Voormalig temp-meiden, deel 6!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mosa1982, 2 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    S alarm ;)

2. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi dames,

Hanna, wat voor drinker is O eigenlijk? Heel anders dan S, zij dronk vanaf het begin af aan weinig toch?

Sterre, leuk dat je vriendin weer zwanger is, hopelijk blijft alles goed gaan!

Melisa, fijn dat het zo'n geslaagd uitje was gisteren :)

Salapio, positieve berichten van jouw kant, wat fijn! En leuk dat M en T dol zijn op hun broertje :) En een hele mooie naam heeft S gekregen!

Afrola, joepie voor het echt afsluiten van je werk! En wat stoer dat J het zo goed doet op haar nieuwe kamer, scheelt weer een hoop gedoe voor jullie.

En fijn dat je zo'n goed gesprek hebt gehad met de lactatiekundige, ik ben erg benieuwd hoe je ervaringen uiteindelijk zullen zijn met het voeden van een tweeling :)

En gefeliciteerd met de 30 weken!!

All, N is gelukkig alweer bijna opgeknapt, ze heeft in ieder geval geen koorts meer.

Dit weekend natuurlijk erg veel genoten van het mooie weer, wat heerlijk toch! Vandaag zijn we bij Loesie geweest, was erg gezellig! Op de heenweg moest V plotseling overgeven, dat had ze nog nooit gedaan, was heel sneu. Gelukkig reageerden we rustig, en zij daardoor ook en even later was er ook niets meer aan de hand. Wel vreemd, zo uit het niets.

Nu een rustig avondje op de bank :) Fijne avond allemaal!

3. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Rustig dagje hier :) Ik ben vandaag bijna de hele dag buiten geweest, zulk weer verveelt nooit hè?

Ik had in mijn hoofd dat Pookie morgen naar het ziekenhuis moet, klopt dat? Ik kwam dus nog even langs om te laten weten dat ik aan je denk! Ik hoop dat het allemaal voorspoedig zal gaan (ik heb er in ieder geval een positieve ervaring mee, voor zover zoiets ook maar positief kan zijn natuurlijk :(). Heel veel sterkte en een dikke knuffel voor alles!

4. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Zo, weer zo'n mooie dag achter de rug (helaas alleen de zon gezien vanachter mijn buro )

Pookie: hopelijk valt het allemaal een beetje mee deze week.

N. is vandaag 11 maanden, nog 1 maandje en dan is ie al weer 1!

5. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Pookie, veel sterkte morgen!!!

6. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Melisa, al weer bijna 1 jaar????
    Echt snel gegaan!!

7. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Woensdag is de ziekenhuis dag.
    Vanavond heb ikmde myfeg.yne ingenomen.
    Dat moet de bmm zachter maken.
    Dit spul is ook wel bekendalsmorning after p.il.
    Raar te bedenken dat dit ook vrijwilig ingenomen kan worden.
    Soms wel beter...........

8. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Pookie heel veel sterkte de komende dagen..

9. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Pookie, heel veel sterkte morgen, mocht ik hier niet meer komen voor die tijd. Ik zal aan je denken!

10. Loe

Loe Niet meer actief

Pookie sterkte morgen, hopelijk gaat alles snel en goed, zal aan je denken.

Melisa, jouw N. lijkt wel door de maanden heen te vliegen hihi!

All, vandaag mochten wij ons melden om 07.00 uur, ieks, in het ziekenhuis. L. heeft buisjes gekregen. Ging allemaal prima. Wat een lange zit is zoiets toch in het ziekenhuis zeg, pfff. Hij ligt nu lekker te pitten. Hoopt dat het helpt en de luchtwegen zo een beetje vrij houdt van ellende.

11. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Goedemorgen,

Wat een heerlijk weer is het de afgelopen dagen toch, nog 2 dagen genieten en dan wordt het geloof ik weer minder ;).

We hebben weer een druk weekend gehad en gister gaan shoppen voor J. Zomerjas en kleren voor het voorjaar/zomer, zelfs maar 2 winkels gehad inclusief lunch. Maar Pff dat moest ik vannacht toch bezuren :(, alles deed zeer. Gelukkig is er vandaag verder niemand thuis, kan ik ff bijtanken ;).

@ Pookie, heel veel succes alvast voor morgen. Hopelijk werkt het snel en goed zonder problemen. Sterkte en een digiknuffel.

@ Loe, gossie die L. hopelijk knapt hij snel weer op van de buisjes en alle virussen etc.

@ Melisa, wat vliegt de tijd toch snel. N alweer bijna 1 jaar :)

@ Mosa, heerlijk ja dit weer :D, dus ook zo aan het genieten :). Gezellig bij Loesie op bezoek geweest. Wel vervelend dat V zo plotseling moest overgeven. Wat kan dat stinken he in de auto?!

@ Salapio, fijn dat het met S zo goed gaat, lekker aan het aankomen fijn :).
    Er zijn idd een aantal dames hier op het forum die een tweeling gevoed hebben. Zal tzt wel weer op zoek gaan naar informatie. Heb nu nuttige info voor het goed op gang helpen van de bv. Zodra de tweeling er is dan zal ik wel verder kijken naar info die aansluit bij mijn vragen die ik dan heb ;).

12. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Haar nickname is trouwens Hanneke ;), niet bolbuikje.

13. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Salapio: Wat fijn dat S al zo goed aangekomen is. En wat een mooie naam trouwens!

Melisa: Wat leuk dat je uitje met C zo goed geslaagd is :) Heb je ook wat geshopt? Vast wel :p
    Mijn nieuwe kapsel bevalt héél goed. Heerlijk zo en een stuk minder werk :)
    Het is dat we nog niet weten of we nog een 3e willen (nou ja.. R dan) maar ik krijg nu al een wee gevoel als ik eraan denk dat het niet zo is.

Afrola: Ik heb al allerlei kapsels gehad dus voor mij was het niet zo moeilijk om alles eraf te laten halen. Maar ik was er ook wel echt helemaal klaar mee hihi :)
    Wat fijn dat J zo goed slaapt in haar nieuwe kamer, toch altijd fijn als zoiets lekker gaat. En je werk echt afgesloten, heerlijk!
    Wat gaaf dat je bv wilt gaan geven! Wil je trouwens ook natuurlijk gaan bevallen? En die ring, halen ze die bij een bepaald aantal weken eruit of hoe gaat dat? (volgens mij heb ik dat al eens gevraagd hihi :))

Mosa: Awhh V ineens overgeven. N heeft dat ook weleens.. heel raar. Hij gaat daarna ook gewoon weer verder waar hij mee bezig was ;) Gelukkig is N weer beter.
    Hoe gaat het trouwens met je s.vader? Laatst waren ze waardes toch niet helemaal goed voor de volgende kuur?

Pookie: Ik denk aan je! Hopelijk verloopt het allemaal voorspoedig en heb je er niet al te veel last van.

Loe: L aan de buisjes, hopelijk helpt het idd!

All: N had vanmorgen een smartie in zijn neus gestopt :$:D Hij kwam er gelukkig makkelijk uit hihi.
    Ohh. hij is wakker hoor ik. Ik heb hem belooft dat we gaan fietsen als hij wakker werd dus hup.. mams aan de bak :)

14. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Die 'ken' ik wel ja :)

15. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi dames,

Pookie, nogmaals héél veel succes en sterkte voor morgen! Ik denk aan je!

Melisa, jeetje zeg, N alweer bijna 1 jaar :$
    Ben je nu al met je nieuwe baan begonnen?

Loe, L dus buisjes, ik hoop met je mee dat het helpt, het is nu echt weleens genoeg geweest bij jullie!

Afrola, waar heb je een zomerjas voor J gekocht, toch bij de V&D? Rot dat je zo'n last van het winkelen kreeg, hopelijk ben je vandaag weer een beetje bij gekomen.

Toen V moest overgeven, was het gelukkig vooral het fruit wat ze net voor vertrek had gegeten, dus het was nog niet zo heel erg verteerd :) Maar ik was best trots op mezelf dat ik ondanks mijn overgeeffobie heel rustig bleef :)

Sterre, V had echt nog nooit eerder overgegeven, dus het was voor ons heel vreemd dat het zo plotseling gebeurde. Ze vond het zelf ook gek, maar toen we alles schoon gemaakt hadden, was ze het ook weer snel vergeten.

Mijn schoonvader heeft vandaag weer een chemokuur gehad. Gisteren waren ze hier, toen zag hij er slecht uit vond ik. Het hakt er nu ook wel heel erg in, en hij heeft nog wel even te gaan. Zijn bloedwaardes zijn op het randje, maar ze willen er toch mee doorgaan zodat hij er over een paar maanden helemaal vanaf is.
    Maar lief dat je er naar vraagt :)

N een smartie in zijn neus, dat is wel schrikken! Gelukkig kwam hij er makkelijk uit, en hij doet het vast geen 2e keer meer ;)

All, hier weer een heerlijke buitendag gehad. V en N genieten er ook zo van. En dan aan het einde van de dag samen in bad, ik vind dat nog altijd zó schattig, onze meiden samen in het grote bad :)
    Vandaag ook weer naar Mensendieck geweest, ik hoop dat het snel effect gaat hebben.
    Morgen weer naar peutergym en daarna komt mijn nicht langs. Ik zie haar eigenlijk nooit, maar ze wilde graag een keertje langs komen. Ze is van mijn leeftijd en heeft een zoontje van 12 en een dochtertje van 9 maanden, dus ik ben wel benieuwd hoe het is :)

Nu nog wat dingen voor mijn werk doen en dan op tijd naar bed. V is nog steeds vroeg wakker 's ochtends ;)

O ja, Nijntje is trouwens bevallen van een jongetje :)

16. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Het jasje wat ik pas op marktplaats had gekocht voor V (dat gebloemde Benettonjasje) kwam binnen, maar hij is nog te groot :) Wel jammer, want hij is superschattig! Nu nog maar even op zoek naar iets anders en die andere jas kan ze vast in het najaar wel aan.

17. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Pookie: succes!

Sterre: haha een smartie in de neus, dat zal toch wel even schrikken zijn geweest.

Mosa: ja ik ben nu een maand aan het werk, en het gaat me steeds beter af gelukkig. Vandaag nog een dagje en dan heb ik weekend.

Zomerjasjes: ik heb voor C en N zo'n leuk baseballljack gekocht. Vooral C. staat het helemaal te gek. Heb ze wel een maat te groot gekocht zodat het volgend jaar ook nog mee kan.

18. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Mosa: Gelukkig dat V het overgeven ook weer snel vergeten was.
    Wat naar van je s.vader, dat hij er slecht uit ziet en dat het hem zo zwaar valt.
    Iets in zijn neus stoppen krijgt N vast nog wel een keer voor elkaar.. die schrikt niet zo snel af van dat soort fratsen helaas ;)
    Veel plezier met je nichtje, leuk dat ze eens langs wilde komen :)
    Jammer dat het jasje nog niet past.
    Leuk nijntje bevallen..

Nijntje: Hartelijk gefeliciteerd met je zoon! Hopelijk is alles goed gegaan!

Melisa: Fijn dat het werk snel went. Lijkt me toch een hele omschakeling.
    Ik heb toevallig gister ook nog met zo'n baseballjackje in mijn hand gestaan voor L maar ze hadden hem niet in zijn maat ;) Ze zijn inderdaad erg stoer! Ik weet niet of jullie een t.akko fa.shoin bij jullie hebben maar daar hebben ze nu hele stoere jongens kleertjes. Voor meiden trouwens ook, super veel hell.o k.itty spul.

Pookie: Suc6 vandaag en ook ik denk aan je!!!

All: Vandaag zouden de jongens eigenlijk naar de gastouder gaan en had ik een dagje vrij. Ik had er stiekem wel naar uitgekeken omdat ik dan eens de zolder e.d. op wilde ruimen maar ze smste helaas dat ze ziek is. De zolder moet dus even wachten.

Vanmorgen kwam ik L zijn kamertje in en lag hij heel vrolijk op zijn buikje en andersom in bed :) Dat word dus vandaag nog het bedje een standje lager zetten.

19. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Leuk dat jullie allen aan mij denken.
    Het is hier in het zh behoorlijk saai.
    Tot nu toe is er ook nog niet veel gebeurt.
    Beetje krampjes maar verder nix......
    Afwachten maar en muziekjes luisteren en libelles/ margrieten lezen.
    En lang leve de I- pad!

20. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Veel sterkte Pookie!

Deel Deze Pagina