Goede morgen, djaar hopelijk gaat het lekker doorzetten! Precies op de uitgerekende dag bevallen is toch mooi
Hallo de datum was gisteren maar ik heb nu wel het idee dat ik om de 10 min harde buiken heb en pijn in de onderrug en onderbuik. Dus ik ben erg benieuwd wat de vk me kan melden. Ik verwacht haar ergens rond de middag. Ze zou komen na haar spreekuur.
Update; Vk is net geweest en ik had ruim 2 cm ontsluiting dus ze heeft eens lekker gerommel aan de vliezen. Niet erg fijn want ik kreeg meteen een harde buik. Verder alles oké met de Beeb. De vk verwacht morgenavond of woensdag wel de bevalling. Nu wordt het dus echt spannend.
Hallo meiden, Hier alweer een 'drukke' ochtend op mijn eerste verlofdag. Mocht naar de fysio. Die constateerde dat BI wel erger was geworden laatste weken. Dat had ik zelf ook wel door. Dus adviseerde ze om krukken te halen voor steun bij het lopen. Gelijk maar gedaan. Maar ben je wel weer even zoet mee, dus is de ochtend gelijk om . Lopen lijkt wel iets makkelijker te gaan met krukken. Maar het is nog geen wondermiddel . @ Djaar, spannend hoor. Er gebeurt iets , hopelijk zet het nu door. Zet 'm op! @ Pookie, mooie banner @ Melisa, hopelijk zorgt de ontladen spanning na het pittige gesprek voor een betere sfeer in huis @ Salapio en Mosa, leuk naar voorstellingen met de kleintjes . Lijkt me ook leuk om te doen met J. @ all, J wordt richting bed gedirigeerd door T. Kan ik zo ook even lekker mijn bed in . T gaat op zolder verfen. Ik kan echt niet wachten tot het af is. Ik wil inrichten en aankleden enzo
Dank je! Het gaat erg goed hier. We hebben duidelijke afspraken gemaakt voor de komst wvan Ole over de taakverdeling. Hannaman is gewoon niet goed met baby's en dat hebben we nu geaccepteerd Scheelt alle stress die we bij S hadden haha O doet het geweldig, is zo lief! Afrola, heerlijk meid verlof!!! Hopelijk kan je ervan genieten ondanks de BI.... Fijn dat er hard aan het kamertje wordt gewerkt Loe, leuke sandalen!! Zeker stoer! Pookie, mooie banner meid!! Mosa, hoe gaat het met je rug??
Hoi meiden, omdat ik nu toch wakker ben maar even een update. Na het bezoek van de vk had ik vanaf 17.30 toch duidelijk om de vijf of drie minuten weeen. Dus toen Djaarman met J thuis was om 18.00 samen geteld en toch maar de vk gebeld. Die was er om 19.20 en kwam snel TOT de conclusie dat ik op vijf a zes cm zat! Om 20.00 waren we in het zh daar heeft ze mijn vliezen gebroken om 20.30 en om 21.35 is onze zoon Bart geboren na 10 min persen en een knip. Omdat hij groot is blijven we een nachtje om zijn suiker in de gaten te houden. Maar we doen het beide vlgs het boekje. Hij heeft al borstvoeding gehad. O ja zijn gewicht was 4290 gr. En nu dit gemeld is kijken of mijn adrenaline voldoende wil zakken om te slapen. TOT snel
Wow Djaar!!!!! Dat is snel gegaan!!! Van harte gefeliciteerd met jullie zoon. Mooie stoere naam heeft hij! Hopelijk vandaag lekker naar huis. Geniet van de kraamtijd!
Djaar gefeliciteerd voor jullie allen met de geboorte van Bart. Leuke naam ook, hoor je tegenwoordig niet meer zoveel. En wat een supersonische snel bevalling. En dat op 26-02-12 Geniet van je kraamtijd!
Loe: Wat een stoere sandaaltjes! Pookie: Mooie banner En al lekker geshopt, leuk Melisa: Hopelijk is de boodschap blijven hangen bij je man. Hier word het ondetussen ook weer tijd voor een goed gesprek geloof ik. R is nogal ego bezig.. ik word totaal niet ontzien en meneer ligt nu al voor de 2e dag uit te slapen Afrola: Heerlijk dat je verlof hebt! Gelukkig schier het klussen ook al op. Heftig zeg dat je op krukken moet lopen nu Mosa: Oef dat zijn lange dagen op die manier. Hoe gaan jullie dat aanpakken? Hanna: Wat een knappe kerel die O Ik vroeg me trouwens af hoe je O zijn naam uitspreekt? Djaar: Jeetje daar is hij al Hartelijk gefeliciteerd met jullie zoon!!!!!! Wat een leuke naam ook joh! Hopelijk mogen jullie snel naar huis en kunnen jullie lekker gaan genieten van de kleine man All: Hier een beetje boos op R Hij was gister zo moe na een slecht nachtje met L dat hij thuis bleef. L is flink verkouden en heeft er behoorlijk last van. R heeft tot 12.15u in bed gelegen. Toen heb ik maar gevraagd of hij mee at met de lunch. Vandaag bleef hij ook thuis dus ik had eigenlijk gehoopt dat hij mij zou laten liggen vanmorgen, ik slaap natuurlijk ook niet best zo met L, maar nee hoor. Meneer vond dat ik maar op moest staan :x Ik heb eigenlijk ook van alles waar wat mee gedaan moet worden. Mijn verstandskies moet eigenlijk getrokken worden, ik moet eigenlijk een antibiotica kuur voor mijn darmen (ik schijn na die onderzoekjes 2 weken geleden een parasiet te hebben) en eigenlijk moet ik voor mij knie naar het zkh. Daar zit een cyste in en een los botstukje. Maar dat zijn allemaal dingen, als ik daar iets aan laat doen, ik wel hulp nodig heb daarna. Toen ik het daar gister met hem over had omdat ik van alles eigenlijk best last heb maar niet weet hoe ik het dan met de kindjes moet doen zei hij gewoon helemaal niks. Dat ik maar even moet wachten tot hij misschien vrij heeft als zijn ontslag rond is maar ja, dat kan net zo goed nog maanden duren Wat is dat toch met die mannen...
Djaar en Djaarman, van harte gefeliciteerd met jullie zoontje! En een goede bevalling gehad, heel fijn! Gefeliciteerd!
O Sterre, wat een vervelend gesprekje zeg. Tja, niet kunnen is natuurlijk iets anders dan niet willen. IS het echt niet kunnen? Ik kan me namelijk heel goed voorstellen dat je van al die dingetjes last heb, ik herken het goed en er moet ook echt iets aan gedaan worden. Joh, die parasiet moet je echt laten behandelen hoor, kun je dan via de huisarts geen kuurtje ophalen, wat je per telefoon kan regelen? Want dat je een parasiet hebt, is hun toch ook bekend nu? Dikke knuffel, ik vind je een sterke mama!
Djaar voor jullie Allen gefeliciteerd met de geboorte van Bart, jeetje dat is nog snel gegaan, hopelijk snel naar huis en dan echt genieten