Sterre: als je baan niet is wat je er van verwacht had, kan het juist energie opslokken ipv opleveren. Dus lekker verder zoeken naar wat anders dan. Jammer dat je baas er zo luchtig over deed. Djaar: pas je een beetje op jezelf? BabyD: wat vervelend dat het allemaal nog niet zo lekker loopt. Hopelijk komt I snel goed aan, en kunnen jullie volop van je gezin genieten. Hanna: ???? C. is weer lekker de oude. Gisteren heeft ze een bankhang-dag gehouden, maar nu is ze weer fit gelukkig.
Hoi meiden, Ik meld me hier ook weer even. Nog niks aan de hand, rustig in de buik. Net even met S naar de "blieb" (=bibliotheek ) geweest en nog wat kleine boodschapjes. Nog even lekker eruit. Nu zit ze voor de tv. Lang leve Sesamstraat! Sterre, wat leuk die extensions. Veel plezier! Melisa, gelukkig is C weer opgeknapt!
He jammer Hanna dat het niet doorzet, nu dinsdag inleiden he? Zo, ik ga even mopperen. Had ik net mijn zus aan de telefoon, zegt dat haar oudste dochter lekker bij opa en oma gaat logeren. DAt is de 3de keer in 4 weken. Terwijl ze niet 1x bij ons zijn geweest of even hebben gebeld hoe het met onze kids gaat. Ben zo teleurgesteld! Heb net gebeld, en gezegd hoe ik me voelde. Ze zei dat ze niets kon met mijn verwijten. Dat ik maar moest bellen als ik vond dat mijn kinderen hun nodig hadden, deed de rest ook. Dat het ook aan ons lag (we kwamen nooit, terwijl het is voor ons echt een dagtaak is even op en neer te gaan). Heb gezegd: "dan kunnen we nu dus even niets met elkaar, prima, ga ik ophangen." En dat heb ik netjes gedaan. Blijkbaar zijn kleinkinderen alleen leuk als ze er iedere week komen en logeren. Jammer!
@ Sterre, D wil idd ook vaker bij me zitten en als ze dan met een simpel boekje bij me zit dan maakt dat haar ook niet uit, als ze maar bij me zit . In het begin huilde ze heel veel en was ze boos. Toen ze I voor het eerst zag zei ze mama baby buik zo schattig ze begreep het wel dat hij uit mijn buik was. Je hoeft je niet te schamen... Het is gewoon niet wat je ervan verwacht had, wat je verteld is... Dat is eigenlijk hun fout, moeten ze het toch beter uitleggen.. Maar 't is goed dat je bij je eigen gevoel blijft en voor jezelf op komt! Leuk idee die ringen. En zijn je haren mooi geworden? @ Hanna, spannende tijd nu even he, het kan zomaar ineens echt gaan beginnen. Misschien nog even een extra wandelingetje maken? @ Melisa, bah dat lijkt me wel een rot gevoel.... Erg jammer dat het zo moet gaan.. Sommigen begrijpen niet (of willen niet begrijpen) hoe druk je het kunt hebben om even langs te komen en dat het voor jullie makkelijker is wanneer hun even bij jullie langs komen.. En je zou zeggen dat het opa en oma wel interesseert he.. @ all, I is eindelijk gegroeid (nu dag 10)!! 60 gram. Het is wel proppen met de (70cc) flessen en we zitten een uur met hem en dat 8 keer. Ben zo blij dat hij gegroeid is want de kraamhulp zei ook nog dat hij anders vandaag naar het ziekenhuis moest (s.zus zei zelfs dat hij maar 7% mag afvallen ipv 10%...). Nu hopen dat hij de stijgende lijn te pakken heeft.. Maar hij is zo zwak kraamhulp was vandaag voor het laatst en woensdag wordt I pas weer gewogen door wijkverplgkundige. Spannende dagen dus even maar ik blijf goed opletten of hij nog meer afzwakt.. Het is wel een eng gevoel dat D nog sterker was dan I nu is. I krijgt trouwens allemaal "pukkeltjes" over z'n lijfje herkent iemand dat?? Kraamhulp zei dat ze het wel vaker zag maar wist ook niet wat het was.
Hoi dames, Hanna, jeetje, het gaat nu écht snel gebeuren zeg! Ik hoop voor je dat het nog voor dinsdag spontaan op gang komt maar wel fijn om een datum te hebben lijkt me We wachten in spanning af! Afrola, fijn zeg, zo'n meewerkende arbo-arts! Het aftellen kan nu dus beginnen, wel lekker en misschien krijg je ook weer iets meer energie door de halve dagen werken. Hoeveel ben je eigenlijk van plan te werken na je zwangerschapsverlof? Melisa, ach, arme C Dat lijkt me echt zo rot, een overgevend kind! Hoe is het nu met haar? Ik lees al dat het beter gaat, fijn! Heeft ze verder niemand van jullie aangestoken? Wat verdrietig van je pleegouders Ik kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent over de situatie, en aan haar reactie heb je helaas ook niets. Raar om alles op jullie te schuiven! Knuffel! Pookie, fijn dat je buikloop weer over is! En klinkt echt heel leuk, peuterdansen! Is het de bedoeling dat je er altijd bij blijft of gaat Y het op een gegeven moment alleen doen? BabyD, wat een zorgen weer Wat rot dat I toch nog zo zwak is en nog niet zo goed aankomt Ik ga heel hard duimen dat het vanaf nu de goede kant op gaat en dat jullie hem bijna zien groeien! En die pukkeltjes zijn volgens mij heel normaal, ik weet dat V ze ook heeft gehad. Ik geloof dat dat nog te maken heeft met jouw hormonen, van toen hij nog in je buik zat. Het is in ieder geval niets om je zorgen over te maken Djaar, nog één week, wat zul je daarna blij zijn dat je verlof hebt! Lijkt me zo pittig voor je nu, ik vind het knap dat je het volhoudt! Sterre, wat ontzettend rot dat je werk zo tegenvalt (tot nu toe)! Heb je eindelijk weer een echt positiefs punt, pakt het allemaal toch niet zo positief uit Ergens anders solliciteren zou ik zeker doen, kun je altijd nog kijken wat je doet. Maar een dikke knuffel in ieder geval, echt niet leuk als alles zo tegenzit Mooi idee, van de ringen! Wij hebben voor beide meiden armbandjes gekregen met hun naam en geboortedatum erop, ook speciaal. En extensions, leuk! Willen we eigenlijk wel een foto van zien Is het helemaal naar je zin geworden? All, ik ben ziek, bah Ik ben ontzettend verkouden, heb keelpijn, heel erg hoofdpijn en erge rugpijn. Gelukkig is mijn vriend vandaag ook vrij, anders had ik het heel zwaar gehad met de meiden. Mijn vriend is nu even met ze naar zijn ouders, kan ik even liggen. Erg lekker, ik kan nu even niet zo goed tegen drukte Morgen komen vrienden langs met hun zoontje van 7 weken, ze blijven ook eten 's avonds, ik hoop maar dat ik me dan beter voel. Gisteren toen V op de PSZ was hebben we haar ledikantje weggehaald en haar grote bed neergezet. Ze is zo'n lange meid dat het ledikantje echt te klein werd. Ze vond het ineens erg interessant en zowel gisterenmiddag als vanmiddag heeft ze er heerlijk in liggen slapen. Ze heeft nu ook een kussen en dat vindt ze ook heerlijk liggen. En vannacht heeft ze van 20.00-7.15 uur geslapen, dat is ook al een hele tijd geleden Wie weet helpt het wel bij het slapen, zou super zijn natuurlijk! Helaas was ik zelf wel veel wakker omdat ik me niet lekker voelde, maar het was in ieder geval fijn om niet naar V toe te moeten. Een nicht van mij is afgelopen week bevallen van haar 6e kindje Dat is druk, ik kan me daar echt helemaal niets bij voorstellen! De oudste is 11 jaar, en de één na jongste één dag jonger dan V. Fijne dag nog allemaal! Ik ga weer liggen.
Goedemorgen meiden, Beterschap voor jou Mosa!! Jee, het zesde kindje voor je nicht. Knap hoor! Wat goed van V dat ze zo makkelijk de overstap heeft gemaakt naar haar nieuwe bed. BabyD, wat fijn dat I aan het groeien is. Hopelijk zet dit nu goed door!!! Melisa, wat stom van je ouders zeg..... Goed dat je hebt laten weten hoe je je hierbij oelt. Knuf van mij! Vannacht lekker geslapen, wel wat kramp maar niks bijzonders. Nog twee dagen de tijd om uit onszelf te bevallen Fijne dag allemaal!
Mijn neefje is ook met 37nog wat geboren, drinken was een ramp in het begin. Ging heel erg langzaam iedere dag een minibeetje beter. Heb heel wat tranen zien vloeien bij mn s-zusje, dus 'ken' wel een beetje de enorme zorgen die een kindje dat weliswaar 'op tijd' is geboren, maar toch nog niet helemaal klaar is voor de wereld. Dikkek nuf
Die pukkeltjes is denk ik babyacne? Maar ik zou ook goed kijken of hij het niet te warm heeft (warmteuitslag). Fijn dat ie is aangekomen. En heel logisch hoor heel veel kleine beetjes. Wel vermoeiend ...
Goede morgen, Na zelf gisteren de hele dag op bed te hebben gelegen, hoorde ik vannacht mijn man hollen. Dus dochterlief heeft ons allemaal aangestoken. Bah bah. Hanna: heeft het rommelen doorgezet????? Anders nog maar 1 dagje! Mosa: lastig dat V. nu niet meer zo goed doorslaapt. Ik weet dat C. dat ook een periode heeft gedaan. Uiteindelijk is dat ook weer overgegaan, maar het was niet fijn. Ik ga zo voor N. maar weer een afspraak maken bij de HA. Hij blijft hele nachten hoesten, waardoor hij uren wakker ligt. Na een maand vind ik het wel genoeg. Hij is ook alweer verkouden?
Melisa, beterschap voor N. Een maand is wel erg lang inderdaad. Ben je zelf wel weer wat opgeknapt? Hier alles weer rustig. Heel slecht geslapen van 2 tot half 5 wakker geweest.... Morgen dus ingeleid... spannend!!!!
Hanna, geniet dan nog even van je laatste dag met z'n 3tjes! All: net met N. bij de HA geweest. Hij heeft het RS virus. Hij mag nu niet zieker worden, anders moeten we terug komen woensdag/donderdag. Heb net mijn werk al gebeld om te vertellen dat ik misschien donderdag dus niet kan werken. Dat vond ze fijn om vast te weten.
Hoop meegelezen kwam nu even spieken naar Hanna baby.......morgen dan echt! melisa, beterschap voor N, wat sneu!
Spannend Hanna! Melisa, och arme N ... hopelijk gaat het snel beter met hem ... Maar ... ze kunnen toch niet aan een kindje zien of het RS is?
Salapio: zijn klachten wijzen allemaal op RS, en het heerst hier ook. Als hij deze dagen niet opknapt dan moet hij naar de kinderarts en krijgt dan een snel-test om het te bevestigen/uit te sluiten. Nu moet hij nog even zelf proberen op te knappen. Hopen dat hij dat dan ook maar doet.