Voormalig temp-meiden, deel 6!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mosa1982, 2 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ha meiden, lief dat jullie aan me denken :)

Pookie, spannend hoor, hopelijk zie je dan 1 (of 2 :D) kloppend hartje ...

Sterre, hier echte braverdjes in de winkel ... helpt het niet om N te laten helpen met boodschappen doen? En dan dus wel steeds gerichte opdrachten geven?

Melisa, klinkt heerlijk tot 10u op je gat :D

Djaar, hopelijk idd stilte voor de storm. Vervelend van de pijn, misschien ook indalen?

Hier alles prima. Kleine is lekker druk, voel me soms een beetje beurs vanbinnen ... Woe bij de verlos geweest, weer helemaal goedgekeurd. Kleine is helemaal ingedaald, ligt er mooi voor. Bloeddruk was 100/65 ofzo, dus ook dat prima. M mag altijd op het knopje drukken van de doptone en die staat er dan zo lief bij te glimjuichen. T vindt het ook mooi hoor: paboempaboem noemt ie het ;)

T heeft waarschijnlijk idd weer de waterpokken gehad en een paar van die plekjes zijn nu flink ontstoken: krentenbaard. Nu dus goed smeren met fucidine en hopen dat het snel overgaat. Jan moest ook maar preventief smeren op zn wondjes ... Lekkere timing hoor ...

Jan heeft te veel gedaan vandaag en dus wat meer last. Eigenwijs. En lief want hij wil mij ontlasten. Nu afgesproken dat hij duidelijk(er) aangeeft als hij last heeft en dan dus echt braaf gaat rusten :D

2. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi dames,

Djaar, je houdt het spannend! Ik ben benieuwd wanneer je uiteindelijk gaat bevallen, en wie weet idd wel de 29e. Zou een aparte datum zijn, maar ik zal voor de 26e duimen :)
    Dikke knuffel in ieder geval voor de laatste zware loodjes!

Salapio, hoe is het met jou? En hoe gaat het met Jan?

Pookie, spannend zeg, volgende week zaterdag de echo!! Sowieso komen de meeste zw.klachten na 6 weken, dus je hebt nog alle tijd ;) Maar ik hoop dat je je goed blijft voelen en volgende week een mooi kloppend hartje krijgt te zien!
    Hebben jullie het al tegen mensen verteld, of wachten jullie tot na de echo?

Sterre, joepie voor L's eerste tandje! Onze N is nog steeds toos tandloos :D V had met deze leeftijd al 3 tandjes, maar bij N zie ik ook nog echt niets in haar mondje.

Leuk dat je gewinkeld hebt vandaag! Wel jammer van de dwarse N, lastig is dat ;)

Melisa, wat sneu dat C naar de plastisch chirurg moet voor haar duim. Wat gaat hij/zij precies doen?

En hoe is het met het zoontje van je vriendin??

Hanna, hoe loopt alles bij jullie?

Afrola, morgen je laatste werkdag toch?! Heel veel succes en vast ook plezier toegewenst en daarna genieten van je welverdiende verlof :)

All, hier blijf ik kwakkelen met mijn rug enzo, erg vermoeiend. Maar volgende week naar mensendieck, ben benieuwd wat ze daar zeggen.

Verder druk op marktplaats. Eén iemand heeft al mijn positiekleding overgenomen voor een leuk bedrag, niet verkeerd :D En verder heb ik een draagdoek gekocht voor een hogere prijs dan waarvoor ik hem zelf verkocht heb.
    Vanmiddag trouwens op hier op het forum een (kinder)fotoshoot overgenomen voor 20 euro terwijl je er normaal 140 euro voor betaald :D Het moet alleen binnen 2 weken, dus morgen gelijk bellen voor een afspraak. Maar ik vind het superleuk, kunnen we hele mooie foto's laten maken van onze meiden. En voor zo'n bedrag is het natuurlijk helemaal super!

Zaterdag ga ik trouwens met V naar een poppentheater van Rupsje Nooitgenoeg. We zijn nog nooit naar zoiets geweest met haar, ik ben erg benieuwd wat ze ervan vindt :)

Zo, nu even wat internetbankierdingen afhandelen...

3. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mosa, hoeveel vroeg jij voor je positiekleding? En leuk Rupsje Nooitgenoeg! Mijn moeder is er dit weekend geweest met M, die vond het ge-wel-dig. Ik ben maandag met T naar Dikkie Dik geweest (Dirk Scheele). Hij vond het mooi, ik was matig enthousiast ... voor 18 euro verwachte ik wel iets meer ... aankleding was wel aardig, liedjes wel geinig, maar zang en spel zeer mwa en de samenhang van het geheel was ook een beetje op het niveau van mijn toneelstukjes toen ik 8 was ...

4. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Salapio, wat sneu voor T zeg! Heeft hij veel last van de ontstoken plekjes?

Fijn dat het verder met jou goed gaat, het schiet ook al zo op! Hoeveel maart ben je precies uitgerekend?

En idd lief van Jan, maar voor hem is rustig aan doen natuurlijk ook geen overbodige luxe. Na de bevalling krijgt hij het helemaal druk natuurlijk!

Ja Pookie, dat zou wat zijn, 2 hartjes :D

O ja, N wordt volgens mij net zo'n broodmonstertje als haar grote zus, sinds een paar dagen krijgt ze stukjes boterham met een beetje boter en ze eet al zo een hele boterham op. Ze vindt het heerlijk :D

5. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mosa, uitgerekende datum is 19 maart. Nu mag Jan op de compu, die zit enorm te zeuren namelijk :D

6. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ik heb een tijdje geleden al best wat positiekleding verkocht via marktplaats. Blijkbaar is positiekleding gewild, want ik kreeg ook toen best leuke prijzen. Maar wat ik over had, heb ik er eergisteren weer op gezet. Ik heb bij alles gewoon bieden gezet en nu heb ik gemiddeld per kledingstuk 7,50 gekregen (waren nog 10 kledingstukken). Vond ik niet verkeerd, ik heb best veel via outletsites op internet gekocht, dus ook niet voor de hoofdprijs.
    En mochten we ooit wel een 3e kindje willen (eigenlijk heel graag, maar ik ben bang dat mijn lichaam het niet trekt ;)), dan kan ik weer nieuwe dingen kopen :D

Jammer dat Dikkie Dik tegenviel, en je betaalde er wel een flinke prijs voor, dan zou je er wel meer van verwachten natuurlijk.
    En grappig dat M ook naar Rupsje Nooitgenoeg is geweest!

7. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Haha, soms is het wel handig om een vriend te hebben die niets om computers geeft :D

8. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Mosa: Lekker he MP, ik heb er ook al heel wat verkocht :) En jullie willen nog wel een 3de kindje? Ons gezinnetje is compleet hebben we besloten. Niet omdat we geen kindjes meer willen, maar wel door het feit dat mijn lijf het echt niet meer zal trekken nog een zwangerschap. Soms gaat verstand boven je gevoel.

En de plastisch chirurg gaat wrs voorstellen om te opereren. Door de stand van de duim zal C. haar fijne motoriek achterblijven en dat is niet helemaal de bedoeling :) Dus gaan ze de pees losleggen.

9. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Melisa, gevoelsmatig zouden we wel een 3e kindje willen (met wel wat meer leeftijdsverschil dan nu hoor), maar ik ben ook bang dat mijn lichaam het niet trekt. En dan niet per sé een zwangerschap alleen, maar meer de verzorging van nóg een kindje. Maar ik hoop natuurlijk dat ik me over een tijdje lichamelijk weer wat beter voel, maar momenteel heb ik eerlijk gezegd al moeite met de verzorging van twee kinderen. Ik heb 's avonds/'s nachts veel pijn van het gesjouw enzo ;)
    Maar nogmaals, ik hoop dat ik me snel weer wat beter voel :)

En C die geopereerd moet worden, erg sneu dat dat nodig is. Maar fijne motoriek is toch erg belangrijk, dus wel goed dat er serieus naar gekeken wordt. Welke hand is het? En is ze links- of rechtshandig?

10. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Nou, het is nu ineens een stuk drukker ;) :D

Naar Mupet ben ik ook erg benieuwd, ik hoop maar dat het inmiddels allemaal een beetje loopt bij haar thuis.
    Ik meen me te herinneren dat ze in maart ging verhuizen?

11. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Mosa: C. is rechthandig, en je raad het vast al, het is de rechterduim :)

12. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Positiekleding, hoeveel zou je kunnen vragen voor een Noppies spijkerbroek bijvoorbeeld? En een Noppies vest? Of shirt zelfde merk ...

13. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Melisa, dat zul je idd altijd zien ja ;) Nou ja, hopelijk kan ze haar duimpje dan na een eventuele operatie weer helemaal volledig gebruiken.

Salapio, vind ik lastig wat je ervoor kunt vragen. Ik zou er zelf 2e hands te zoveel aan uit willen geven, dus verwacht ik dat van anderen ook niet. Ik had bijv. een extra lange positiespijkerbroek van Esprit, zelf heb ik er 79,95 voor betaald maar ik heb hem voor 20 euro verkocht. Je kunt wel meer willen, maar ik ben het nu liever kwijt dan dat het op de zolder ligt.
    Ik doe eigenlijk altijd bieden en dan krijg je wel onzinbiedingen van bijv. 2 euro, maar gelukkig zitten er ook serieuze geïnteresseerden bij.

14. Loe

Loe Niet meer actief

ik heb hetzelfde gedaan ook weleens verkocht voor 12.50 driekwart positiebroek van esprit. (haha, zal wel aan het driekwart liggen dat ik die 7.50 mis he, mist een stuk pijp:D:D)

15. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Dat vinnik al heel prima klinken hoor ;). Ik heb ook best veel dure (en mooie :D) spijkerbroeken dus als ik daar 5x20 euro = 100 euro voor krijg ben ik een blij mens :)

Maar nu nog niet hoor. De eerste tijd zal ik toch die zwangerschapsbroeken aanhouden en dan nog die drempel over van nooit meer zwanger :):(

16. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Pookie: Volgens mij ging mupet in maart verhuizen.

Salapio: N helpt heel graag mee, wilt ook altijd van alles vast blijven houden maar als dat niet gaat (dat vasthouden) dan is het tijd. Hij wilt van te voren ook niet in het karretje zitten dus dat is ook altijd wel een drama.

Fijn dat je weer door de apk bent gekomen bij de vk! Leuk dat M en T mogen meehelpen :)
    Beterschap voor je mannen! Hopelijk zijn ze snel weer beter voor de kleine zich aandient.
    Dus jullie houden het bij 3 kindjes? Wilt jan niet meer?

Mosa: Haha toos tandloos :D
    Handig he dat mp! Lekker dat je daar je kleren voor een leuk bedrag bent kwijt geraakt :) Ook leuk van die fotoshoot! Wel het resultaat komen showen he ;)

Leuk zeg dat N al zo lekker aan de boterhammen zit. Hier is N ook een boterhammen-man dus ik ben erg benieuwd wat L ervan gaat vinden als het zover is.

Melisa: Lijkt me toch best moeilijk als je gevoel nog graag een kindje wilt maar je lichaam het niet trekt :(
    Toch best heftig zo met het duimpje van C. Hoe kan zoiets of weten jullie dat niet?

All: Ik was net even op die verbruiksmanager van e.ssent aan het kijken en dingen in aan het vullen.. moeten we waarschijnlijk E274,- bij gaan betalen :$ Daar schrok ik nogal van aangezien we dat nog nooit hebben gehad. We zaten altijd wel goed met ons voorschot. Zou dat nou echt eraan liggen dat ik thuis heb gezeten het afgelopen jaar?

17. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Sterre: wellicht staat het duimpje van C. al langer krom hoor, maar het is me gewoon nooit opgevallen. En ik vind het soms best lastig dat er geen kindje meer komt, maar ik heb er 2, en daar ben ik al heel blij mee :)(en moet ook zeggen dat de angst voor nog een miskraam wel meespeelt, 2 is emotioneel genoeg)

Zit nu naar het extra journaal te kijken, maar iedereen met een gezond verstand kan toch wel na gaan dat dit niet goed kan gaan? 50 minuten reanimeren....

Zit

18. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Melisa: Ik begrijp wat je bedoelt met de angst voor miskramen, lijkt me vreselijk om mee te maken.

Inderdaad, wat verwachten ze na 50 minuten reanimeren e.d... iemand anders hadden ze waarschijnlijk al lang en breed opgegeven of niet? Het blijft natuurlijk wel heel erg allemaal.

All: L is lekker aan het rollen maar als hij op zijn buik ligt weet hij niet meer hoe hij terug moet.. best lastig, ik loop zo'n 100 x heen en weer om hem weer terug te rollen. Hopelijk heeft hij het snel zelf in de gaten :)

19. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    #879 Sterre82, 24 feb 2012
    Laatst bewerkt: 24 feb 2012
    Zou djaar trouwens stiekem aan het bevallen zijn, tis zo stil daar :)

20. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Officieel arbeidsongeschikt verklaard door de arboarts gedurende de rest van mijn zwangerschap en nu dus ook officieel met verlof...
    Maar volgende wk nog wel iets thuis afronden...

Verder thuis drukke bedoening geweest. Mijn vader en T hebben geklust op de zolder. Behang erop, vloer erin. Er moet nog wel worden geverfd. Gordijnen uitgezocht. Dus het schiet al aardig op ;)

Verder zal ik vanaf komende wk weer wat vaker langskomen ;)

Voor nu:
    @ Djaar spannend blijft het de laatste loodjes. Hopelijk snel een voorspoedige bevalling :)

@ Pookie, spannend volgende week al een echo :), hopelijk een mooi kloppend hartje!

@ rest, zwaai

Deel Deze Pagina