Weer snel even de laptop aan gedaan om een fototje te plaatsen nu ik even tijd heb. Wel een willekeurige, ik moet er binnenkort even voor gaan zitten: hier is I (met de veel te grote muts ) 3 dagen. Bekijk bijlage 219756
ha meiden, Weer eens een berichtje van mij. Ik heb een fijne kraamtijd achter de rug. Alles is zo relaxed gegaan. O is goed aan het drinken, we weten niet wat we we meemaken Het is een tevreden mannetje dat nog veel slaaptt en dol is op kroelen Komt mooi uit, wij ook met hem. Het is echt een schatje. S is echt een grote zus, die mee wil helpen met flesje geven en vandaag zowaar haar pop pakte en bay O een speentje ging geven haha. vandaag is de kraamhulp voor het laatst geweest. het was er een van het oude stempel, maar ze heeft veel rust gebracht. Erg fijn. Alle was gedaan en het huis aan kant. We kunnen er weer even tegenaan Met mij gaat het prima. Ik voel me goed, hechtingen zijn er vanzelf uitgegeaan. Ben al weer onder mijn startgewicht en vanavond na het eten met S naar de supermarkt gelopen om even zomaar wat boodschapjes te doen. S was helemaal in haar nopjes met die aandcht. Lekker wandelen he mama ?? heeft ze wel 5 keer gezegd/. Ze dacht dat ik ziek was omdat ik in bed lag. Och voor haar ook een hele verandering! Mijn bevallingsverhaal komt nog. Ik was gisteren al heel ver, maar toen ging de computer opnieuw opstarten en was ik alles kwijt...
BabyD, wat een mooi mannetje hebben jullie gekregen zeg! Wat kijkt hij al wijs! Leuk om te zien! Melisa, oei, ik zag de foto van de duim va C op FB. Wat heeft de HA gezegd?? Ja inderdaad, op naar de tandarts helaas..... een hele grote ontsteking... Bleh.... zit nun dus met een open kies die ik moet spoelen zodat het tot rust kan komen. Donderdag weer terug... Mosa hoe is het gegaan zo alleen met de meiden? Is de kat al weer wat opgeknapt? Pookie, lekker zeg een avondje uit! Sterre, jeetje zeg een aanrijding.... Pffffff..... dat is zeker schrikken. Gelukkig alleen blikschade, maar het blijft rot! Afrola. zoveel vergaderen..... tjonge..... Hoeveel weken is het nog dat je werkt? Ricmar, hoe gaat het nu met je vader? Salapio, zo leuk zeg dat T naar de PSZ gaat. Heeft hij al een keer daar gekeken? Of doen ze dat niet? Weer helemaal bij nu, of zo goed als mogelijk Ik zal proberen zo snel mogelijk wat O-spam te doen De foto's staatn boven op de computer. We hebben een nieuw en handg fotosysteem nu, dus dat gaat helemaal goedkomen. We wachten nu nog even op de laatste fles van O. Het alarm zal over een half uurtje wel afgaan denk ik en dan gaan we lekker slapen.
Baby d mooi mannetje Hanna fijn dat je kraamperiode positief was,, altijd fijn om op terug te kijken. Mijn vader wacht nog steeds op de oproep voor de operatie in het UMCG voor een bypass en hartklep
BabyD; leuke spam!!!!! Hanna; ik heb je ventje al even kunnen zien op FB, ook weer goed gelukt haha. En fijn dat het zo met z'n 4tjes lekker loopt. Ik vond dat ook zo fijn om bij ons te merken, het ging zo vanzelf. Duim van C. blijkt een triggervinger te zijn. We moeten even afwachten of het zelf weer over gaat, anders mogen we volgende maand naar de orthopeet.
Hier is nog alles rustig. Beeb is nog niet ingedaald en lijkt volgens schema te groeien. Nu samen met j slapen! Hopelijk slaapt ze twee uur. Grts.
@ Hanna, snapte S wel dat de baby uit je buik kwam? Omdat ze dacht dat je ziek in bed lag hihi. Wat fijn dat ze er zo goed op reageert. Dan kun je zien dat ze weer een stukje ouder is dan D. Wat heerlijk dat jullie zo genieten en dat je je goed voelt! Ben benieuwd naar je bevallingsverhaal. Hoeveel voeding drinkt O nu eigenlijk? @ Melisa, jeetje dat zoiets kan bij zo'n jong meisje.. Echt niet leuk.. Hopelijk geneest het vanzelf! @ Salapio, zwaaai @ Djaar, wauw ook al 36 weken! Je bent mij voorbij gegaan met de zwangerschapsduur, het blijft een apart idee. Ben benieuwd wanneer jullie beeb zich aankondigt. En nu nog maar lekker genieten van het slapen. @ all, hier vandaag een heel fijn dagje tot nu toe . Alles ging perfect en ik kon D op een fijne tijd naar bed brengen. Ze heeft super gegeten en is zo lief geweest. I doet het super en heeft eigenlijk geen krampen gehad vanmorgen. Het drinken van I lijkt met de dag beter te gaan! Ik zie nu echt een normale baby het premature is er al helemaal van af. Vind het alleen zo jammer dat hij zo snel groot wordt maar dat zal iedereen herkennen met een 2e kindje.. Goh ik voel me heerlijk zo zou ik nog wel een babytje willen, geniet zo van die 2 kleintjes helaas denkt manlief er anders over...
babayD, goed om te lezen dat het bij jullie ook zo lekker loopt nu. haha dat je nu al denkt aan de derde O krijgt nu flesjes aangeboden van 90cc, maar in de praktijk komt het erop neer dat hij daarvan meestal zo'n 7- cc opdrinkt. Prima vind ik. Hij drinkt nu om de 3 uur. Dan gaat er ook echt een alarm af djaar, alles nog rustig dus. Zou ook wel wat vroeg zijn. Met welke termij is J geboren? Succes met de laatste loodjes!
J is geboren met 38+5 wel ingeleid omdat er wat weinig activiteit was. Dit manneke is véél drukker! En inderdaad het is nog vroeg. We hebben de eerste twee weken ook helemaal geen tijd haha. Djaarman heeft nog twee weekenden beurs dus ........ wij hopen op de 22ste. Ik ben van 28-8 en j natuurlijk 26-6 dus nu is 22-2 erg leuk. Ach een mens mag wensen hebben hahaha
Zo weer ff tijd maken om hier goed bij te lezen en te reageren. @melisa; ma,di,wo werken is denk ik wel het meest fijn. En een lekker lang weekend. Triggerfinger, dat is een heel leuke band, minder leuk dat die in de duim van je dochter zit @mosa; hoe is het nu met de poes? @sterre; dikke knuf nog voor jullie, auto-ellende en ook nog het ontslag. Hopelijk komen er snel betere tijden voor jullie. @babyD; het loopt lekker bij je met de 2 kinders. Fijn hoor. Alleen nu D nog beter wennen aan haar broertje. En wat een lief klein kindje! @hanna; Heerlijk dat bij jou ook alles goed gaat met de 2. Lief hoor dat S echt een poppemama is en ook lief voor broertje. En wat fijn dat je onder je startgewicht zit!!!! Komt vast ook door je kiespijn Beterschap daarvoor. maarrreh je banner staat nog steeds op 40 weken hoor.
Hoi meiden, vanochtend controle gehad bij gyn. was allemaal weer goed. Kleintjes bewogen lekker en hadden voldoende vruchtwater. Bloeddruk goed, gewicht prima en ze vond me een ranke dame met een flinke buik, weet nooit zo goed wat ik daar op moet zeggen . Vanochtend verder rustig, Eind van de middag en begin avond vergadering. Dus nu lekker even op de bank, J op het KDV en de werkmannen druk aan het werk op zolder. Gister op mijn vrije dag waren we daarom maar even naar Opa en Oma geweest zodat J lekker een middagslaapje kon doen en we gewoon rustig onze gang konden gaan en de werkmannen ook . Met Oma zijn we nog naar de schoenenwinkel geweest. J had ook alweer nieuwe schoenen nodig, mtje 26. Haar voeten lijken in verhouding iets minder breed te worden. Er was zelfs een schoen die afviel omdat ie te breed was . Tot nu toe waren ze alleen nog maar te smal . Ze heeft nu een nieuw paar van het merk Twins. Vond ik wel weer grappig @ Hanna, heerlijk dat de kraamtijd zo goed en rustig is verlopen. Super dat O het zo goed doet, lekker tevreden is, houden zo! En S vindt het dus helemaal leuk om een beetje te helpen. Maar samen wandelen is nog veel fijner natuurlijk . @ BabyD, fijn dat het bij jou ook helemaal goed gaat. I nu lekker aan het drinken is . Maar D vindt het aandacht verdelen nog niet zo leuk dus... Hopelijk trekt ze snel bij @ Pookie, hoe gaat het bij jullie? @ melisa, irritant zeg dat het zo onduidelijk is met je nieuwe functie. Dan maar zelf assertief zijn . Heb triggerfinger even opgezocht. Maar dat klinkt niet fijn . Hopelijk gaat het snel weer over! @ Djaar, druk bezig met de laatste voorbereidingen? Succes en hou ze idd nog maar even week of 2-3 binnen @ Ricmar, heftige tijd lijkt me met je vader. Sterkte @ Mosa, hoe gaat het met de poes?
Hihi Twins-schoenen . Ik ga ook maar eens met de kids naar de schoenwinkel. T blijkt al uit zn maat 22 schoenen te zijn gegroeid (oeps) en ook M maar eens laten doormeten. Al verwacht ik bij haar gewoon maat 25 ... Klein voetje dus geloof ik (maar goed, ik heb ook 'slechts' maat 37 ... en Jan maat 43 geloof ik dus wij leven sowieso op kleine voet *ahum*).
@ Hanna, haha ja vreemd he na D heb ik maanden gedacht "als er geen 2e mag komen dan vind ik het zo ook wel goed" (gewoon omdat ik zo gelukkig met haar was en ben) maar nu denk ik steeds dat ik dolgraag een 3e kindje zou willen. Vooral omdat ik zo geniet van m'n kindjes ookal is het nu alleen maar zorgen.. Maar manlief wil het echt niet, wat moet je daar nou mee . Dan drinkt O ook goed en wel vergelijkbaar met I. Toch voor mij ook fijn om te lezen, want ik weet echt niets meer van die eerste voedingen en hoeveel ze eigenlijk moeten hebben.. @ Afrola, haha ja dat schoenenmerk past nu helemaal bij jullie natuurlijk . Fijn dat de controle bij de gyn weer goed was! Gaat je gyn eigenlijk ook inwendige controles doen of is dat niet nodig? Krijg je ook elke keer een fototje mee? Lijkt me zo mooi om te zien 2 van die mini mensjes in je buik. En ben erg benieuwd naar je buik . @ Salapio, 't Is ook wel mooi een meisje met kleine voetjes vind ik . Hier merkte ik het verschil na de geboorte meteen haha onze kleine man heeft grote voeten. D had hele kleine voetjes bij haar geboorte. Zo! Weer I en D alarm en tegelijk. Hoe krijgen ze het voor elkaar . & I vandaag al 3 weken pff waar gaat die tijd heen
Ha meiden, De kindjes liggen weer op bed en wij gaan zo even douchen. Straks wie is de Mol kijken Leuk! Djaar, tja dat zouden wel heel mooie data zijn zo bij elkaar. Go for it zou ik zeggen! Pookie, bij jou weer bijna je ei??? Afrola, fijn dat alles goed was met jou en de baby's! Tja en als er werkmannen zijn is het maar het beste om weg te zijn is ook mijn ervaring. Gaat J naar de zolderkamer? Salapio, M dus maat 25 nu. S zit daar nu ook bijna aan... 24/25. BabyD, ik weet ook echt niet meer wat S dronk (of moest drinken) in deze periode. Ik doe nu maar wat en het voelt wel goed. O mag nu flesjes van 90cc +3 dus dan heb je ongeveer 100cc in totaal. Dat drinkt ie bijna nooit op. Toevallig de laatste fles wel, maar dat was na 4 uur van de andere fles en die was 60 cc. DUs dan krijg je gemiddeld ook weer 80 he? I alweer 3 weken. Gaat snel inderdaad Mosa, is de poes weer helemaal opgeknapt? Fijne avond allemaal!
Hoi dames, Melisa, wat vervelend dat het zo lang duurt telkens voordat je echt duidelijkheid over je nieuwe baan krijgt BabyD, wat een schatje is I! Een heel fijn gezichtje heeft hij of niet? En lichte haartjes, of zie ik dat niet goed? En 3 weken, gaat zo snel allemaal! Super dat het nu zo goed gaat! Zo goed zelfs, dat je het over een 3e kindje hebt haha Hanna, super om te lezen dat je zo'n fijne kraamtijd hebt Dat is echt genieten hè? En heel fijn dat O zo'n tevreden mannetje is! En fijn dat jij je ook weer zo goed voelt, en zelfs al even naar buiten geweest met S, ook heel fijn voor haar! Ik, als niet fb-bezitter, wacht nog in spanning op een foto En, genoten van Wie is de mol? Ik heb eigenlijk geen flauw idee wie ik verdenk, ik denk dat ik nog het meest op Liesbeth zit. Maar ik vind het soms jammer dat er maar heel weinig echt geld lijken te willen verdienen Ricmar, weet je vader nu al meer? Hopelijk hoeft hij niet meer zo lang te wachten op de operatie. Sterkte in ieder geval, zijn spannende tijden voor jullie! Salapio, zwaai terug! Djaar, fijn dat je buikmannetje goed groeit En ik zal duimen voor 22-2, zou idd wel een leuke datum zijn in jullie geval Pookie, wat een gek tempkaartje heb je Denk je dat je eisprong al geweest is? Leuke nieuwe foto van Y in je banner Volgens mij was ze iets ondeugends aan het doen met de kerstboom of niet? Afrola, fijn dat alles goed was bij de gyn! En schoenen van Twins, toevallig En het wordt tijd voor een nieuwe buikfoto Sterre, hoe is het met jou/jullie? Weet je al meer over je werk, over die eventuele andere werkzaamheden? Loe, hoe is het met jou en L? All, ik kreeg gisteren ineens een migraine-aanval, dat heb ik al wel 10 jaar niet gehad. Ik voelde het aankomen en heb mijn moeder gebeld. Zij is toen hierheen gekomen en toen ben ik naar bed gegaan. Ik wist echt niet hoe ik het anders moest doen met de meiden, maar gelukkig hebben we mijn ouders voor dit soort gevallen Vandaag nog een beetje last, maar inmiddels voel ik me weer bijna de oude. Deze week heb ik mijn eerste stopweek van de nuvaring, dus ik denk dat het door de hormonen komt. Ik heb sinds ik voor de eerste keer zwanger wilde worden nooit meer een anticonceptiemiddel met hormonen gebruikt, nu maar even in de gaten houden dat ik het niet iedere maand krijgt. Verder bevalt de nuvaring me goed tot nu toe. Mijn schoonvader heeft afgelopen dinsdag de 1e chemokuur gehad, is goed gegaan en tot nu toe heeft hij er nog niet echt last van. Hopelijk blijft het zo. Nu krijgt hij, als het goed blijft gaan met hem, iedere 2 weken een kuur tot ongeveer half juli, dus nog wel een tijdje. N heeft het rollen nu echt ontdekt, ze begint al een beetje mobiel te worden, zo schattig Vanochtend moest ze ineens huilen, lag ze met haar hoofd tegen de tafelpoot Als ze op haar buik ligt, probeert ze ook haar kontje omhoog te doen door haar knietjes onder haar kontje te trekken, ziet er zo schetig uit Mijn kleine meid wordt langzaamaan groot. Eten vindt ze ook geweldig, en vooral nog a la rapley. Prima natuurlijk, we wisselen het een beetje af. V is weer aan het rommelen met haar middagslaapjes, maar dat zal wel zo blijven. Gelukkig is ze verder wel vrolijk en de meeste nachten slaapt ze ook goed. Morgen gaat ze weer naar de PSZ. 's Avonds hebben we mijn vaders verjaardag, hopelijk kunnen we de meiden daar naar bed brengen. N nemen we dan weer mee naar huis en V blijft daar slapen. De kat is gelukkig weer helemaal de oude Wel goed dat we op tijd naar de dierenarts zijn gegaan, anders weet ik niet hoe het afgelopen was. Zo, een heel verhaal
O ja, V's laarsjes zijn binnen gekomen, en ze zijn hartstikke leuk en stoer Ze zitten ook heel goed, niet onbelangrijk Zij zijn hel donkerpaars, echt heel mooi.
Ff een egobericht na al jullie vragen Y was zeker bezig met het verkennen van de mogelijkheden met de kerstboom. En ze is nu helemaal 2.om de haverklap horen we: " ik wil niet" En de I-pad is niet meer veilig. Ik kan de zappelin app NIET aanraden Verder zijn wij gewoon aan de klus, mijn ei is weer verdwaald en ik zal toch wel de gyn eens moeten bellen voor een PCOS check. Tot nu toe heb ik nog niet durven bellen.......
Pookie, ja, die peuterpuberteit is me wat Hier is het vaak dat als ik iets wil doen wat zij niet wil (bijv. schone luier): papa moet het doen. En als hij het dan doet, dan moet ik het weer doen Zo probeert ze het nu met heel veel dingen Erg vervelend van die stomme cyclussen!! Ik was ook altijd onregelmatig en dat was al best frustrerend soms. Maar logisch dat je er tegen op ziet de gyn te bellen. Misschien met jezelf afspreken, nog deze cyclus afwachten en dan bellen mocht het deze keer ook weer niet raak zijn? Maar ik hoop natuurlijk van harte dat het niet nodig is!