Waaah! Die 55 kilo haalde ik op mn 20ste niet eens (en toen ging ik nog 4x per week naar de sportschool). Ik weeg nu 68 kilo en zou graag weer onder de 60 willen wegen. Maar voor zwangerschap S zat ik er iets boven En wat een schrik! Toch goed dat je naar de HAP bent gegaan! Veel beterschap ...
Melisa: Lekker zeg dat jullie even met z'n 2tjes eruit hebben kunnen gaan. Jummm grieks! Loe: Awwh wat een lieve foto van de grote beer Yoo L is tha house Ojee, longontsteking. Pff haha je zal wel wat opgelopen hebben.. daar hoef je niet voor geleerd te hebben Beterschap i.i.g.! Salapio: Val jij wel af van de bv? Ik heb trouwens net als Loe altijd het idee dat jij sowieso wel slank bent. Oh lees nu dat je 68 kilo bent.. nou ik zou willen dat ik dat was! All: Hier ook een bezoekje aan de hap gebracht. N's koorst steeg alleen maar i.p.v. te zakken en de kontbommetjes hielpen niet. Hij viel ook steeds gewoon zomaar in slaap en zei steeds dat hij pijn had. Gelukkig was het overgeven over. De arts vond hem ook echt ziek en heeft hem goed nagekeken. Hij zit tegen een longontsteking aan maar sowieso last van bronchitis. Hij heeft al eerder een puf gehad maar die hoefde hij nu niet. We hebben wel een penicillinekuur gekregen. Hopelijk gaat het snel werken. Gelukkig heeft hij net wel weer iets gegeten en goed gedronken dus hier en daar wel een kleine opleving met wat praatjes
ach zo sneu voor N! zal de doc ook wel aan een beestje gedacht hebben. Hopelijk knapt hij nu snel op! beterschap! Hmm.........salapio 68 kilo? Eh...........en zo'n mooie taille? ben je dan misschien 1.95m??? (grapje) Nee hoor, ik wou dat ik zo'n gewicht weer had. dat was mijn gewicht voor L.'s zwangerschape en voor de hormonen die ik gebruikt hebt. ben nog steeds 15 kilo te zwaar. Zo, weten jullie meteen wat ik weeg.
Sterre, kusje voor N! En die 68 kilo is nu ... kleine 2 weken na bevalling , dus daar gaat nog wel wat af hoor ... ik val wel af door bv, maar heeeeeeel langzaam, misschien 1-2 kilo per maand. Ik hoop 2 want ik wil wel in bikini deze zomer
ik ben juist alleen maar aan gekomen, hou veel vocht vast en bloeddruk is erg hoog, internist snapt er nog niks van. (185/129) overdag plas ik bijna niet (ondanks plas tabletten) ensnacht moet ik er 4 keer uit omdat ik vreselijk nodig moet (en dus ook heel veel plas)
Nou jullie zijn lekker bezig over jullie gewicht. IK moet nog 2 kilo en dan ben ik op mijn gewicht voor ik kindjes kreeg (en dat volgens de BMI nog te zwaar haha). Maar ik vind het prima. Ik sport, eet gezond, en meer kan ik niet doen. Loe: jeetje, beterschap! All: wij zijn lekker een paar uur naar de efteling geweest, en hebben nu een jaarkaart. We wonen er nog geen half uur vandaan, dus kunnen nu gaan wanneer we willen (maar mens, wat zijn die abb. duur!)
Ricmar ik heb daar ook last van. Bloeddruk 160/90 (nu bloeddruktabletten) en ook ik houd vocht van. Voor de zwangerschap had ik een lage bloeddruk. Ook ik moet 3x per nacht naar de wc...........ontzettend balen he? Lig je net lekker.......
Ricmar: dat is wel een hele hoge bloeddruk zeg. Kunnen ze een oorzaak vinden? Sterre: beterschap voor je mannetje!
volgens mij was daar iets mee: bloeddruk die niet goed reageerde op bloeddruk verlagers maar ook kaliumtekort. ik weet het niet meer, je zou even kunnen googlen...
maak me ineens wel zorgen om sannehai............al zo lang niets gehoord. iemand van jullie misschien via pb?
Loe dankje!! en ik heb dus al vanaf de zwangerschap spierpijn en krampen en tintelingen... die dus maar erger worden, ga dit meenemen naar de huisarts ipv de internist!..
Loe: je bedoeld mupet? Ik heb haar op hyves, maar daar is ze ook niet actief. Je kunt via deze site een pb doen, wrs krijgt ze dan een maelding in haar mailbox.
Ik zag dat ze laatst nog ergens had gereageerd (bij voeding of baby&dreumes), dus ze is nog wel soort van actief Ricmar/Loe, balen van die hoge bloeddruk en het plassen snachts Melisa, superleuk abo op efteling! En idd als je gezond leeft en je fijn voelt = goed