Voormalig temp-meiden, deel 6!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mosa1982, 2 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    Hier nog steeds geen Beeb maar een zieke J van het kdv gehaald. Erg jammer want ik was zo toe aan een dagje rust ( als J thuis is is ook Djaarman of mijn moeder hier om te helpen met de zorg voor haar, omdat ik eigenlijk beter niet te veel moet tillen ivm bekken) nu ben ik ook vanmiddag alleen met haar. Djaarman is pas om 21.00 thuis dus nog even volhouden. Heb afgelopen nacht maar drie uur geslapen door pijn in bekken en heup en maagzuur dus ik ben kapot. Maar Beeb houdt zich weer rustig.
    Ook gaf mijn auto storingsmeldingen toen ik J op ging halen. Geen goede timing dus.

2. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    ZWaai afrola: genieten van je verlof nu!

Djaar: wat bedoel je met rustig? Beweegt je baby wel regelmatig? Anders toch even bellen he.

3. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    Met rustig bedoel ik af en toe schuiven en echt niet in elk uur. Gisteren tijdens controle door vk alles oké en vannacht was hij erg druk met schoppen etc. Vandaag is het weer schuiven maar het is vaker dan 10 keer. En J is ingeleid ivm minder leven dus reken maar dat ik er attent op ben. Was ook de reden om te kijken of ik gestript kon worden gisteren. Maar zo af en toe voel ik hem dus wel bewegen.

4. Loe

Loe Niet meer actief

Hoe is het vandaag Djaar?

5. Loe

Loe Niet meer actief

ik heb toch zulke leuke sandalen voor L. besteld voor het voorjaar/zomer (afhankelijk van wanneer het het warmst is haha). Maatje groter dan dat hij nu heeft maar gekocht. Poe, kleine voetje bij grote beer vind ik: maatje 22.
    Zijn ze niet stoer??:D

6. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    schattig sandaaltje hoor.

Ik ben gisteravond naar de 9 maanden beurs geweest.
    Ff goed geshopt.
    Heel veel bij Nestle gekocht die hadden goede stuntaanbiedingen.
    En 2 noppie (positie) spijkerbroeken voor de zomer, 1 witte en een boyfiend model voor maar 50 Euro.
    Dit is dus vast binnen.

Vanmorgen nog een testje gedaan en de teststreep knalde ervan af. Het HCG zit dus wel goed.
    Volgende week zaterdag 08:30 echo, spannend.

7. Loe

Loe Niet meer actief

Dat klinkt helemaal goed pookie! Nog klachtjes of valt het mee? Nou, dan wordt het nu wel tijd hoor, voor een super zwangerschapsbanner!:D
    Leuk dat je zo goed bent geslaagd, toch wel weer een bijzonder gevoel lijkt me, positiebroeken kopen!:)

8. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    goed pplan die banner, ik ga wat fabriceren.

9. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    Hier even voldoen aan de meldplicht. Alles nog oké

10. Loe

Loe Niet meer actief

aan Djaar EN Pookie: Ben benieuwd!:D

11. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Goed zo Djaar, nog ff volhouden!

12. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Pookie: lekker geshopt dus! Zo ben je ineens echt zwanger he als je dingen gaat kopen. En fijn dat de test zo goed was. Op naar de echo!

Loe: mooie schoentjes hoor.

Djaar: hup baby hup. Kom er maar uit :)

All: maar weer eens een goed gesprek gehad (oke, een heftige woordenwisseling :) met manlief. Zoals het nu is, kan het niet meer. Boodschap is hopelijk over gekomen. We zullen zien.
    N. is al weer dagen aan het spoken en om 5 uur klaar wakker. Niet fijn! Heb wallen tot de grond :)

13. Loe

Loe Niet meer actief

Ah, daar istie: de zwangerbanner! Nice:D

14. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mooie banner Pookie!

Stoere schoenen Loe. M wilde vandaag ook al voor de slippers/sandalen gaan: roze kipling ;) ... Voor T weet ik het nog niet, misschien ook van 'jouw' soort of teva's. En natuurlijk allebei All Stars :)

Melisa, he wat vervelend ... hopelijk heeft het gesprek geholpen!

15. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Ik heb voor C. ook allstars gehad afgelopen zomer, helaas zijn ze nu te klein. Dus nog iemand belangstelling? :)

16. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Leuk all stars, wat voor maat en kleur zijn het?

17. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Pookie, en daar is dan de banner...leuk :) Ik hoop van harte dat je hem nog een héle tijd kunt gebruiken!

Sterre, balen dat het erop lijkt dat jullie bij moeten betalen voor gas/stroom ;) Ik denk dat het zeker scheelt dat je thuis gezeten hebt, en je bent natuurlijk ook meer gaan wassen enzo. En ik weet niet tot wanneer je jullie verbruik hebt bekeken, maar die koude weken van pas zullen ook hard aantikken. Maar ik hoop toch dat het allemaal meevalt!

Afrola, joepie, verlof!!! :D Heerlijk voor je! Hopelijk krijg je er weer wat meer energie door :)
    Fijn dat het klussen goed gaat!

Djaar, hoe is het nu met J? Zul je zien dat ze net nu ziek wordt hè?

Loe, stoere sandaaltjes! Nu nog het mooie weer ;)

Melisa, ik wilde pas toevallig nog vragen hoe het nu gaat tussen je man en jou, maar wilde niet te nieuwsgierig overkomen.
    Jammer dat er weer een heftig gesprek nodig was, ik hoop écht dat er nu weer rustiger tijden aanbreken voor jullie!

All, vandaag naar Rupsje Nooitgenoeg geweest met V, en ze keek haar ogen uit :D De rest van de middag en avond was ze het telkens aan het na vertellen, heel schattig :)
    Verder is het nog steeds vaak 5.00/5.30 uur als ze wakker wordt, daar word je niet fitter van :) We hebben vandaag weer een nieuwe plan van aanpak bedacht, kijken of we er toch iets aan kunnen veranderen. Ze is er zelf ook ontzettend vermoeid door, dus echt goed in haar vel zit ze daardoor ook niet. Ze staat al moe op, dus heel rot voor haar. Maar hopelijk verandert het binnenkort.

Aanstaande woensdag hebben we trouwens de fotoshoot al, ben zo benieuwd!

Zo, nu nog even niksen op de bank en dan op tijd naar bed vanwege onze vroege V-wekker :)

18. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Mosa (en de rest): soms gaat het ook heel goed hoor hier in huis, stukken beter als een jaar terug. Maar soms wil ik iets meer dan voortkabbelen. En dan stapelt mijn emoties zo op, dat ik een keer knap :)

19. Loe

Loe Niet meer actief

Salapio, L. heeft ook al 'all stars' hih, maar dan scapino. Zoooo leuk! Azuurblauw met donkerblauw en extra zachte verdikte hak.
    De open schoentjes van L. zijn van Super.fit. Zo'n supermerk! L. heeft wel iets brede voetjes, dus het is niet geschikt voor hele smalle voetekes.

20. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    Wat een rust hier vandaag. Ik meld even dat ik vandaag toch maar de vk heb gebeld omdat ik het zo rustig vond in mijn buik. Dus naar het zh voor ctg en alles helemaal oké ook genoeg vruchtwater. Morgen komt de vk langs om te toucheren en wellicht te strippen. Op de ctg was wel te zien dat er wel een duidelijke lijn in de harde buiken zit, wellicht voorweeeen. Ik moet wel zeggen dat ik af en toe last heb van steken in de onderrug gevolgd door harde buik. Wellicht toch het begin ........

Deel Deze Pagina