Voormalig temp-meiden, deel 6!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mosa1982, 2 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loe

Loe Niet meer actief

Ik gok gewoon dat het vandaag gaat gebeuren salapio!:D

Melisa, thanks voor de opmerking. :)Hadden ze niet gemeld in het ziekenhuis dat het langere tijd dun kon blijven.

2. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Loe, ik denk het niet hoor. Het is heel rustig in de buik ;) ... ik blijf bij 26 maart :D

3. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Even een snelle zwaai naar iedereen :)

Ik ben nu even bezig met Facebook, toch maar eens besloten een account aan te maken :) Een paar van jullie heb ik al gevonden :)

Loe, een knuffel voor jou voor alle ellende, maar een hoera voor je mannetje die staat :D

Salapio, ik ben zó benieuwd wanneer het gaat gebeuren!

Ik kom snel weer langs voor een uitgebreide reactie, maar ben even druk met andere dingen...

4. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Morgen is N trouwens alweer 8 maanden, wat vliegt de tijd toch!

Slaap lekker allemaal!

5. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Ik zag dat je me gevonden had mosa :)

Salapio: word je niet ongeduldig?

Hier weer een nieuwe werkweek begonnen, werkse iedereen!

6. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ha meiden! Vandaag de uitgerekende datum ... misschien toch een lentekindje :)? Ik ben niet ongeduldig, wel vol verwachting. En wat krakkemikkiger en dikkiger iedere dag :D.

Gewoon een versnelling lager en genieten van het mooie (bijna) lenteweer!

7. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hmmm ... mijn moeder belde net dat zij en mijn vader beide aan de diarree en overgeven zijn. Nog onduidelijk of het buikgriep of iets verkeerds eten is ... Maar ja. Mijn moeder zou de kinderen opvangen als de bevalling inzet en dat durf ik toch niet zo goed aan nu. Zeker met zo'n pasgeboren beebje.

8. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ha meiden,

Vandaag is S aan de spuug geweest... of eigenlijk vannacht ook al..
    Ze was echt heel stil vandaag, NIks voor haar.
    Ik ben vanmiddag naar de nacontrole geweest. Na 5 minuten stond ik al weer buiten :D

Salapio, hoe gaat het met je moeder?
    Komt vast op zijn pootjes terecht met de opvang van M en T!

Sterre, leuk dat L kan tijgeren. ja dan hebben ze wel wat te doen he!
    Ik bedoelde niet babygym, maar een baby gym, zo'n ding waar ze tegenaan kunnen slaan haha
    Heel wat anders dus ;)
    Ik ga hem morgen even opzoeken op zolder.

Mosa, heb je inderdaad gezien op Facebook. Leuk!
    N vandaag alweer 8 maanden... time flies....

Loe, hoe is het met L nu?

Melisa, hoe bevalt je nieuwe werk?
    Lekker aan het genieten van de vrije weekenden lijkt me.
    Heb je lang onregelmatig gewerkt?

ZO ga nu lekker douchen en vroeg slapen.... Hpen dat het lukt, daar zijn we niet zo goed in hier..
    Vaak blijven we dan toch te lang beneden plakken...
    Oh ja,n ze zijn begonnen om de schuur op de knappen, hij was nog rotter dan we al dachten....Was dus echt nodig!

Fijne avond allemaal!

9. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hey meiden, even een snelle zwaai. Hier lekker aan het genieten van het mooie weertje :)

Salapio: De kleine nog lekker in buik. Nou, moet hij maar gewoon tot op z'n minst tot 6.15u morgenochtend blijven zitten, dan heb je een lentekindje :p

Morgen een wat fatsoenlijkere reactie hoop ik :)

10. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Salapio: hopelijk hebben je ouders even de tijd om op te knappen :) Maar ik kan me voorstellen dat je toch nog wat bent gaan regelen voor het geval dat?

Hanna: ik heb vanaf 1996 onregelmatig gewerkt, dus dat is ruim 15 jaar. En tot nu toe mis ik het inderdaad niet haha. Maar aan de baan zelf moet ik echt heel erg wennen, maar ik ga er vanuit dat het goed komt.
    En hup, je bed in :)

Voor de rest is het hier wel stil geworden hoor nu veel meiden 2 kindjes hebben om voor te zorgen. Maar zo kan ik het wel goed bijhouden. Ieder nadeel heeft zijn voordeel zei eens een mafkees.

11. Loe

Loe Niet meer actief

12. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Nog geen salapio nieuws...

Hier heel druk geweest met bezoek, spullen verplaatsen, kasten, manden en boxen etc halen. En weer verder met herinrichten.

Dus zwaai ;)

13. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ha meiden,

S was gisteren ziek, maar nu gelukkig weer opgeknapt.
    Ze is nu bij oma, dus ik heb het even rustig.
    Komt wel goed uit. Bij de nachtfles was ik bijna flauwgevallen, maar even preventief op de grond gaan liggen en daarna ging het wel weer. Misschien te vast geslapen en te snel opgestaan toen ik O hoorde?

Wat een heerlijk weertje he. Om vrolijk van te worden!

Afrola, druk bezig dus :D

Melisa, inderdaad iets minder tijd met 2 kindjes. I snu wel makkelijker bij te houden hier ;)
    15 jaar onregelmatig werken.. petje af hoor.
    En nu wennen aan je nieuwe baan, is logisch lijkt me. Je bent er toch nog niet zo lang mee bezig? komt wel goed hoor.

O heeft voor het laatst een fles gehad om half 7 en nu slaap ie nog steeds.Slaapkop!
    Om half 12 ga ik hem maar eens wakker maken denk ik. Dan wordt het wel tijd.

Geniet lekker van de zon allemaal!

14. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hanna: Fijn dat de nacontrole zo vlot ging :)
    Gelukkig is S alweer beter, ik vind het altijd zo zielig voor die kleintjes.
    Lekker dat je een vrij dagje hebt maar minder dat je bijna flauwviel. Die gebroken nachtjes zullen er ook wel aan bijdragen.
    Oh haha een baby gym en geen babygym hihi :) Hier was het wel een suc6 i.i.g. Alleen nu is hij het een beetje zat omdat hij aan de rol is en er meer klem tussen komt te zitten dan dat hij ermee kan spelen haha :p Nou ja, we kunnen em ook verstellen dus als hij straks kan zitten kan hij er ook weer wat meer mee.

Melisa: Begrijpelijk dat je nu even moet wennen. 15 jaar is een behoorlijke tijd!
    Inderdaad goed bij te houden op deze manier :p Maar af en toe ook wel jammer als er zo weinig geschreven staat.

Afrola: Suc6 met de klusjes. Schiet het wel al op?

Mosa: Leuk dat je mij ook gevonden hebt op fb!
    En N alweer 8 maanden :$ Wat vliegt de tijd inderdaad! We hadden het van de week er nog over dat we volgend jaar moeten gaan kijken voor een school voor N.. pfff daar ben ik nog helemaal niet aan toe voor mijn gevoel.

Salapio: Hopelijk komt het nog goed met je ouders. Rottig dat ze net nu ziek zijn :(
    Enne.. je moet je wel even op tijd melden hoor.. ik vind het spannend en zat vanmorgen om 7.15u al te kijken haha :):)

Loe: Hoe gaat het met L?

Pookie: Hoe gaat het met je? Wel een beetje kunnen genieten van je weekendje?

All: Hier al vroeg uit de veren, L was om 6.30 al lekker aan het kletsen en N besloot even zelf de zolder op te zoeken (ondanks het hekje) om daar te gaan spelen ;)
    Nu even een boterhammetje eten met de mannen en vanmiddag weer even lekker wandelen. L knabbelt al wat op een korstje en hij vind het helemaal geweldig. Hij zit trouwens nu in maat 74 en heeft kleertjes aan die N pas bij 1 jaar aan had, flinke jongen dus :p

15. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    Ook ik heb even tijd om me te melden. B was donderdag al 4530 gr dus helemaal goed. Hij lijkt nu wat last te krijgen van krampjes en J begint het nu moeilijker te vinden als zus geloof ik. Aandacht delen is even oefenen ( ook voor mij hoor). Verder gaat het redelijk om alleen met de kids te zijn.

Wel fijn dat het hier rustiger is, nu kan ik het inderdaad bijhouden maar reageren met de gsm is en blijft lastig.

Oeps B alarm. Tot snel weer.

16. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sterre, half 7 is voor mij uitslapen haha
    Ik ben al blij als er 7 in voor komt :D
    Veel wandelplezier vanmiddag. Het is echt heerlijk weer!
    En N al zo groot wow!!!!!

Djaar, fijn dat het goed loopt bij jullie.
    En aandacht verdelen is iets wat je even moet leren. Heb ik ook last van.
    S is juist een te claimerige zus. Ahhhh lieve O (en drukt hem dan haast fijn) wat ben je nog klein! Zegt ze de hele tijd.....
    Steeds opletten dus en mijn kleine man beshermen tegen zijn zus.

17. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    even spammen, zo cute (al zeg ik het zelf :) )

18. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Hoi meiden,

Hebben jullie nog geen Salapio nieuws gehad?
    Zo niet:

BABYNIEUWS
    Salapio is vanochtend vroeg (rond 4.30 uur) bevallen van Zoon S. Het was een snelle en heftige bevalling maar S doet het heel goed.

Salapio, Jan, M&T van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje S! Hopelijk genieten jullie met elkaar en laat jezelf maar lekker verwennen!

19. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Hanna, lekker rustig dagje vandaag. Hopelijk kom je een beetje bij vandaag. Flauwvallen 'snachts is natuurlijk niet de bedoeling ;). Hopelijk gaat het de komende nacht beter!
    S dus echt trotse grote zus. Heerlijk dat dat zo goed gaat ook. Is toch altijd even afwachten ;):)

@ Sterre, haha N bljift een ondernemend mannetje dus :p. En L dus een grote knul, toch leuk dat er zo'n verschil in broertjes kunnen zitten ;). Hopelijk ben je lekker aan het wandelen. Het zonnetje ziet er ieg aanlokkelijk uit :)

@ Djaar, fijn dat het goed gaat met B, heerlijk dat het zo goed gaat met de groei :). Jammer dat J wat moeite heeft met aandacht delen. Is ook wel heel lastig om die jonge leeftijd ;). Ik ben daar nu ook al over aan het denken, hoe kan ik straks het beste de aandacht verdelen en hoe bereid je haar er op voor ;)

@ Melisa, lieve foto :)

@ Pookie, kunnen genieten van Barca? Nu weer vol spanning op naar de echo?

@ all, vandaag lekker rustig aan in het lege huis ;). Twee hele drukke dagen achter de rug waarbij schoonouders er ook waren om te helpen met klussen, kasten verplaatsen, kasten etc kopen en in elkaar zetten. We hebben alleen zoveel gekocht dat het grootste deel nog niet in elkaar zit. Beneden staat het nog vol dozen met stellingkasten, bedbank, ladekast. Boven staan nu kledingkasten, zonder deuren en deels ook nog zonder planken. Kasten in elkaar zetten kan ik nu echt niet. Maar kasten inrichten wel. Ben dus af en toe een kwartiertje bezig, voor zover dat al mogelijk is ;). Komend weekend krijgen we hulp van mijn broertje. Hopelijk staat aan het eind van het weekend dus alle kasten en is J's kamertje helemaal af zodat ze er in kan slapen als ze wil. Ze vindt haar nieuwe kamertje wel heel interessant, in elk geval een goed teken ;).

20. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Sapaio, salapioman, M en T, gefeliciteerd met jullie zoon en broertje!

Hopelijk kom je snel melden hoe het met je is, en ik ben natuurlijk vreselijk nieuwsgierig naar de naam!

Deel Deze Pagina