Hanna, ooh, wat spannend zeg! Morgen (of overmorgen) ben je gewoon weer mama van een baby Heel veel succes alvast en ik hoop van harte dat je dit keer een hele voorspoedige bevalling zult hebben! Ik denk aan je morgen! Melisa, arme N Ik hoop dat het meevalt! All, sinds V in haar grote bed slaapt, slaapt ze ineens weer door Vanochtend moesten we haar gewoon om 7.45 uur wakker maken omdat ze naar de PSZ moest. Heerlijk zeg, we waren wel weer toe aan goede nachten Ik ben gelukkig weer wat opgeknapt, alleen nog flink verkouden. Het zijn de nationale voorleesdagen, dus ouders mochten vanochtend eerder op de PSZ komen en dan werd er voorgelezen en gezongen door de kindjes. Was erg leuk om V op die manier te zien Vervelend is wel dat ze vanmiddag al 2 keer ontzettende zure diarree had, dus haar kontje is echt vuurrood, zo zielig! Ik hoop maar dat het bij deze 2 keer blijft, ze heeft zo'n pijn gehad met schoonmaken. N heeft het 'kletsen' ontdekt, de hele dag is het babababababa V doet haar nu zelfs na waardoor N weer hard moet lachen Morgen naar het CB met haar, ben benieuwd hoe lang en zwaar ze nu is. Ze wordt al zo groot en wijs, ze is echt heel hard gegaan de laatste tijd! Pas is toch mijn oom overleden? Nu blijkt zijn dochter 3 maanden zwanger te zijn. Ze wist het net voor dat hij stierf, maar ze heeft het niet tegen hem gezegd omdat ze anders bang was dat hij geen afscheid wilde nemen (ze hebben de natuur zeg maar een handje geholpen. Wel mooi natuurlijk dat ze zwanger is, maar ook wel zielig. Ik moet er weer vandoor, fijne dag allemaal!
Mosa: komt er weer een kiesje door? Mijn schoonmoeder wist wel dat ik zwanger was, maar ik kan me goed voorstellen dat ze niet heeft gezegd. Hanna: al zenuwachtig of valt het mee??? All: manlief is ook ziek, dus C. heeft hem ook aangestoken Nu hopen dat N. het niet krijgt, want dat kan ie niet gebruiken.
Dat wilde ik ook nog vragen, BabyD, hoe gaat het nu met I? Drinkt hij goed? Denk je dat hij nu wel aankomt? Ik hoop het! Kun je verder wel een beetje genieten van je kraamtijd? Melisa, dat is zeker te hopen, dat N niet ook dat nog krijgt! Mijn nicht blijkt in september een miskraam te hebben gehad en dat wist mijn oom wel, maar dus niet dat ze opnieuw zwanger was. Mijn oom woonde bij haar en haar gezin in dus ze hadden een hele goede band. Maar ook wel mooi dat er weer een nieuw leventje in het gezin komt En zij is al 39 jaar, dus ook niet meer de jongste dus dan is het sowieso afwachten natuurlijk of het nog lukt (ze hebben al een zoontje van 3 jaar). Loe, leuke nieuwe banner en avatar trouwens Hoe is het nu met L? En hoe gaat het met jou? Nog last gehad van de ingreep vorige week? All, we zijn nu begonnen met rapley, en tot nu toe lijkt dat meer in smaak te vallen bij N dan gepureerd eten van een lepeltje. Er staan nu 2 kinderstoelen bij de tafel, wel een grappig gezicht Vandaag heeft ze voor het eerst een stuk broodkorst gehad en banaan, ze werd zelfs boos als ze een stuk liet vallen en ze er dus niets meer mee kon Het wordt vast net zo'n goede eter als haar zus
Ik ben nog op zoek naar nieuwe laarsjes voor V, en nu ben ik een beetje verliefd op deze : Verseau Aster (Goud en brons) | Sarenza.nl | Laarzen Verseau Aster gratis verzending Maar eigenlijk wil ik zwarte, bruine heeft ze al en haar zwarte zijn niet goed meer. Morgen eerst maar haar voeten laten opmeten, ik weet niet precies welke (grote ) maat ze nu heeft. Pas heb ik bij Shoeby Fashion ook zulke leuke dingen voor N gekocht, veel kleertjes waren daar voor de helft van de helft, dat scheelde zó veel!
@hanna; heel veel succes morgen. Dat het maar een "fijne"bevalling mag worden waar je met een goed gevoel aan kan terugdenken. @mosa; leuke laarsjes maar wel erg duur hoor als je de ziet prijs zonder de korting. vandaag heb ik te horen gekregen dat een collega geen goede zwangerschap heeft. Het kindje bleek bij de 10 weken echo 2 klompvoetjes te hebben. En hiervoor heeft ze ook een doodgeboren kindje gehad dat een klompvoetje had. Dat kindje is toen met 27 weken overleden. Uiteindelijk bleek de oorzaak een chromosoomafwijking te zijn, de kans dat dit nog een keer zou gebeuren was 1 op 30.000. En dat is dus toch het geval. En ze was zo gelukkig met haar zwangerschap en dat het een meisje zou worden. Ik ben er ook helemaal kapot van Temeer omdat ze 1 week langer zwanger is dan ik nu geweest zou zijn.................
Hanna: Spannend hoor! Ik wil je i.i.g. héééél veel suc6 wensen en ik zal uiteraard aan je denken! Hopelijk heb je een goeie bevalling en kan je er straks goed op terug kijken . Melisa: Wat rot dat N zo ziek is Hopelijk is hij sterk genoeg en knapt hij toch nog zelf op. Mosa: Fijn dat V weer doorgeslapen heeft. Wat een goeie nachtrust al kan doen he Gelukkig ben je zelf ook weer opgeknapt Awh wat zielig dat V d'r billen zo rood heeft Ze heeft al haar tandjes al toch? Suc6 morgen bij het CB. Ik ben ook erg benieuwd hoe lang jullie dame nu al is Wat leuk voor je nicht maar wat een triest verhaal zit er eigenlijk achter he . Pookie: Jeetje wat vreselijk van je collega Ik kan begrijpen dat het je aangrijpt. Dikke knuffel voor jou! All: Hier een moeilijke maar voor nu goede beslissing genomen.. ik ga morgen aangeven dat ik dit werk op deze manier echt niet wil. Ik heb er op deze manier niet voor gekozen en als dat de consequentie heeft dat ik weg moet, dan neem ik die maar. Ik vind het echt heel moeilijk en het voelt ook wel als opgeven maar ik kan dit gewoon niet. Ik ben er gewoon helemaal niet de mens voor om zomaar mensen te gaan bellen, een verhaal af te steken en ze dan proberen over te halen om het wel te doen (want 95% zegt nee).. vreselijk Thuis gaat het gelukkig iets beter. R heeft vanavond een gesprek met iemand die hem hopelijk wat wijzer kan maken. Ik ben ook erg benieuwd hoe het is gegaan als hij straks thuis komt. We zijn trouwens begonnen met een groentenhapje bij L, erg leuk weer Hij trok de eerste keer geen heel gek gezicht maar vond het wel erg vreemd allemaal. Ik verbaas me er toch weer over hoe snel ze door hebben dat ze hun mond open moeten en doen e.d. N vindt het ook bijzonder interessant en wilt ook iedere keer proeven Tot nu toe viel bij hem alleen de bruine boontjes in de smaak, met bloemkool was hij zo klaar
Zo het begint wel spannend te worden. Zometeen lekker slapen, dat gaat denk ik wel lukken. We hebben vandaag hier het hele huis nog aan kant gemaakt en schoongemaakt. Het is nog nooit zo netjes geweest haha!
Pookie, wat een ontzettend triest verhaal zeg Echt heel verdrietig, en dat al voor de 2e keer, dat is helemaal wat Logisch dat jij er ook kapot van bent, een dikke knuffel! Sterre, een lastige maar ook stoere beslissing van je vind ik! Als je je er niet goed bij voelt, dan zit je duidelijk niet op de goede plek en ik vind het knap dat je er wat van gaat zeggen. Ik hoop dat het alsnog goed uitpakt voor je (in de zin dat je werkzaamheden veranderen) en anders hoop ik dat je snel wél een leuke baan zult vinden! Je schreef een tijdje geleden dat je bij je andere baan mogelijk meer zou kunnen werken in de toekomst, is dat nu niet bespreekbaar? En is dat wel helemaal naar je zin? Succes ermee en ook een knuffel voor jou! Fijn dat het wel weer wat beter gaat thuis En L aan de groente, leuk! mag bruine bonen al? Ik dacht dat dat te zwaar op de maag was, maar anders kan ik het hier binnenkort ook weleens proberen. Onze N is best een lange dame, maar tot nu toe niet zo lang als V. Als ik morgen weet hoe lang ze is, zal ik eens opzoeken hoe lang V toen was, ik ben benieuwd of en zo ja, hoeveel het scheelt. Hanna, jaja, morgen dé dag! En nog druk aan de poets geweest Toen mijn vliezen aan het einde van de middag braken, zijn we aan het begin van de avond ook nog even druk geweest in huis Nogmaals hééééééééél veel succes!!! Ik hoop op een goede nacht en dan een zo fijn mogelijke bevalling! All, N heeft eigenlijk altijd een heel mooi ritme, maar vandaag was het wel een hele mooie: 8.00 uur wakker 10.00 uur naar bed 12.00 uur wakker 14.00 uur naar bed 16.00 uur wakker 18.00 uur naar bed 19.00 uur wakker 20.00 uur naar bed voor de nacht. Het scheelde soms 5 minuten, maar de tijden kloppen verder wel. Het is in ieder geval ook overdags een goede slaper, heerlijk
*trots op mijzelf is* Het was een paar avondjes werk, maar ik heb de afgelopen dagen gewoon al de hele 10 cm aan foto's ingeplakt Ik moet alleen komende dagen nog wat dingen erbij schrijven en dan is het weer klaar voor een paar maanden
Ha meiden, Even midden in de nacht de mededeliing dat ik denk dat mijn vliezen zijn gebroken!!!!!! Mosa, ik lees net dat de 10 cm aan foto,s alzijn ingeplakt. Knap zeg, echt snel gedaan. Met S ben ik gelukkig helemaal bij, ook op de pc is nu alles uitgezocht en hebben we een nieuwe indeling gemaakt. Voor de nieuwe babyfoto,s heb ik de tactiek om alles gelijk uitte zoeken als ik zeop de pc zet. Dat scheelt zoveel tijd. Sterre, jeetje wat rot dat je nieuwe baan niet aan de verwachtingen voldoet.... ik vind dat je groot gelijk hebt om dit aan te kaarten en hoop dat er een goede oplossing komt. Nu nog maar even proberen te slapen!
Hanna: dat is toch wat, ga je zelf aan de gang!? Hopelijk ben je nu aan het bevallen, en anders heel veel succes in het ziekenhuis. Ik houd de site extra in de gaten..... Sterre: ik vind het een hele wijze beslissing hoor. Werken moet je ook wel leuk vinden. Hopelijk wordt het een prettig gesprek. Pookie: wat een rotnieuws. Gaan ze nu de zwangerschap afbreken? Wij zijn de nacht wonderbaarlijk goed doorgekomen. N. heeft geslapen als een roosje. Nu hij weer wakker is hoor ik em weer kruinen en piepen, maar de nacht hebben we toch maar meegenomen.
o jee wat spannend Hanna, toch nog zelf begonnen!! Ook ik zit op het puntje van mijn stoel vandaag denk ik. Succes @all; ik werd gisteren gebeld door het KDV en ons meisje had een temp van 39 dus ik moest haar ophalen. Ze was nog redelijk vrolijk en eten ed ging best nog goed. lekker om 18.00 met de billenpil in bed gestopt maar om 00.30 was ze klaarwakker en ontroostbaar met 40 grad ?!?! Dus maar lekker bij ons in bed en na 1 1/2 uur is ze dan toch in slaap gevallen tot 6.00 vanochtend. Ik ben nu helemaal geradbraakt maar zij zat vrolijk te klappertanden aan de ontbijttafel ?!?! En de gekkerrd wilde geen boterham maar wees naar de koelkast en toen we haar lieten kijken wilde ze een mandarijn ?! Hopelijk redt papa het vandaag met haar en kan ik weer een volle dag werken (waar ik echt geen zin meer in lijik te hebben deze week) grts
Djaar: ben jij nu nog niet aan het rustig aan doen? Nog een paar dagen werken. Ik moet dit even delen, moest net zo hard lachen. Stoot C. haar hoofd, zegt ze "domme doos". Oeps dat moet deze mama ook maar niet meer zeggen
@Melissa; hahaha domme doos... mama even vergeten dat er grote sponzen in huis rondlopen??? Maar wel super grappig!! En nee helaas Djaar doet het nog niet rustig aan, moet me nog steeds bewijzen dat ik hier terug mag en wil komen na mijn verlof. Officieel zal ik per 1 juni een jaar de tijd krijgen om intern of extern een andere baan te vinden. Lukt dit niet intern dan wordt mij officieel ontslag aangezegd. Dus ik werk me een slag in de rondt zodat mij niets verweten kan worden. Gelukkig lijk ik thuis wel op meer steun van Djaarman en mijn moeder te kunnen gaan rekenen en zal ik meer rust gaan krijgen. Mijn moeder heeft fysieke problemen en kan daardoor helaas niet zo vaak inspringen als ze zou willen maar doet ten koste van haar eigen gezondheid erg haar best. en Djaarman werkt zich over de rooie om maar vanaf volgende week gas terug te kunnen nemen om mij te ontlasten (hij heeft nu maagzuur, hoofdpijn, koudzweet en hartkloppingen van de stress dus ook voor hem moet het snel op orde zijn) En we wachten verder op Hanna nieuws...........
Ik kwam ook even checken, maar toch nog gebroken vliezen op het nippertje Hopelijk betekent dat dat je lichaam er echt klaar voor is en maakt dat dat het allemaal wat sneller gaat vandaag. Ze heeft in ieder geval mijn nummer, dus als ik meer weet dan kom ik dat zo snel mogelijk hier vertellen. Fijne dag allemaal!
Djaar, hopelijk gaat het inmiddels beter met je meisje! En vervelend, die voortdurende onzekerheid over je werk All, net bij het CB geweest, N is 70,5 cm en 7600 gram. Dus een lange maar slanke meid. V was met 6 maanden 72 cm en 7800 gram, scheelt eigenlijk niet eens zo veel. Verder was de arts erg tevreden over N's ontwikkeling, altijd leuk om te horen Vanochten ook al V's voeten op laten meten en meteen even voor schoenen gekeken. Maar ze moet, is wel een klein beetje op de groei, maat 28 hebben Onze grootvoet, maar het scheelt dat ze ook al wel 100 cm of zoiets is. Helaas zijn er weinig zwarte laarsjes te koop, dus nu twijfel ik of ik die van het linkje van gisteren ga bestellen om uit te proberen, of dat ik nog even rond ga kijken.
Ik vond deze ook leuk, maar die is nu natuurlijk niet leverbaar in de goede maat Shoesme hoge laars Ziengs Schoenen
Hanna: Even het huis nog aangepakt, heerlijk. Ik ben heel erg benieuwd of het nu al gaande is maar we horen het vanzelf, spannend! Owwhh ik lees nu van je gebroken vliezen! Wat fijn dat het uit zichzelf begint.. spannend.. ik lees door Djaar: Arme J maar ook wel grappig dat ze wel een mandarijn wilt Hopelijk red djaarman het Ik wilde nog vragen hoe het nog zat met je baan maar ik kan me voorstellen dat je er op deze manier voor kiest zodat ze jou straks niks kunnen verwijten. Nog even volhouden deze week, je bent er bijna vanaf! Mosa: Ik heb gewoon zo'n potje gepakt van olva.rit met bruine boontjes (met appel) dus ik ga ervan uit dat het dan wel mag hihi. We hebben toevallig een hele lading gekregen van een vriendin, die gebruikte ze niet meer. Ik weet eigenlijk niet hoe het zit als je zelf maakt, al kan ik me het wel voorstellen als ze dan zeggen dat je er mischien even me moet wachten. Ik ben voor L wel al zelf dingen aan het maken en als hij het kauwen een beetje in de smiezen heeft ga ik weer over op rapley Zo ,wat een lekkere tijden heeft N! Wij zijn nog een beetje zoekende met L maar we hebben em wel aardig te pakken. Al kan het wel van dag tot dag schelen. Ik merk wel dat N helemaal niet veel wilde slapen en dat L er juist wel heel erg baat bij heeft. Best even wennen zo'n snurker *geeft schouderklopje voor je harde werk met de foto's* Lees nu dat N het goed doet, altijd fijn natuurlijk Maar wat een lange meiden zeg! N was laatst 'maar' 88cm haha. Leuke laarsjes trouwens, balen dat ze ze niet in de goeie maat meer hebben Melisa: Fijn dat jullie een goede nacht hebben gehad! Hopelijk knapt N er ook goed door op. domme doos Tja dat soort dingen floepen eruit en ze pikken het ala minuut op he R zei van de week wtf.. zegt N het na oeps... All: Nou, hier vanmorgen goed gesprek gehad met mijn baas maar hij kan me geen ander werk aanbieden. Ja, 75% dit en 25% dat maar die 75% is nou juist het grote struikelblok Hij heeft wel geprobeerd me om te praten maar ik heb voet bij stuk gehouden. Ik kan het linksom of rechtsom keren maar ik kan me gewoon helemaal niet vinden in het werk. Helaas betekend dit wel dat het einde verhaal is Ik vind het echt heel rot maar ik moet het gewoon niet doen. Zo genoeg geklaagt.. nu uitkijken naar hanna-nieuws!