Voormalig temp-meiden, deel 6!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mosa1982, 2 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Afrola, begrijpelijk dat het zwaarder wordt allemaal, maar wel lastig natuurlijk.
    En dat gevoel van plotselinge druk op je blaas komt mij wel bekend voor, vervelend!

Was alles goed op het CB met J?

Ricmar, hoe gaat het?

Pookie, mooi zo van het kruis! Ik denk wel dat je eisprong een dag later is geweest dan waar het kruis staat, maar het belangrijkste is natuurlijk dat hij is geweest :) En zo heb je gelukkig best een nette cyclus!

En een drumstel voor Y :D

All, mijn oom is vanmiddag al overleden, dus het is allemaal nog best snel gegaan. Vrijdag is de begrafenis, even kijken hoe we dat precies gaan doen met de kinderen.

Net zijn we bij mijn vriendin geweest, wat is een baby'tje van een paar dagen klein :$ Ik kan me dat nu al niet meer goed voorstellen! Maar echt een mooi jongetje, was leuk :)

2. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ha meiden,

Fijn weer een wortelkanaalbhandeling gehad en nu zoeel napijn dat ik er weer wakker van lig...
    Hannaman gaat morgen voor de rest van de week naar Hamburg, dus ik had gehoopt dat ik goed zou slapen....

Mosa, leuk zo'n poppenwagetje van riet! Beetje jammer dat de poes er ook zo over denkt. Op kraamvisiste is altijd leuk en dan lijkt je baby gelijk ee reus he vergeleken bij de pasgeborene :)
    Gecondoleerd met het verlies van je oom

Pookie, een drumstel??? Veel succes ;)
    Fijn een kruis! :)

Afrola, oei dat is dan wat minder lekker thuis komen. Hopelijk is T al weer wat opgeknapt. Wat vindt J leuk om te kijken op tv?

BabyD, D dus ook zo verwend door de Sint.
    Leuk hoor dat ze er zo goed mee aan het spelen is.
    S is dat zowaar ook een beetje aan het doen.
    Ze is niet zo spelerig thuis, maar haar nieuwe Serviesje is wel een hit!

Ricmar, zwaai!

Melisa, van harte beterschap meid. Ik hoop dat her van korte duur is!

Sterre, het blijft dus nog even spannnend wat betreft die baan.
    Ik dum voor je!

3. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Gisteren zijn we trouwens naar de Ikea geweest en hebbennwe de neieuwe kamer voor S gekocht. Ik ben er erg blij mee. Nieuw peuterbedje, matrasje etc, kledingkast, commodekast die later boekenkast kan worden, mooie stoel. Helemaal in min nopjes.
    De zwangerschap gaat u wel opschieten dus ik hoop dat Hannaman even vaart maakt met het in elkaar zetten :) dan kan S naar haar nieuwe kamer en kan ik de wieg weer neerzetten. joepie :)

4. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Goedemorgen!

Mosa: V toch 45 minuten in bedje gelegen, het is een begin :)
    Leuk een rieten poppenwagentje maar jammer dat de katten em ook zo leuk vinden.

Gecondoleerd met je oom. Dat is toch nog snel gegaan dan.

Afrola: Oef balen zeg, mag je eerder naar huis, moet je thuis aan het werk :(
    Dat van je blaas herken ik wel, dat had ik bij L heel erg. Dat, in combinatie met al incontinentieprobleempjes was niet fijn :)

Ik zou het werk in principe wel moeten kunnen inderdaad. Daarom twijfelde mijn werkcoach een beetje om toestemming te geven. Maar gelukkig is hij toch overstag gegaan met een maand op proef :)
    Ik wil de woensdag voorlopig wel aanhouden omdat ik het wel erg leuk vind daar. Op mijn nieuwe job zou ik dan eventueel 2 dagen beginnen. Als het daar drukker wordt zou ik meer kunnen gaan werken en moet ik tegen die tijd bekijken wat ik met de woensdag doe.

Ricmar: Jeetje, jouw kleine man is ook alweer een maand geweest :$

Pookie: Ojee een drumstel :$:D Mannen ;)
    Yay, je ei is geweest! Nu duimen!

Hanna: Auw een wortelkanaalbehandeling :( Hopelijk trekt de pijn snel weg! Zeker nu hannaman weggaat.
    En jij morgen ook alweer 32 weken :$ Wat ga je snel!
    Hopelijk staat het kamertje van S snel in elkaar. Kan ze ook nog even wennen voor de nieuwe baby er is.

All: Hier een redelijke nacht gehad. L kwam steeds op 6 flesjes uit omdat we anders te vroeg uit zouden komen voor de nacht. Normaal proberen we rond 22.00u uit te komen. Gister hebben we geprobeerd 5 flessen te geven omdat hij ineens alles op ging drinken en anders weer teveel binnen zou krijgen. Gisteravond kwamen we daarom om 21.00u uit. Ik was een beetje bang dat het weer een prutnach zou worden maar hij is alleen om 03.40u wakker geworden en met tutje is hij verder gaan slapen en net als normaal om 5.30u gekomen voor een flesje :)

5. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Hanna wat voor kamer hebben jullie uitgezocht?? ze hebben leuke dingen bij Ikea...

Mosa gecondoleerd, en veel sterkte..
    Hoe is het nu verder met je??

Pookie hopelijk is het raak....

afrola kalm aan maar.... pas op jezelf je moet nog wel even...

Sterre zou mooi zijn als je weer aan het werk kon

6. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Met V gaat het goed, zit nu al op 5 voedingen van 135 cc en slaapt al 4 nachten u door,(eerst van ca 000 uur tot ca 6 uur) vandaag zelfs van 000 uur tot 7.45 uur, schrok me rot toen ik wakker werd van hem.

O ik hoor hem ga hem even lekker wassen

7. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Ricmar: Zo, lekker zeg dat hij al zo goed slaapt! Dat vindt ik eigenlijk het enige echt vervelende, die gebroken nachten.
    Vindt V het badje fijn? N vond er helemaal niks aan, L vindt het juist weer heerlijk :)

8. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    V gaat in de tummy, maar heeft een erg droge huid dus gaat om de dag in bad, verder veel smeren....
    Wel hebben we as donderdag nog weer een afspraak bij de ka ivm spugen , hij heeft nu enfamil en ook dat komt er veel weer uit, detail, geen spuugdoekjes maar luiers die kletsnat worden van het spugen..
    We hebben nu verschillende soorten voeding geprobeerd en ook al diverse grote van porties... niks lijkt te helpen.
    ca 40 cc gaat zonder problemen en dan is het mis...
    maar ook na ca 3 uur komt er nog voeding terug lopen... en de enfamil wordt net kwark in de maag (is erg dik dan) en zelfs dat komt er uit)

9. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Ricmar: Wat vervelend zeg. N heeft dat precies zo gehad. Wij hadden niks aan spuugdoekjes, hele hydrofiele luiers gingen erdoor heen :( N spuugde ook in stralen (projectiel braken) Van N is er toen een scan gemaakt van zijn maagje en klep maar daar was gelukkig niks mis mee. Ook bij ons hielp die enfamil niks en kwam er ook tegen de volgende voeding gewoon weer uit. En omdat hij weer zoveel spuugde verbrandde zijn slokdarmpje weer van het zuur.. vreselijk. Ik krijg er nog kippenvel van. Suc6 donderdag!

All: Hier even lekker een wandeling gemaakt. Tis fris maar wel lekker zo met het zonnetje erbij. Hier en daar wat druppel maar we zijn droog thuis gekomen.. althans.. N niet, die heeft alle plassen gehad waar we voorbij zijn gekomen :D

10. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    wat hebben jullie toen gedaan dan?? V lijtk er nu ook meer last van te hebben, als hij boert, moet hij ook huilen.
    Verder blijft hij tevreden, maar mijn gevoel zegt dat ik aktie moet ondernemen, V is denk ik geen kindje wat snel klaagt...

Hij is vrijwel altijd stil behalve bij honger, natte/vieze luier of spugen en en speentje kwijt...

11. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Ricmar: hier was N. ook zo aan het spugen, gevolg ontstoken slokdarm, en 3 dagen ziekenhuis. Hij had een zware vorm van reflux. Als je toch naar de ka moet, zou ik dit zeker bespreken.

Mosa: gecondoleerd. Gelukkig heeft je oom niet langer hoeven te lijden.

Sterre: weet je al iets meer over je baan?

Hanna: jij hebt ook wel pech met dat gebit van je zeg. Kan me nog herinneren dat je al eerder een wortelkanaalbeh. hebt gehad?

All: ik voel me gelukkig iets beter dan gisteren, maar ik blijf maar misselijk. Zwanger kan ik niet zijn :) maar nu weet ik weer hoe ik me 4 maanden voelde. Niet lekker. Straks gaan we naar de fotograaf foto's kijken en uitzoeken. Ben zo benieuwd!

12. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Ricmar: Dat boeren ja.. dat deed N ook en dan gilde hij het uit, gewoon van de pijn :( Wij zijn toen nutrilon AR gaan gebruiken met de dr. brown flesjes (speennr 3) Van de KA hebben we zantac gekregen en we zijn ook naar de osteopaat gegaan. Binnen 2 weken hadden we een totaal ander kind. Als we nou sneller en eerder waren geholpen hadden we waarschijnlijk niet 3 a 4 maanden met een huilbaby gezeten :( N was verder eigenlijk ook een tevreden kereltje, net als V, alleen ontevreden bij honger, vieze broek en speentje kwijt dus het is echt zonde geweest van die huiltijd.
    Net wat melisa zegt, zeker aankaarten bij de KA!

Melisa: Nee helaas nog niks gehoord maar ik ga zo even bellen.
    Fijn dat je je weer beter voelt, niks aan zo'n buikgriep. Maar nu weet je inderdaad weer even hoe het tijdens die eerste 4 maanden was.. voorlopig weer even genezen van een 3e?

All: Volgende week donderdag hebben we een gesprek bij de nieuwe gastouder. Het kon helaas niet eerder omdat ik zelf met examens zit.
    Ook grappig, net belde een uitzendbureau. Ik was als referentie opgegeven door iemand die bij mij gewerkt heeft.

13. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Sterre: hier geen derde meer hoor. Ik vind het goed zo :) Is ook beter voor mijn lijf en relatie.

14. BabyD

BabyD Fanatiek lid

30 jun 2010
    1.289
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Afrola, zou heel goed kunnen dat je gewoon een baby voelt! Goed op je lichaam letten en hoop dat het wat uit te houden blijft de komende tijd.

@ Mosa, gecondoleerd met het overlijden van je oom.. Is idd heel snel gegaan nog..
    Pasgeboren baby: ik ben steeds verbaasd dat ik ze allemaal zo groot vindt :) ... Zal vreemd voor me zijn als deze na de 37ste week komt haha.

@ Hanna, leuk een heel nieuw kamertje voor S! Dat moet in een paar dagen wel in elkaar zitten, toch :D .

@ Sterre, nou super dat het zo ging nu de laatste fles om 21:00! 't Is wel vroeg, maar het mag wel gewoon toch?

@ Melisa, hoe waren de foto's?

@ Ricmar, fijn dat hij al 4 dagen doorslaapt! Lekker :D .
    Vreemd met het spugen van V! Ik heb geen idee wat je ermee aan moet.. Maar wel goed dat je er wat mee doet ookal lijkt V wel tevreden te zijn.

@all, Sorry ben even snel gegaan met lezen en scrollen, gtst staat op pauze hihi :) :)

Ben goed gekeurd bij de gynaecoloog. Baarmoeder is erg hoog (maar dat was de laatste keren steeds al). M'n buik is ook niet zo heel groot maar ik vind het wel lekker zo! (staat nog een foto in m'n album moet even nieuwe maken) Niet handig een hele dikke buik en kindje die aandacht vraagt :p . Mijn bloeddruk was wéér mooi! 130/65 :D ben blij! Nu alleen wel ijzertabletten. Vanmiddag nog onderbroeken geshopt haha :p voor in de tas die ik nog klaar moet maken. Ach het is maar waar je blij mee bent :p .

15. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ha meiden,

Vandaag veel last gehad van mijn kies. Ik kan er niet mee eten....
    Pfff, morgen de tandarts maar weer eens bellen.
    Een jaar geleden heb ik ook zo'n last gehad, maar dat was de kies er voor.
    NU dus een andere, de achterste en daarvan vind ik het eigenlijk makkelijker om hem te laten trekken.
    Ik kan ook niet echt goede pijnstillers nemen. 4 paracetamol op een dag.. tssss dat helpt niet goed....

Morgen inderdaad al weer 32 weken zwanger.
    Het gaat nu echt al weer opschieten.
    Wat gaat deze zwangerschap toch sneller en beter dan die van Svinthe zeg.
    Daar ben ik wel blij om.
    Nog maar 6 dagen werken + kerstdiner nu :D
    Ik ben nu aan het afronden, netjes maken en overdragen. Lekker hoor!

Sterre, wat een heerlijke nacht voor jullie afgelopen nacht.
    Ik duim voor je dat het nu weer zo wordt!
    Goed zeg zo snel al een gesprke met de nieuwe gastouder. Per wanneer zouden ze er dan naartoe gaan?

Ricmar, wat een schattige avatar van V :D Lief!!!!
    Wij hebbne van Ikea bedje Gulliver wit, kledingkast en commodekast Hensvik en nog een stoel met bekleding waarvan ik de naam even niet meer weet.
    Er was echt veel keus vond ik. Gelukkig had ik al wat research gedaan, dus erg lang hebben we niet staan dubben.
    Wow, goed zeg van je mannetje dat hij al zo lekker slaapt. En die grote flessen al!!

Melisa, hoe gaat het nu met je?
    Ook geen derde meer?? Nee hier ook niet, dit was het echt.
    Hannaman en ik zijn geen mensen voor baby's en dan is het best knap dat we er twee op de wereld zetten toch :D

Morgen ga ik op kraamvisite bij iemand van het andere forum.
    Heb er zin in!
    Even wat afleiding van de kiespijn!!

Fijne avond allemaal!

16. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    BabyD, wat fijn dat je weer helemaal bent goedgekeurd!!

17. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    De foto's waren super. Ik heb de bestanden gekocht van 5 foto's en die krijg ik deze week, dan zal ik ze in mijn album zetten uiteraard!

18. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Leuk! Ben benieuwd!!!

19. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hey meiden

Hoe gaat het met jullie
    sorry dat ik niks van mij liet horen
    maar met mij en de kids gaat het super goed heb zelfs een mooie foto van beiden

Ik snap wel dat jullie misschien wel boos zijn op mij omdat ik hier niet meer kwam en dat spijt me
    Er zal al wel heel wat gebeurd zijn

20. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Hallo Tijgertje , je onderschrift ziet er positief uit, en wat mij betreft welkom terug.

Deel Deze Pagina