Voormalig temp-meiden, deel 6!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mosa1982, 2 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Het lijkt al wat beter te gaan (na zeer onstuimige nacht) ... S is al weer 60 gram aangekomen :D

Als je de naam volledig wil weten dan moet je even een PB sturen ;)

2. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Lieve kleine S:)

3. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wat een schatje!!!!

4. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Wat een grote kerel al!
    Leuk mannetje.

5. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wat een mooie naam hebben jullie gekozen voor jullie kleine man, Salapio!

6. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    salapio: wat een knap ventje, en je hebt uiteraard een pb!

7. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi dames,

Pookie, hoe voel je je nu? Zie je erg op tegen het opwekken van de miskraam?

Salapio, wat een vlotte bevalling zeg! Hopelijk wordt S snel wat rustiger, wel heel fijn dat de bv zo goed op gang komt :)
    PB-tje voor de naam komt eraan :D
    Het is in ieder geval een schatje! Mooi mannetje, en best wat haar hè?

All, N is voor de eerste keer in haar leven ziek. Ze was al verkouden, maar had vandaag ook koorts (38.5-38.8). Wel sneu hoor, ze heeft ook een schor stemmetje. Gelukkig heeft ze veel geslapen en hopelijk slaapt ze vannacht ook weer goed.

Ze kan wel echt zitten, nu hopen dat ze binnenkort ook zelf gaat zitten, dan kan ze mee op de fiets.

8. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hey, hoe krijg ik dat nou weer voor elkaar :(

9. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    haha, leuk zo'n dubbele foto!

10. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Leuk zo twee keer N naast elkaar. :D
    Het is een schatje hoor!!!
    knap dat ze kan zitten!

11. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik ben nu de laatste fles aan het geven. Er zat nu wel 6 uur tussen dus O kan het best. Heb nu 180 in zijn fles gedaan met Nutriton. Kijken wat hij ervan drinkt en hopen maar dat hij niet spuugt.

Trusten allemaal!

12. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Pookie: Dat had ik ook met die extensions, na het wassen waren ze erg droog en ik moest ze daarna ook iedere keer steilen met de tang. Erg veel werk ;)
    Goed van je dat je de tijd voor jezelf pakt nu.
    Ben je kleertjes aan het shoppen op mp?

Salapio: Wauw wat goed dat S al 60 gram boven zijn geboortegewicht is! Hoeveel woog hij eigenlijk bij zijn geboorte?
    Wat een schatje is het!

Mosa: Wat een lief meisje! Leuk dat ze al bijna zelf kan gaan zitten, ik kijk er ook erg naar uit als we lekker kunnen gaan fietsen met de mannen hier. Gister i.i.g. wel al met N een rondje gemaakt :) Die barste in tranen uit toen ik gister naar de kapper ging en hij niet mee mocht op de fiets hihi.

Hanna: Hoe is het gegaan met die laatste fles?

All: Vrijdag was trouwens die vriendin die een tijdje geleden een ma had hier op bezoek met haar vriend. Ik zag gelijk aan haar gezicht dat ze zwanger was maar durfde er niks over te vragen. Haar vriend versprak zich een beetje en zij moest lachen en zei 'pff ze heeft het volgens mij allang door' :p:D Kei leuk, ze is nu ruim 7 weken maar de schrik zit er natuurlijk wel goed in.

13. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Goede morgen meiden,

Vandaag ga ik met C. voor het eerst met de trein. Ik ga samen met een vriendin winkelen in Nijmegen. Heb er zo'n zin in!
    Even lekker een meidendag :)

Iedereen een heel fijne zaterdag!

14. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Melisa: Oeh wat gezellig! Ik ben benieuwd wat C van de trein gaat vinden. N is er helemaal gek van :) Héééél veel plezier en shopse ;):)

15. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ha meiden!

Pbs komen eraan hoor :). Hier gaat het steeds beter, inmiddels zit S al weer op 100 gram van zn geboortegewicht (was 3400 en gedipt tot 3150) ... Hij drinkt goed en gaat meestal na het drinken lekker slapen in zn wiegje. Ook de nachten zijn heel aardig, dus wij klagen niet. Ik zelf ben wel gesloopt na een dag en 's avonds is precies S zn rommelmomentje. Nou ja ... part of deal ;)

M en T zijn dol op hun broertje en doen het heel geweldig goed.

16. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Salapio: mooie naam!

Gisteren was een hele leuke dag! C. en ik hebben ons kostelijk vermaakt in de trein en in Nijmegen. Ze gedroeg zich als een engeltje, en ik had het echt even nodig om alleen wat leuks met haar te doen.

Verder heb ik een hormonendipje :) Ook al hebben we besloten geen kindjes meer te krijgen, nu N. een jaar wordt volgende maand besef ik des te meer dat er geen beby meer is en komt in ons gezin... toch wel jammer. Maar mijn verstand zal wel weer overwinnen over een tijdje.

Sterre: en is het lekker weer een bos haar zonder die zware lokken?

17. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Melisa, kan me je gevoel heel goed voorstellen ... ik ga er ook aan moeten wennen dat er geen ukkie meer bij komt ;) (erg he dat je daar in je kraambed al over kan nadenken :))

18. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Hoi meiden,

Genieten jullie ook zo van het mooie weer?

@ Salapio, wat een mooi mannetje en fijn dat het zo goed gaat. Super dat M en T hun broertje ook leuk vinden :). En dat jij je nog gesloopt voelt na een dag is niet zo raar ;). Rustig aan en laat je nog maar lekker verwennen!

@ Melisa, lekker met dochter op pad geweest, klinkt heel leuk en gezellig. Trein vindt J ook een hele beleving :D. Lastig dat je last hebt van je hormonen, hopelijk vindt je snel weer balans!

@ Sterre, weer naar de kapper om de extensions eruit te laten halen :D. Hoe is het nu geknipt. Vindt het altijd lastig, maar durf ieg nooit zo goed er veel af te laten knippen, ben vooral (half)lang haar gewend ;). Leuk voor je vriendin dat ze weer zwanger is, spannend zal het idd wel zijn

@ Pookie, hou je het nog een beetje vol? Lukt het afleiding te vinden? Goed dat je je hebt ziekgemeld. Gun jezelf even de tijd om dit te verwerken. Dikke knuf en veel sterkte!

@ Mosa, goed dat je eindelijk bij de m.dieck bent geweest. Al heel wat tips dus. Hopelijk helpt het. Vervelend dat N ziek is, hoe gaat het vandaag? Leuke foto trouwens :D

@ all, alles wel een beetje bijgelezen, maar niet altijd tijd om te reageren of lastig vanaf telefoon ;). SOrry als ik nu iets over het hoofd zie.

Drukke week achter de rug, maar inmiddels zitten er veel meer kasten en een bedbank in elkaar :). Heb ik mijn revisie-artikel ingediend, ben dus ook langs werk geweest. Hele opluchting, werk is echt afgesloten :D.
    En heeft J inmiddels 2 nachten op haar nieuwe kamer geslapen :D. Ging helemaal goed. We hebben extra tijd genomen bij het naar bed brengen. Vrijdag gingen we alvast boekje lezen en daarna wilden we haar nog 1 nachtje op haar oude vertrouwde kamertje laten slapen. Maar dat wilde ze al niet meer :D. Ze heeft in haar nieuwe bed iets meer moeite om rustig te gaan liggen, ze roept dus 20 keer om papa en mama. Maar ze blijft wel in bed en zodra ze slaapt in een ruk tot de volgende ochtend. Heel fijn dus. Nu heb ik dus ruimte om van haar oude kamer weer een babykamer te maken ;).

Van de week ook nog naar de lactatiekundige geweest voor info over bv bij een tweeling. Leuk gesprek geweest. Ze waren onder de indruk dat ik J zo lang had gevoed, leuk om te horen :D. Verder leuk gesprek gehad en nuttige info. Absoluut geen basispraatje echt aanvullende info over het voeden van een tweeling :).

Vandaag trouwens 30 weken zwanger :D.

19. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Salapio: ik weet het haha. Toen de kraamzorg weg ging, moest ik heel hard huilen. Toen ze vroeg waarom zei ik: "omdat je echt nooit meer terug komt".

Afrola:wat gaat het toch snel, al weer 30 weken!

20. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Afrola, bij het BV gedeelte schreef altijd een meisje mee die haar tweeling ook heeft gevoed (wel ook kv gegeven geloof ik). Misschien dat je met haar ervaringen kan uitwisselen? Haar nickname is volgens mij bolbuikje :). Wel stoer dat je ervoor gaat hoor!

Deel Deze Pagina