Ook ik meld me weer eens. Nu de kraamhulp weg is en ook Djaarman weer aan het werk is moet ik alle zeilen bijzetten om in een soort van ritme te komen. J doet het best goed en ook B is een geweldig manneke. Gelukkig is zijn dag vooral eten en slapen en weinig huilen of krampjes, dus erg fijn ook de nachten. Morgen gaan we even naar het weeguurtje. Ben erg benieuwd want vorige week maandag was hij al 4320 terwijl hij bij geboorte 4290 woog en een week later dus al over geboorte gewicht. Oeps B alarm gaat af, J ligt gelukkig al te slapen. Ja de banner doe ik nog wel een keer.
Even een snelle Salapio-check, maar nog alles rustig zo te lezen Pookie, hoe voel je je nu? Heb je er vertrouwen in? Djaar, fijn dat alles goed gaat bij jullie En wat fijn dat hij zo goed groeit! Sterre, hoe gaat het nu met R, nu het nieuws van het mogen blijven werken een beetje gezonken is? Knuffel! All, kijk nou wat voor leuks ik net gescoord heb Marktplaats.nl > Prachtige lente jas van Benetton - Kinderen en Baby's - Kinderkleding | Maat 116 Ik vind hem zo leuk, en ik hou wel van wat apartere jasjes Als hij groot valt, kan ze hem vast wel in het najaar aan maar ik hoop natuurlijk al dit voorjaar. Fijne avond allemaal!
Hier nog altijd rustig. En wat een mooi weer! Geen straf om verlof te hebben (leuk jasje Mosa, leuke prijs ook)
Salapio, zo is het inderdaad geen straf, ga maar lekker het weekend bevallen haha, dan is het weer slecht weer. Vandaag kwam de postnl en dhl met kledingpakketten van MP, zu ligt mijn hele bank vol met ik denk 80 kledingstukken voor de kids. Heb ik wat te wassen! Maar voor een paar 10tjes heb ik toch een hele stapel kleertjes. (het het goedkoopste pakket, ziet er het mooist uit, maar dat is vaak zo he ) Zo, ga weer naar buiten, C. is niet uit de tuin te krijgen.
Goedemorgen, Ook weer een berichtje van mij Gister weer naar de gyn geweest. Ze vond dat ik veel was aangekomen, oeps . Zelf niet echt gemerkt . Verder zijn de kindjes goed aan het groeien en zijn ze weer goedgekeurd . Zijn beide ongeveer 1200 gram nu. dat is elk 300 gram erbij in 2 weken. Dat is ook best veel . De volgende keer moet ik wel weer naar het grote zkh met het nauwkeurige echoapparaat. Als er dan iets is kunnen ze gelijk actie ondernemen. Dus ben benieuwd of ze dan anders gemeten worden . Gisteravond lekker online kleding geshopt met kortingscodes dus binnenkort leuke pakketjes ontvangen . Zometeen ga ik even naar prenatal en de babydump voor hun zwangerdozen. Kijken wat voor leuks erin zit. Gister de felicitas doos gehaald en daar zat heel wat meer in als de vorige keer. Toch wel handig om vast een fles en luiers/luierdoekjes te hebben. Inmiddels ook al heel veel proefmonsters sudocreme, zwitsal/neutral babydouchegel/lotion etc gehad. Hoef op deze manier zelf voorlopig niets te kopen . @ Melisa, heerlijk was het idd gister. Heb lekker buiten in de zon zitten lezen. Geef je dochter ook groot gelijk dat die niet meer naar binnen wilde @ Salapio, zeker geen straf verlof met zulk weer . Hopelijk zien we straks het zonnetje weer! @ Mosa, weer leuk jasje gescoord . Ga volgende week op zoek naar zomerjas voor J. Heb al wat leuks gezien bij V&D. @ Djaar, fijn dat het met B en J goed gaat! @ rest, zwaai
Djaar: Het is inderdaad hard werken maar wel fijn dat B zo'n tevreden mannetje is! En wat doet hij het goed zeg, al over zijn geboortegewicht heen Hopelijk was alles goed bij het CB en als er eens iets is mag je mij gerust bellen hoor. Ik wil je best helpen. Mosa: Het nieuws is wel gezonken maar we staan versteld hoe dit gelopen is. Ook komt er nog geen einde aan de ellende helaas Wat een leuk jasje! Zoiets had ik ook wel kunnen kopen als ik een meisje had Melisa: Zo lekker gehopt op mp lees ik Hebben jullie de konijntjes nog? Die zullen ook wel van dit weertje genieten in de tuin. Afrola: Oeps veel aangekomen hihi Maar 300 gram per baby is ook veel Leuk he die zwangerdozen, altijd spannend wat er in zit. Ik heb toen alleen die van de prenatal gehaald en daar zitten erg leuke dingen in. All: Hier weer heerlijk aan het genieten van het zonnetje. Vanmorgen wilde hij niet echt maar nu wel hoor Noah is ook niet weg te slaan uit de tuin. Gisteravond echt naar binnen moeten slepen met z'n hele hebbe en houwe L vond het ook wel geinig maar die is veel drukker met rollen en loze tijger/kruip pogingen.. wat niet echt lukt en dat is best frustie voor hem. Het liefst ging hij al achter zijn broer aan. Vanavond gaat deze mama i.i.g. lekker grieken met een vriendin Ik heb er echt zin in, even wat anders
Afrola: te veel aangekomen Salapio: je kunt in ieder geval lekker lang genieten van je zwangerschap Loe: hoe is het bij jullie? Wij hebben het avontuur voor deze week wel weer beleefd. Ik hoorde om 1 uur een harde bonk, ligt N. ineens op de grond. Hij greep naar zijn oogje, en ernaast kwam direct een bult. Maar er kwam ook bloed uit zijn neusje. Dus de HA gebeld, en we mochten komen. Blijkt hij een snee in zijn neusgat te hebben? Hoe hij er aan komt, geen idee, maar het is in ieder geval goed afgelopen. En nu hij gewoon zijn eigen vrolijke ik.
Ha meiden, Pffffffffff, druk gehad de laatste tijd... Af en toe wel bijgelezen op mijn telefoon tijdens de nachtelijke voedingen, maar reageren gaat dan niet goed. Afrola, wat een mooie buikfoto zag ik! Veel aangekomen, tja wat willen ze dan he?? Fijn dat alles goed gaat met de kleintjes in je buik. Hoe gaat het met jou? Lekker verlof Mosa, wat een geweldig mooie foto's van de fotoshoot. Daar zal je vast een heel mooi plaatsje voor gaan vinden in je huis En die zonnebril van V is superleuk zeg. Laat de zomer maar komen. Zeker met het mooie jasje wat je hebt gekocht in MP Sterre, hmmm goed ziek geweest lees ik. Jeetje zeg, is helemaal niks! Wat een rotverhaal over het werk van R. Is hij wel aan het sollicteren/rondkijken intussen? En lekker gegeten bij de Groek. Heerlijk om er even tussenuit te zijn. Salapio, spannend zeg bij jou!!! Was je met de andere twee overtijd of niet? Pookie, wanneer ga je naar Bar.ca? Mooie stad. Super om daar naar toe te gaan. Fijn dat Y veel afleiding geeft in deze tijd. Mijn duimen draaien vanaf nu overuren voor jou!!! Loe, hoe is het nu met L? Wat zielig zeg voor je kleine mannetje. Hopelijk is hij snel weer opgeknapt. Melisa, ook al zo goed geslaagd op MP. Leuk hoor. Ik heb voor O pas ook weer veel dingen gekocht daar. Was allemaal erg netjes gelukkig. Zijn kast is dus ook weer gevuld. Och die N zo gevallen.... Rare plaats voor een snee. Hier loopt alles prima. S is de trotse grote zus nog steeds die tegen iedereen die het maar wil horen (of niet hihi) zegt: Kijk dit is mijn baby O Zo schattig. O doet het prima en was met 6,5 week op het CB 56,5 cm en 5145 gram. Groei gaat dus prima. We hebben nu wel een doorverwijzing naar de kinderarts omdat hij reutelt en steeds rare geluiden maakt alsof hij het benauwd heeft. Hij is verder wel vrolijk, maar deze geluiden kloppen gewoon niet. Donderdag hebben we de afspraak. Met mij gaat het ook prima. Heb niks meer overgehouden aan de bevalling. Trauma van S's bevalling is nu ook wel en dat is wel erg fijn. Vandaag nog even langs geweest op school. Was weer leuk om alle kindjes te zien. Zo, ik ben weer helemaal bij
Melding! Ik ben vandaag 39.5 (M's geboortedag, T kwam met 40.0). De kinderen zijn bij opa en oma, dus als we vanavond terugkomen van een voorlopig laatste avondje uit, zijn we er klaar voor hoor . Hopelijk is de baby het daar mee eens
haai we zitten nu in/bij bar.CA heerlijk mooi weer hier, in de zon gewoonweg heet! Verder alles nog stabiel, afwachten tot woensdag.
Pookie, veel plezier daar!!! Heerlijk zo'n goed weertje Salapio, wat een gewelidge foto van M en T ! Veel plezier met het uitje vanavond en dan is het babytijd he!! O is echt aan het "miepen" Steeds pruttelen erg onrustig. Ik ben blij dat we donderdag die afspraak hebben staan. Zometeen ga ik de babygym even opzoeken. Vanaf wanneer kan je die eigenlijk gebruiken?? O ligt zo maar de hele dag en in mijn wakker tijd dus ook... Misschien verveelt ie zich? Hahahah! We gaan zo eten bij mijn ouders. Heerlijk aanschuiven. Mijn zus en zwager komen ook met mijn neefjes en nichtjes dus S hoeft zich niet te vervelen
Goeie avond! Salapio, fijne avond en zet m op he daarna! Pookie, wat een bijzonder nieuws zeg. Maar toch ook weer veel onzekerheid he. Mijn duimen draaien voor je.Geniet zoveel je kunt in Bar.ca. Heerlijk die zon! Mosa, leuke site he die marktplaats. Ik zoek nog een bodywarmer voor L. maar durf de maat niet te gokken........ wilde nu die van scapino, issie al uitverkocht. Grrrr........:x Hanna, zo O nu al vervelen hihi? Of heeft hij ergens last van dacht je? O, donderdag afspraak lees ik nu. Zo'n gym is vast wel leuk! Wat een super foto Salapio! En ik zag nu ook jouw shoot foto's Mosa, erg leuk. Joh wat lijken jullie kindjes toch op elkaar hihi. Leuk! Sterre, heerlijk in de tuin. Lekker sprekend geschreven, ik zie het zo voor me, N. met zijn 'hele hebben en houwe'. Zal wel wat werk aan zitten ja. Hoe gaat het met jou nu? Verder kan ik het even niet meer onthouden, sorry daarvoor en zwaai voor iedereen die ik vergeet voor nu. L. is zondag opgenomen, na zaterdag wel 20 (!) spuitluiers gehad te hebben. Uitgedroogd, na ook nog 3x braken. Hij kon er niet tegenop drinken. Vanaf de HAP naar de spoedeisende hulp waar het elllllllllllllllllllen laaaaaaaaaaaaaaaang duurt, want er komt eerst een co ass, dan een arts ass. en dan een kinderarts die blijkbaar nog meer te doen heeft. Drie uur lang zaten we er. Maandags had hij zoveel ORS op (hij mocht eerst ivm braken alleen kleine slokjes drinken, toen L. eenmaal zich 'suf' mocht drinken heeft hij dat ook gedaan) dat hij niet meer uitgedroogd was. Daarna dus naar huis. Maar ja, de dorst was op. L. wilde wederom niet meer drinken en nauwelijks eten en raakt weer richting uitdroging. Weer spuitluiers. WEer hap gebeld, weer komen. En weer opgenomen. Ze hebben hem veel te snel naar huis gestuurd de eerste keer. Dit keer dronk hij minder goed in het ziekenhuis, want hij was de vieze ORS goed zat. Dus na heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang overleg dan maar een sonde. Hehe. Nou, dat heeft geholpen. Een dagje sonde en meneer voelde zich in elk geval veel beter en ging weer eten. Nu was hij niet meer uitgedroogd, gelukkig geen spuitluier meer gehad. en dus mocht hij vandaag opnieuw naar huis, nadat hij op het aankleedkussen zelf de sonde eruit had getrokken. Tot nu toe gaat het redelijk. Alles gaat matig, maar het is een heftig virus zeg. Rotavirus kwam er uit de kweek van zijn ontlasting. Poe. We zijn ruim een week verder en ik hoop dat het nu de goede kant op blijft gaan zo. Joh, wat zag hij bleek. Zijn schildklierwaarden waren ook niet goed (te traag) dus meteen verhogen. Over drie weken bloedprikken (hb, ijzer ed) omdat ze hem wel wat bleek vonden. Vind ik wel pretti g(niet voor L. natuurlijk), weet je zeker of alles ok is. Heerlijk om weer thuis te zijn. Wat een vermoeiend gedoe zeg. Allemachtig. Maar ik heb ook goed nieuws: hij staaaaaaaaaaaaaaaaaat, jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hij staaaaaaaaaaat!!!!! Foto volgt vanzelfsprekend!
Loe: wat een verhaal weer met jullie mannetje. Het rota-virus kan nog heel lang klachten geven, het kan best zijn dat zijn ontlasting nog weken dun blijft, niet van schrikken hoor. Maar wat fijn dat ie staat! Hanna: Hopelijk kan de kinderarts wat betekenen voor O. Het is nooit fijn als je kleintje wat mankeert. Pookie: fijne dagen!
Melisa: Oei dat is schrikken! Gelukkig is hij wel zijn vrolijke ikje Hanna: Wat schattig van S Suc6 bij de ka, hopelijk niks geks met O! Leuk dat je op school langs bent geweest, de kindjes vonden het vast leuk om je O te zien. Geen idee wanneer je met een baby naar de gym kan. Ik merk(te) hier dat er ook veel gemopperd werd uit vervelend. L kan nu een beetje tijgeren dus die houd zichzelf nu goed bezig met op onderzoek uit gaan. Salapio: Spannend bij jou! Ik ben benieuwd wanneer hij komt. Hopelijk hebben jullie nog lekker kunnen genieten van een avondje uit. Wat hebben jullie gedaan? Wat een leuke foto! Pookie: Hopelijk kan je toch een beetje genieten van jullie weekendje en vind je er wat afleiding! Loe: Met mij gaat het weer helemaal goed. Nog wel wat slapjes maar dat is natuurlijk omdat ik zo lang niet fatsoenlijk heb kunnen eten. Wat een gedoe altijd in zo'n zkh Gelukkig gaat het weer beter met L! En kijk die knapperd eens staan All: Mijn jongste broertje is gister bij ons gekomen en die is ook gezellig blijven slapen. Lekker gekookt en gegeten met een wijntje en biertje erbij. Daarna spelletjes gedaan. Ik had wel de ochtenddienst dus dat was een kort nachtje voor mij. Nou ja, 7.30u vond ik wel een mooie tijd L ligt lekker te rollen en te tijgeren en heeel trots op zichzelf te zijn N is een lieve grote broer, die gaat bij hem liggen en brengt L allerlei speelgoedjes.
We hebben lekker rustig aan gedaan, ik mocht in bad en Jan heeft het hele huis schoongemaakt zo ongeveer (toch handig als je zelf geen nesteldrang hebt ). Daarna naar de markt, 'borrel', wat gegeten en we waren op tijd weer thuis. Weer in bad (ahum) en lekker naar bed. Sterre, 7.30 is heel mooi! Fijn dat ze zo lief kunnen spelen samen