Voormalig temp-meiden, deel 6!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mosa1982, 2 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Koe het zit jullie niet mee hopelijk knapt je knul snel weer op.

2. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Loe: sterkte, rota is een naar virus!

Pookie: wanneer hebben jullie weer een echo?

Salapio: vanaf nu iedere dag meldplicht he :)

All: iedereen weer een fijne werkweek gewenst. Wij hebben gisteren toch genoten van het mooie weer! Volgens mij blijft het de hele week zo, dus dat is natuurlijk super.

3. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Koe moet dus Loe zijn maar kon dat op mijn foon niet aan passen sorry

4. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Ricmar, Ik dacht echt hun Koe heb ik wat gemist :(, haha. Maar toen ik het berichtje van Loe zag begreep ik het ;)

@ Loe, beterschap voor L. Hopelijk gaat het aan het infuus al heel wat beter!

@ Melisa, ik werd ook vrolijk van het weerbericht van de komende dagen en de zon van gister :D

@ Salapio, misschien dan toch slim om Jan te instrueren mocht het nodig zijn wat extra's mee te nemen naar het zkh :p:D. Maar je gaat dus uit van een thuisbv. Heerlijk hoor!

@ Mosa, wat fijn dat je zoveel thuis kunt werken voor je werk. Reistijd is ook erg vermoeiend. Ben benieuwd wat de mensendieck voor je kan betekenen. Hopelijk goede tips!

@ Sterre, wat fijn dat je je weer zoveel beter voelt. Hopelijk knap je nog verder op als de ab-kuur is afgelopen!

@ Pookie, begrijpelijk dat je het moeilijk vindt. Morgen hopelijk meer duidelijkheid. Hopelijk kun je nog een beetje slapen vanavond. Dikke knuffel en veel sterkte! Wel fijn dat Y zoveel afleiding geeft. Ik had dat ook erg bij J. Knuffel haar maar lekker vaak!

@ all, rustig weekendje gehad. T is aan het klussen geweest. Schiet erg op. Waarschijnlijk is hij na volgend weekend zo goed als klaar. Dan kasten kopen en dan kan ik me gaan uitleven op het inrichten van de kasten en de kamers :D. Daar heb ik zin in, ben al weken aan het bedenken hoe ik het wil hebben. Dus tijd om het te gaan uitvoeren ;)

5. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hey meiden!

Mosa: R is 1.85cm dus niet onwijs lang ofzo en ik 'maar' 1.68cm maar ik heb het idee dat L groter gaat worden dan N. Zeker als hij zo lekker blijft eten en N niet haha :p

Oke dus je vriend blijft lekker zitten :) En V al 103 cm :$
    Leuke dag gehad bij jullie vrienden?

Salapio: Mijn tasje was de 2e keer ook een stuk minder vol haha. Mochten wij een 3e krijgen dan ga ik denk ik voor een thuisbevalling... zeg ik nu heel dapper :):)

Loe: Owh nee wat erg.. arme beer :( Sterkte meid! Lijkt me vreselijk als je je kindje zo ziek moet achter laten in het zkh.

Afrola: Heerlijk zeg dat je je straks kan gaan uitleven op de inrichting! Wat heb je in gedachte? Hoe gaat het met je bekken nu je verlof heeft?

Pookie: Ik wil je hééééél veel suc6 en sterkte wensen voor morgen, ik denk aan je!

All: Hier weer zo goed als beter alleen nog last van mijn maag door die kuur maar vandaag is de laatste dag, yay :D

6. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi dames,

Ik kwam nog even langs om Pookie hééééél veel succes en sterkte te wensen voor morgen! Ik zal aan je denken en hoop ontzettend dat het er toch goed uit ziet :)

Salapio, vandaag 39 weken zwanger! Je bent bij zowel M als T niet overtijd gegaan toch?

Loe, jeetje meid, wat ontzettend zielig :( Arme L en arme jullie! Hoe is het nu met hem?

Melisa, ja, heerlijk hè, dat het lekker weer is/wordt! Dan krijg je zo'n zin in de zomer hè?!

Afrola, leuk zeg, dat je bijna aan het inrichten kunt beginnen! Ik ben benieuwd :) Heb je het weekend wat meer kunnen rusten?

Sterre, fijn dat je je weer beter voelt! En hopelijk is je maagpijn ook snel weer over als je helemaal klaar bent met de kuur!
    Hoe is het met L z'n sprongetje?

All, gisteren een gezellige middag gehad bij vrienden, altijd gezellig natuurlijk :) Vandaag een drukke dag gehad met V naar de PSZ brengen en halen, boodschappen doen, naar de kapper en de bibliotheek gaan. Daarna nog naar mijn schoonouders geweest, mijn schoonvader is jarig. We hebben daar gegeten, maar beide kinderen liggen tegenwoordig al voor 7 uur op bed dus we waren op tijd weer thuis (vond ik niet erg ;)).
    Morgenochtend komt een kennisje met haar kinderen op bezoek en daarna naar mensendieck. Ben ik wel aan toe, de drukke dagen eisen wel een beetje hun tol nu ;) Maar gelukkig vanavond een rustig avondje.

Mijn schoonvader zou trouwens morgen weer een chemokuur krijgen, maar één van zijn bloedwaardes is net te laag, dus het gaat waatschijnlijk niet door. Daar baalt hij wel erg van, hij gaat er nu liever mee door zodat hij er sneller mee klaar is.

Fijne avond allemaal!

7. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Loe, arme L ... hopelijk knapt ie snel op

Meldplicht, dagelijks ... ik zal het proberen :). Maar ik heb het nummer van Mosa en Sterre dus zal er wel een smsje uitdoen als de baby er is ;)

Mosa, M kwam met 39.5 en T met 40.0 ... balen voor je schoonvader ...

Afrola, leuke plannen dus en ja ik hoop erg op (weer) een thuisbevalling

Hier verder alles prima. Heerlijk weer dus lekker veel in de tuin en even met M en T naar de speeltuin. M zat heerlijk met vriendinnen te spelen en T vermaakte zich uitstekend in de zandbak dus ik kon een beetje kletsen met een andere moeder

8. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Salapio, lekker erop uit geweest vandaag zo te lezen :)
    Heb je het idee dat je een beetje zit te wachten tot het gaat beginnen of valt het wel mee/ben je er te druk voor?

Hoe gaat het met M op school? Vindt ze het leuk?

9. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Pookie: succes morgen!

Zo, hier weer even een crisismomentje, de gastouder belde dat ze ziek is! Snel alles regelen dus. Gelukkig is mijn schoonvader niet fit en thuis, dus die gaat op C. passen :) N. gaat naar zijn buurvrouw, dus opgelost. Maar dan is een kdv toch makkelijker hoor!

10. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    grrrrrr ik had gisteravond een hele reactie getypt en toch staat het er niet?????????

Vanmiddag om 15:30 melden in het zh.
    Aansluitend naar de gyn en dan Y ophalen bij mijn ouders.
    En misschien gaan we vanavond dan eten bij het wokpaleis.
    Ligt eraan of we er zin in hebben.

11. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Pookie: Hoe is het gegaan?

Mosa: Hoe is het bij de m.dieck gegaan?
    Wat balen dat die kuur misschien niet door is gegaan bij je s.vader :(

Melisa: Gelukkig hebben jullie het nog op kunnen lossen! Dat hadden wij laatst ook, belde de gastouder op dat haar kindje heel ziek was. Niks aan te doen natuurlijk maar wel lastig. Toen zeiden wij ook tegen elkaar dat het kdv op zo'n moment wel handiger was.

Salapio: Geniet nog van je laatste zwangere daagjes :)

Hanna: Hoe gaat het bij jou?

Djaar: De kraam zal bij jullie inmiddels ook al vertrokken zijn. Lukt het een beetje of is djaarman nog thuis?

Loe: Hoe is het met L? Hopelijk alweer lekker thuis!

All: Pff hier weer een domper.. nou hebben ze van R's werk weer alles ingetrokken en mag hij weer komen werken :$ Ik ben echt even heel boos nu :x Die mensen weten echt niet wat ze iemand aandoen door zulke spelletjes te spelen :x

12. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Het wordt een bizar verhaal.
    Na veel zoeken is er toch een vruchtje aanwezig en/ maar met een traag kloppend hartje.
    Termijn wordt geschat op 6 - 6.5 weken.
    Volgende week oeten we terugkomen voor een nieuwe echo.
    Dan dus meer nieuws.

13. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sorry, heb geen tijd voor een echte reactie, maar was natuurlijk benieuwd hoe het gegaan was met Pookie.

Maar wauw meid, wat een bijzondere wending! Ik kan me wel voorstellen dat je misschien nog niet helemaal gerust gesteld bent, maar ik ga echt keihard duimen dat alles goed komt :)
    Het begin is er in ieder geval!

Sterre, dikke knuffel! Echt heel rot voor R :(

All, fijne avond!

14. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Pookie, nog steeds niet echt zekerheid, maar op zich wel heel bijzonder nieuws. Misschien heeft dit ukje gewoon een hele rustige start?

Sterre, wat een rotstreek ... maar dit betekent dus dat R kan blijven werken? Nu voor vast?

Fijne avond allemaal :)

15. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Pookie: Jemig wat een vreemde gewaarwording moest dat voor jullie zijn. Laten we hopen dat dit ukje inderdaad een dieseltje is die langzaam opstart! Mijn duimen draaien over-uurtjes voor je!

Mosa: Dank je!

Salapio: R werkte er al voor vast ( al 6 jaar ) en hij mag er inderdaad weer gewoon blijven werken ;) Maar ja, ze gaan het nu natuurlijk over een ander paard proberen te gooien.. nega-dossier opbouwen e.d. want die hadden ze niet. Hij wist uberhaupt niet eens waarom hij ontslagen was. Dit is voor hun gewoon part of the game zeg maar :( Pff geen idee hoe het sowieso verder moet.. het is natuurlijk geen ideale werksituatie en ze hopen nu waarschijnlijk dat hij zelf weggaat.
    Ondertussen zit ik met een man die steeds depressiever wordt :(

16. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Pookie mijn duimen draaien hier overuren, jeetje wat is dit spannend...

17. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Pookie, wat bizar idd. Ik ga onwijs duimen dat je een vechtertje in je buik hebt!

Sterre, wat een vreemde wending bij R op zijn werk. Zo is het ook niet leuk werken

Verder fijne avond allen

18. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik meld mezelf :)

19. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Salapio: Check :)

All: Hier alles goed, gewerkt vandaag en vanmiddag even lekker kunnen tukken dus helemaal fit voor de mylene party vanavond :)
    Zometeen pannenkoeken eten :D

20. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Check of er gemeld is :)

Deel Deze Pagina