Inbraak... Niets wat je in de winkel koopt Maar dat wat je stilletjes hoopt Dat wens ik jullie voor 2012 X Uitbraak...
All, gelukkig 2012 Mosa, wat lief en heerlijk om dat voor het eerst te horen! Maar het blijft genieten hoor dat soort liefdesuitingen ... Loe, arme L ... en arme jij ... maar kindjes kunnen ook wel echt lang beroerd zijn en zeker met AB ... T kreeg daar vreselijke diarree van en nog minder eetlust ... *** Hopelijk hebben alle kindjes lekker geslapen ondanks de knallen ... Hier is het slapen van de kinderen prima gegaan. T zoals gewoon gaan slapen en heeft doorgeslapen tot de volgende 'ochtend' (5.44 vind ik dus wel echt te vroeg, hij niet ... al riep hij wel Mama slaap, papa slaap, M slaap, opa slaap etc ... . M had wel wat meer last van het geknal, maar voor haar doen heel lief gaan slapen en wel even wakker om 0.05, maar ook weer lief in slaap gevallen toen ik even bij haar kwam zitten. Verder was onze Oudjaarsavond weinig enerverend. Jan is ziek (koliekaanval) en ik ben dus gisteren bij mn ouders gaan eten en daarna, toen de kids op bed lagen, heel even tv gekeken met Jan en we lagen om 22u in bed! Tussen 0 en minimaal 1 wakker geweest en nu er dus al weer uit. Mij kun je straks wegdragen dus hopelijk voelt Jan zich zo weer wat beter ...
Ha meiden, gelukkig 2012 voor jullie!!! Dat al jullie wensen maar uit mogen komen in het nieuwe jaar. Oud en nieuw was erg gezellig. We hebben het hier thuis gevierd met zus en vrienden. Svinthe heeft eerst lekker met de kindjes gespeeld en is toen om 9.15 uur gaan slapen. Om 12 uur even wakker, maar ze draaode zich weer om en heeft tot 8 uur geslapen. Heer Ijk. Straks even langs de ouders om nieuwjaar te wensen. Ze wonen allemaal in het dorp, dus we hoeven niet ver Fijne dag allemaal!
En ook vanuit brabant goede morgen! Ik heb uitgeslapen tot 10.15 uur!!!!! En nu liggen man en dochter weer in bed want die waren moe haha. Wij hebben oud en nieuw bij vrienden gevierd, was erg gezellig. (helaas was er een straat verderop een vrouw doodgestoken, dat was dan wel akelig-staat ook op txt) N. heeft doorgeslapen en C. hebben we even uit bed gehaald, al vind ze er niets aan Straks weer werken, moet ook gebeuren!
En vanuit het Limburgse ook de beste wensen Wij hebben vrienden hier gehad, lekker gegourmet en spelletjes gedaan. N was 's middags helaas heel erg geschrokken van een enorme knal toen hij met R oliebollen ging halen dus die was best bang vannacht. Ik heb hem er maar even bij gehaald en we hebben het samen vanachter het raam allemaal staan bekijken. Op een gegeven moment wilde hij ook heel even bij papa kijken buiten maar toen er weer een knal kwam wilde hij ook heel snel weer naar binnen haha. L heeft tot 8u geslapen met 1 keer tut erin om 6u dus dat was ook erg fijn. Hopelijk zijn dat zijn goede vernemens dit jaar Melisa: Werkse!
En hier ging het ook goed! L. heeft de hele avond geslapen, tot het om 00.10 wel heel hard knalde. Toen is hij even slaperig beneden geweest, en aangezien we toch nog de laatste antibiotica van die dag moesten geven, kwam het nog goed uit ook haha. Daarna flesje melk gehad boven in ons bed zoals eerder en hij heeft geslapen tot 10.30 (wou weer slapen na 7.00 uur fles en broodje). Heerlijk hoor! Hij heeft nog niet veel eetlust en ziet witjes, maar het gaat hopelijk de goede kant op. Hoor hem niet meer zo hard hoesten. Zouden jullie het eigenlijk vertrouwen dat hij morgen naar het kdv kan? Ik vind dat zo moeilijk besluit. Vond het vroeger al moeilijk om te belissen of ik 'ziek genoeg was' voor het werk of niet, laat staan bij zo'n kleintje. Het doet hem goed op[ het kdv, hij vindt het erg leuk, maar hij zit natuurlijk nog wel aan de ab en is snel moe. Nou ja, we dubben nog maar even verder. Fijne dag allemaal en werkze MElisa!
Lieve meiden, Een gelukkig, gezond en liefdevol 2012 voor allemaal. En op nog een jaar gezellig samen kletsen . We hadden een gezellig avondje met vrienden bij ons thuis. J is overal doorheen geslapen . Ik heb een aantal keer gecheckd of het echt goed ging . De ramen trilden soms van alle knallen. Dan is het toch ongelofelijk dat er iemand doorheen slaapt . Vandaag een brakke dag met bezoekje aan Omi (oma T) en familiie. Morgen weer aan het werk . Fijne avond en alvast sweet dreams!
De beste wensen allemaal voor 2012. @bereke; Lieve inbraak, jij ook al het goeds voor 2012. @loe; en uitgedubt? Het is zeker lastig in te schatten of kindjes ziek of fit genoeg zijn voor het KDV. Hier thuis vanmorgen ook zo'n dilemma. Oud en nieuw was heel gezellig. Y vond het vuur ( werk) heel mooi maar ook wel een beetje eng. Er werden hier op oudjaarsdag echt heel veel nitraatbommen en strijkers afgestoken helaas. Maar ze heeft toch een middagtuk gedaan en met oud en nieuw is ze ook overal doorheen geslapen. En papa en mama hebben ook een leuke avond gehad Helaas is het jaar voor Y iets minder goed begonnen. Gisteravond had ze ineens bijna 40 graden koorts. Kontbommetje erin dus. Nu gaat het wel beter maar ze is niet fit en dus ook niet naar het KDV. Extra dagje vrij dus voor mij.
Beterschap voor Y! Loe, ik zou een niet fit kind niet naar het kdv brengen ... tenminste, niet als er ziek zijn aan vooraf is gegaan. M is ook wel eens hangerig of moe naar de speelzaal gegaan, maar dan was ze niet ziek (geweest). Goed en rustig uitzieken is volgens mij alleen maar goed ...
L. is niet gegaan ik had er toch geen goed gevoel bij. Door die ab lijkt hij redelijk fit, maar die ab maskeert natuurlijk ook veel. Vannacht heerlijk lopen spoken en om zes uur spelen bij ons in bed, dus we zijn alle drie niet fit haha. Pookie, ha Y. door trillende ramen geslapen! Beterschap voor haar!
Wens iedereen een heel gezond, gelukkig en liefdevol 2012! @ Mosa, fijn dat in ieder geval de wond van je s.vader goed geneest. En hoop ook dat hij goede uitslagen mag krijgen deze week! Ooooh dat vergeet je nooit weer, einde van 2011 en zulke woorden van je grote kleine meisje! Smelt* Heerlijk zoveel geld terug krijgen! Geniet ervan . @ Pookie, beterschap voor Y! @ Loe, hoe gaat het nu met L? Groot gelijk dat je hem thuis gehouden hebt vandaag. Ik ben vandaag langer zwanger dan van D! Heel speciaal gevoel. Nu nog even genieten, want het duurd natuurlijk zoiezo al niet lang meer...
Pookie: Fijn dat Y gewoon doorgeslapen. Ik zag gister op het nieuws (geloof ik) dat alle ramen eruit sprongen met die grappen Loe: Goed dat je naar je gevoel hebt geluisterd. Ik had N of L ook niet weggebracht als ze zo ziek waren geweest. Hopelijk knapt de kleine beer snel verder op! Mosa: Nahh wat lief van V! Hoe gaat het nu met je s.vader? Afrola: Hoe gaat het met je? Wanneer mocht jij nu ook alweer met verlof? Inderdaad ongelofelijk dat er mensen zijn die overal doorheen slapen. Salapio: Ik vroeg me nog af hoe het nog is gegaan met je opleiding? Hanna: Hoe gaat het met jou? Nog steeds misselijk enzo? BabyD: Yay, nog steeds zwanger Ik hoop echt voor je dat je dit keer fijn mag uitdragen Wanneer mag je weer naar de gyn? Bereke: Lieve inbraak, jij en je gezin ook de beste wensen! Hoe bevalt het in je nieuwe woning? All: Hier gaat het op zich goed. Morgen m'n laatste 'vrije' dag en dan woensdag werken. Ik vind het erg spannend allemaal. We hebben hier wel weer neefje-L-perikelen. Ik heb er een topic over geopend bij het peuter en kleuter gedeelte. We weten het gewoon echt niet meer. We zitten er bijna tegen aan dat we N gewoon niet meer naar mijn s.ouders willen laten gaan Zelf word ik ondertussen een beetje gek van het spiraaltje. Ik ben gewoon al ongesteld sinds dat ik em heb laten zetten 2 maanden geleden Soms houdt het ineens op maar daags erna is het er weer. Het schijnt wel tot 3 maanden te kunnen duren maar ik vind het maar irritant hoor.
Hoi sterre Ik heb mijn spiraal eruit laten halen omdat het bij mij ook niet goed ging elke keer geklungel Ik wil je niet bang maken ofzo het kan bij jou wel goed gaan Maar ik heb 7x een ontsteking gehad en werd er gek van Vooral als je dan samen gemeenschap heb ik ging dan letterlijk door de grond en toen heeft mijn huisarts mij doorgestuurd mijn probleem voorgelegd en mijn gyn die zei we gaan de spiraal eruit halen nou ben ik meteen aan de pil natuurlijk en dat bevalt me beter Liefs tijgertje
:x Heb ik een heel bericht getypt, stopt de internetverbinding er ineens mee :x Dus maar even een zwaai Beterschap voor alle zieken in ieder geval! Pookie, zet hem op, je eisprong komt eraan Sterre, alvast héél veel succes woensdag!
Hey tijgertje! Hoe is het met je?! Sterre: ik wilde net een afspraak gaan maken voor een spiraal....nog maar even over nadenken dus. BabyD: fijn zeg, nu nog even een paar weekjes binnen houden Loe: hopelijk knappen jullie dit jaar allemaal goed op! Hier niets te melden. Saai maar waar.
O ja, dat wilde ik ook nog zeggen...BabyD, wat fijn dat je nu voorbij het termijn van D's bevalling bent! Toch een soort van magische grens voor je lijkt me
@ Mosa, hier nog dommer druk op het muisknopje en ga een pagina terug pff haha. Ja het voelt wel heel fijn dat ik dit termijn bereikt heb en durf nu eindelijk weer wat meer te doen. Het voelt alsof ik nu pas echt ook rustig kan genieten .. @ Sterre, pff echt irritant zo lang ongesteld.. Hoop dat het gauw stopt en dat het dan normaal mag verlopen met je spiraaltje.. Alvast good luck voor woensdag! Volg. week dinsdag mogen we weer naar de gyn schiet alweer op. En wat neefje betreft... Ik heb er eens over nagedacht en D er in verplaatst.. Maar als mijn ouders/s.ouders niets zouden zeggen van zulk gedrag van een 4(!)jarig kind tegen een onschuldig kind van 2 die geen kwaad in zich heeft... Dan zou ik m'n kind niet meer laten gaan wanneer neefje er ook is. En waarom niet, omdat wanneer ik naar D kijk zij er echt niets van zou snappen als ze elke x slachtoffer zou zijn van een gewelddadig iets. En m'n hart breekt als ik er aan denk dat D tegen mij zou zeggen "niets aan de hand maar pijn".. Straks leert N dat het normaal is om pispaaltje te zijn.. Want hij komt bij mama omdat hij pijn heeft en een ander tegen hem zegt dat er dan niets aan de hand is. Hoezo niets aan de hand denkt N, want hij heeft pijn .. Èn komt bij jou voor hulp.. Kan zo niet langer voor het welzijn van je zoontje... Je wilt echt niet meemaken dat je kind op school straks het pispaaltje is omdat hij niet voor zichzelf kan opkomen.. -- vergeten te typen dat ik een foto van D geplaatst heb in m'n album, ze is weer erg veranderd sinds de vorige!