Voormalig temp-meiden, deel 6!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mosa1982, 2 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Goede morgen, Iedere keer als ik wil reageren, verdwijnt mijn berichtje. Heel irritant zeg!

Ga het nog 1x proberen haha.

Wij hadden net iets grappigs. Ik was N. aan het verschonen en zei bah bah bah. Ineens herhaald hij deze klank, en ik denk nog, hoor ik dat goed??? Zegt C. ineens vanaf de grote tafel: "hey mama, N. zegt bah bah!" Had ik het toch goed gehoord :)

2. Loe

Loe Niet meer actief

Sterre, wat een lieve foto's! En wat een sjeune manneke's heb je toch!:D

BabyD, ontzettend fijn dat je over de weken heen bent dat je vorige keer beviel. Dat moet wel een fijn gevoel geven. Nu hopen dat het nog zo lang mogelijk blijft zitten,maar meid wat een goed termijn heb je al gehaald!:D

Melisa, zwaaaaaaaaaaai! :)

Ik ga zo eens even naar het tempkaartje van pookie kijken. Is er al een ei gespot pookie?

Kan L. last hebben van behoorlijke verlatingsangst 's nachts of is hij gewoon boos........ :(het gaat als volgt: hij wordt wakker, speen kwijt. Begint te huilen. Toen hij zo ziek was, kreeg hij een flesje (vooral omdat hij zo ontzettend slecht dronk) en als hij helemaal niet meer kon slapen bij ons in bed. Verder komt hij nooit bij ons in bed. Maar nu. Boos boos boos, na teruggeven van het speentje. Want hij blijft wakker. En wil: eruit. We hebben beiden in de schommelstoel gezeten met L. en bij terugleggen krijst hij al. Nu gaat het zo ver dat zijn ademhaling echt stokt af en toe, omdat hij zo overstuur is. Toen is hij toch maar even bij ons in bed gekropen. En wat me toen opviel: hij kruipt zowat terug mijn buik in! :$:)Hij draait en draait net zo lang tot hij helemaal in mijn armen ligt (ik lig op mijn zij) en hij zijn hoofd onder mijn hoofd. Zo ont-zet-tend liefffff. Pff, kan er nog bij terugzwijmelen.:):D:D

Maar: is dit nu verlatingsangst, hoort dit bij het hechten of is dit toch minder goed dat wij dit zo hebben gedaan omdat we dit gedoe 's nachts (wakker worden, niet meer willen slapen, krijsen) hiermee misschien in stand houden? Of zou hij het nodig hebben en gaat het vanzelf over? Pffff, moeilijk hoor. We zijn natuurlijk verzot op kleine beer, maar wil graag die twee uur onderbroken slaap er ook weer bij......;);)

3. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    #403 pookie66, 3 jan 2012
    Laatst bewerkt: 3 jan 2012
    Hee wat was het hier rustig vandaag.

@loe;ik snap dat het heerlijk is dat je kleine vent bij je kruipt in bed maar ik snap je angst ook. Ik zou het even aankijken of hij dit weer doet of vannacht wel doorslaapt.
    En ja mijn ei is weer gevallen....ik ben benieuwd of het wat gaat opleveren.

@melisa; wat knap dat N bah zegt:)

Y is nog steeds niet fit maar ook niet heel erg ziek. Gisteravondwas ze wel warm en huilerig en wilde/ kon niet slapen. Toch maar een sinaspilletje gegeven en daar heeft ze heerlijk op geslapen.

4. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames, ik wil iedereen even een gelukkig en gezond 2012 wensen!

Hopelijk gsat alles goed hier met iedereen, sorry dat ik niet meer vaak reageer naar dat lykt gewoon ff niet.

Helaas is 2012 iets minder goed voor ons begonnen want broertje is nu voor de 2e keer opgenomen in het ziekenhuis.

Nou heel veel groetjes weer!

5. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi dames,

Sterre, wat een schattige foto's van je mannetjes! En wat wordt L ook al groot zeg!

Heel veel succes morgen met je eerste werkdag!!

Melisa, wat lief zeg, N die bah zegt :)

Loe, erg lastig, L wel of niet bij jullie in bed nemen. Ik zou niet weten wat verstandig is, wij zijn ook nog steeds aan het rommelen met V 's nachts ;)

Wel erg schattig hoe hij bij je komt liggen, ik kan daar ook zo van genieten!

Pookie, hopelijk is Y snel weer helemaal de oude!

En hopelijk is het deze ronde weer raak!

Afrola, weer toe aan je vrije dagje morgen zeker? Hoe gaat het nu verder met je? En wanneer moet je weer naar de gyn?

BabyD, hoe is het met jou?

Hanna, aan het genieten van je verlof? Ik vind het zo fijn voor je dat je je nu lichamelijk eigenlijk zo'n stuk beter voelt dan met de zwangerschap van Svinthe!

6. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Mupet, ach nee toch, arme jullie :(
    Is hij weer opgenomen om te kijken wat er precies met hem aan de hand is of om een andere reden?
    In ieder geval gaat het blijkbaar nog niet goed bij jullie, heel jammer :(

Jullie natuurlijk ook een heel gelukkig en gezond 2012 en ik hoop écht écht écht dat het nu snel beter zal gaan! Dikke knuffel!

7. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mosa Thnx voor je lieve berichtje, ze gaan um nu eerst weer observeren, maar de zuster zei wel dat ze dacht dat het een combi van karakter en toch wek ergens nog last van hebben zal zijn, maargoed dat wist ik ook wel haha.

Ik hoop gewoon dat we erachter komen wat er nou is want hoe hij dus al bijna 5 mnd doet is gewoon niet normaal!

Nouja we zullen zien!

8. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Heftig hoor! Ik had echt verwacht dat het het inmiddels wel beter zou gaan. Duurt wel erg lang nu!
    Ik hoop in ieder geval met je mee dat ze er nu echt achter komen wat hem mankeert, en hopelijk is er wat aan te doen!
    Sterkte ermee!

9. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ik weet niet of je er nog bent, maar hoe gaat het met D? Ook zon druk aan de klets?

10. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Nou zeg, vergeet ik gewoon te vertellen dat N vandaag haar allereerste hapje groente heeft gehad :D Natuurlijk hebben we gefilmd en foto's gemaakt, erg schattig!
    Ze keek ons vooral aan met een WTF-gezicht :) Morgen weer een hapje sperziebonen.

11. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Hoi meiden,

Even een ego-berichtje. Lig op de bank en ga zo even dutten. Mijn buik groeit als kool, maar lichameljik ga ik ook met grote sprongen achteruit. Heb behoorlijk last van mijn bekken en heb zo veel beheofte aan slapen ;). Eigenlijk trek ik het niet om 8 uur te werken, maar goed de afspraken zijn gemaakt vanaf 20 wk af te bouwen en eigenlijk heb ik geen zin in gezeik. Als ik op mijn werk zeg dat k moe ben dan krjg je als reacte, iedereen is moe na de feestdagen ;).
    Komende vrijdag mag ik naar de gyn voor de ring om de baarmoedermond. Neem aan dat hij ook even naar binnen kijkt om te zien of alles goed gaat met de kleintjes. Volgende week woe. 20-wk echo en bezoek gyn. Daar kijk ik zeker weer naar uit ;).
    J was gister voor het eerst weer naar het KDV na de vakantie. Ze had het wel een beetje moeilijk. Ik mocht eerst niet weg en later bleek dat ze 's middags ook een paar moeiljk momentjes had gehad :(. Voel ik me toch een beetje schuldig, al weet ik dat ze het ook heel leuk vind om er te spelen, want thuis zegt ze regelmatig dat ze met een van haar vriendjes/vriendinnetjes wil spelen ;).
    Straks ga ik met haar koekjes bakken :)

@ BabyD, joepie al verder dan bij D. Vier elke dag een feestje ;)

@ Muppet, knuf, vervelend dat broertje alweer in het zkh ligt. Hopelijk komen jullie nu wel achter de oorzaak!

@ Sterre, als je schoonouders ook de andere kant op blijven kijken dan zou ik N en L niet meer naar hen brengen als neefje er is. Tja misschen hard naar je s.ouders, maar misschen helpt het hen ook de ogen te openen. Het gedrag van neefje is niet normaal en daar wil je je kids toch neit in de buurt laten zonder fatsoenljk toezicht?
    Hopeljk gaat het werken goed vandaag!

@ Verder doe ik het even af met een zwaai, sorry :)

12. BabyD

BabyD Fanatiek lid

30 jun 2010
    1.289
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Sterre, mooie foto's van je mannen!

@ Mupet, jeetje broertje nu al voor de 2e keer opgenomen :( dat is idd geen goed begin van 2012 :( ..
    Poeh dat zou wat zijn als dit echt in z'n karaktertje zit... En wat kun je op laatst nog doen he?? Kan me voorstellen dat je je ook wanhopig voelt.. Hoe gaat D er eigenlijk mee om?

@ Mosa, oo wat leuk haar 1e groentehapje! Die sperziebonen vind ik wel zo smerig ruiken :D ;) .

@ Afrola, kan me voorstellen dat je moe bent als je lichamelijk ook pijn hebt vraagt dat natuurlijk ook veel. Vind je de zwangerschap ook snel gaan nu?? Volgens mij hoef je met een tweeling niet tot 40 weken te lopen of wekken ze het niet eerder op? Zoiets dacht ik namelijk.. Succes voor vrijdag en de gyn gaat vast kijken hoe het met je kindjes gaat :D .
    Ondanks de moeilijke momentjes zal J het vast wel naar haar zin hebben op het kdv. Thuis is het uiteindelijk ook vaak weer "hetzelfde", even wennen nu weer op het kdv lijkt me.

@ all, vandaag in de 35ste week beland! Ik had het nooooit gedacht dat het zo zou lopen!! Maar wat voel ik me trots zwanger de laatste dagen, m'n lichaam doet het toch maar even :D . Het lijkt me wel heel apart om een "grote baby" te krijgen. Hij/zij is nu vast groter dan dat D was bij haar geboorte, apart idee.

Weet iemand een leuk kraamcadeautje? Vriendinnetje is ook in feb. uitgerekend en wil eigenlijk nog iets in elkaar "knutselen"..

13. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Afrola: rustig aan doen he! Maar ik vind de weken bij jou wel snel gaan hoor!

BabyD: geniet nog maar lekker van je dikke buik! (en dan niet nu overtijd gaan he haha, zul je zien...)

Loe: hoe is het bij jullie?

Mupet: jemig, dat moet een lastige beslissing zijn geweest, kunnen jullie nu wel een beetje tot rust komen? Want dat is ook wel nodig denk ik?

All: C. zou volgende week op de psz beginnen, maar heb haar afgemeld. Ik vind haar er echt nog niet aan toe, ook omdat ze al 2 dagen in de week naar de gastouder gaat. Dan is ze maar 1 dag in de week 's morgens thuis. Dat vind ik voor een 2 jarige nog te weinig. Vond de beslissing om dit te doen erg lastig, maar ben blij dat we het hebben gedaan. Nu blijft ze op de lijst staan voor als ze 3 is geworden, dan kan ze altijd nog.

14. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Even bijschrijven hier. S ligt op bed of is iig op haar kamer.
    Ze komt er nu steeds uit GRRRRRRR
    Kijken hoe ver ik kom!

Sterre, hoe is je eerste werkdag gegaan?
    Ik kan me voorstellen dat het wel erg spannend was.
    Hopelijk i s alles goed gegaan en was het leuk.
    Wat een schattig ventje is L :D
    En N in zij mooie bed. Leuk hoor!

Lastige situatie lees ik met het oppassen bij je schoonouders....
    Gaan je jongens daar 1x per week naar toe?

BabyD, langer zwanger dan bij D.
    Fijn joh!!!!

Loe, hoe gaat het nu in de nachten??
    S heeft ook van die periodes gehad. De ene keer slaapt ze beter dan de andere...

Pookie, is Y intussen weer opgeknapt?

mupet, dikke knuffel van mij.
    Hopelijk mag je mannetje snel weer uit het ziekenhuis en hebben ze de oplossing gevonden.

Mosa, haha N moet duidelijk wennen aan de hapjes.
    LEuk om te zien altijd.
    Heb je intussen weer geprobeerd??

Afrola, oei, zo'n last van je bekken :(
    Tjee da's niks!
    Hoe ga je afbouwen met je werk vanaf 20 weken?
    S. gaat maandag ook lekker naar het KDV hoor.
    Als ze er eenmaal is gaat het vaak heel goed en dan heb ik even lekker rust :)
    Ook wel goed om er ritme in te houden toch?

Melisa, groot gelijk toch dat je C pas met 3 jaar naar de psz laat gaan.
    S gaat helemaal niet. Ze gaat 2 dagen naar het KDV, 1 dag naar oma en dat is genoeg weg van huis vind ik.

all, ik voel me nog steeds goed. 't Is haast niet te geloven he? :D
    Misselijkheid gaat wel een stukje beter, maar als af en toe overgeven alles is, nou prima.
    Maandag een groeiecho gehad, waar alles goed op schema lag en morgen een gesprekje bij de gyn waar i niet al te eel van verwacht.
    We gaan het allemaal wel zien!

Fijne middag allemaal (waai niet weg :D:D)

15. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    #415 Mosa1982, 5 jan 2012
    Laatst bewerkt: 5 jan 2012
    Hoi dames,

Sterre, kom eens vertellen hoe je eerste werkdag(en) was/waren?!

En hoe gaan de nachten nu? En hoe gaat het met R?

Mupet, hoe is het nu met je mannetje?

Afrola, niet zo heel gek, maar wel heel vervelend dat je lichamelijk zo hard achteruit gaat :( Als het niet gaat op je werk, dan moet je het echt aangeven hoor! Maar gelukkig ben je bijna 20 weken zwanger, wat is dan de bedoeling met afbouwen?

Succes morgen bij de gyn!

BabyD, en alweer ruim 35 weken :D Heb je nog veel harde buiken gehad?

Lastig, een leuk kraamcadeau? Maar wil je zelf wat maken dan? In welke richting denk je dan?

Melisa, heel begrijpelijk dat je C niet naar de PSZ laat gaan, als ze al 2 dagen naar een gastouder gaat!

Hanna, fijn van de goede groeiecho! Hoe groot was Svinthe bij haar geboorte?
    En fijn dat je je nog steeds goed voelt, en je kunt al zo'n beetje beginnen met aftellen :) Geniet er nog maar even goed van!

Loe, hoe gaat het nu met L? En hoe zijn de afgelopen nachten gegaan?

Pookie, is Y weer helemaal fit?

All, hier gaat alles goed. Druk met mijn meiden, er begint nu echt interactie te komen tussen ze. Vandaag zat N in de wipstoel en ging V kiekeboe doen, N vond het geweldig :D
    Verder een beetje aan het opruimen thuis, is op z'n tijd ook wel weer eens fijn. Vandaag weer gewerkt, en nu weer weekend :D

V blijft regelmatig spoken 's nachts, heel lastig wat we eraan kunnen doen en bepalen waarom ze precies wakker wordt. Gelukkig maakt N supernachten (12-13 uur achter elkaar :D), het scheelt natuurlijk of we er voor één of vor twee kindjes uit moeten.
    Verder zit V echt in een ontzettende lieve en makkelijke fase, en er komen me toch zinnen uit. Vaak denk ik echt :$ Wel superleuk natuurlijk!
    Maandag gaat ze voor het eerst naar de PSZ, ik begin het toch wel spannend te vinden :) Het is de allereerste keer dat ze ergens heen gaat waar geen bekenden zijn, maar ik hoop dat ze te druk is met de andere kindjes om er moeite mee te hebben. Mijn vriend is maandag in ieder geval vrij, dan kunnen we haar samen brengen en halen.

N heeft vandaag voor de 3e keer sperzieboontjes gehad, ze kijkt er al iets minder vies bij :D Zo leuk weer, die eerste hapjes! Morgen krijgt ze worteltjes, ben benieuwd :)
    Ik heb gisteren zo'n schattig winterjasje/vestje voor haar gekocht, ik werd er gewoon helemaal blij van :) Ik merk nu dat N in totaal andere maatjes qua seizoenen dan V, maar op zich niet erg om nieuwe dingen te kopen natuurlijk ;)

16. Loe

Loe Niet meer actief

pfffffffffff, hier zo druk met alles, bijna geen tijd om hier te neuzen.

Mosa, hihi nou gelukkig dat de spercieboontjes iets minder vies worden gevonden.Worteltjes waren trouwens het enige dat L. echt vies vond hahaha. Maar hij lust nog steeds niet graag zoete dingetjes, en wortel is natuurlijk wel iets zoet.
    Wat leuk dat V. zulke taaluitbarstingen heeft! lijkt me dat je telkens weer een verrassing krijgt.

BabyD, hoe gaat het nu met je?

Vannacht heeft L. voor het eerst lekker geslapen. Goh, en dat ik dan net een nacht heb waarin ik gewoon niet in slaap kon komen! Om 02.00 uur had ik nog geen minuut geslapen en ben ik er maar even uitgegaan. Gelukkig sliep ik eindelijk daarna wel. Vandaag is L.'s kuur afgelopen.
    L. is heel vrolijk en weer zichzelf, maar hij ziet nog steeds erg pips, heeft 37.7 en zijn klieren op zijn achterhoofd zijn nog steeds aanwezig. Mochten ze nu zondag nog niet weg zijn, wil ik volgende week even met hem naar de huisarts, gewoon voor controle.

Sterre,hoe ging het?

Hanna, oef S. dus aan het uittesten......Fijn dat alles goed was met de baby!
    Waar gaat dat gesprekje over morgen eigenlijk?

Afrola, zwaai!

Ik weet even niet meer, sorry.
    Wij hebben te horen gekregen dat we geen tegemoet.koming meer krijgen van de gmeen.te, dus L. kan vanaf julie helaas niet meer naar het kdv. Echt heel jammer, maar alles zelf betalen is geen mogelijkheid. Gelukkig kon ik hem al opgeven voor de psz, heb er eentje gekozen in het dorp verderop bij ons, waar hij waarschijnlijk ook naar de lagere school zal gaan. Er was gelukkig geen wachtlijst, dus ik hoop dat hij per september daar kan gaan spelen. Hij vindt het erg leuk en kan zich goed vermaken (En goed slapen haha) dus dat is erg leuk voor hem en betaalbaar voor ons. Kdv was voor vier dag.delen 413 euro en de psz 3 dag.delen 142 euro, dat scheelt nogal. Al met al loopt het redelijk in elkaar over, dus dan hebben we toch wel geluk.

Morgen met L. naar de kno, om te zien of hij echt zijn neusamandel eruit moet. Ik vermoed dat er dan een slangetje zijn neus op zal gaan................moet er nu nog niet aan denken. En dan kan die meneer/mevrouw meteen even zijn linker oor bekijken, want hij zit er nog steeds aan te krabbelen.

Voor iedereen: welterusten en zwaai!

17. Loe

Loe Niet meer actief

Gisteren lag hij er zo zoet bij, kijk nou......(smelt):D

18. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Loe, wat jammer dat L over een half jaar niet meer naar het KDV kan, maar ruim 400 euro is natuurlijk ook wel érg veel geld! Maar de PSZ vindt hij vast ook wel leuk dan :)

Succes bij de KNO-arts morgen, en klinkt idd niet prettig, dat slangetje ;) Hopelijk valt het mee!
    Wel fijn dat hij afgelopen nacht weer goed geslapen heeft, dan werd hij vast wakker doordat hij zich niet goed voelde. En hopelijk is hij snel weer helemaal de oude.

En het zijn niet eens taaluitbarstingen van V, vanaf de minuut dat ze wakker wordt, begint ze te praten en te praten en te praten en te praten :) Ze is ontzettend leergierig en wil echt alles weten en legt het dan vervolgens weer aan mij uit :) Van te voren kun je je bijna niet indenken dat je kind zal gaan praten, maar als het eenmaal zo ver is, kun je je bijna niet meer in denken dat er ooit een tijd was dat hij/zij het nog niet kon. Dat wordt nog wat als N ook op die leeftijd komt, twee kletskousjes :D

Zo, bedtijd. Weltrusten!

19. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    How cute! V ligt ook altijd helemaal boven in haar bed, op haar buikje met haar knietjes opgetrokken :)

Zo, nu ben ik echt weg!

20. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Mosa: ben benieuwd hoe V. het gaat doen op de psz. Gisteren was het met C. wel heel zielig. Het zoontje van de gastouder gaat nu naar de basisschool, en ik heb altijd gezegd dat ze dan naar zijn oude school gaat. Dat gaat nu niet door, dus moest zeggen dat ze niet ging. Ze zei: "C. wel!" Voel ik me weer een slechte mama he! Ik wou dat ze bij ons ook 1 dagdeel aanboden op de psz, dan had ze gewoon kunnen gaan....

En de nachten van V. zijn wel herkenbaar. DAt heeft C. ook een tijd gehad, en ineens was het ook weer over.

Loe: hopelijk blijft L. zich nu beter voelen.

Sterre: hoe was het werken en de kindjes naar de gastouder brengen?

Over een paar weken gaan we weer op wacht zitten voor wat nieuwe baby's haha. Voor Hanna en BabyD schiet het nu lekker op naar de 37 weken!!!!!!

Deel Deze Pagina