Voormalig temp-meiden, deel 6!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mosa1982, 2 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Poeh, wat een verhaal heb ik getypt :)

Salapio, fijn dat M's dag goed gegaan is! En dat buiten spelen op een schoolplein is natuurlijk zó hectisch, ik zou er zelf al de kriebels van krijgen!

En knappe T!

2. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Niks aan de hand hier hoor :)
    Veel opgeruimd vandaag dus weinig forumtijd genomen.
    Hopelijk vannacht niet weer van die enge krampen...

Wat een schattige foto Loe!!!!

Sterre, dapper maar goed besluit lijkt me om N niet meet naar je sm te sturen... Hoe gaan jullie de opvang nu oplossen?

Afrola, wat fijn dat je nu zwart op wit hebt dat je contract wordt omgezet! En een goede beoordeling, ook altijd leuk om te horen!

Salapio, hoe heeft M het gehad op school?

Mosa, wat een schattige meisjes heb je toch!!! Leuke foto,s!

Pookie, hoe gaat het met je? Eisprong al weer in zicht?

BabyD, sterkte de komende tijd!

3. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hanna, het is zeker te hopen dat je niet zo vaak voorweeën gaat krijgen! Slaap je eigenlijk over het algemeen nog wel goed?

All, onze katten zijn trouwens ook weer gewogen vandaag. Dat het joekels zijn wisten we wel, maar ze wegen 7, 7.4 en 10.4 :)$) kilo! Ze zijn ook wel grofgebouwd en het is nog prima, maar ze moeten niet dikker worden. Die van 10.4 kilo wil weleens op V's schoot liggen :)

Morgen krijgt mijn schoonvader trouwens te horen wat ze precies hebben weggehaald en of ze alles hebben kunnen weghalen of dat hij nog bestralingen of chemotherapie krijgt, best spannend dus!

4. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Spannende dag dus Mosa. Ik ga duimen voor een goede uitslag!
    Jee wat een kanjers van poezen zeg :)
    Ruim 10 kilo hahhahaha!! :)

Slapen gaat de ene nacht beter dan de andere.... Ik hoop vannacht wel goed, want ik was vanmorgen al om half 6 op.

5. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mosa, fijn dat het zo goed is gegaan ... het kan wel veranderen hoor. M ging de eerste 2-3x ook probleemloos en toen had ze echt door wat er ging gebeuren en was het drama. Volgens de juffies gebeurt dat heel erg vaak ... Maar gelukkig niet altijd, hopelijk is Veda gewoon een stoere ;)

6. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hanna, ik hoop met je mee op een goede nacht :)

Salapio, dat houden we ook wel in ons achterhoofd hoor, dat V het ook ineens wel moeilijk zal hebben of het even niet leuk vindt. Maar dat had ik vandaag al wel verwacht, dus in dat opzich viel het gelukkig erg mee. We zullen het wel zien verder :)

7. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    #467 Mosa1982, 9 jan 2012
    Laatst bewerkt: 9 jan 2012
    Ik ben wel op dreef vanavond, maar nog even iets grappigs.

Als V mij een paar keer roept en ik reageer in haar ogen niet snel genoeg, dan roept ze me bij mijn naam :D Dat klinkt zo grappig uit haar mond, ze gaat er dan mee door tot ik reageer :) Of ze gebruikt de verkleinvorm :D
    Ze noemt me ook weleens mamaatje, daar sta je dan met je 1,83 m :)

Sterre, hoe was het trouwens op het CB?
    Hoe groot waren je mannetjes? En hadden ze nog goede tips?

8. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Haha, dat naam noemen doet S ook :)
    Erg grappig!!

9. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    goede morgen,

Naam noemen: C. snapt nog helemaal niet dat papa en mama een naam hebben. Lekker zo laten voorlopig haha.

Mosa: fijn dat het goed ging op de psz. Misschien was ze er wel aan toe? Hopelijk blijft ze het leuk vinden.

Loe: leuke spam.

10. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Wat een rust vandaag hier.

Hier weer gesloopt na 2 dagen werken, maar morgen weer een dagje vrij ;). En morgenochtend vroeg om 8:30 uur de 20-wk echo. Spannend, maar ben vooral nieuwsgierig. Echt weer even uitgebreid de tijd om naar onze kleintjes spieken.

@ namen noemen, hier worden we inmiddels ook vaak bij onze voornaam geroepen, haha.

@ Pookie, vol ongeduld in de wachtweken?

@ Hanna, fijn dat de weeen nog niet hebben doorgezet

@ Salapio, vandaag weer een goede dag op de kleuterschool?

@ Mosa, fijn dat gister goed ging op de psz. Hopelijk vrijdag weer!
    Wat een ongelofelijk zware poezen zeg :$. De zwaarste weegt gewoon de helft van de hond van mijn ouders terwijl die veel groter is, haha.

@ Loe, mooie commode en leuke foto van L :)

Fijne avond!

11. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Even snel want geen tijd, maar ik wilde natuurlijk wel Afrola héél veel succes toewensen voor morgen! Toch altijd erg spannend! Ik ga duimen dat alles er goed uitziet, maar dat komt vast wel goed, en ik ben natuurlijk ook heel benieuwd naar de geslachten :D
    Mijn gevoel zegt dat het best wel eens een jongetje en een meisje zou kunnen zijn :)

12. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Afrola: succes morgen! Hopelijk zijn je 2 kleintjes lekker gezond, en mogen jullie goed tussen de beentjes spieken. Ik zeg 2 meisjes....:)

13. Loe

Loe Niet meer actief

Afrola, heeeeeeeel veel succes en plezier. Ik doe ook een gokje: 2 meiskes!

14. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Afrola, veel plezier morgen.
    Ik denk 2 jongetjes!

15. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Nou afrola, meer keuze is er niet haha!

16. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Afrola veel plezier.

mosa grappig dat ze je ineens op een andere manier gaan roepen.

all ik duik nog even bedje in V was erg vroeg vanmorgen, toch de nacht fles van 23 uur maar naar 180 en 6 schepjes doen denk ik..

17. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Afrola, veel plezier en ook spannend. Ik heb geen idee :D en waag me dus niet eens aan een gokje ;)

Naam, T noemt mij heel vaak mama N, met een heel liefkozend stemmetje. Heel schattig. Ook papa J. Zelden alleen de naam al gebeurt dat wel eens.

School, gisteren weer goed gegaan, alleen niet zo goed gegeten. Tja. Thuis vaak veel aansporing nodig dus dat zal wel vaker gebeuren. Vandaag een kort dagje en ik heb het al weer gepresteerd om te laat te komen ... hoe erg?! Gelukkig kan ik nu nog de hormonen de schuld geven of geldt dat hier niet voor? Vooral sneu voor M ... was echt een kwestie van kusje doei. Gelukkig vond ze het zelf niet echt een probleem geloof ik.

18. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Nou meiden, alles is goed met beide kindjes :D. Ze had wel een vol uur nodig om alles te kunnen bekijken bij beiden, leuk ;). Want ze werkten uiteraard niet mee :D. Duurde vooral lang voor we bij beide de rug goed konden bekijken en het hartje van babyB. Ook het geslacht van babyA is nog wat onzeker. Maar vooralsnog lijkt het erop dat J haar zin krijgt en we roze en blauw mogen shoppen :D. Blauw was heel duidelijk en rose was waarschijnlijk. Ik heb er eigenlijk wel vertrouwen in dat dit klopt.

Mosa had het dus (voorlopig ;)) goed geraden :p.

Wij zijn helemaal blij met het goede nieuws dat de kindjes er vooralsnog helemaal goed uitzien en dus gezond lijken :D.

19. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    afrola fijn dat alles er goed uit ziet en ook al duurt het dan lang voor ze alles in beeld hebben, je kan wel lekker lang naar ze kijken.
    en blauw en roze , ik hoop dat het klopt zou leuk zijn,

20. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Afrola, fijn dat alles goed is met de baby's!!!!!
    En een jongen en een meisje. Leuk zeg!!!

Deel Deze Pagina