Pookie, wat gek dat je buik zo opgezet was tijdens je eisprong, misschien idd een goed idee om de gyn te bellen. Heb je inmiddels al gebeld? Het hele zindelijkheidsgebeuren staat hier op een laag pitje, het scheelt V ook nog niet zoveel. In de zomer willen we er werk van maken, als het mooi weer is. Het lastige nu is dat als V op het potje gezeten heeft, ze absoluut geen luier en kleren meer aan wil. Geen probleem als het warm weer is, maar nu vind ik dat iets te koud Wel goed dat Y telkens een plas doet als jullie haar op het potje zetten, blijkbaar houdt ze het dan een beetje op tussendoor. Ik denk dat als wij N niet hadden dat ik er meer werk van zou maken, maar nu vind ik het zo'n gedoe en ik heb niet altijd tijd om mee naar de wc te gaan met V. Sterre, wordt vervolgd dus bij de dokter...lage ijzerwaardes is gelukkig wel makkelijk wat aan te doen En fijn dat het ged ging met de pastoor. Een persoonlijke vraag, maar als ik naar mezelf kijk (niet gelovig of wat dan ook) dan zou ik niet willen dat onze meiden gedoopt zouden worden (tot groot verdriet van erg gelovige schoonouders ). Je belooft dan toch ook dat je je kinderen met het geloof zult opvoeden, of is dat binnen de katholieke kerk anders? Waarom laten jullie jullie kinderen dopen? En jij gaat lekker genieten van een R-loos weekend en een N & L-loze zaterdag Heerlijk hoor, veel plezier Ik denk dat je goed gehandeld hebt bij de Zeeman. Had je hem nu weer een auto gegeven, dan zou het de volgende keer drama geweest zijn, en dan misschien nóg meer dan nu. Zo leert hij wel dat hij niet altijd iets kan krijgen. Maar evengoed helemaal niet leuk zoiets Maar je hebt wel kans dat hij een eventuele volgende keer minder boos/verdrietig wordt, dus in die zin had ik hetzelfde gedaan. All, vanavond gaan we met mijn schoonouders pannenkoeken eten ergens, ben benieuwd hoe dat gaat. We nemen een groenteprakje voor N mee, dan kan zij ook wat eten. V slaapt nu en mijn vriend is even lopend boodschappen aan het doen met N, kan ik even wat voor mijn werk doen (en hier spieken ).
Mosa: Inderdaad wel fijn dat het 'maar' mijn ijzer is. Verklaard natuurlijk ook waarom ik zo moe ben. Bij de katholieke kerk beloof je ook dat je je kind met het geloof opvoed (volgens mij hihi ) Wij zijn zelf ook niet onwijs gelovig en voor mij had het misschien ook niet zo gehoeven maar R stelt er wel prijs op. Wat ik zelf ervaren heb hier is dat op een gegeven moment iedereen communie gaat doen en ik niet. Dat vond ik persoonlijk wel heel jammer, er wordt toch echt een feest e.d. gehouden plus cadeautjes hihi . Daarbij komt dat ik (ondanks dat ik niet streng gelovig ben) het wel leuk vind om onze kinderen bij te brengen waarom er bijvoorbeeld kerst of pasen gevierd wordt. Lekker pannenkoeken! Eet smakelijk alvast All: N is een onwijze spraakwaterval.. soms wordt ik er gek van haha Vanmorgen stonden wij op, komt hij uit zijn kamer (hij komt er zelf uit helaas maar goed, niks aan te doen) Zegt tie 'hey daar is mama, goeiemorgen mama was je weer wakker, lekker geslapen? bla bla bla bla... Echt grappig, dat mondje staat geen seconde stil.
Sterre, ik snap je gedachtegang achter het dopen Denk je dat jullie jongens ook naar een katholieke school gaan? Leuk hè, de spraakwatervallen Soms wel erg druk vind ik, die mondjes staan echt geen 5 seconden stil hè? Maar ook erg gezellig om echte gesprekken te kunnen voeren Onze kinderen worden nu echt groot! Maar eigenlijk vind ik dat van onze N ook al wel Dat is ook amper meer een baby. Eigenlijk heel leuk, maar het gaat allemaal wel erg snel.
Mosa: We hadden het er laatst over maar ik denk inderdaad dat ze naar een katholieke school gaan. Ik vond een obs ook wel goed, daar heb ikzelf opgezeten toen wij hier in l.imburg kwamen wonen (daarvoor op een christelijke school) maar R staat daar toch wel op te kijken haha. Maar ik denk dat we tegen die tijd toch wel even rond gaan kijken en wat gaan informeren, ik vind natuurlijk het onderwijs wat gegeven wordt ook wel belangrijk. Dat geklets is af en toe inderdaad erg druk. Ik moet 's ochtends soms wel 3 keer het nieuws kijken voor ik alles mee heb gekregen Die echte gesprekjes zijn inderdaad erg leuk! Ik kan er zo van genieten als we lekker op de bank zitten 'te kleppen' met een theetje en een koekje N doet dan ook z'n koekje bij mij in de thee dopen, vind hij heerlijk haha L begint nu ook lekker geluidjes te maken, zo schattig. Hij is ook al bijna 5,5 maand maar ook echt al baby af. Het is ook best een flinke knul (naar wat wij gewend zijn dan met N) en nu hij aan het draaien enzo is gaat het ineens weer zo snel.
@ Loe, fijn dat het goed gegaan is met L zijn neusamandel. Hoe gaat het nu met hem? @ Hanna, mooi bevallingsverhaal! Ik vind het wel vreemd dat ze na 3 kwartier niet wilde voelen, want het kàn erg snel gaan.. Zo schoot ik van D na het breken van de vliezen van 5cm naar 10cm in seconden.. Maar het lijkt er op dat je heel goed op je bevalling terug kijkt voelt goed dan he? Prachtige foto van je 2 wondertjes! @ Pookie, ik hoop dat dit jullie maand is!! @ Sterre, lijkt me erg zo'n gevecht om spullen in een winkel met je kind.. D kan nu nog makkelijk dingen terug geven. Maar ik zou haar zeker niet elke x geven wat ze wil, daar leren ze dan wel de verkeerde dingen van.. Wat klinkt dat heerlijk hoe N praat !! @ all, Hier gaat het goed en I is eindelijk wat helder! Ik merk echt dat hij nog niet klaar was om op de wereld te zijn. Hij gaat ook nu nog steeds in foetushouding. Zie hem nu wel heel snel veranderen sinds de afgelopen dagen en ook het drinken gaat nu goed. Hij laat nu al 2 nachten 4 uren tussen zijn voeding en gaat sinds vandaag ook overdag gaat hij zijn voeding rekken. We laten hem nu ook meer zelf komen. Zo zit hij de ene dag op 7 voedingen en de andere dag op 8, gaat hij vast zelf wel over op 7 voedingen straks. Hij was afgelopen donderdag bij het cb 51 cm en woog 3560 gram. Gaat goed! D heeft het er nog wel moeilijk mee en heeft af en toe vreemde buien.. Vooral als we van buiten komen en weer in huis gaan. Dan moet natuurlijk I mee in huis nemen en haar en dan schreeuwt ze, huilt ze en is ze helemaal overstuur.. Dan wil ze wel bij me zijn maar toch ook weer niet. Lastig dan! Fijn weekend allemaal.
Zeker niet toegeven en ik koop eigenlijk zelden dit soort dingen voor de kinderen. We hebben meer dan genoeg speelgoed . In dit soort situaties zou ik afleiden: zullen we thuis gezellig samen spelen met ... oid. Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit soort huilen ook nooit zielig vind
Pookie, slim om idd naar de gyn te gaan. Ik heb dinsdag mijn laatste werkdag, formeel vrijdag, maar dan gaat Jan onder het mes (galblaas eruit). Maar een week later hebben we een planningsdag/teamdag en daar ben ik 'gewoon' bij Zindelijkheid, T heeft wel eens een plasje op het potje gedaan, maar is er echt nog niet aan toe. Deze zomer zal hij wel veel naakt rondlopen maar denk niet dat dit zal leiden tot 'uit de luiers'. Bij M ging het eigenlijk heel natuurlijk, net na haar derde verjaardag, vrijwel nooit een ongelukje, hopelijk bij T ook zo. Zn nichtje van 2 maanden jonger loopt al rond zonder luier! Wel heel veel ongelukjes, maar toch ... BabyD, fijn dat het goed gaat met I, zielig voor D. Zal ook een gekke tijd zijn voor haar ... Succes!
rustig weer hier vandaag. Zijn jullie allemaal aan het schaatsen? Ik heb geen zin Het is allemaal zo'n gedoe. Eerst met de auto naar een goede plek rijden. Y wilt niet heel lang schaatsen en ik heb toch meer een doel nodig om door te zetten. En voor een half uurtje ijs vind ik het niet de moeite meer waard....... dan maar het huis oppoetsen
Het is zeker rustig vandaag. Pookie: als je temp zo mooi blijft, wordt het weer spannend deze maand All: vanavond mijn laatste late dienst, joepie!
Djaar: Oke, ik hoor het wel als het zover is BabyD: Wat fijn dat het zo lekker gaat met I Wel jammer dat D zo reageert maar dat tegendraads zijn kan denk ik ook met de peuterpubertijd te maken hebben. Hier is het ook eerst altijd 'nee' en 3 seconden later weer 'ja'. Dan weer dit en dan weer dat. Nee ik wil een peer, nee ik wil een mandarijn.. onee doe toch maar een banaan en als ik L vast heb moet hij ook ineens weer opgetild worden. Hij mekkert ook heel veel de laatste tijd maar hij ziet natuurlijk ook dat we op het huilen van L reageren dus probeert hij het ook zo. (nou huilt L gelukkig helemaal niet veel maar er wordt natuurlijk op gereageerd als het wel zo is) Salapio: Ik probeerde N ook af te leiden met de ballon die we nog in de auto hadden liggen maar dat was ook niet goed haha Suc6 met Jan zijn operatie! Hopelijk is hij snel weer opgeknapt. Ik ben er toen flink ziek van geweest en een kennis van mij laatst ook. Pookie: Jammer dat Y het nog niet zo lang volhoud. Wel grappig dat ze al d'r eigen schaatjes heeft Waar heb je die vandaan? Misschien wat voor N volgend jaar. Melisa: Werkse nog vanavond! Heerlijk hoor dat het je laatste keer late dienst is. All: Hier heerlijk genoten van een vrije avond en ochtend. Tis veel te snel gegaan hihi Gister lekker een visje met een maaltijdsalade voor mezelf gemaakt (verder lust hier toch niemand vis) met een glaasje wijn erbij. Daarna nog wat glaasjes en nu heb ik hoofdpijn Nou ja, vanavond meer op tijd naar bed dan hihi. R komt morgen pas terug (ik dacht vandaag, oeps niet opgelet) dus vanavond nog de baas over de tv, heerlijk De jongens hadden het wel naar hun zin gehad bij mijn s.ouders volgens mij. Het is alleen zo jammer dat ze weer terug kwamen in precies dezelfde kleren als waar ik ze gister in gebracht heb en ze gewoon vies waren van het eten gister En ik heb toch echt schone kleertjes meegegeven Mijn s.moeder is helaas niet zo van de hygiëne
Hey meiden, rustig hier zeg Hier een erg goed nachtje gehad. L heeft tot 5.45u geslapen en met tutje erin tot 8.30u Toen ben ik maar eens naar boven gelopen haha. N heeft tot 7.45 geslapen en daarna nog even gekroelt bij mij in bed. Heerlijk hoor Vandaag komt R weer thuis. Ik heb erg genoten van het weekend maar ik vind het toch ook wel weer erg fijn dat hij lekker hier is straks. N zal ook wel héél blij zijn, die heeft elke dag gevraagd of papa al thuis kwam. We hebben ook elke dag gebeld. N wilde dan met papa bellen, erg schattig Oja, ik heb mezelf gister ingeschreven bij weight watcher online. Vandaag begonnen. Ik ben benieuwd of het gaat werken bij mij. Ik heb i.i.g. genoeg positieve verhalen gehoord van mensen om me heen. Pookie: Ik las ergens dat jij het ook ooit gedaan had? Wat was jouw ervaring? Fijne dag iedereen! Hier sneeuwt het!
Hoi meiden, Ik ben hier ook weinig de laatste tijd . 't is soms even teveel op het moment. Vorige week toch behoorlijk drukke week op werk Op het werk geef ik aan dat mijn vervanger dingen oppakt. Maar zodra ik op het werk ben, dan krijg ik toch alles op mijn bordje, zucht. Zorgde een beetje voor stress. Afgelopen vrijdag daarom thuis gewerkt en vandaag ook ivm gladheid. Nu dus aardig wat kunnen doen waar ik tegenaan hikte. Dus meeste stress is weer weg . Morgen ook nogmaals heel duidelijk aangeven dat ik niet meer eerste aanspreekpunt ben . Dan thuis nog stress met verbouwing levert rotzooi en toch altijd weer gedoe op over afspraken. Maar inmiddels zijn ze zo goed als klaar en T gaat volgende week met mijn vader de boel afronden (verfen, behangen, vloer leggen). Weer/ ijs en sneeuw buiten was ontzettend mooi, maar sneeuw en gladheid maakt het niet makkelijk om J weg te brengen en op mijn werk te komen. Ondanks verzoek om te helpen liet T liet me gewoon aanmodderen :x met wegbrengen en halen. Kortom aan het eind van de week was het duidelijk teveel allemaal, heeft ie wel gemerkt . Zaterdag hadden we een bruiloft, en J ging daarom uit logeren bij opa&oma. Was wel even lekker rustig gister . Nu weer een nieuwe week gestart, vandaag thuis werken was wel lekker, eindelijk weer even tijd om 's middags op bed te gaan liggen . Vanaf morgen kan ik denk ik ook wel weer op de fiets j naar KDV brengen en naar werk. Scheelt weer tijd . @ zindelijkheid, de ene dag doet ze drie keer wat op het potje. Dan wordt ze ineens boos en wil ze perse plassen in haar luier . Hier dus ook geen goede tips @ schaatjes, verkrijgbaar in schoenenwinkels die ook sportspullen verkopen, sportwinkels, fietsenwinkels die schaatsspullen verkopen. Zeker als er wat ijs in sloten komt dan verkopen veel winkels ineens schaatsen @ Sterre, wat goed dat je weer verder gaat met dieten. Waarom eigenlijk de keus voor weight watchers en niet verder gaan zoals je bezig was met een dietiste? Hopelijk kun je de draad weer oppakken en voel je je er goed bij! Fijn dat al je mannen vandaag weer thuis zijn/komen . Even een dagje alleen is nooit erg, maar moet niet te lang duren @ Melisa, veel plezier op je laatste late dienst @ Pookie, jammer dat je niet zo veel zin had om te schaatsen omdat het zoveel gedoe is. Vindt Y. het ook niet leuk om sleeen op het ijs en schaatsen af te wisselen? Ik kreeg wel ontzettende schaatskriebels toen we zaterdag langs de noordhollandse polders reden en ik allemaal mensen zag schaatsen . Check-up bij gyn zou ik ook doen als ik jou was, zeker met wat hij gezegd had de laatste keer dat je er was. Maar snap ook wel dat je het moeilijk vind de stap te nemen, knuf! @ Salapio, succes en veel plezier morgen met je laatse werkdag. Dan heerlijk genieten van je verlof . Succes ook met Jan's galblaasoperatie, hopelijk knapt hij er snel van op! @ BabyD, fijn dat het met I alveel beter gaat en nu eigenlijk gewoon goed. Wel jammer dat D nog zoveel moeite heeft met I erbij. @ Hanna, mooi bevallingsverhaal. Fijn dat jij terug kijkt op een 'goede' bevalling. Eerlijk krijg ik er toch een beetje de kriebels van. Ik ben er nog niet helemaal klaar voor @ Mosa, hoe was het 'ergens pannenkoeken eten' met je s.ouders? @ rest, zwaai zwaai
Nog net goeiemorgen Afrola: Balen zeg dat ze het op je werk niet helemaal snappen dat jij niet meer het eerste aanspreekpunt bent Suc6 vandaag! Hopelijk is de verbouwing snel afgerond, ik zou er niet zwanger al niet tegen kunnen, al die rommel hihi Beetje jammer van T zeg Laat het hem inderdaad maar merken Ik heb voor weight watchers gekozen omdat dat me fijner lijkt. Je werkt met een puntensysteem en zo krijg ik beter inzicht in wat ik eet. Bij de dietiste ben ik toen ook wel afgevallen maar niet genoeg naar mijn idee, ik bleef toch wat overgewicht houden. Ze liet me ook een beetje aanmodderen vond ik. Ik merk ook aan mezelf dat ik het idee heb goed bezig te zijn maar blijkbaar geen idee heb van wat wel en niet goed is. Ik dronk bijvoorbeeld wel 2 a 3 bekers melk (bij ontbijt en lunch) en daar schijnt toch ook best wel wat in te zitten. Ik vind het fijne aan ww dat je daar ook veel recepten, ervaringen en tips kan opdoen en lekker vanachter de pc dus ook veel gemakkelijker voor mij om even snel wat op te zoeken ofzo. Ik zie mezelf niet echt met mijn volle aandacht bij een dietiste zitten met 2 kindjes en N die overal aan wilt zitten e.d. hihi Hanna: Nahhh wat lief!!! En wat lijkt hij hier veel op zijn zus All: Gistermiddag is R thuis gekomen maar echt veel had ik er niet aan. Hij was zo moe dat hij even ging slapen, daarna eten en in bad en vervolgens had hij een zakelijk gesprek ergens Ik vind het eigenlijk wel erg vervelend dat ik zoveel opdraai voor alles hier maar ja... het zal in de toekomst niet veel beter worden wat dat betreft. R heeft het plan om een eigen zaak te beginnen en is daar nu volop mee bezig. Op zich allemaal niet erg maar ik weet af en toe niet meer hoe ik het allemaal gedraaid krijg in mijn eentje. L had daarin tegen tot 6.45u aan een stuk doorgeslapen dus ik = tevreden Alleen N maakt er nu een potje van Hij heeft het nog steeds over het vuurwerk en dat hij daar bang voor is. Ik weet niet zo goed wat ik ermee moet. Hij doet ook steeds zijn lamp aan in de kamer. We hebben al een nachtlampje opgehangen maar dat werkt dus niet. Hij gaat 's avonds daarom ook heel moeilijk slapen. Jullie tips?
Hoi dames, Djaar, hoe gaat het nu met je? BabyD, wat fijn dat het zo goed gaat met I! Jammer van D's buien, blijkbaar heeft ze nog even tijd nodig om te wennen aan haar broertje. Ik neem aan dat ze genoeg één op één aandacht krijgt, ook van jou? Salapio, succes met Jan z'n operatie! Hopelijk krijgt hij er niet al te veel last van! Dat brengt me bij Loe, hoe is het nu met L? Heeft hij veel last gehad van de operatie? En hoe gaat het met jou? Pookie, huh, wat zie ik nu op je tempkaartje Heb je het gewoon voor elkaar gekregen om positief te testen op valentijnsdag Wat een supernieuws, heel erg gefeliciteerd! Ik ben ontzettend blij voor je en ga heel hard duimen dat alles goed zal gaan!!! Ik vind dat je maar heel snel langs moet komen om te vertellen Sterre, zwaar dat er zoveel op jou alleen terecht komt thuis En dat zal niet minder worden als hij voor zichzelf begint natuurlijk. Zijn het al echt concrete plannen? En wat goed dat je bezig gaat met weight watchers! Ik ken het alleen van naam, maar heb er wel goede berichten over gehoord. Veel succes, ik hoop dat het goed voor je werkt Zoals je weet, gaat hier het slapen van V ook niet vaak soepel, en ik ben nog steeds niet achter de gouden tip Ik weet het ook niet, maar kun je hem niet eens een filmpje op Youtube laten zien van vuurwerk, zodat hij kan zien dat het vooral mooi is. Wie weet gaat hij er dan anders naar kijken. Wel vervelend dat hij er nu nog bang voor is. Succes ermee! Afrola, vervelend dat het op je werk allemaal niet zo soepel verloopt met je vervanger. Ging je nu stoppen met 26 weken of vergis ik me? En ook nog de verbouwing thuis, ik kan me voorstellen dat het zwaar is allemaal! Sterkte ermee! Hanna, wat een geweldige foto En hier zie ik duidelijk Svinthe ook in, ze hebben hetzelfde neusje of niet? Erg schattig! All, hier zit ik lichamelijk op het moment niet goed in mijn vel, erg vermoeiend allemaal. Verder is vandaag best een speciale dag voor ons, we wonen vandaag 8 jaar samen Misschien dat we binnenkort uit eten gaan, maar verder doen we er niets aan. Mijn schoonvader krijgt vandaag zijn 2e chemokuur, best wel weer spannend voor hem. V is trouwens zo'n peuterpuber op het moment Als iets maar net iets anders gaat als dat ze wil, dan is het niet goed Gezellig soms, maar het zal binnenkort wel weer over gaan. Pas was ze een tijdje bijna té makkelijk, dus het zal er aan te komen Ik heb pas een supermooie rode wollen jasje voor haar gekocht op Marktplaats. Wel pas voor volgend jaar, maar ik ben er helemaal verliefd op Ik ben nog steeds Van Pookie's nieuws, echt heel gaaf! Een oktoberkindje wordt het dan denk ik? Wie weet wel op Y's verjaardag Ik ben vandaag thuis aan het werk, dus ik ga weer verder. Fijne dag allemaal!
@ sterre, succes met de lijn! En balen dat je veel alleen bent met de jongens. Uit ervaring weet ik dat het zwaar is en ik vrees voor mezelf ook een zware zomer met twee kids en Djaarman zes dagen weg van 9 tot 23.00. Maar jet gaat lukken! Wat voor zaak wil hij starten trouwens? @mosa ik heb veel last van rug en bekken en ben erg moe ook flink wat harde buiken. Vanavond weer naar de vk en dan weten we weer meer. Vorige week woensdag werd mannetje geschat op 3300 gr met verwacht geboorte gewicht 3800 dus dat beloofd wat verder was mijn bloeddruk 120/70 dus perfect. @pookie gefeliciteerd dan alvast! Dat is nog eens een valentijn ! @all vanmorgen met J nog naar het cb geweest alles goed met 11,3 kg en 86 cm Zo nu slapen en hopen dat J dat ook een uurtje of 2 doet.
Pookie: waar ben je? zelf nog in shock haha? Maar je had ook zo'n mooi kaartje! GEFELICITEERD MEID! Slapen: Ook C. heeft nog wel eens nachtelijke buien hoor. Dan moet ze weer iets verwerken of er komt een kies door. N. is weer iedere nacht wakker, dus ik heb wallen van hier tot gunter haha. ZO, en nu ga ik mijn bed in, kindjes zijn bij de oppas, en ik moet vannacht werken, dus probeer wat slaap mee te pikken.
Pooooooooooookieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! (doet een dansje) Mosa, hier gaat het goed hoor. L. heeft er weinig last van gehad. Helaas nu al wel weer een tijdje een blafhoest, ben beetje bang dat hij weer bronchitis heeft. Manlief is maandag met m naar de huisarts geweest, en ondanks dat ze wat hoorde in de longen, vond ze het niet erg genoeg...... We moesten het nog maar even aankijken, wat we al drie weken doen. Al twee nachten bij ons in bed geslapen, wat niet bevorderlijk is voor mijn nachtrust, maar ja, hij moet zo huilen he van dat hoesten, zielig hoor. Verder kan meneer staaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan! Hij doet t niet uit zichzelf, maar ik hoef alleen zijn armpjes maar iets omhoog te doen of hij zet zijn benen eronder. Nu zelluf nog doen. Hij had/heeft shoesme schoentjes, zooooooooooooooo leuk. Maar niemand krijgt ze bij hem aan, behalve ik. Tis zo lastig, dat ik besloten heb ze maar te verkopen. Stomme veters ook die zelfs met dubbele knoop (waarvoor ik bijna geen ruimte heb met die bolle pootjes) losgaan. Hij heeft sinds vandaag Elefanten schoentjes van van haren. Zit prima, had gegokt op 20 maar hij heeft net aan 21. Zal zijn papa blij zijn dat hij nu schoentjes heeft die hij ook aan kan doen haha. Vrijdag dus even de fysio, laat hem maar even kijken naar het linkervoetje. Dat staat toch wel een stukje meer naar binnen dan het rechter. Was dat bij het ene voetje van jullie kindjes ook meer of was het meer gelijk? Djaar, iedere keer als ik kom kijken, denk ik dat je al bevallen bent! Had het dus al eerder verwacht hih. Gefeliciteerd met de apk van j. Ojee, verder weet ik even niet meer. Salapio hoe gaat het met jouw loodjes? (doet nog een dansje.....)
POOKIEEEEE Wauw wat geweldig!!! Gefeliciteerd Voor ons was valentijn vorige jaar ook erg leuk, toen gingen wij wereldkundig maken dat we zwanger waren Djaar: R wil een accountantskantoor beginnen en hij is nu aan het kijken of hij ergens als opvolger binnen kan komen. Dan heeft hij alvast een basis. Helemaal uit het niks opstarten zou ook wel moeten kunnen maar daar gaat niet zijn voorkeur naar uit op het moment. Fijn dat J weer goedgekeurd is. Je mannetje dus geen kleintje haha. Hoeveel was J bij haar geboorte? Oja, groter wil trouwens niet perse ook moeilijker zeggen, kijk maar naar mij Mosa: R heeft nu op 2 kantoren gesprekken lopen en allebei positief. Maar bij allebei komt ook nog een 2e gesprek en dan is het even afwachten. Er zullen weer genoeg keuzes gemaakt moeten worden i.i.g. Je zal op een gegeven moment toch ook met een zak geld moeten komen als je zoiets over wilt nemen. Ik herken het helemaal van die peuterpuber streken.. pfff... Hier wordt het ook gecombineerd met oost-indisch-doof zijn N bemoeit zich met werkelijk alles, zit overal aan, doet net alsof hij je niet hoort, 'grote mond', alles is nee en 2 seconden later weer ja, kan L geen seconde met rust laten.. mega vermoeiend i.i.g. hihi Gefeliciteerd met jullie 8-jarig jubileum Wij wonen in juli 8 jaar samen.. waar blijft de tijd he?! Spannend van je s.vader. Hopelijk verloopt het allemaal goed. Melisa: Nog een beetje kunnen slapen? Van hoe laat tot hoe laat moet je dan werken als je de nacht hebt? Loe: Wat vervelend dat L zo hoest Ik weet nog dat wij er slapeloze nachten van hadden met N.. erg vermoeiend en heel zielig. Een YAY dat hij kan staan Goed hoor! Heb je een plaatje van de schoenen? Ik ben eigenlijk wel benieuwd All: Hier worden we trouwens al weer een aantal weken gek van de buurhond, het ging net zo lekker L is trouwens ontzettend aan het kletsen, zo schattig. N deed dat helemaal niet zo erg naar mijn idee. Ik zal zo even wat foto's spammen, er zitten echt leuke bij. Maar eerst even op de comp zetten