Voormalig temp-meiden, deel 6!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mosa1982, 2 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    En de gewenste buikfoto :p, (van vandaag)

2. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Leuke ijspretfoto's van J!
    En mooie buik Afrola!

3. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Hanna, dankje :).
    Lieve foto van je mannetje :). Heerlijk dat het zo goed gaat bij jullie!

Verder nog veel leuke winterpret foto's gezien :D. Superweer dit ondanks dat ik er zelf helaas wat minder van geniet dan anders ;):D. Hopelijk kunnen we volgend jaar weer schaatsen ;).

4. BabyD

BabyD Fanatiek lid

30 jun 2010
    1.289
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Loe, wat wordt jullie kleine man ook groot! Mooie foto.

@ Djaar, 37 weken!! Gaat hard. Jammer dat je niet van de sneeuw kunt genieten nu, maar ook heel begrijpelijk.

@ Salapio, mooie foto!

@ Pookie, knap hoor zo op de schaats :D mooi om te zien.

@ Hanna, schattig gezicht S op de slee wat een mooie lach heeft ze.

@ Afrola, wat een pret ook op de slee geweldig :D !
    Heeeel mooi buikje!

5. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi dames,

Eerst wat foto's van onze sneeuwpret, dan ga ik op jullie berichtjes reageren :)

6. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    N lekker warm in de wandelwagen, de hele weg ligt ze altijd zo naar me te lachen :D

7. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    N samen met mijn vriend:

8. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    En nog eentje die ik gewoon schattig vind, hier was ze precies 6 maanden:

9. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Pookie, nog steeds geen ei gespot zie ik, heel irritant ;)

Stoere Y op haar schaatsjes! Leuk dat ze het ook echt leuk vond!

Hanna, wat een scheetje is Ole :) Hij heeft precies hetzelfde neusje als Svinthe of niet?
    Leuke foto van Svinthe! Is natuurlijk ook geweldig hè, sleeën?!

Melisa, genoten van je vrije weekend?

BabyD, je vroeg pas of ik vind dat de karakters van V en N verschillen...ik moet zeggen dat ze eigenlijk heel veel op elkaar lijken. Ze zijn allebei ontzettend vrolijk, heel makkelijk maar temperamentvol. Als ze het ergens niet mee eens zijn, dan laten ze dat ook luid en duidelijk (harde stemmen hebben ze :)) horen. Verder zijn ze allebei vanaf het begin af aan ontzettend bewegelijk. Je hoort vaak dat je wel duidelijk verschil merkt tussen kindjes, maar tot nu toe hebben we echt het idee dat het hetzelfde soort kindjes zijn :)

Leuk dat D ook zo genoten heeft van de sneeuw :)
    En ik denk dat we bijna allemaal wel stiekem naar de zomer verlangen :D

Loe, ach, zie L daar zitten op de slee, schattig! Zo te zien had hij het wel naar zijn zin :D

Djaar, hoe is het nu met J? Sneu van de oorontsteking!
    Geniet je verder een beetje van alle vrije tijd die je nu hebt?

Salapio, wat een leuke foto! En wat worden je kinderen al groot zeg! En T zo blond!

Afrola, J ook al aan het genieten op de slee, leuk! En ook al op schaatsen, ook al zo'n stoere meid :)

Wauw, wat een mooie buik heb je weer! Blijft apart en bijzonder vind ik, het idee dat er gewoon twee kindjes in je buik groeien!

All, hier een druk weekend achter de rug met visite, maar erg gezellig! N is zo'n makkelijke baby, die heeft echt totaal geen last van drukte en veel weggaan enzo, echt ideaal :)

10. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Wat een lieve foto's toch allemaal!
    en wat een leuke kindjes:)

11. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Omdat jullie zo leuk aan het spammen zijn, kan ik natuurlijk niet achter blijven :)
    Bekijk bijlage 221215

12. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wat een leuke foto's van sneeuwpret! Mooie kindjes hoor hier :) ...

Afrola, wat een prachtige buik!

13. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Net terug van de verlos. Een kwartier voor de afspraak stond ik voor de appie en zag ik de herinnering op mn telefoon ... Snel op de fiets (tja hoe snel ben je ben die sneeuw) naar huis, auto gepakt en slechts een minuut of 7 te laat was ik bij de verlos. Gelukkig liep ze uit (eigenlijk altijd wel :D), dus geen probleem.

Weer helemaal goed gekeurd, mag bij de eerste bevallingstekenen bellen (op mn intuïtie) dus das fijn ;), maar ze verwachte niet dat hij te vroeg zou komen en gokte op een 7 ponder ...

14. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hey meiden, even een zwaai vanaf hier!
    Ik lees wel mee hoor maar reageren is even lastiger. Ik zag wel hele mooie sneeuwpret-foto's langskomen en een mooie buik! :) Ik zal deze week ook weer wat spammen want hier is het natuurlijk ook gezellig in de sneeuw met daarna lekker melk en warme chocolademelk :) Met de jongens gaat het goed. Liam smult al goed van de groentjes en sinds afgelopen week wat fruit. Hij heeft ook het rollen ontdekt en dat is wel erg grappig om weer mee te maken. Hij kijkt zo trots als het hem weer gelukt is :D

Ikzelf heb helaas te horen gekregen dat het op het werk niks meer wordt. Hij wilde liever toch iemand die een combi kon maken met outbound en dat is gewoon écht niks voor mij. Dat word dus weer verder zoeken..* zucht*
    R is helaas ook nog niks verder, ze proberen nu de boel te rekken en hebben hem zelfs aangeboden dat hij tot september kan blijven :$ Grapjassen, dat is gewoon 10 maanden later v.a. zijn ontslag ;) Maar dat gaan we niet doen natuurlijk en de advocaat is ermee bezig.
    Tja, verder zitten we allebei nog wel in de put eigenlijk :( Tis niet makkelijk allemaal zo.

15. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sterre, wat balen zeg van je werk....
    Helaas dus weer verder zoeken.
    Ik hoop voor je dat je snel wat anders vindt.
    Knuffel van mij!

Mosa, wat een leuke foto's van je meiden.
    Wat een lachebekjes zijn het :D

Melisa, mooie sneeuwfoto van C en N.
    Leuk om zus en broer samen te zien.

Salapio, fijn dat je weer bent goedgekeurd!!
    Al weer 34 weken zie ik vandaag.
    Gaat snel zeg!

all, hier gaat het nog steeds goed. O drinkt goed en poept heel veel, wat we dus allebei niet gewend zijn van onze S :D
    Alleen maar goed zo!
    S is vandaag naar het KDV geweest. ze kwam helemaal enthousiast terug en verteld nu ook echt dingen die daar gebeurd zijn. Echt leuk en knap :D

16. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi dames,

Pookie, eindelijk actie op je tempkaartje, fijn! Denk je dat het kruis klopt?

Melisa, wat een leuke foto! En wat lijken ze hier op elkaar zeg :)

Salapio, wat een gehaast vanochtend, maar 'gelukkig' liep de afspraak toch uit. Fijn dat alles goed was, en een 7 ponder is heel mooi natuurlijk!

Sterre, allereerst een dikke knuffel voor jou! Toevallig overwoog ik vandaag een smsje naar je te sturen omdat je al zo'n tijd hier niet langs geweest was, maar toen zag ik dat je al hier langs geweest was :)
    Erg jammer van je werk, begint het weer van voren af aan, daar word je niet vrolijk van natuurlijk ;) Ik hoop echt dat je snel dé baan vindt!
    En wat gaan ze toch raar met R om op zijn werk, echt heel vervelend! Vooral als hij er al zo mee zit, het wordt tijd dat hij het echt kan afsluiten en weer naar de toekomst kan kijken.
    Ik hoop echt dat het er snel weer beter uit ziet voor jullie!

Hanna, wat super dat het zo goed gaat! En helemaal fijn dat O zo goed poept, met de geschiedenis van S :)
    V vertelt tegenwoordig ook wat ze allemaal gedaan heeft op de PSZ, zo leuk idd om dat aan te horen. Ze kent ook al allemaal liedjes en dansjes die ik helemaal niet ken, ik moet dan altijd meedoen met haar :)

En mijn meiden zijn idd echte lachebekjes, dat hebben ze allebei heel erg :D We zijn daar vaak nog steeds verbaasd over, ze lachen allebei echt de hele dag door.

V is ook zo'n knuffelkont op het moment, zo heerlijk is dat :) Wat kun je toch verliefd zijn op je eigen kinderen hè? :)

Morgen gaan we even naar het inloopspreekuur van het CB. N heeft sinds kort een soort eczeemplekje op haar buik. Ze heeft er geen last van, maar het wordt nu wat erger. Even kijken wat de arts op het CB er van zegt, of het een reactie op iets van eten kan zijn ofzo.

Fijne avond nog!

17. Loe

Loe Niet meer actief

Lieve foto's zeg! Wat hebben we toch knappe kinderen, zo dat is gezegd haha!:D

salapio, fijn dat alles goed was. Mag ik trouwens vragen, valt de groene winterjas van T. klein, groot of normaal uit? L. is vrij fors van boven, draagt nu soms 92/98 van boven en 86 van onder. Maar ik wijd uit dat maakt natuurlijk niet uit. Hoe valt die jas vind je? Ik zie m namelijk in de sale staan en zie al de hele winter kindjes langskomen met deze superleuke vrolijk jas! Dus vandaar........

Duimen jullie morgen? We moeten op het onchristelijke tijdstip van zeven uur in het ziekenhuis zijn, waar L. zijn neusamandel geknipt gaat worden.......

18. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Loe, o jee, morgen is dus de dag, spannend zeg! Heel veel succes en sterkte, en hopelijk krijgt hij er niet al te veel last van. Ik denk aan jullie :)

19. BabyD

BabyD Fanatiek lid

30 jun 2010
    1.289
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Mosa, mooie foto's! Echte lachebekjes zijn jullie meiden en wat leuk dat hun karakters zoveel op elkaar lijken :D . Hier merk ik al wel verschil tussen zus en broertje hun hele houding als baby zijnde is verschillend.
    Vreemd zo'n eczeem plekje ben benieuwd wat ze gaan zeggen bij het CB.

@ Melisa, mooie foto en wat is jullie mannetje ook alweer groot.

@ Salapio, fijn dat je bent goed gekeurd bij de vk! Ben je van plan thuis te gaan bevallen?

@ Sterre, niet leuk om te lezen dat het bij jullie nog steeds zo gaat.. Hopelijk kan jullie advocaat jullie weer wat uit die put trekken met goed nieuws binnenkort.

@ Hanna, fijn dat alles nog steeds goed loopt bij jullie en wat leuk dat S zoveel verteld.

@ all, I woog vanmorgen 3310 gram! Gaat hard met zijn groei nu. Donderdag naar het CB en daar heb ik eerlijk gezegd weinig zin in :) die vrouw onthoudt niet wie je bent en waar over je eerder contact gehad hebt. Dan denk ik echt moet je bij zo iemand je vragen kwijt.. Ze lijkt wel dement (heeft ze de leeftijd ook wel voor hihi). Maar gelukkig gaat het nu tenminste goed met I. Vraag me alleen af hoe ik hem op 7 voedingen krijg ipv 8. ;)

20. BabyD

BabyD Fanatiek lid

30 jun 2010
    1.289
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Loe, heel veel succes en sterkte voor L en jullie morgen! Hoop dat hij gauw zal herstellen..

Deel Deze Pagina