Goedemorgen meiden, Vroeg wakker hier, maar tegenwoordig vindt S het erg leuk om nog een tijdje op het grote bed te liggen enntv te kijken en te spelen. Zo hoef ik niet gelijk in de benen Tijgertje, wat een geweldige foto,s van je kanjers!! Leuk weer wat van je te horen! Vandaag ga ik op kraamvisite bij iemand van het aug.forum. Ik heb er zin in in Verder maar weer de tandarts bellen .... Fijne dag allemaal
@ Hanna, gefeliciteerd met de 32 weken ik vind het ook veel sneller gaan nu bij de tweede. Was je trouwens nog wel bij de tandarts geweest voor je kies dan?? Ik heb nooit kiespijn gehad maar het lijkt me flink rot!! Veel plezier op kraamvisite. @ Melisa, ah echt fijn dat er toch nog foto's waren gelukt! Ben benieuwd ! @ Tijgertje, wat een leuke foto van je mannen! En waarom boos zijn.. Fijn te lezen aan je onderschrift dat het goed gaat! @ all, nog een week dan ben ik ook in de 32ste week aanbeland. Toch apart, begin het gevoel te krijgen dat het nu wel heel dichtbij komt en ineens begint het me te benauwen! En heb enorme twijfel over BV, als het dit x wel soepel loopt zou het super zijn maar ik kan heel slecht tegen oververmoeidheid.. En ben bang dat ik er heel lang mee zit en bv kun je niet een keer uit handen geven natuurlijk. Vanacht nare dromen gehad omdat ik me ineens zo druk om alles begin te maken . Heb vanmiddag mijn 1e bruistablet voor de ijzer ingenomen, daar zit gewoon prik in vreemde dingen bah .
Hey tijgertje, wat lees ik nu, is je relatie toch op niets uitgelopen? Fijn dat je weer iemand in je leven hebt gevonden die wel bij je past! Leuk dat je even kwam aanwaaien!
BabyD, heb je bij D wel bv gegeven of geprobeerd? Hier staan de flessen al klaar. Ik ben geen bv-type, dus ga er nu niet aan beginnen. Lastig als je het moeilijk vindt om een keuze te maken. De kraamvisite was erg gezellig vandaag. Er waren nog drie andere meiden van het forum, dus even lekker kletsen. S heeft heerlijk gespeeld. Op de terugweg niet geslapen, dus erg vervelend vanmiddag. Ze lagom 7 uur en ik heb haar niet meer gebeurd. Dat is ook wel heel lekker! Nog veel opgeruimd in huis .... Nesteldrang?????? En nu op de bank champions league kijken! Fijne avond allemaal!
Ik had gehoopt vandaag wat te kunnen reageren. Maar ben te moe en heb vanmiddag suf op de bank gelegen. Ga nu in bad en naar bed. Op naar weer twee werkdagen... Zwaai zwaai dus
Hier ook zwaai, maar even ook voor BabyD, ik zou er nu niet te veel over nadenken, go with the flow en kijk hoe je bevalling verloopt, hoe het met de kleine gaat, hoe jij je voelt en hoe de bv gaat. En dan gewoon per dag bekijken .
Goedemiddag! Melisa: Owh ik dacht dat je nog wel een 3e zou willen maar niet dus Ik vind je foto's super mooi! BabyD: Om 21.00u de laatste fles mag nu wel inderdaad. Mooie buik en inderdaad niet al te groot. Fijn dat je weer goedgekeurd bent Op naar die 32 weken en nog minimaal 5 weekjes erna! Ik zou met de bv gewoon kijken hoe het loopt. Net wat salapio zegt, go with the flow Hanna: Ben je nog bij de tandarts geweest? Ik vind tandpijn één van de ergste pijnen De 2e zwangerschap gaat inderdaad veel sneller. Als de kleine geboren is gaat het ook veel sneller. Bij N wist ik onderhand precies hoeveel weken, dagen en uren hij oud was en bij L moet ik soms even nadenken hihi Als het allemaal goed gaat kunnen we over 2 weken al bij de nieuwe gastouder terecht Hoe vond je de wedstrijd? Tijgertje: Ik had je nog wat gevolgd via hyves. Fijn dat je een nieuwe vriend hebt en het nu lekker met jullie gaat! En ik denk dat niemand boos op je is hoor, we hebben het allemaal weleens druk. En bij jou is er zo te lezen veel gebeurd. Prachtige kereltjes heb je hoor! Ricmar: Suc6 vandaag bij de ka! Hopelijk kan hij/zij wat voor jullie betekenen. Zwaai aan de rest! All: Hebben wij hier even 2 rampnachten achter de rug zeg.. L is eergisternacht wel op de 1,5 a 2 uur wakker geworden en rond 3.30u zeker 1,5uur aan het spoken geweest. Vannacht werd hij ook weer om 2.30u wakker en heeft het volgehouden tot 4.15u Daarna weer om 6u wakker. Verschrikkelijk zeg en we snappen gewoon niet waar het aan ligt. Ik ga straks even het CB bellen voor advies want dit kan gewoon niet zo. Afgelopen maandag heeft mijn s.moeder trouwens wéér andere luiers gebruikt met als gevolg, N weer rode balletjes en erg gevoelig :x Snappen jullie het nog waarom iemand dat doet?! We gaan er maar weer iets van zeggen maar dat wordt dus ongelogen al de 8e keer!! Wat mij betreft gaat hij niet meer maar ja, R wil ook geen ruzie met zijn ouders. Pff, moeilijk hoor Nou sorry voor mijn 'vrolijke' berichtje weer Gister was trouwens zo schattig. Ik was met N aan het spelen en we 'vielen' zogenaamd op de grond. N stond toen op en pakte mijn hand vast om me overeind te helpen
Sterre: kom hier maar lekker klagen meid! Hier ook al een hoop drama-nachten achter de rug, want n. vind 3 uur ook laat zat om wakker te worden. En voor ons is dat ook wat vroeg Een 3de kindje, ik was daar inderdaad helemaal voor. Maar met een baby als N. ben ik genezen, net als dat mijn relatie voor een 2de keer een deuk opliep door de zwangerschap etc. Ik vind het goed zo. Ik kan mijn kids nu een goed thuis geven...
Melisa: Groot gelijk heb je! Ik ben vanmiddag gebeld door het bedrijf en ik ben aangenomen, joehoe Morgenochtend een gesprek over de laatste dingetjes en wanneer ik kan gaan beginnen. Nu wel heel hard duimen dat L beter gaat slapen want als ik op deze manier 3 dagen moet gaan werken krijg ik nog een flinke dobber
@ Hanna, ik ben eigenlijk ook geen bv type: als ik op visite ga bijv. dan zie ik die ogen al op me gericht... Maar heb D eventjes bv gegeven, maximaal 20cc lukte het haar om te drinken en daarna moest ik bijvoeden en kolven.. Dat wil ik niet weer. Maar de ervaring: het is zó mooi... Alleen lijkt het me ook erg zwaar dat je het niet uit handen kunt geven. En ik heb natuurlijk in mijn hoofd hoe zwaar ik het toen had met voeden, bijvoeden en daarna nog 20 min kolven. Moet er ook nog voor D zijn. Iemand nog tips voor BV kleding trouwens...?? Toen ik D bv gaf deed ik gewoon mijn eigen kleding omhoog (of topje naar boven en een lage trui naar zijkant), maar dat wil ik echt niet als ik op visite ga en we hebben verjaardagen in maart. Mocht de bv dan lukken wil ik wel in bv kleding lopen . @ Sterre, jeetje dat zijn echt wel rampnachten... Ik heb geeeen idee wat je er tegen kunt heb je het CB nog gebeld voor advies? Pff echt rot met je s.moeder zeg...... Ik zou er gek van worden, de 8ste keer al dat dit gebeurd... Bah.. Ik snap dat ook niet, je wilt toch als oma ook het beste voor je kleinkind?? En rode balletjes lijkt mij niet lekker aanvoelen! Hahah een echt mannetje is N dus! Wil je nu al overeind helpen haha. Gefeliciteerd met je baan!! Super zeg!! Succes morgenochtend. En ik hoop echt dat je slaap je weer wordt gegunt en dat dit tijdelijk was.. Misschien ook wel een sprongetje?? @ Melisa, je kinderen een goed thuis geven is wel een heel belangrijk ding idd. Gelijk heb je hoor. Om die reden houden wij het ook bij 2 al leek het me wel zo geweldig 3 kindjes.
BabyD: bij de hema kun je leuke shirtjes kopen, en er is geloof ik ook een speciale site waar het te koop is. Het bv-drama wat jij beschreef had ik ook bij C. Bij N. kwam het ook niet vlot op gang, en na 1 nacht kolven heb ik het voor gezien gehouden. Ik kreeg nml al direct huilbuien etc, zag het drama weer voor me. Maar ik hoop naturrlijk dat het bij jou veel makkelijker gaat straks.
Ha meiden, Gelukkig belde Hannaman net dat hij is geland. Pfff wat een storm. Er was zelfs een stewardess misselijk geworden S ligt lekke rin bedje dus mijn taak alleen zit er weer op. Nu moet Hannaman misschien over 1 of 2 weken nog een keer weg..... Nou ja ... we zien wel! Melisa, groot gelijk om het dan bij 2 kindjes te houden. Is hier ook het geval hoor. Sterre, Joehoeeeeee, van harte gefeliciteerd met je nieuwe baan meid! Wat heel erg fijn voor je! Zo, nu ga ik richting de zolder om daar toe te geven aan mijn nesteldrang Gelukkig hebben we dit weekend geen plannen verder dus hoop ik dat we er veel kunnen opruimen en schoonmaken. Fijne avond allemaal
@sterre; Gefeliciteerd met je nieuwe baan. Goed hoor, het eerste meetbare succes van je studie @djaar; Hallo, hoe is het bij jullie. @hanna; Gelukkig is hannaman veilig thuisgekomen, wel vervelend dat hij waarschijnlijk nog een trip moet maken deze laatste weken. @afrola; sterkte meis, ik kan mij heel goed voorstellen dat je geen puf meer hebt hier veel te reageren.
Even een update Vince wordt verdacht van koemelk allergie naast reflux, dus een dubbel probleem. we gaan nu voor een week voeding proberen wat geen koemelk bevat en ook deze voeding moeten we indikken. Beide lastig maar beide kan hij over heen groeien.. Wel was hij gegroeid in 2 weken tijd van 3220 naar 3660 gram. Vanmiddag alleen weer de schrik hij stikte zowat in terug gelopen voeding toen hij op de commode lag, weer werd hij blauw en had en flink benauwd. Weer werd duidelijk dat Vince alleen maar op zijn zij kan slapen en in de box alleen maar schuin op de voedingskussen kan liggen. Dood eng... tril er nog van...
Ricmar, dat is ook doodeng. N. deed dat ook, maar wij wisten toen niet waardoor, 3 dagen hartbewaking als gevolg. Stomme reflux!
V had het ook al een keer snachts gehad in de wieg, hij stond nog bij ons op de kamer en sliep op zijn rug, ik hoorde hem gorgelen, je wilt niet weten hoe ik uit bed ben gesprongen (ca 2 a 3 weken na de ks). nu slaapt hij alleen nog op zijn zij in zijn ledikant met een sensor onder het matras die de ademhaling registreert (beweging). mijn vriendin had er 2 liggen en die mocht ik lenen. Moet zeggen slaapt nu wel relaxter, en we leggen hem dus nu echt niet meer plat. onder het aan kleedkussen gaan nu ook iets dat hij was schuin ligt. tot dat het echt beter gaat..