Hoi meiden, @ Hanna, heerlijk hoor dat je S gewoon naar KDV brengt. Doe ik straks ook bij mijn verlof. Die rust heb je gewoon zelf ook nodig . Fijn dat jij je nog zo goed voelt, alleen jammer dat je af en toe moet spugen. Hopelijk wordt dat niet erger! Afbouwen: arborichtlijn voor meerlingen staat tussen 20 en 24wk afbouwen naar max 4 uur op een dag en tussen 26 en 30wk afbouwen naar 0 uur. Gyn vertelde daarbij dat ik er vanuit moet gaan bij 26wk te stoppen tenzij het erg goed gaat. Verder in overleg met arbo afbouwen. Nu heb ik pas over 2 wk contact met arbo en vanaf ma 16 mag ik afbouwen en omdat het vanwege bekken niet lekker gaat heb ik mijn werkgever gemeld dat ik vanaf de 16e mijzelf voor 3 uur ziek meld. Bij J heb ik toen vanaf 18wk max 5 uurtjes gewerkt (op advies arbo) tot aan verlof en dat beviel goed. Daarom dat ik dat nu ook wil. Verder overleg met arbo en hopelijk is deze het met me eens. @ Mosa, spannend dat V maandag naar de peuterspeelzaal gaat. Ze zal het vast wel lastig vinden zonder jullie, maar ook zeker heel leuk met al die andere kindjes. Leuk dat julle haar samen kunnen brengen en halen. Verder balen dat V zo slecht slaapt. Gelukkg overdag lief en lekker aan de klets. Klinkt herkenbaar. Ik ben af en toe ook zo verrast over wat er uit J's mond komt . Heerlijk dat het met N ook zo goed gaat en dat ze lekker vrolijk is en goed slaapt. En al een leuke interactie met grote zus @ Loe, balen dat je geen tegemoetkoming meer krijgt voor KDV. Dan maar naar de peuterspeelzaal . Zal hij vast ook leuk vinden @ Melisa, haha C niet eens met mama. J zegt ook regelmatig 'J, wel' . Leuk he eigenwijze donderstenen @ all, vanmorgen naar de gyn geweest ivm pro-twin studie. In december had k er al nfo over gekregen, toen besloten mee te doen en na dat besluit werd ik ingeloot voor een ring om mijn baarmoedermond. Die mocht ik vandaag ophalen. Eerst de baarmoedermond/hals opgemeten (3,9 cm), die was perfect. Even hartjes gezien en toen de ring ingebracht. Niet heel fijn dat gewroet onderin maar gelukkig zat dat ding snel goed. Nu hopen dat het helpt. Verder ben ik al heel benieuwd naar de 20-wk echo van volgende wk woensdag. Hopelijk alles goed en verder ben ik heel nieuwsgierig naar de geslachten , maar ook naar hoe ze liggen. Als ik het goed zag vandaag ligt babyA met hoofdje naar beneden en bij babyB had hij het hartje zo snel te pakken dat ik het niet kon zien. Wel lagen ze echt naast elkaar nu .
Hey meiden, Even een zwaai vanaf hier! Ik heb helaas niet veel bij kunnen lezen, ga ik van het weekend lekker doen. Hier gaat alles goed. Helaas is N ziek. We denken een oorontsteking maar de hap vond het niet nodig om hem te zien. Op zich gaat het wel met hem en als het veranderd is de hap natuurlijk zo weer gebeld. L vond het nodig om op precies nu in de nachten voor mijn werkdagen weer te gaan spoken dus dat wel erg rot Werk ging goed zo op de eerste dagen. Wel even behoorlijk wennen zo na 11 maanden thuis zitten. Het is ook behoorlijk intensief allemaal maar wel erg leuk
Zo, het werd wel weer tijd om te reageren. Y is weer wat beter, misschien een flauw griepje of kiesellende met peuterdramgedrag??? @hanna; fijn dat je lekker kan genieten van je verlof. En het zal nu ook niet lang meer duren dat de baby er is, maar eerst nog de groei echo! @loe; KDV is erg duur, wel fijn dat de peuterspeelzaal dan een mooi alternatief is. Het is toch leuk als de kids wat ouder worden om met leeftijdsgenootjes te kunnen spelen. @mosa; Leuk hoor dat kletssokje. Hier staat het nu een beetje stil, toen Y ziek was mocht ze de speen ook uit bedje in maar dat moeten we nu weer echt afleren. Ze zingt wel heel veel, erg schattig. @afrola; Waarom pas vanaf de 16e afbouwen met de uren als je nu al zoveel pijn hebt? Misschien kan je maandag contact opnemen met de ARBO en de situatie uitleggen. Je hoeft nu toch niet langer door te bikkelen terwijl je bij J het al rustiger aan deed. Wel goed op jezelf passen hoor. Fijn dat de ring er zit, wel goed dat je eraan meedoet. Krijg je als het onderzoek afgelopen is ook nog een terugkoppeling over de resultaten? @loe; 7 uur s'morgens in het ZH zijn..........wow die arts is er vroeg bij zeg. @sterre; Beterschap voor N. En fijn dat het werk leuk is. En het is zeker niet nix om na 11 maanden een heel ander beroep uit te gaan oefenen. @mupet; Heel veel sterkte met broertje, ik hoop dat je een beetje rust hebt kunnen nemen tijdens zijn opname en dat de artsen er achter zijn gekomen waarom broertje zo onrustig is. Hoe is het verder met D? Wordt het al een grote.. en gaat het kletsen goed?
Afrola, hopelijk kun je het allemaal goed regelen met je werk. Fijn dat je nog even hebt kunnen gluren. Zijn je kleintjes 1 of 2-eiïg? Loe, balen van de amandel ... Pookie, fijn dat Y weer beter is! Sterre, fijn dat het werk leuk is Bijna 30 weken buik:
Hoi meiden, Afrola, hopelijk kun je dit weekend weer goed opladen voor de nieuwe week, maar het zou echt heel begrijpelijk zijn als je de hele dagen werken niet meer zou trekken. En anders echt eerder aan de bel trekken voor wat betreft minder werken, dat ene weekje nog Loe, spannend zeg, L in februari onder het mes! Lekker vroeg Sterre, fijn dat je eerste werkdagen goed gingen, maar niet meer dan logisch dat het wel even wennen is! Vervelend ook van de nachten, hopelijk zijn die dit weekend beter gegaan! Beterschap voor N!! Pookie, zo zeg, duidelijke eisprong en een hele mooie temp erna! Ik duim En Y vandaag 2 jaar, 2 maanden, 2 weken en 2 dagen Salapio, voor je buikfoto heb ik eigenlijk maar één woord: prachtig! Leuke kleren ook! Vind je deze zwangerschap snel gaan? All, wij hebben de zomervakantie geboekt Het is toch Frankrijk geworden en niet Italië, daar hebben we allebei toch meer mee. Wij gaan eerst 7 nachten naar één plek, dan 5 nachten naar een andere plek en dan nog 2 nachten rond Parijs. Dan hoeven we de terugweg in ieder geval niet in één keer te doen. We huren huisjes op campings met heel veel kindervermaak en een meer. Ik heb er nu al zin in, we moeten alleen nog een hele tijd wachten In april dan nog een (mid)weekje naar een Centerparcs of Landal, daar wil ik vanavond of morgen naar gaan kijken. Dit krijgen we cadeau van mijn schoonouders vanwege de geboorte van N Mijn vriend moet vanaf deze week meerdere dagen in de week tot 19.00 uur werken, hij is dan rond 19.45 uur thuis. Best ongezellig vind ik, het geldt ook voor de zaterdagen. Ook wel zwaar, nu komt alles met de kinderen op mij terecht. Gelukkig sliepen beide meiden vanmiddag tegelijkertijd 3 uur lang, HEERLIJK Fijne avond allemaal!
Ha mosa ik ben ook aan het kijken voor een weekje La douce France. Wij willen gaan in eind juni. En dan eind augustus nog een weekje Centerparcs met schoonzusje uit Spanje en fam. Ik ben aan het kijken naar een mobil home of chalet in de Vendee of de loire Atlantique. Max 950 km zeg maar
Ha meiden, Drukke dag gehad. Eerst de was gedaan, toen naar de Ikea. We misten een beugel voor het plankje van de commode... Daarna naar de opening van mijn zus'en zwagers nieuwe pand. Nu net nog de inloopkast verder opgeruimd. En nu rustig aan! Mosa, leuk die interactie tussen je meiden Hoe vond N de worteltjes??? Svinthe woog bij haar geboorte 3690 gram. Leuk de vakantie geboekt. Frankrijk blijft een mooi land he? Het klinkt iig heel leuk. Succes de komende dagen met de meiden alleen! Loe, wat een schattige slaapfoto van je kleine man Heb je hem intussen ingeschreven voor de PSZ? Balen dat die amandel er toch uit moet.... Afrola, voor jou nu bijna de 20 weken echo. Spannend toch altijd weer. Salapio, mooie buik Gesprek met de gyn is goedgegaan. Je kan geen koffiedik kijken, en dat zei hij natuurlijk ook. Met 38 weken krijg ik een inwendig onderzoek om te kijken of er al verweking is en dan kijken we weer verder. Ik vind het prima. Voel me kiplekker en heb nog veel te doen S gaat maandag naar het KDV. Hannaman brengt haar, dus kan ik heeeeel rustig alleen opstarten Dinsdag gaat ze naar mijn moeder. Ik ga dus een rustig weekje tegemoet!
Pookie, wij gaan van 17 juni tot 1 juli, dus ook een beetje in die periode. Meestal gaan we met de tent en dan maakt het niet zoveel uit of je in het hoogseizoen gaat, maar in een huisje/stacaravan scheelt het natuurlijk ontzettend veel. Dus nu net voor het hoogseizoen. Wij gaan dit keer naar de Dordogne, daar zijn we nog nooit geweest. Normaal houden we erg van bergen en watervallen enzo, maar met twee jonge kindjes waarvan de één dan 11 maanden is, kun je toch wat minder. En dat vinden we ook niet erg. Wij moeten iets van 1050 km rijden, we rijden dan rond een uur of 4.00 uur weg, dan redden we het wel in één dag. We overwegen van die DVD-schermpjes te kopen voor de meiden Hanna, zeker een drukke dag, vanavond maar niets meer doen Wat voor zaak hebben je zus en zwager dan? Of gaat het om je fysiozus? N vond de worteltjes een stuk beter te doen dan de sperzieboontjes Ook zoeter natuurlijk. Eerst keek ze nog wel een beetje vies, maar daarna was dat wel over. Zo ontzettend leuk om daar weer mee bezig te zijn! Maar ik vind het wel érg hard gaan, soms te hard. Mijn kleine meid is al weer bijna 6 maanden Spannend dat de gyn met 38 weken gaat kijken of er al verweking is, dat schiet al zo op! Hoe kijk je nu aan tegen de bevalling, nu het dichterbij komt? Ik hoop zo ontzettend dat je deze keer net als Sterre een heel wat prettigere bevalling zult hebben waarop je goed kunt terug kijken Heerlijk van je rustige begin van de week! Dat miste ik wel toen ik hoogzwanger was, V was er toen natuurlijk altijd. Mijn ouders haalde haar weleens op, maar dat is toch anders vind ik. Zo, nu plat op de bank
Hierna ga ik echt afsluiten... Maar mocht één van de meisjesmama's nog een leuk winterjasje (of voor erbij) zoeken, deze heeft V en dit is echt een aanrader: C&A Palomino jas Hij zit ontzettend leuk en ik heb er al heel veel leuke reacties op gehad Hij heeft ook een rits, dus met een sjaaltje best warm. En nu ook nog eens heel goedkoop!
Gaat goed he . Ik heb nu lichtere harde buiken sinds de baby vast ligt en het scheelt heel erg dat mijn man nog vrij heeft. Maar 't gaat heel goed en de harde buiken zijn een stuk minder geworden. Voelt ook wel vertrouwder en als hij straks weer gaat werken mag de baby ookal bijna komen, dus ben wel blij dat we dit al gehaald hebben. @ Mosa, wat leuk maandag al naar de psz. Hoop dat V het zelf heel leuk gaat vinden! Haha leuk dat je je dan niet zo "schuldig" hoeft te voelen om weer meisjeskleertjes te gaan shoppen. Er is nu ook weer een hele andere collectie dan toen van V natuurlijk. En 't is allemaal zo leuk. Schattig dat V zo leuk kiekeboe met N kan spelen. Heerlijk die vakanties om naar uit te kijken!! En je mannetje zolang werken lijkt me ook echt niet leuk en makkelijk, maar 't is dan wel lekker wanneer de meiden tegelijk zo lang slapen. Hopelijk gaan de rest van de dagen dan ook zo. Gaat idd hard met N al bijna een half jaar.. Weet nog dat D de worteltjes ook veel lekkerder vond dan die sperziebonen . @ Loe, dat scheelt idd met het kdv en psz! Lieve foto van L hoe gaat het nu met hem?? Oh bah dus L moet toch geopereerd worden echt niks aan hij is nog zo jong.. @ Afrola, spannend om de geslachten straks te weten te komen lijkt me! Fijn dat het goed gegaan is met de ring. @ Sterre, hoe gaat het nu met je mannetjes? Fijn dat het werk goed ging en dat je het ook leuk vindt! @ Salapio, prachtige buik!! Mooi hoor. @ Hanna, heerlijk dat je je nog zo lekker voelt. Dan ben je ook nog niet klaar met zwanger zijn he?? @all. Hier nog steeds zwanger gaat snel, maar kijk er ook wel naar uit. Nu even op de website van S.chweigmann aan het kijken maar kom er bijna niet door bij de sale.. Straks maar naar bed ..
BabyD, positieve berichten van jouw kant dus, mooi zo! Ga vooral zo door All, ik heb net foto's van het fototoestel op de computer gezet, dus maar even wat eetfoto's Wat ligt daar op dat lepeltje?
Goede morgen! Mosa: leuke spam! En volgens mij hebben jullie suoer vakantie-plannen. Hopelijk vind V. het leuk op de psz. Lekker met andere kindjes spelen. Ik sta nog steeds achter mijn beslissing C. niet te laten gaan. BabyD: over ruim een week heb je gewoon die mooie 37 weken gehaald! En nu niet over tijd gaan he haha. Loe: hopelijk lost de operatie nu eindelijk eens wat op, want die rot amandelen kunnen echt een hoop ellende geven. Hanna: nog niet klaar met het zwanger zijn? Genieten dan maar haha. Pookie: mooie temp, we gaan weer met je mee duimen. All: N. slaapt nu echt-echt door. Iedere ochtend horen we hem niet voor 6 uur. Wat is dat lekker zeg. Overdag gaat hij pas rond 10 uur voor zijn eerste slaapje, zodat hij 's middags wat minder lang slaapt etc. Hopelijk blijft het voorlopig zo, want dit is echt super!
Mosa, deze zwangerschap gaat idd erg snel, beetje te soms . Lekker dat jullie de zomervakantie hebben geboekt. Wij blijven dit jaar een keertje thuis dus hopelijk wordt het een warme zomer . Wij hebben dvd-schermpjes gekregen van mijn ouders, ideaal voor lange tochten! Hihi, heerlijk die eetfoto's en wat een mooie dromer! Pookie, ook al fijn vakantieplannen! Hanna, fijn dat je je goed voelt (ondanks de drukke dag ) BabyD, klinkt goed, hopelijk haal je een 'normale' termijn! Melisa, wat heerlijk - Go N Go!
@ Mosa, zo leuk die eetfoto's ! N kijkt echt vies bij die ene foto haha moppie. En leuke foto van V. @ Melisa, wat fijn om te lezen dat het zo goed gaat met het (door)slapen van N!! Heerlijk. Dat zou wat zijn als ik overtijd ga! M'n man zei het ookal tegen me maar toen verklaarde ik hem nog voor gek, nu weet ik het alleen niet meer haha. Ondanks alles wat ik voelde blijft de baby wel gewoon goed zitten en goed groeien en gelukkig maar.