Voormalig temp-meiden, deel 6!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mosa1982, 2 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Jemigdepemig Afrola :D ... ik denk dat we van eenzelfde formaat zijn ;), die kleintjes hebben het goed in je buik!

Weer bij de verlos geweest, alles was prima :)

2. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Ricmar: Wat een mooie foto van opa en kleinzoon :)

Afrola: Wauw wat een buik! En wat een verschil met een week geleden :$

Salapio: Fijn dat je weer goedgekeurd bent. Het begint nu wel spannend te worden he :)

All: Hier behoorlijk ziek en of het nu door die kuur komt of dat ik een griep heb.. ik weet het niet maar ik voel me écht slecht :(

3. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Beterschap Sterre, hopelijk voel je je vandaag al weer wat beter!

4. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Salapio: Dank je. Helaas nog weinig verbetering. Gister wel even met de ha gebeld maar het zijn echt de bijwerkingen :( Ik mocht wel stoppen maar een ander alternatief had hij niet.

All: Tis wel stil hier.. :(
    Ik voel me nog steeds zwaar belabberd.. nog 5 dagen.. ;)

5. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi dames,

Pookie, hoe gaat het nu met je? Trek je het allemaal een beetje?

Afrola, wat een ontzettend mooie buik zeg! En al zo groot!
    Hoe gaat het met je?

Salapio, hoe is het met jou?

Sterre, hoe is het nu met jou? Knuffel!

All, ik kwam even wat foto's van de fotoshoot spammen.

Samen:

6. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    N alleen:

7. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    V alleen:

8. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    En V is onafscheidelijk met haar nieuwe zonnebril :D N denkt er het hare van :)

9. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Hoi meiden,

Het gaat hier niet zo lekker en dan heb ik altijd wat minder zin om te kletsen :). Weinig energie en veel last van bekken. T was 2 dagen in het buitenland en dat was pittig met J alleen ;).

@ Mosa, leuke foto's van de shoot :D. N en V lijken op elkaar en toch ook weer heel erg zichzelf. Leuk! Ik vind V ook meer op jou en N meer op je vriend lijken :D.
    Heb jij al een afspraak bij mensendieck gehad?

@ Sterre, balen dat je je zo beroerd voelt :(. Nog even volhouden en hopelijk voel je je na de AB een heel stuk beter!
    Ik schrok zelf trouwens ook van de groei van mijn buik in een week :)

@ Salapio, spannende laatste dagen of ben je heel relaxed???
    Krijg jij ook zoveel commentaar op je buik? Hoe vaak ik ook al niet te horen krijg, 'gelukkig hoef je niet zo lang meer' ;)

@ Pookie, hou je het nog vol? Knuffel!

@ rest, hoe is het met jullie alles goed?

10. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Afrola, wat rot dat het allemaal zo zwaar is voor je :( Niet onverwacht natuurlijk, maar daardoor niet minder vervelend. En je moet nog best een tijdje, zwaar hoor. Ik wil je in ieder geval een dikke knuffel geven, en hopelijk gaat de tijd een beetje snel :)

Ik heb aanstaande dinsdag een afspraak bij mensendieck. De afgelopen dagen leek het alsof er een zenuw klem zat in mijn rug, geen pretje. Nu zit het iets makkelijker, maar het blijft vervelend. Ik ben dus erg benieuwd wat ze er dinsdag van zeggen.

11. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Mosa: Wat een leuke foto's zijn het geworden! :) V's neusje hebben ze ook goed 'opgeknapt' haha :p En net wat afrola zegt, ze lijken wel op elkaar maar ook weer niet eigenlijk haha *lekker duidelijk*
    Hoe gaat het nu bij jou op het werk? Al helemaal gewend aan de nieuwe locatie?

Afrola: Oef dat moet inderdaad pittig geweest zijn zo alleen met J. En heel begrijpelijk dat je weinig puf hebt! Oei, mensen die zeggen dat je nog maar even hoeft ;)
    Dikke knuffel voor je bekken, lijkt me erg zwaar allemaal zo. Je zal ook wel steeds afhankelijker worden van andere dingen en mensen. :(

Pookie: Je hebt er niks aan maar ik denk wel aan je. Inderdaad, hopelijk trek je het een beetje.

All: Hier mijn eerste vaste voedsel in 4 dagen tijd kunnen eten, yay. Een crackertje met kaas.. valt tot nu toe goed.. hopelijk blijft het zo. Ik voel me i.i.g. weer wat beter.

L - alarm..

12. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sterre, haha, zo zie je idd amper meer wat van V's neusje :D Gelukkig maar ;)

Op mijn werk gaat het goed. Ik werk iets meer thuis vanwege mijn rug, maar de nieuwe locatie bevalt me prima. Het reizen bevalt me wel minder, maar ja, vind maar eens iets anders in de buurt ;) Ik heb nu een vast contract en verdien eigenlijk heel goed, dus ook lastig om dan naar wat anders op zoek te gaan. Maar ik merk dat ik het reizen met de trein (paar keer overstappen, en wachten op stations) lichamelijk niet zo goed trek op dit moment, maar ik hoop dat dit over een tijdje weer wat beter gaat.

Jeetje zeg, nu pas weer echt iets kunnen eten, wat zul jij je beroerd hebben gevoeld :( Hopelijk knap je nu heel snel weer op.

Zo, mijn moeder komt zo even op N passen, dan kan ik op de fiets V ophalen van de PSZ. Fijne dag allemaal!

13. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ik was helemaal vergeten te vertellen dat ik naar het CB ben geweest met N. Alles was helemaal prima, en ze is nu 72 cm en 8,1 kilo. Ook lang, maar V was op dezelfde leeftijd 77 cm en 8,6 kilo dus wel een stukje langer. Ik vind het wel grappig om te kunnen vergelijken :)

Fijne avond allemaal!

14. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Fijne avond :)

15. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Rustig weer hier.....

@ mosa; leuke foto's en inderdaad niets te zin van V haar neus.
    En wat goed dat N het zo lekker doet. En zij is ook al best lang hoor.
    Onze Y was vorige week pas 89,5 cm bij 10,9 kg.
    Ik verbaas mij er wel over hoe lang dat eigenlijk is, ze mag over de volgende 89 cm wel 16 jaar te doen.

@ afrola; ik snap wel dat je hier minder actief bent. Het is niet nix, 2 kids de hele dag meesjouwen en een 3e of eigenlijk de 1 ste entertainen.
    Hopelijk hoeft T voorlopig niet meer voor meerdere dagen van huis.
    Maar je hebt wel een heeeeeel mooie buik hoor! Geniet er dus ook maar dubbel van.

Bij Y op peuterdans zit een moeder die 5 kinderen heeft......waaronder 2 x een 1 eiige tweeling!!! Dat lijkt mij echt bizar en enorm zwaar.
    En ze werkt er ook nog 3 dagen bij......met kinderen.

Met mij is het wat minder. Toch wel wat depri, gelukkig is Y een afleiding. En ook de voorbereidingen voor ons tripje naar bar.ca.
    Tot die tijd sla ik mij er wel doorheen. Alleen die zw- kwaaltjes kan ik nu wel missen als kiespijn.
    Vandaag toch weer wat misselijk en nu heel moe.

16. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    #1016 pookie66, 10 mrt 2012
    Laatst bewerkt: 10 mrt 2012
    @salapio. Oei ei oei, voor jou wordt het nu wel heel spannend.
    De tas staat vast al klaar voor het grijpen.

@sterre; ik hoop dat jij je weer wt beter voelt. Heel vervelend dat je zoveel last van de bijwerkingen hebt.

17. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hey meiden!

Mosa: Begrijpelijk dat je niet op zoek gaat naar een andere baan. Is je vriend trouwens nog wel rond aan het kijken? Of is het gewoon bij dat aanbod destijds gebleven?

Als ik dat zo lees dan is L ook een lang draakje, hij was afgelopen maandag bij het cb 70,5cm en 7,5 kilo. Scheeltje qua lengte dus niet veel van jouw N. Mijn N was toen 65cm :) En ik vind het ook wel grappig om te vergelijken :p

Salapio: Spannend bij jou hoor, voor het zelfde geldt ben je volgende week alweer mama :)
    Hoe gaat het nu met Jan?

Pookie: Heel begrijpelijk dat het minder met je gaat. Klote ook die kwaaltjes.. :( Gelukkig is Y een goeie afleiding.
    Oef 5 kinderen en 2 tweelingen :$ Maar goed, wel een gezellige boel aan tafel :p

Haha reden van wijziging: vergeetachtige muts :D

All: Hier weer goed opgeknapt en ik ben helemaal happy :) Zo zie je maar weer wat een goed het is als je gezond bent :)
    Ik vermoed alleen wel dat ik toch een griep heb gehad want ik ben nog steeds bezig met die ab-kuur maar ja.. maakt niet uit, ik voel me weer oke :) N was zo schattig, ik zat 's ochtends een keer helemaal voor k.o. op de bank, legt hij een handje op mijn schouder en vraagt heel lief 'mama, wat is er met je, moet je huilen'... naaahhhh.. wat een tranentrekkertje :):D

Helaas is L in een sprong belandt of hij voelt zich ook niet lekker ofzo.. tis écht drama met hem, zo kennen we hem totaal niet :( Werkelijk helemaal niks is goed bij hem. Hij huilt, jengelt en gilt zelfs :) Pfff hopelijk is dit snel voorbij want zelfs ik begin me nu wat te irriteren :)

18. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi dames,

Salapio, hoe voel je je?

Pookie, logisch dat het minder met je gaat, het is ook allemaal niet niks natuurlijk :( Ergens blijf je toch hopen dat het allemaal toch goed blijkt te zijn terwijl je eigenlijk niet durft te hopen.
    Gelukkig wel goede afleiding van Y en 'gelukkig' is het bijna dinsdag, dan heb je in ieder geval duidelijkheid. En mijn duimen draaien KEIhard voor een wonder :)
    Wanneer gaan jullie ook al weer precies naar Bar.celona?

Ik heb V trouwens voor de lol ook gemeten op het CB, en ze kwam op 103 cm uit :$ Wat een verschil met jouw meisje hè?

Sterre, mijn vriend heeft het prima naar zijn zin op zijn werk. Dit kwam er toevallig tussendoor, vandaar dat hij het overwogen heeft. Maar verder zit hij goed op zijn plek waar hij nu werkt :)

Mijn N was met 6 maanden ook 70,5 cm dus precies even lang als jouw L. En ze woog 7,6 kilo, dus ook vergelijkbaar. Ze was nu dus in 6 weken tijd 1,5 cm gegroeid, keurig volgens het lijntje maar met V waren we grotere groeispurten gewend.
    Maar wat een verschil tussen jouw N en L dan zeg! Hoe lang is R eigenlijk?

Wat fijn dat je je weer helemaal goed voelt :) Dan waardeer je dat altijd weer extra hè? Aaah, wat een vertederende opmerking van N :)

Sterkte met L, hopelijk is hij er snel weer vanaf, wat er dan ook aan de hand is. Slaapt hij wel goed 's nachts?

All, vanmiddag zijn mijn broer, schoonzus en nichtje langs geweest. Iedere keer weer leuk om N en ons nichtje bij elkaar te zien. Onze N is alleen veel drukker en veel meer aanwezig, dat valt heel erg op.
    Morgen gaan we naar vrienden toe met een dochter van 4,5 jaar en een zoontje van 1,5 jaar. V is er al de hele dag mee bezig, ze is altijd helemaal idolaat van het meisje van 4,5 jaar :D

Slaap lekker allemaal voor straks!

19. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hier alles prima en rustig. Tas staat soort van klaar, maar mocht ik naar het ziekenhuis moeten verkassen dan zal het een povere boel zijn daar :D. Bij M zat ie nog vol met vanalles en nog wat. Nu zit er een setje kleding in voor de baby en voor mij. En een tandenborstel geloof ik ...

20. Loe

Loe Niet meer actief

hier kort en krachtig: L. heeft sinds gisterenavond wel 20 spuitluiers gehad en moest braken. Zielig hoopje. Vanmiddag kreeg hij ingevallen ogen,kon niet tegen de uitdroging op drinken. Hij is na een bezoek op de HAP vanmiddag opgenomen in het ziekenhuis. Waarschijnlijk het rotavirus. Mijn arme mannetje.:(

Deel Deze Pagina