Ik kwam ook nog even langs om Pookie heel veel succes te wensen! Om 8.30 uur al toch? Ik denk aan je, maar het komt vast goed Fijn dat Y weer helemaal goed gekeurd is, en wat een verschil qua lengte en gewicht met mijn meisje zeg Verder zwaai naar iedereen en een fijn weekend!
Daar wilde ik ook nog op reageren ja, Salapio, wat een prachtige buik heb je En nog zo mooi slank! Loe, aaah, die L met z'n kuif Staat erg schattig! Die lachfoto is ook érg leuk! Wat apart trouwens dat hij nog zo weinig haar heeft, heb je het idee dat het nu echt gaat groeien? Sterre, heb je al weer een goed gesprek met R gehad? En hoe gaat het met afvallen? Is het allemaal een beetje vol te houden? All, slaap lekker!
Jeetje ik heb wat gemist!! @ Djaar, Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Bart!! @ Pookie, Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!! @ Hanna, waauw die oogjes van O! Mooi mannetje. @ Mosa, leuk een fotoshoot! V zal er dan vast ook wel goed op staan hihi. Heb je van V alleen ook een fotoshoot gehad?? @ Salapio, prachtige buik! En hele mooie foto. @ Loe, wat een schatje is L!! @ Afrola, hopelijk houd je het nog wat vol.... @ Sterre, ik zie nog prachtige foto's van je 2 mannetjes voorbij komen! Mooi hoor! @ All, Ik zie dat er ook nog naar me werd gevraagt sorry meiden!! Het gaat goed hier! Ben heel veel met D bezig (echt overdreven veel maar dat heeft ze nodig...) en ze is zo aan het veranderen. Ze is zo trots grote zus te zijn maar heeft nog wel haar momentjes. Ze leert wel beter luisteren en dat is heerlijk. Ze begint zelfs het woordje Nee te accepteren. Alleen wanneer er visite is en zij krijgt geen aandacht en I wel krijgt ze het moeilijk. I draaide in week 6 al een paar keer om! Hij slingerd met zijn hoofd en draaid dan om haha. Hij woog een paar dagen geleden 4240 gram. Gisterennacht sliep hij zelfs door!! Voeding van 20:00u en daarna tot 4:30 geslapen! We zitten daardoor nu ook op 5 voedingen van 160cc + 5 schepjes voeding. Hij doet het zo goed en is erg tevreden. Alleen veel darmkrampen en hard poepen dus hij slaapt meestal in de inbakerzak overdag. Ik ben zo trots .
Goede morgen! BabyD: fijn dat het allemaal zo goed gaat! Loe: wat een leuke kuif, en wat ziet L er goed uit! Heeft de operatie geholpen? All: er wrd gevraagd hoe N. zijn nachten waren. Nou, we hebben de oplossing gevonden lijkt het wel. Hij heeft een knuffeldoekje aan zijn tut gekregen op aanraden van een vriendin. Nu kan hij zijn tut zelf vinden, en slaapt hij door! Vanmorgen was het sinds heeeeeeeel lang weer een keer half 7. Zo trots en blij Helaas er wel 3x uitgeweest voor zijn zus
Goedemorgen meiden, Na een dramnacht gisternacht, afgelopen nacht zeer goed geslapen. Erg lekker!!! Nu even tijd om bij te lezen. Hannaman is met S naar de slager en O ligt in de box te slapen. Hopelijk geeft ie even de tijd Sterre, groot gelijk dat je actie gaat ondernemen om van die kwwaltjes af te komen! Hopelijk gaat het snel beter met je! Afrola, fijn dat alles goed was met je 2 kleintjes! Heerlijk dat je nu verlof hebt he? Gaat het allemaal een beetje? Lopen met krukken... pffff het zit dan niet mee. Hopen maar dat het na de bevalling allemaal snel weer op zijn plek valt. Mosa, och zal je net zien he ... fotoshoot.... neus kapot. Maar inderdaad met fotoshop kunnen ze veel tegenwoordig. Kom je spammen als de foto's er zijn? Salapio, wat een mooie buikfoto!! Nog even en je heb je kleine man in je armen. Het gaat nu echt opschieten. Spannend hoor. Pookie, oh slapeloosheid is echt niet leuk. Gelukkig is de misselijkheid weg en hopelijk blijft het zo he? Loe, geweldig die kuif bij L En die lach, zooo lief!! Melisa, heerlijk zo'n nacht. Wat een doekje al niet kan doen he Zo, hier een O alarm, dus luier en flesjestijd Fijne dag allemaal!
hallo, uitslag echo is niet zo best. Er was alleen een vruchtzak met dooier te zien als een zwangerschapsduur van 5 weken. Nu weet ik wel zeker dat dat niet goed zit volgens het protocol moeten we nu over 1,5 week terugkomen voor een echo en dan wordt er verder gekeken. Helaas waarschijnlijk dus weer een ma
Goedemiddag! Ik spring hier weer even in Hanna: Ik zag een héle lieve en mooie foto van O, wat een schatje! Ojee, dramanacht Maar vannacht wel weer lekker getukt, mooi Salapio: Wat een leuke foto!! Maar jeetje wat ga jij ineens hard! En dat de kleine man maar zo lang als hij kan mag blijven zitten Mosa: Hoe gaat het nu met je s.vader? En de nachten met V? Slaapt N nog steeds zo goed, zal vast wel Ben je al bij de m.dieck geweest? He balen zeg dat V net d'r neusje kapot viel voor de shoot. Ik ben wel erg benieuwd naar het eindresultaat R en ik praten gelukkig veel dus het het is alweer uitgesproken. Hij geeft aan dat het op dit moment gewoon niet gaat. Zijn werk ligt echt heel erg dward en dat slaat heel erg op zijn gemoed. Gelukkig snapt hij ook dat ik brede schouders heb maar af en toe ook even vrij gehouden moet worden. Het afvallen gaat goed, nu al bijn 2 kilo in 3 weken dus dat is netjes. Vorig weekend wel even 'gezondigd' met 2 dagen chinees omdat L gedoopt was en de hele fam bleef eten maar ach, soms mag dat wel vind ik hihi Melisa: En, hoe beviel je eerste week op het werk? Wij hebben hier ook een knuffeldingetje aan de tut zitten zodat ze de speen goed kunnen vinden. Alleen L smijt em nu weg daarmee haha.. die moet dus nog even in de gaten krijgen dat dat dus niet de bedoeling is N had dat met 5,5 maand al in de gaten en pakte de tut daarmee zelf 's nachts. Loe: Wat is die grote beer toch een heerlijk mannetje Ik heb trouwens deze ab-kuur gekregen: metronidazol actavis 750mg. Het is trouwens wel een ab-kuurtje die je goed als excuses voor een zwangerschap kan gebruiken. Als je er alcohol bij gebruikt schijn je er écht doodziek van te worden Mijn eigen ha waar ik gister bij ben geweest (het is een groepspraktijk en de vorige keer had hij geen plek) vond het raar dat ze me hadden afgeraden om met die kuur te beginnen. BabyD: Wat fijn dat het zo goed gaat met I En nu al aan het rollen De knapperd Wat je schrijft over D herken ik wel. N heeft ook wat meer aandacht nodig sinds L er is en zodra we even met L bezig zijn moet hij toch op de een of andere manier even zijn aandacht trekken. Soms haalt hij weleens van die rare fratsen uit die hij normaal nooit doet maar goed.. dat zal ook wel weer bijdraaien. R is nu bijvoorbeeld lekker met hem alleen gaan zwemmen en ik heb even met hem alleen boodschapjes gedaan. Afrola: Super dat je 2 kleintjes het goed doen! Ik weet niet of ik het al eens gevraagd had maar ik vraag me al een tijdje af of je op de natuurlijke wijze wilt gaan bevallen? En hoe gaat dat met die ring? Halen ze die na zoveel weken eruit? Ricmar: Hoe gaat het met je vader? En met V? Ben jij inmiddels ook alweer aan het werk? Pookie: Onee toch Wat vind ik dit vreselijk voor jullie Ik weet gewoon niet zo goed wat ik moet zeggen. Wat ontzettend klote gewoon.
Pookie: wat een naar bericht! Het zit jullie ook niet mee he, nu moet je nog 1.5 week in spanning zitten hoe dit gaat aflopen. Dikke knuffel!
Ten eerste voor Pookie een knuppel voor dit nieuws, en een beetje hoop blijven houden meid! Een kans is er misschien nog op wel positief nieuws. @ sterre goed bezig met afvallen! Ga zo door. @ all, wij zijn vanaf dinsdag thuis en genieten van onze hulp Marlies. J is een beetje van de kaart maar vindt de baby helemaal leuk. Gisteren zat B al op 60 gr na op zijn geboortegewicht! Hij drinkt super en geniet zichtbaar van de bv. Slapen doet hij overdag beter dan snachts
Met mij gaat het redelijk heb ontstekingen op verschillende plaatsen in mijn lijf tussen de gewrichten en bij de aanhechting van de pezen etc, dat veroorzaakt de pijn, nu 10 dagen diclofenac gehad maar kan niet zeggen dat het iets doet... maandag dus maar weer terug... met V alles goed groeit als kool, wel nu medicatie voor de reflux.. Mijn vader hersteld goed, en heeft v gister weer voor het eerst sinds weken op schoot gehad (foto staat op mijn fb voor de mensen met FB.) ik ga heel af en toe eve naar het werk, maar ivm de verhuizing va de ene lokatie naar de andere heeft hubbie de laatste weken meer gewerkt en ben ik thuis gebleven. nu gaan we rustig aan weer wat opbouwen voor zo ver het lichaam het toelaat. maar zo weinig klachten ik dus had in de zwangerschap zo krijg ik nu de deksel op de neus. Maar denk dat het ook de periode is geweest na de bevalling waardoor het nu komt.. eigenlijk geen rust kunnen nemen eerst mijn vader in zh in de kraam periode in jan mijn schoonmoeder in zh ivm buik ok en daarna weer mijn vader ....
@ Pookie, gadverdarrie. Ik had zo gedacht dat het nu wel goed zou zitten :x. Echt ***! En dan nog weer 1,5wk afwachten :x, killing !. Onwijs dikke knuffel en heel veel sterkte!
Lieve Pookie, dit kan toch niet waar zijn?! Wat een ontzettend triest bericht dat het verkeerd LIJKT te gaan. Ik hoop natuurlijk ontzettend dat het iets is van een late innesteling of wat dan ook wat er voor zorgt dat je 'gewoon' korter zwanger ben, maar ik kan me voorstellen dat het voor jou voelt als valse hoop Ik vind het echt heel erg voor je, en dan ook nog die klotemisselijkheid, die kun je nu ook wel missen als kiespijn natuurlijk Ik wil je een hele dikke knuffel geven en heel veel sterkte wensen met het wachten op de volgende echo! Ik ben er gewoon een beetje stil van, dit was zó NIET de bedoeling :x
Maar even verder reageren in een nieuw berichtje... BabyD, ik vroeg me ook al af waar je ineens gebleven was, maar gelukkig gaat alles goed En heel fijn dat het zo goed gaat met I, en wat een snellerd zeg De fotograaf heeft foto's van beide meiden samen genomen maar ook van ze afzonderlijk. Van allebei zaten er hele leuke tussen, dit weekend wil ik de knoop doorhakken welke we gaan bestellen Melisa, dat is handig, van het knuffeldoekje! Onze N heeft gelukkig geen speen, scheelt best wat lopen Oh, de telefoon gaat...even snel plaatsen voor het weg is!
Ooooooo pookie wat een naar nieuws!! Ik hoop zo voor je op de kleine kans dat het wel goed zit! Dikke knuffel, wat een wachttijd zeg. Dank voor de leuke reactie op L's kuif hiihi. Ja, weinig haar he? Ik vind t ook best gek hoor eigenlijk. Kennen jullie kindjes die met anderhalf ook zo weinig haar hadden? En dat hij er goed uitziet: hihi, nou eerlijk gezegd: woensdag was zijn ab kuur (Weeeeeeeeeeer voor een luchtweginfectie) afgelopen en vandaag zit hij er na een bezoek aan de hap al weer uit, want kreeg direct weer koorts en vooral hoesten. Die amoxicilline werkt niet goed bij hem. Sterre,volgens mij heb je dan een anti schimmel kuur, geen ab kuur? BabyD en Djaar, wat fijn dat alles zo goed gaat bij jullie! Wat een snelle druifjes zeg! Afrola, heb jij alweer een nieuwe foto gemaakt? Buik zal nu wel snel groeien denk ik? Mosa, wanneer krijg je de foto's?? Hoe is het eigenlijk met je rug?