Voormalig temp-meiden, deel 6!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mosa1982, 2 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mosa, he wat onwijs kl*te van de pijn. Idd niet te lang mee rond lopen!

T was wel erg moe van de dag en is daarnaast heel erg verkouden: snot uit neus en iets ontstoken ogen en een naar hoestje. Hij heeft wel heel prima gegeten dus niet echt ziek. Hopelijk blijft dat zo ... zou wel een lekkere timing zijn ...

2. Loe

Loe Niet meer actief

even 'speciaal' voor Sterre: DE schoentjeeeeeeeeeeeeeeeees!:D:D

3. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Leuke shoes!

4. Loe

Loe Niet meer actief

t kaartje wordt steeds mooier pookie!;):D

5. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    De test is ook donkerder geworden.
    Ik heb echt heel goede hoop.

6. Loe

Loe Niet meer actief

mooi, dat is goed nieuws!

7. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    pookie heb je een foto van je test? ik zou zeggen tijd voor een andere banner...

8. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    all sorry ik heb jullie verwaarloosd, maar prive slokte nog al wat tijd op, mijn vader is vorige week donderdag succesvol geopereerd, hij was om 19 uur van de ok en de volgende ochtend was hij al van de ic af en naar zaal, woensdag is hij weer over geplaatstd naar Assen en we denken dat hij vandaag wel te horen krijgt wanneer hij naar huis mag, het gaat supergoed...

zal later even proberen terug te lezen, heb alleen snel pookie gevolgd....

9. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Salapio: Haha ja inderdaad, ik betrap mezelf er nu al op dat ik zo min mogelijk aan mijn extra punten wil zitten zodat ik een lekker chipje kan eten in het weekend :):D Maar mijn dagtotaal moet ik wel halen hoor anders val ik om :p

Beterschap voor T! En suc6 vandaag met Jan, hopelijk gaat het hem meevallen. Jij vandaag alleen toch? Ga je nog iets doen?

Loe: Leuke schoenen joh! Zien er ook lekker 'loopbaar' uit dus hup grote beer, lekker stappen :D

Pookie: Inderdaad een mooie kaartje en wat fijn dat de test donkerder wordt! Gelukkig heb je er zelf goeie hoop op, dat zal erg fijn voelen :)

Ricmar: Geeft niet hoor ;) Wat super dat het zo goed met je vader is gegaan. Hopelijk mag hij snel lekker naar huis!
    Hoe is het met V?

All: Ik durf het bijna niet te zeggen maar L is helemaal omgeslagen met slapen. Ja oke, gister even een rotnachtje maar de rest van de week en afgelopen nacht heerlijk getukt. Vanmorgen was hij pas om 6.45u voor de eerste keer wakker en toen ik zijn tutje nog even in deed omdat ik beneden de fles wilde gaan maken, draaide hij zich nog even lekker om. Om 7.45u werd hij heel vrolijk wakker, lekker flesje bij ons in bed en daarna hebben we nog even heerlijk genoten van ons ontzettend vrolijke kereltje :) N kwam natuurlijk ook vrolijk kwebbelend zijn bed uit. Hij wilde gelijk de auto's (= cars) kijken. Nou ja, toch maar eerst even een boterhammetje enzo gegeten :p

10. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    salapio; scces voor jan en de operatie, spannend!

11. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Sterre en All hij mag vanmiddag al naar huis hoera!!

Met Vince gaat het goed, nog wel reflux, dat is wel eens lastig...maar hij groeit goed... zit nu op onze eigen weegschaal op 6200 g..

12. Loe

Loe Niet meer actief

Zo, L. is terug van de fysio. Hij maakte zich geen zorgen. Zolang kindjes lopen voor hun tweede is er niets aan de hand. Moest zeker wel de zes weken vroeggeboorte terugrekenen.
    Verder was het hem heel duidelijk dat L. veel meer cognitief bezig is, dan met zijn benen. Die horen nog niet echt bij hem. Zijn voetjes zijn nog gekromt, echte babyvoetjes nog. Zijn benen en voeten zijn er nog niet aan toe zei hij.
    Alles was verder ok. Als hij ging lopen, moest ik na vier maanden terugkomen, zou hij nog een keer de 'enkelvork' nakijken.
    Dat 1 voetjes iets meer naar binnen staat, komt waarschijnlijk omdat hij een buikslaper is....... nooit geweten, maar klinkt wel heel logisch natuurlijk.

Ricmar, als ik zo vergelijk met de maten van L. bij mijn onderschrift (moet je nooit doen haha, maar ja ik weet t anders echt niet meer) gaat je mannetje gewoon erg goed he!:)

13. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    #813 pookie66, 17 feb 2012
    Laatst bewerkt: 17 feb 2012
    Rustig hier,

Mosa; ik hoop dat je ruggetje wel beter volt

Afrola; jij bent vast ook aan het bijkomen van een zware week.

Melisa + sterre; carnaval start morgen zeker ;)

Hanna + ricmar; verse babys dus erg druk

Loe; zwaai jij wel hier

Salapio; alles ok met je jan?

Sheann; al een tijd niet gezien hier.

En mupet; hoe zal het daar zijn? Verhuizing komt dichtbij denk ik.

BabyD ; ook druk met verse baby

Hier alles OK, mijn buik is enorm opgezwollen, af en toewat misselijk.
    Het klinkt / voelt wel als zwanger. Volgende week maar het zh bellen voor een echo.

14. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Pookie: nee voor mij nog geen carnaval, maar werken :)

Verder zullen we de carnaval wat rustig aan doen, het zoontje van mijn beste vriendinnetje ligt al even in het ziekenhuis en het gaat niet goed. Ik heb aangeboden hun dochter een paar dagen op te vangen aangezien ik vanaf maandag vanakantie heb. Dus misschien heb ik vanaf morgen een loge bij. Maar dat doen we met liefde!

15. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Wat naar voor je vriendin.
    En voor vandaag, werk ze.

16. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Ricmar: Wat een goed nieuws van je vader! Fijn hoor :)
    Fijn dat het met V ook goed gaat. Van die reflux zal hij nog wel even last houden. Straks met vaste hapjes en als hij kan zitten zal het minder worden. Tenmiste, dat was hier bij N zo.

Loe: Gelukkig was de kinderfysio positief! Ook nooit geweten dat het voetje naar binnen kan gaan staan door het buikslapen maar als je erover nadenkt klinkt het inderdaad wel logisch, hoe moet je anders je voet neerleggen he :p

Pookie: Hopelijk kan je snel terecht voor een echo. Wel fijn dat het wel zwanger aanvoelt allemaal.
    Hier ook weinig carnaval, voor mij hoeft dat allemaal niet zo. Een vriend van ons is nu prins dus doen we er hier en daar wel wat aan. R is wel een carnavalvierder dus die gaat morgen wel.

Salapio: Hoe is het met jan?

Mosa: Hoe gaat het?
    Hoe is het met je s.vader gegaan?

Djaar: Je hebt zo onderhand wel meldplicht he ;):p

Hanna: Hoe gaat het met de kindjes? Wennen met een 2e erbij of valt het mee?

BabyD: Hoe gaat het met I? En D nog steeds met de kont tegen de krib?

All: Ik moet niet meer zeggen als het goed gaat.. vanmorgen was L weer erg op tijd wakker ;) Nou moet ik wel eerlijk zeggen dat er duidelijk 2 ondertandjes op komst zijn ( :) ) en daar heeft hij wel flink last van lijkt het. Overdag gaan de slaapjes ook niet geweldig en hij is wat sachie ;):p

Vanmorgen lekker alleen met N op pad geweest. Vind hij super leuk. Hij wilt ook met van alles helpen, erg schattig. Voor de 5e keer een j.umbo ballon gescoord :):D

17. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Oeps helemaal vergeten..

Melisa: Wat vreselijk voor je vriendin, daar moet je toch niet aan denken :( Super lief van je dat je op haar andere kindje gaat passen. Altijd fijn als je bij iemand terecht kan!

18. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    Hallo
    Even een update, dinsdag bij controle een wat hoge bloeddruk 140/88 en vanmorgen 150/78 dus rustig aan doen. Min schaambeen doet flink pijn. Dus lopen is erg moeilijk. Omdat ik net ale bij J weer wat minder leven voel moest ik dus vanmorgen naar het zh voor ctg hartfilmpje was prima en nog genoeg vruchtwater. De gynaecoloog heeft nog even de bmm gevoeld maar die was nog potdicht. Wel heb ik nu het gevoel dat daardoor er wat in beweging gezet wordt. Morgen dus weer terug om 15.00 voor de 2e ctg. Als het zo rustig blijft zou het wel weer eens op inleiden uit kunnen draaien en daar ben ik niet blij mee. Ik houd jullie op de hoogte.

19. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ha meiden,

Ik lees wel steeds bij, meestal op mijn telefoon, maar kom dan niet toe aan reageren.
    Wilde toch even wat van me laten horen..

O doet hetprima. Ik ga dinsdag even wegen en meten. Pas met 6,5 week heb ik de eerste afspraak, beetje laat vond ik....
    Het is een schattig mannetje. In de nacht gaat he super tot nu toe. Flesje erin en weer slapen!

S is echt de grote zus, is supertrots!

Tot nu toe loopt het allemaal goed hier in huis.
    Alleen de dag opstarten met 2 kindjes is ng wel wennen, maar dat komt vanzelf goed!

20. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    Update, heb een beetje last van bruine afscheiding. Denk van het voelen aan bmm. Verder de standaard harde buiken en het rustig schuiven van mijn manneke. We zijn erg benieuwd naar de controle van morgen.

Deel Deze Pagina