis gekocht hebben. Ben benieud wat ze ervan vindt.

Bonnen Etos: Ik kreeg ze ook maar ik heb me alleen opgegeven voor de blije doos.

Salapio: Zwaai!

Djaar: Zwaai! Ook alweer bijna 28 weken :$:)

All: Hier hebben we een drama nacht gehad met de grote D :( Gisteravond zat iets L al dwars maar hij ging na zijn laatste flesje wel gewoon slapen.. tot 01.00u.. Wat hij mankeerde weten we niet maar hij bleef maar huilen. Uiteindelijk is hij pas om 2.45u in slaap gevallen. Gelukkig is N de laatste tijd wat later wakker (vanmorgen om 8.15u) maar het was dus een kort nachtje voor mij. *gaap* Maar goed dat ik gistermiddag nog even getukt hebt.

Vanmiddag moeten we sinterklaas gaan vieren bij mijn s.ouders waar ik totaal geen zin in heb maar ja, we zien het wel weer. Hopelijk valt het mee.

Wat ik trouwens zo grappig vind is dat N zelf verteld wat hij op zijn boterham wilt. Normaal wisselde ik gewoon alles af. Nu zegt hij chocopasta of kiesj = kaas op zijn limbo's of vleesje. Zo schattig :)

Fijne dag iedereen en hopelijk is iedereen lief geweest en zit er ook een cadeautje voor de mama's in de zak :D

3. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Sterre: ik wil zelf wel mee in die zak haha.
    En kiezen wat ze op de boterham wil: C. zei gisteren kaas en een beetje jam?!

4. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

Djaar, hoe is het met je?

Sterre, wat een vervelende nacht, en huilen klinkt 's nachts nog veel harder hè?
    Hopelijk heeft L vandaag in ieder geval geen last meer van wat hem dan ook dwars zat.

Hopelijk valt het vanmiddag idd mee!

All, hier gelukkig eigenlijk een hele goede nacht. V is nu maar één keer wakker geweest, maar op een nacht van 19.00-8.30 uur vind ik dat voor nu niet verkeerd! Zal ze zelf in ieder geval ook een stuk fitter zijn.

Net belde mijn moeder, vanmiddag gaan mijn ouders naar mijn oom om afscheid te nemen. De kans is heel groot dat hij morgen zal overlijden. Hij hoopte de kerst nog te halen, maar het gaat gewoon echt niet meer. Hoogstwaarschijnlijk wordt het euthenasie, dus heel heftig allemaal.

5. BabyD

BabyD Fanatiek lid

30 jun 2010
    1.289
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Melisa, knuff...!

@ Mosa, hmm ik kreeg laatst ook bonnen thuis bedenk ik me net.. Zal eens kijken of ik ze op het stapeltje papieren heb liggen :) .. Zal idd van de doos zijn dan, die heb ik ook alweer even binnen.
    Na de Pampers hebben we luiers van de C1000 gebruikt en dat ging wel goed tot ze begon door te lekken. Toen van Kruidvat en dit ging goed, maar echt vergelijken met Pampers kan ik dus al niet meer. Denk wel dat ze stugger zijn, want daar zul je de prijs ook wel voor betalen. En daarom wil ik voor de baby eerst ook wel Pampers gebruiken :) .
    Jeetje... Ik weet niet wat ik moet zeggen.. Euthenasie.. Het zal allemaal wel heel erg zwaar zijn voor je oom. Maar zo'n keus is ook zwaar.. Heel veel sterkte voor jou en je familie. En dat nog wel allemaal voor de kerst :( .

@ Sterre, getsie niks aan zo'n dramanacht..
    Veel plezier vanmiddag, hopelijk is het gezellig!

@ all, is het ook handig om het kraampakket in huis te hebben als je zoiezo wel in het ziekenhuis moet bevallen? En mag je het dan eigenlijk wel ophalen? Leek me wel handig voor de kraamverbanden voor de rest zou ik eigenlijk niet eens meer weten wat er in zit..

6. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Mosa; veel sterkte, het is heel naar voor jullie afscheid te moeten nemen. Ook voor je schoonvader natuurlijk heel confronterend.

@babyd; krijg je geen kraampakket via je zorgverzekering? Ik in ieder geval wel. En het is toch wel handig het in huis te hebben voor het geval dat het thuis begint ( bv de onderleggers voor als je vruchtwater gebroken is en het blijft lekken).
    Ook de netbroekjes waren fijn on combinatie met de kraamverbanden.

7. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi dames

hier weer eens een berichtje van mij

tgaat hier nog steeds prut, tis zo frustrerend niet normaal, huisarts had het er al weer over om broertje weer te laten opnemen, maar dat zou dan eigenlijk alleen maar voor mij en mijn vriends rust zijn

zodat we ff kunne bij tanken en een x kunnen slapen. maarja dat vind ik weer zo zielig, want de kinderarts wist ook niet meer wat ze nou nog kon verzinnen voor hem.. dus ze gaan daar niet echt iets uitzoeken ofso volges mij.

het huilen is ook echt alleen bij het slapen, tussendoor kan hij gelukkig wel vrolijk en lief zijn, dan is het echt een charmeur haha, beetje goed maken vd rest vd dag volges mij;) whahaha

maar goed, we laten hem dus ws niet opnemen, omdat als hij daar weer zo veel gaat huilen (daar sussen ze hem niet in slaap zoals ik dat wel de hele dag doe/probeer natuurlijk) maar dan is hij dus nog gestressder en daardoor gaat hij alleen nog maar meer overstrekken en huilen,, dusja ben ik weer verder van huis.

verder eist het hier ook flink zijn tol op de relatie, en het op 1 kamer met zn alle slapen hier in s.ouders huis werkt daar natuurlijk ook niet echt positief aan mee.

mannetje laat mij eigenlijk alles zo'n beetje doen, en word zelfs boos/geiriteerd als ik al 2 uur bezig ben broertje terug in slaap te sussen wat niet lukt snachts, en het dan ff aan hem vraag. Erg frustrerend voor mij dus weer, of hij doet net alsof hij het niet kan, dat ik dus eindstand het zelf alsnog weer zit te doen, omdat broertje anders Helemaal niet slaapt!

maargoed, tot hem doordringen lukt niet, sja hij zegt dat hij gaat helpen en gaat veranderen, maar doet het nooit.. same old story!

nou goed, sorry weer voor mn ego verhaal maar moest het weer ff kwijt!

dames ik denk aan jullie hoor!!, heb alleen bijna nooit puf/tijd om bij te lezen/reageren!

@mosa jeetje wat heftig van je oom! heel erg veel sterkte ermee dikke knuff!

8. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    whaha had niet eens door dat we al in deel 6 zaten :D haha ;)

9. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    BabyD, mijn oom kan op dit moment gewoon echt niet meer, dus hij is er voor zijn gevoel nu ook klaar voor. Voor zo ver je dat kan zijn natuurlijk...
    Mijn ouders zouden er om 14.00 uur heen gaan, zal wel heftig zijn geweest.

Ik weet niet hoe het zit met een kraampakket als je in het ziekenhuis wilt bevallen. Maar sowieso zijn al die matjes natuurlijk wel handig voor in bed als je weer thuis bent, tegen het doorlekken.
    En als je vliezen eerst breken is iets in huis hebben ook wel handig. Alhoewel bij mij toen telkens zo veel vruchtwater kwam, dat ik 4 broeken nat heb gemaakt :) Toen kwam de vk met de tip een luier van V te gebruiken, beetje lullig maar die nam wel veel meer op natuurlijk :D

Pookie, nou, eitje spring maar! Heb je gisteren en vandaag nog getest?

Mupet, wat ontzettend jammer dat het nog steeds allemaal zo moeilijk gaat :(
    Wel lastig, je zou toch denken dat broertje érgens last van moet hebben! Lijkt me zo frustererend dat jullie weinig voor hem kunnen doen, behalve er gewoon voor hem te kunnen zijn ;)

En dan ook nog een relatie die moeizaam gaat, echt heel rot voor je :(
    Een hele dikke knuffel en veel sterkte met alles!

All, ik merk dat ik oud word :) Als N wakker is, leg ik vaak wat speelkleden op de grond en dan speel ik daarop met N en V. Iedereen blij, maar mijn rug wat minder :) Nu ligt N op bed en ik heb maar even een filmpje opgezet voor V. N gaat echt bijna rollen, ze ligt constant helemaal op haar zij en ze probeert ook constant door te rollen naar haar buik, maar het allerlaatste stukje lukt nog niet. Wel heel leuk om te zien :) Ze ging pas wel een keer van buik naar rug en daar was ze straks ook weer mee aan het oefenen. Mijn grote kleine meisje :)

10. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Mosa: wat een rotsituatie van je oom. Maar als hij klaar is met zijn bestaan, dan hoop ik dat ie in alle rust mag gaan.

Mupet: ik zou niet in je schoenen willen staan hoor. Poeh. Geef je broertje wel eens een paracetamol als hij niet in slaap kan komen? Kan geen kwaad, en vaak gaan ze dan echt binnen een half uur lekker slapen. Hier doe ik het nog wel eens.... (maar ik wil je niets aanpraten natuurlijk :))

Kraampakket: wij kregen die van de verzekering, en heb de matjes wel gebruikt. Ook de gaasjes gebruikte de kraamzorg.

All: vandaag weer oorlog in de tent. Man is gezellig met dochter naar de sinterklaas op het voetbal geweest. Ik hoefde niet mee want N zou toch nog slapen, en had zijn vader al geregeld! Dus weer een weekend waarbij we niets als gezin hebben kunnen doen. Ik weet neit hoe lang ik dit debiele gedrag nog trek hoor....

11. BabyD

BabyD Fanatiek lid

30 jun 2010
    1.289
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ kraampakket moet je bij onze z.verzekering zelf ophalen.. Dus ik vroeg me af of je hem wel màg ophalen als je zoiezo in het ZH moet bevallen.. Ik ga volgende week wel even kijken of ik het kraampakket meekrijg, betaal je tenslotte ook voor denk ik dan..

@ Mupet, mannen zijn ook zo makkelijk he.... Moeilijke situatie en helemaal wanneer je er eigenlijk alleen voor staat èn nog een jong kindje hebt. Dat breekt je..
    En al kom je hier je verhaal van je af schrijven dan helpt dat jou misschien een beetje dus die ego is helemaal niet erg. Voor de rest lekker de rust pakken die je ergens over de dag kunt krijgen. Hoop echt dat het eens beter mag gaan..
    Laten opnemen op die manier lijkt mij ook helemaal niks.. Je kent je eigen kindje nog altijd het beste en het lijkt mij dat zo'n jong babytje niet voor niets huilt (maar ja wat is er dan) en om hem dan te laten huilen... Moet er zelf ook niet aan denken..

@ Mosa, ooh ja die luier!! Dat ga ik onthouden, want 4 broeken heb ik wel maar meer ook niet haha. Hoop toch dat ik eerst ontsluiting krijg en dat ze in het ZH de vliezen breken :) makkelijkste weg.
    Heb je nog wat van je ouders gehoord? Als ik erover nadenk is het voor hem zelf ook wel heel moeilijk, iedereen is verdrietig omdat jij de keus maakt ookal is er geen andere weg.. Als je er niet meer bent zie je niet dat iedereen om je huilt, maar dat moet hij nu wel allemaal meemaken denk ik..
    Zo leuk dat N zo aan het oefenen is. Kun je echt van genieten he.

@ Melisa, huh had zijn vader geregeld? Dat hij samen met zijn zoon en jullie dochter zou gaan zonder jou en N.. Begrijp ik dat goed?...
    Kan wel begrijpen dat je niet weet hoelang je dit gedrag nog trekt... Niet normaal hoor :( ..

12. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Melisa, hmm...slimme zet weer van je man :( Erg jammer dat hij niet eens wat meer aan jou denkt, lijkt me ontzettend frustrerend ;)
    Hebben jullie het vanavond een beetje kunnen uitpraten?

BabyD, ik was ook aardig door mijn broeken heen toen, maar het bleef maar doorgaan. Dat had ik de eerste keer niet gehad, dus ik wist niet wat me overkwam :D De vk zei toen ik haar belde vanwege mijn gebroken vliezen dat het goed was om in beweging te blijven, dus bijv. een stukje te wandelen of te fietsen. Ik had alleen niet geweten hoe ik dat had moeten doen met een lekspoor van vruchtwater :)

Ik heb mijn ouders idd gesproken, was natuurlijk een hele emotionele middag geweest voor ze. Het is officiëel geen euthenasie, maar zeg maar soort van. Ik wil niet te veel details geven, maar morgen gaan ze iets doen waardoor hij in slaap valt tot zijn hart het opgeeft. Ze verwachten dat hij maandag zal overlijden. Maar anders zou het ook niet lang meer duren, hij had al geen grammetje vet en hij is ook nog eens 25 kilo afgevallen. Hij kan niet eten, niet drinken, helemaal niets meer. Dus op een gegeven moment houdt het natuurlijk op. Ik vind het vooral ontzettend zielig voor zijn kinderen en kleinkinderen, hoe mijn neven en nicht zich nu moeten voelen :(
    Sowieso speelt kanker nu ineens een veel te grote rol in ons leven, rotziekte is het ook!! En ik vind vooral dat je je door zelf kinderen te hebben een stuk kwetsbaarder voelt. Het kan mij ook zo maar overkomen en dat vind ik wel een moeilijke gedachte als ik mijn mooie meiden zie. Maar gelukkig kan ik die gedachtes ook wel weer van me afzetten hoor ;)

Sterre, viel het een beetje mee vanmiddag?

All, wij vieren morgen sinterklaas. Morgenochtend gaan we eerst naar mijn schoonouders. Aan het begin van middag eerst Feyenoord kijken (Hanna, heb je hoop dat ze winnen?) en daarna vieren we sinterklaas met z'n viertjes. Ter afsluiting eten we pannenkoeken :D

Slaap lekker allemaal!

13. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sterre, hopelijk vannacht een betere nacht!

Melisa, vervelend dat jullie zoveel ruzie hebben en weinig doen met het gezin. Misschien standaard één weekenddag voor het gezin inplannen? Of is dat te simpel gedacht (vast ...) ... dikke knuf ...

Mosa, wat een moeilijke situatie. Heel erg veel sterkte ...

Mupet, ik zou denk ik ook niet broertje laten opnemen, hoewel even bijtanken wel erg verleidelijk is. Wel heel erg kl*te dat je vent niet meehelpt. Misschien een ultimatum stellen: als jij deze week niet meehelpt dan logeer ik volgende week een nacht bij een vriendin en zoek je het zelf maar uit met de kinderen? Of milder: gewoon een nachtje weg plannen voor jezelf en voor de leuk ;) ... Of nog milder: aangezien hij toch niets uitvreet mag hij op de bank slapen en alle ochtendiensten draaien.
    Ik heb het idee dat sommige mannen geen idee hebben wat ze aanrichten door hun 'afwezigheid'. Met Jan had ik een goeie deal tijdens M's babytijd: ik was goeddeels verantwoordelijk voor de nachten (ook vanwege bv) en als ze tegen 5.30 weer wakker werd dan ging hij 1,5 uur met haar wandelen (oid), M bij mij in bed en snel douchen en werken. Dan had ik nog even een paar uur slaap ;)
    Maar het bij elkaar op één kamer helpt natuurlijk ook niet, slaapt D er wel doorheen? Hoe lang blijven jullie bij je souders?

14. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @ mupet; ellendig dat het nu nog steeds niet lekker loopt met je kleine en je grote vent. Slaaptekort is echt een killer. Ook voor je relatie. Ik heb geen tips voor je maar wel een hele dike knuffel.

@ salapio; jij was er lekker vroeg bij vandaag. En was je schoentje gevuld??

@ melisa; tja, als ik heel eerlijk ben lijkt het mij wel een goed plan van het voetbal sint feest. Misschien alleen niet zo goed met jou gecommuniceerd, maar zo zijn mannen nietwaar;)
    Voor N is de timing niet zo goed geweest met slapen en misschien ook wel veel te druk voor hem. Ook is De voetbalklup meer de hobby van je vent en schoonvader.
    Over een paar jaar gaan jullie gewoon wel gezellig met zijn allen.

15. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Uitje naar de voetbal: wij hebben al nooit een weekend samen, omdat ik vaak werk in het weekend. Dus ik vind de sinterklaas dan niet zo belangrijk als we eens vrij zijn. Maar als de mededeling op vrijdagavond komt, dat man met dochter gaat, en dat ik niet mee hoef, want zijn vader zal er wel zijn...Ik wil gewoon eens tijd met z'n 4tjes. Het lijkt wel of mijn man dat geheel niet belangrijk vind?

Mosa: heel veel sterkte met het komende afscheid van je oom. (en wat jij bedoelt noemen wij heel netjes palliatieve sedatie op het werk denk ik)

Vandaag vieren we sint bij ons thuis, mijn zus etc komen ook. Ben benieuwd hoe de kindjes alle kadootjes weer vinden. Helaas ben ik gisteren niet zo fit geworden, en voel me nog alles behalve super. Lag er ook om 9 uur in. Hopelijk kom ik de dag een beetje door. Maar dat zal wel, met wat afleiding :)

16. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ha meiden,

Ik zit even niet zo goed in mijn velletje.
    Heb ontzettende kiespijn.. Morgen om 9 uur hang ik gelijk bij de tandarts aan de lijn om hopelijk voor morgen middag een afspraak te maken. Staks sintvieren bij schoonouders en morgen nog op school.
    Vannacht echt bagger geslapen. Svinthe onrustig ik had dienst. Hannaman moest echt ook nodig bijslapen. Ik dendat ik er wel 10 keer uit bent geweest, 1,5 uur wakker rond drie uur en vanmorgen moest ik overgeven. Net wel lekker nog 1, 5 uur geslapen. Hannaman is met S naar speeltuintje gegaan. Leuk hoor!

Mosa, joehoe voor ons Feyenoord. Leuke wedstrijd om te zien he, zeker de eerste helft.
    Kanker is een rotziekte.
    Had ik al verteld dat mijn vriendin intussen is overleden?
    Tjdens onze vakantie.
    Echt heel oneerlijk.
    Sterkte voor je familie!

Melisa, ook niet helemaal fit.
    Hopelijk voel je je snel weer wat beter.
    Lekkere actie van je man.... Grrrrrr
    Veel sintplezier gewenst!

Pookie, pffff en omhoog maar met die temp :)

Mupet, dikke knuf van mij!!
    Het zit ook niet mee he? Hopelijk is er nu snel beandering!

BabyD, ik heb gewoon een kraampakket gekregen van de verzekering en ga ook zeker in het ziekenhuis bevallen. Toch wel handig om te hebben met kraamverband en matjes etc.

17. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Goedemiddag!

Melisa: Dan kruip ik ook in de zak bij jou.. gaan we lekker vakantie vieren in Spanje :cool:
    Kaas met een beetje jam, goeie keus :)
    Nou ja, weer niets met je gezin kunnen doen, ik zou écht pissig worden, kom op zeg :x
    Veel plezier vandaag!

Mosa: Wat erg van je oom :( Hopelijk kunnen jullie nog goed afscheid nemen. Sterkte!
    We worden inderdaad oud haha :) Ik heb ook probleempjes met het op de grond spelen. Ik merk het ook als ik naar geboortedata kijk... dan zie ik iemand uit 1990 en dan denk ik 'pff broekie'.. maar dan is die eigenlijk ook 'al' 21.. Evengoed nog jong maar geen 15 meer zeg maar haha :p
    Veel plezier vandaag en geniet van de overwinning..grr ;)

BabyD: Hier 2 keer in het zkh bevallen en 2 x een pakket gehad. Daar heb je gewoon recht op hoor als je die van je verzekering krijgt. Voor hetzelfde geldt gaat het thuis zooo snel dat je onverhoopt toch thuis bevalt.. je weet maar nooit ;) En net wat pookie zegt, ik had bijvoorbeeld een zeiltje van het pakket in de auto liggen, mochten de vliezen daar breken. En inderdaad de kraamverbanden, ook héél handig.

Mupet: Wat klote dat het nog steeds zo prut gaat zeg :( En dat de artsen eigenlijk ook voor een raadsel staan nu.
    En wat rot dat het nu ook zijn tol op jullie relatie eist. Kerels ook ;) Maar wat doen je s.ouders als ze zien dat broertje zoveel huilt? Pakken zij het weleens over van je?

Salapio: De hoeveelste ben jij eigenlijk uitgerekend?

Pookie: Je ei is wel geweest denk ik? Spannend!

Hanna: He getver wat een nacht :( En dan ook kiespijn, bah zeg. Is dat die ene kies weer? Hopelijk kan je i.i.g. snel terecht bij de tandarts.
    Awh nee toch, je vriendin tijdens jullie vakantie overleden :( Gecondoleerd nog :(

All: Hier hebben we de sint bij mijn s.ouders weer overleeft. Het viel gelukkig mee. Mijn s.zus was ziek dus niet aanwezig en dat blijkt veel te schelen. M'n zwager pakte zijn kinderen ineens wel gewoon aan als ze iets deden wat niet mocht. S.ouders zeiden helaas weer niks over het ontslag tegen R terwijl hij het er wel even met zijn broer over had. Blijkbaar is doodzwijgen en net doen alsof er niks gebeurd is de beste remedie voor hun ;)

De kinderen zijn overstelpt met cadeautjes maar N had alleen oog voor de autootjes die hij gekregen had :p:D Dat is het toch wel helemaal voor hem. L heeft een activity-centre gekregen (hadden we ook gevraagd) en keek zijn ogen uit. Gek eigenlijk wat kindjes zo enorm kunnen verschillen, N gaf om dat soort dingen helemaal niks.
    L draaide van de week trouwens van zijn buik naar zijn rug.. :$ En toch wel een paar keer dus of het nu per ongeluk was of echt.. N deed het op die leeftijd ook dus het zou kunnen maar ik had eigenlijk gehoopt dat L het wat rustiger aan zou gaan doen.

We hebben gelukkig wel weer goed geslapen vannacht en ik mocht uitslapen vanmorgen, heerlijk :)
    Ik ben nu bezig met maat 68 uitwassen enzo want maat 62 kan hier weer zo goed als de zolder op. Ik kom nu broekjes van N tegen waar een beetje kruip-slijtage op de knietjes zit.. L is dus iets groter en dikker dan N :D

18. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi dames,

Salapio, leuk sinterklaasweekend gehad?

Afrola, jullie je ook helemaal uitgeleefd met suprises en gedichten?

Pookie, wat een mooie tempstijging zeg! En gelukkig nog op tijd kunnen klussen, dus nu maar weer afwachten :)

Melisa, hopelijk viel het vanmiddag een beetje mee, en is het ook goed gegaan met je pleegouders!

En bij mijn oom ging het idd om palliatieve sedatie, op zich wel een 'fijne' manier lijkt me.

Hanna, o jee, kiespijn is vreselijk! Veel sterkte morgen bij de tandarts!
    En dan ook nog een rotnacht, balen hoor!

Jaja, Feyenoord deed het goed :D

En je vriendin al overleden, jeetje zeg :( Dat is snel gegaan dan, echt heel erg!! Gecondoleerd nog!

Sterre, dat heb je precies zo, iemand uit 1990 klinkt idd alsof diegene nog maar 8 is, volgens mij ben ik eind jaren 90 blijven hangen ;)

Fijn dat het enigszins mee viel bij je schoonouders, en fijn dat je zwager tenminste wel ingreep bij de kinderen!
    En L al aan de draai, leuk! En al richting maat 68, gaat hard hè?

BabyD, D helemaal gelukkig met al haar LP-aanwinsten?

All, hier een hele drukke maar gezellige dag gehad. Ook onze kinderen zijn ontzettend verwend. De nacht was wel heel vervelend, we hebben zo'n beetje van 2.30-7.00 uur geslapen dus daar rust je niet echt van uit. Ik heb nu dan ook ontzettend hoofdpijn, dus dan is het niet moeilijk om op tijd naar bed te gaan ;)

19. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Hanna: gecondoleerd met het verlies van je vriendin. Wat zal dat zwaar zijn voor je. Ze mag je 2de kindje niet eens meer meemaken.

All: sinterklaas was geslaagd, kindjes hebben zich prima vermaakt, en dan doen de ouders dat ook he. Maar wat worden ze toch altijd ziekelijk verwend :)

20. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Melisa, jep, maar ik moet zeggen dat wij (of vooral ik :)) ook wel meedoen met het verwennen. Maar er is ook zoveel leuk speelgoed vind ik.

Deel Deze Pagina