Loe, dat is ook wel een leuk jasje! Salapio, ik hou het jasje wel in de gaten tegen de tijd dat er opruiming is (50% korting ofzo ), maar ook voor beide meiden samen vind ik het te duur. Dan ben ik alleen maar bang dat hij vies wordt of kapot gaat
Als ik op het linkje klik, dan blijft er staan Productgegevens worden geladen, verder gebeurt er niets Ricmar, V heeft ook nog 2 spijkerjasjes, ik vind het altijd wel stoer.
ja en dii is 1 met een sweatstof capucon dus erg stoer maat 74 (heeft nu maat 68 van shirtjes) dus als het ander weer wordt kan hij het snel aan desnoods mouwen een keer dubbel
Ja toch? I'll keep it in mind Ricmar, da's wel handig! Blijft toch lastig met maten vind ik. Voor N moet ik ook nog een zomerjas. V had in de zomer maat 74, maar N heeft dat nu zo'n beetje dus die zit in de lente/zomer zeker wel in maat 80, en echt in de zomer maat 86. Maar hopelijk wordt het een mooie zomer, zodat een vestje op de fiets genoeg is
zo dan...3 in 1 jack met binnenhoodie zeg maar. Vond een blauw jasje van Name it ook erg leuk maar die was echt alleen polyester plastic fantastic, kun je net zo goed niets aantrekken lijkt me....
De echoscopiste was wel positief. Die vermelde de mogelijkheid van late innesteling etc. Maar ik deel dat gevoel niet. Op 14 februari had ik de posi test en dat is ca 20 dagen geleden, dan mag er wel wat meer te zien zijn dan een vruchtzak met dooier. En ik ben eigenlijk behoorlijk aangedaan, ik had hier echt niet op gerekend. Het had gewoon raar moeten gaan, zwanger worden in een ronde waar we niet echt voor gingen ivm de verjaardag van yoon. Ik dacht eerder aan een tweeling dan aan dit. De testen zijn ook gewoon zo mooi geweest en nog steeds knalpositief. Daarbij komt ook nog dat we de 14e voor een lang weekend naar Barce.lo.na gaan. Dus waarschijnlijk 2e echo ervoor en dan als we terug zijn weer naar het zh voor pillen of curettage.
Lekker echo verhaal geworden trouwen. En dat terwijl er van die leuke foto' s zijn langsgekomen. En een rete duur jasje. Maar spijkerjasjes zijn leuk! Dat wil ik ook nog wel voor yoon deze zomer. Ik heb wel al een leuk blauw jasje met een print van strikjes van de hm.
och pookie, ik vind het zo k*t voor jullie. Wat een verschrikking. Ik ken de verhalen echt van de late innesteling en ik zou nog wel een klein sprankje hoop hebben als ik jou was, maar ik wil je ook niet hoop geven als het er niet blijkt te zijn achteraf. Pfffffff wat een onzekerheid, wat dat is het toch. Nog een dikke knuf voor jou!
Pookie, zó begrijpelijk dat je flink aangedaan bent! Het leek er deze keer echt goed uit te zien hè? Aan een late innesteling dacht ik ook, en ik heb nog even je tempkaartje bekeken of je eisprong misschien later was, maar dat kan in ieder geval niet lijkt me. Maar gewoon zwaar klote dat het nu zo loopt! Ik hoop zó ontzettend dat het allemaal wel goed zit, maar deze komende tijd is echt slopend Nogmaals een dikke knuffel!!
Ha meiden, Mosa, wat een leuke foto's van je meiden en wat vind ik N op jou lijken zeg!!! Erg leuk om te zien en wat worden ze groot allebei! Super jasje, maarw el erg aan de prijs inderdaad. Zou ik er ook niet voor over hebben. Goed idee om de uitverkoop in de gaten te houden. Melisa, wat een leuke speelfoto's van jouw twee kanjers. Erg leuk om te zien. Gezellig hoor in zo'n binnenspeeltuin! Pookie, ik moet steeds aan je denken. Wat een rotsituatie zitten jullie nu in Nogmaals een dikke knuffel van mij! Loe, leuk jasje!! Ik heb pasgeleden nog wat voor O gekocht op de site van Z8. Kreeg ik een paar dagen geleden binnen. Echt superleuke dingen! Ik ben zo blij! Vanmorgen tot 8 uur geslapen en wakker geworden van een meeuw Dus niet eens van mijn zoon hahah! Hannaman had een slechte vannacht. Hij let op S ook in de nacht en ze heeft gespuugd. Dus bed verschonen kwma op hem terecht. Hij heeft me niet wakker gemaakt wat wel weer lief is. Ik kan daar echt helemaal niet goed tegen tegen spugen... BLEH! O zit nu op een 4 uurs schema met de flesjes en drinket zomaar eventjes 150+5 cc weg!! Ikke = trots Zo ik ga zometeen weer wat kleertjes van S op Marktplaats zetten. Een hoop werk maar wel leuk om te doen. En straks Feyenoord-Groningen kijken Fijne dag verder!
Djaar: Wat goed dat B al bijna op gewicht is! Hopelijk gaat hij 's nachts ook snel beter slapen. Geniet i.i.g. van je kraamtijd! Ricmar: Wat vervelend dat je zoveel last van ontstekingen hebt Hopelijk kan de arts wat voor je doen vandaag! Ik heb je helaas niet op fb (misschien kan je het even bp-en?) maar wel super fijn dat het goed gaat met je vader En heerlijk dat V het zo goed doet. Loe: Hoe is het nu met L? Die kuur is volgens de bijsluiter toch echt een ab-kuur (voor infecties die veroorzaakt wordt door eencellige diertjes) Klinkt lekker he haha Ik kan het jasje helaas niet zien Ik zie nu je plaatje, wat een stoer jasje! Mosa: Gelukkig heeft je s.vader er nu minder last van maar 12 kuren zijn er wel veel Wat een grappige opmerkingen heeft V al! Het klinkt al zo wijs. Handig zo'n hulp en je ziet inderdaad haar neusje goed..awhh. N is inderdaad al groot! Ik ben benieuwd hoe lang ze is morgen op het cb. Ik vind op die ene foto waar N op haar buikje ligt, V ook zo grappig. Die zie je op de achtergrond met d'r handen in d'r zij staan.. lekker wijs al Zoo goeidag wat een prijs Wel een leuk jasje trouwens Melisa: Wat is jouw kleine man ook alweer groot aan het worden! En wat een grappig shirt Owwhh en die C wat een lange dame joh! Pookie: Heel begrijpelijk dat je aangedaan bent! Je hebt er niks aan natuurlijk maar dit had ik ook totaal niet verwacht Je temp e.d. zijn zo mooi. Laten we hopen dat de echoscopiste haar optimisme uitkomt! Hanna: Wakker worden van een meeuw ( rotbeesten hihi ) maar wel fijn natuurlijk, is wel even anders wakker worden Awhh S overgegeven Fijn dat hannaman dat klusje op zich heeft genomen. Lekker hoor dat O zo goed drinkt All: Blegh, ik ben toch een beetje ziek van die kuur, erg misselijk en als ik ergens niet tegen kan... Nou ja, nog 8 dagen We moeten straks met L naar het cb, ik ben héél erg benieuwd! Hij is i.i.g. een stuk langer en zwaarder dan N op die leeftijd. Maar N kroop op die leeftijd al rond en L heeft een heel stuk minder haast L heeft trouwens al 3 tandjes Dat hij er 2 kreeg hadden we al in de gaten maar die 3e ondertand kwam er stiekem nog achteraan N is op het moment een peer aan het eten (heeft al een boterham met pindakaas op, zijn nieuwe favo broodsmeersel, en een banaan) maar ik vind het zo apart dat die peer er met stengel en al in gaat *proest* Ach ja.. hij pakt ook weleens stiekem een peer, appel of mandarijn en die gaat hij dan in de voorraadkast stiekem opeten Ook met schil, stengel en huisje erbij dus hij zal het wel niet erg vinden
hier even de foto van Opa met V. V vond het wel vreemd want hij was een tijdje niet bij opa op schoot geweest