Voormalig temp-meiden, deel 6!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mosa1982, 2 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
  2. Loe

Loe Niet meer actief

Wat een mooie, lieve bink! (en wat lijkt hij op S.!):D

3. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @hanna; wat een lekker kereltje

4. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Lekker ventje Hanna en hij lijkt idd op S!

Koperspiraal, voel m zitten + last van kramp. Maar je hebt wel een aanlooptijd van soms een paar maanden en die heb ik niet volledig uitgezeten :D

Regelen, nou nog flink ad gang. Net eventjes laten brullen, stond al op de trap naar boven en nu al een tijdje stil ... hehe ... eindelijk even rust ... ;)

5. Loe

Loe Niet meer actief

#1165 Loe, 30 mrt 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 mrt 2012
    Hanna, ja ik heb nu al wel het idee dat de buisjes helpen, L. zit namelijk niet meer aan zijn oortjes! :) Goed he.

Sterre, die kuren zijn ervoor als je een bacteriele infectie na het virus oploopt. Als je alleen ziek bent van het virus, heeft ab geen zin. Maar L. kreeg telkens een bacteriele infecties (tenminste dat vermoeden ze, net als ze vermoeden dat je een virus hebt) en die complicatie (bronchitis, bovenste luchtweginfectie) vonden ze te heftig om niet te behandelen en blijkbaar was het dus telkens een beestje na het virus. Hopelijk heb ik het zo een beetje duidelijk uitgelegd.:)

Nu is het weer snotverkouden al drie dagen, veel hoesten en 38 graden. Maar nog niet super ziek ofzo. Dus ga ik ook nog zeker niet uit van een bacterie en moet hij het, helaas alweer, uitzieken. ;)Gelukkig is hij lekker spelerig en is zijn humeur ook prima.:)

Salapio, hoe lang duren die regeldagen ook al weer? ongeveer dan....

6. Loe

Loe Niet meer actief

Ik heb zojuist gelezen dat de man van Babii, een aantal jullie wel bekend volgens mij, plotseling is overleden aan een hartstilstand. Verschrikkelijk. Eindelijk is ze na zoveel jaar zwanger en dan dit vreselijke nieuws...:(

7. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Jezus, wat vreselijk :( Toevallig zag ik laatst dat ze zwanger is, dus ik was al blij voor haar, en dan dit :( Echt verschrikkelijk zeg!

8. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Nou houd het nu nooit eens op met het lezen van zulke nare berichten? Dit is denk ik de 3de in een jaar tijd van wie een man plotseling overlijd? Bah! Mijn man is ook hartpatient, moet er niet aan denken......

9. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Goedemorgen!

Pookie: Hoe gaat het met je?

Afrola: Ik weet nog niet wat ik na die spiraal ga doen.. waarschijnlijk aan de rubbers. De pil zou ik wel willen maar dan moet ik even kijken welke precies. Toen ik voor N stopte met de pil merkte ik behoorlijk verschil in mijn gemoedstoestand (zat lekkerder in mijn vel e.d.) dus ik twijfel nog heel erg of ik dat wel weer wil.

Lekker aan het inslaan lees ik :D Inderdaad wel rustig aan blijven doen hoor.. jeetje je bent ook al bijna 31 weken zwanger :$

Mosa: Ik heb inderdaad ook de nuvaring gehad maar vond em niet fijn. Maar het is heel persoonlijk, een vriendin van me zweert er bijvoorbeeld bij haha.
    Ik denk dat je gelijk hebt om het gevoel te blijven houden dat je na zoveel kindjes het niet meer mee zal maken. R zegt ook vaak, stel we krijgen een 3e, wie zegt dan dat je niet nog een 4e wilt.. Al denk ik zelf echt van niet, 4 vind ik voor mezelf dan toch echt te veel hihi.

Lastig met je baan maar ik begrijp je helemaal. Nu ik al zo lang thuis zit en alles van mijn mannen meekrijg zie ik ook steeds meer op om weer te gaan werken. Ik wil wel graag werken maar de drang om me 'belangrijk' te voelen ergens is wel een heel stuk minder.

Wat schattig van V en N :D Lijkt me zo grappig, 2 van die giegelende meiden haha :p Al kunnen ze er hier ook wat gelukkig :)

Hanna: Fijn he die peuterpubermodus ;)
    Heerlijk zeg dat O zijn tevreden kereltje is :)
    Awwhh wat een leuk mannetje en wat lijkt hij inderdaad veel op S!

Melisa: Welke pil heb jij als ik vragen mag?
    Jeetje jouw man ook hartpatient.. nee dan zit je niet op zulke nare verhalen te wachten.

Salapio: Hoe lang heb jij het spiraaltje gehad. Haha niet helemaal uitgezeten .. nee toen was je ineens stiekem zwanger :D

Loe: Haha helemaal helder hoor je uitleg :) Wat rot dat L dat er steeds bovenop krijgt. Hoe gaat het nu met hem? En met jou?
    Hoe gaat het trouwens nog met je s.ouders?
    Ik ken babii niet maar heb het wel even opgezocht. Mijn god zeg, het zou je maar overkomen :( Echt heel triest :(

All: GaaX1000aap... N werd vannacht om 1.15u huilend en overgevend wakker. Ik had het zo 1,2,3 even niet in de gaten en leg hem even neer, precies met zijn hoofd in de kots :):):) Dus hup de douche in maar hij klemde zich helemaal aan me vast en liet niet meer los. om 2u lagen we eindelijk weer in bed, N tussen ons in maar hij heeft flink liggen woelen en doen dus bijna niks geslapen. Tussendoor ook even huilen omdat hij pijn in zijn buikje had :( D'rstraks even wat water gedronken, wat er ook weer uit kwam, maar nu zit hij toch een droog krekkertje te eten. Ik heb wel een emmer bij hem gezet en die heeft hij braaf naast zich staan hihi.
    L heeft gelukkig door alles heengeslapen.

Gister zijn we naar de I.kea geweest, even wat nodige spulletjes gekocht. Ik heb er zo'n dingetje meegenomen waar je zelf ijsjes mee kunt maken. N is dol op ijsjes dus op die manier kan ik hem een gezond ijsje voorschotelen :). Misschien stiekem een groentenijsje.. zou hij erin trappen haha :D

10. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Sterre: ik heb de micogynon 15 geloof ik. De allerlichtste pil die er bestaat op dit moment. Toch ervaar ik wel weer qua stemming van mezelf dat ik aan de pil ben :) Al is het nu even de beste oplossing.

11. Loe

Loe Niet meer actief

Effe snelle jelle:
    sterre, ik heb de mercilon een tijd gehad, maar ook daar pijnlijke borsten mee, vreselijk. De nuvaring zakte bij mij naar beneden, de mirena kreeg ik ontstekingen van, rotding. Ik ben laatst weer overgestapt naar de cerazette, zg borstvoedingspil. zonder oestrogenen, die beviel me het beste. Direct na de bevalling kreeg ik er bloedingen doorheen, maar nu dus niet. Sommigen geven aan dat hij niet zo betrouwbaar is, maar dat blijkt nergens uit. Je moet m gewoon op tijd slikken, net als die anderen:D. Plus omdat je hem doorslikt word ik niet meer ongesteld, nou heeeeeeeeeeerlijk.:D

Ben trouwens officieel op dieet, sinds er in een brief van een dokter stond: adi.positas......ofwel obesitas.:(:x. Dat heb ik in heel mijn leven nog niet gehoord en ik wil took niet!:x
    Wie doet er mee? of hebben jullie het niet nodig haha, dat kan natuurlijk ook.:D

12. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    ik heb het wel nodig en ga ook binnenkort weer aan de Sonja denk ik.
    Dat koolhydraatarm lijkt mij niet zo verantwoord.

13. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Loe ik doe graag me je mee. Kan ook nog wel wat kilos kwijt zeker, als we wel in de 2 de helft van dit jaar voor een brusje willen gaan..

Pookie hoe gaat het nu met je?

Koolhydraatarm dieet?? ken ik niet...

14. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Melisa: Bedankt voor je antwoord :)
    Hoe gaat het trouwens nu thuis? Met je s.vader?

Loe: Dat is misschien ook wel iets om over na te denken die pil, thanx!
    Ik ben aan de wei.ght wat.chers nu en in 7 weken tijd 4,5 kilo afgevallen. Het had wel meer kunnen zijn maar ik kan mezelf soms gewoon niet inhouden en dan geniet ik gewoon een keer van dat extra bord of chipje hihi.

Pookie: Houd jij sonja vol? Pff ik niet, na de 3e week duik ik de kast in hihi :)

Ricmar: Hé wat lees ik nu.. een brusje, wat leuk!!! Misschien even brutaal hoor maar word het dan dezelfde donor?

All: Hier nog steeds een zieke N :( We zijn al 2 dekbedovertrekken, 3 pyama's, 3 rompers en 10 handoeken verder... van de wasmachine komt onderhand stoom haha ;)

15. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Zo, wij zijn spontaan even uit eten geweest zonder kinderen! We wilden gaan zonder N. dus had een vriendin gevraagd even op hem te passen, mocht C. ook blijven. Was er echt even aan toe.

Ik kon eigenlijk wel goed het sonja bakkeren volhouden, en viel ongeveer een pond per week af. Maar nu kan ik me er niet meer toe zetten :).

Ricmar, jullie willen dus nog graag een tweede kindje? Hopelijk is het jullie gegunt.

16. Loe

Loe Niet meer actief

Lekker melisa! Wat heb je gegeten?:)

Even spammen hoor::):D

17. Loe

Loe Niet meer actief

en een stoere hahaha: yo mannnn.........:D

18. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Loe: we hebben lekker grieks gegeten. En j ekunt goed zien dat L. nu ouder wordt, wat een stoere knul! (en je had het laatst over weinig haar, dat is denk ik jongenseigen hoor, want N. heeft er ook lang niet zo veel als zijn zusje )

19. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Dieet, doeniemee maar veel succes :). Nu val ik ook nog binnen BMI acceptabel en mag ik niet te veel afvallen met BV ... hopelijk gaat het 'vanzelf' ... mag namelijk van mij nog 10 kilo af ... al is dat denk ik een beetje te 'hoog' gegrepen. Dan zou ik op het gewicht van toen ik 20 was zitten :D (dream on)

Sterre, beterschap!

Melisa, wat heerlijk zo spontaan uit eten!

20. Loe

Loe Niet meer actief

Salapio, op jouw foto's denk ik toch altijd dat jij super super slank bent??:$:) Kilootje of 55? Heb ik dat dan mis?:(

bah, ik was sinds vrijdagavond benauwd. pufjes (heb astma)hielpen niet, ik nog denken dat het puffding misschien over datum was, maar nee. Het hielp gewoon niet. zostraks gebeld met de hap (kunnen we daar een rittenkaart krijgen ofzo...:)) want ik werd er toch niet lekker van, had ook wat koorts. Blijk ik een longonsteking te hebben!:$:$ ik zeg hoe kan dat nou ? Tja, dat is het kenmerk ervan, het plotselinge zeg de doc, en je zult wel wat opgelop.en hebben......;) (dat laatste vond ik echt een snugger antwoord hiihi)

dus ik zit aan de prednison en aan de antibiotica. :( mocht het niet gaan, moest ik vannacht bellen.:( was blijkbaar toch iets heftiger dan dat ik dacht. en sowieso over 2 dagen terug naar huisarts. bijzonder hoor, zo ineens een longontsteking. maar ik moet het er maar mee doen. hopelijk is het snel over!:)

Deel Deze Pagina