Afrola, hmm...ik zou willen dat het zo werkte bij V Nu is ze dus vaak om 4.30 uur wintertijd wakker, klinkt nog erger Nou ja, komt vast wel weer een keer goed. Zo, nu echt naar bed
Goede morgen allen. Afrola: ik heb je hint onthouden maar leuk dat het nu duidelijk is haha. En goed je problemen rond de bevalling bespreken hoor! Mosa: het breekt op he, zo vroeg steeds je bed uit. Hier is het N. die voor het vroeg opstaan zorgt. En ook hij gaat vaak pas rond 8 uur naar bed. Van de week met manlief afgesproken dat we hem gaan proberen 's morgens langer wakker te houden, want hij ligt er rond 9 uur vaak al weer in.Wellicht gaat dat wat helpen. Vanmorgen hoorden we C. al om 5 uur op de gang, gelukkig ging die gemakkelijk nog terug naar bed, die ligt nu nog op 1 oor. All: ben wat ziekjes, niets aan. Gelukkig gaan we helemaal niets doen dit weekend, dus dat komt dan goed uit. Ja, paaseitjes zoeken bij mijn schoonvader, maar die woont om de hoek. Mijn zus had geen tijd voor ons. Die zit bij mijn pleegouders, en tja, daar hebben wij even radiostilte mee.
Goedemorgen! Hanna: We zijn inderdaad een tijdje terug gewisseld van oppas. Op zich is deze super goed hoor maar dat afbellen is nie so leuk Jij ook aan de lijn, suc6! ohhh liever de kinderen geprikt dan jijzelf hahaha Fijn dat O zo lekker gaat. Melisa: Hoe was het bij de chirurg? Lees al dat ze geopereeerd moet worden, awhh. Pff daar zou ik ook even een traantje om moeten laten hoor. Oei N aan de klim Beterschap! Balen hoor dat het bij jou ook zo vroeg is elke ochtend Mosa: Leuk naar cp! Was dat dat uitje van je s.ouders? Gaan die ook mee? Wat schattig dat N mama zegt En V met een bekakte R.. hahaha. Fijn dat je een goede werkdag hebt gehad alleen balen dat je daarna zo gesloopt bent Geniet maar extra van je kind-vrij-nachtje dan Salapio: Wat rot dat S zo veel last heeft van de melk. Goed in de gaten houden dan maar. Misschien kan je met voorzorgsmaatregelen al veel voorkomen. Bedje schuin e.d. Hier heeft L uiteindelijk ook maar 2 of 3 weekjes aan de medicijntjes gezeten en toen ging het weer goed. Afrola: Fijn dat de kindjes het zo goed doen. Mogen wij ook weten wat het andere kindje is Ik weet niet meer wat de gok was toen (oh lees nu dat het een soort van geheim is..grr.. ik ben die gok vergeten haha.. de andere weet ik nog wel )Ik zie nu dat je morgen al 32 weken bent! Wauw, als ze blijven zitten dan ben je over 6 weken alweer mama. Of waarschijnlijk nog eerder.. spannend hoor. Lastig met de bevalling. Mijn ervaring is dat ik bij N ook op bed lag en bij L me het anders had bedacht. Rondlopen, onder de douche staan e.d. maar uiteindelijk heb ik toen ook alleen maar op bed gelegen hihi..(wel op mijn zij trouwens) Ik kon niet eens lopen Hier gaat het afvallen goed. Ik ben nu bijna 5 kilo kwijt (op 1 kilo na op mijn oude gewicht) en in totaal 15 cm kwijt (in 8 weken) Het is goed te doen omdat ik gewoon mag eten e.d. maar ook inzicht heb in wat wel en niet goed is. Maar ach, afgelopen week ongesteld geworden en heb ik mezelf een bonbonbloc toegestaan Ik ben niet meer gaan zwemmen. Ik doe nu steps op de wii en ik wil onder begeleiding van m'n fysio misschien gaan hardlopen. Hij doet veel met sporters e.d. Maar dat wil ik nog even gaan bespreken volgende week, misschien kan het met mijn knie niet eens. En 15 kilo valt toch énorm mee joh! Slapen: Hier is het ook beter sinds de klok vooruit is gegaan. L wil nog weleens eerder wakker worden maar over het algemeen is het tussen 7 en 8 All: Jullie liggen wakker van de kinderen.. wij van de buurhond :x Ik heb vannacht om 01.00 gewoon de politie gebeld. We worden er helemaal gek van. Of ze zijn geweest weet ik niet want 10 minuten nadat ik gebeld had kwam de buurman thuis. Ik wil dit weekend toch maar weer eens een mailtje sturen naar de wijkagent want ik heb die ook al 2 keer geprobeerd te bellen maar ik krijf hem er gewoon niet aan. Er belt steeds iemand anders terug van een andere wijk.. tja daar heb ik niks aan
Oja, afgelopen donderdag heb ik het spiraaltje eruit laten halen. Dat was gelukkig zo gepiept en er ook geen last van gehad daarna. Nu nog wel ongesteld (al vanaf vorige week zaterdag ) Maar hopelijk gaat dat nu zonder spiraal weer normaal verlopen de volgende keer. Ik heb wel met de ha overlegt wat ik nu zou kunnen gebruiken maar ze raadde me aan om er toch nog even over na te denken en tot die tijd condooms te gebruiken.
Hoi dames, De meiden zijn uit logeren bij mijn ouders Wat een HEERLIJKE nacht gaan we krijgen, da's echt lang geleden Melisa, hopelijk ben je in ieder geval niet zieker geworden en heb je toch een gezellig weekend Sterre, het weekje centerparcs hebben we idd van mijn schoonouders gekregen, nog voor N's geboorte. Ze gaan (godzijdank ) niet mee, dat is ook nooit ter sprake geweest. Mijn schoonvader krijgt als zijn bloedwaardes goed zijn komende week ook weer een chemokuur. De 6e van de 12, dus hij is bijna op de helft. Ontzettend knap dat je al 5 kilo bent afgevallen, ik ben trots op je Hopelijk bevalt het goed om geen spiraaltje meer te hebben, nu idd maar een tijdje aan de condooms. Kun je altijd nog zien. Ik hoop voor je dat er nu snel wat aan die hond gedaan wordt, eigenlijk asociaal om je hond zo buiten te laten (blaffen) All, morgenochtend halen we de meiden op na N's ochtenddutje en daarna gaan we brunchen met mijn schoonfamilie. Maandag gaan we naar mijn ouders en zijn we natuurlijk druk met inpakken en dan vertrekken we dinsdag. Ik heb er zo'n zin in Slaap lekker allemaal!
Als je naast het bed kunt staan dan zou je tegen je bed aan kunnen leunen ... Snap trouwens wel dat je direct emo werd hoor ... fijn he die hormonen En ooooooh heb ik nou een hint gemist! Balen!
Hoi dames, Ik hoop dat iedereen een gezellige dag heeft gehad, wij in ieder geval wel De logeerpartij was goed gegaan, dus wij hadden een heerlijk rustig ochtendje, maar het was ook weer erg fijn om V en N weer te zien. Morgen naar mijn familie en alle spullen inpakken voor morgen (vast weer veel te veel spullen ). Ik weet niet of ik morgen hier langs kom, dus anders tot over ruim een week
@ Mosa, alvast fijne vakantie gewenst! Lekker uitgeslapen dus @ Salapio, leuke avator met je drie kindjes Als ik naast mijn bed kan staan, kan ik misschien ook wel 3 stappen lopen . Moet maar gewoon zeuren dat ze de draden lang genoeg maken . En misschien als je heel nieuwsgierig bent, moet je maar even teruglezen, haha @ Sterre, fijn spiraal eruit. Nu dus moeilijk doen met condooms. Goed van je dat je alweer 5 kilo bent afgevallen. En je wilt zelfs gaan hardlopen. GOed hoor, hopelijk lukt het je. Stomme buren/hond. Hopelijk wil die wijkagent nu eindelijk eens bemiddelen! @ Melisa, alweer wat beter? J is inmiddels minder ziek, maar zat vanavond ineens onder de vlekjes. T schrok ervan, maar ik vermoed nu dus 6e ziekte. Ze heeft alleen wel relatief kort hoge koorts gehad. Alleen maar fijn natuurlijk. Wel was ze al een paar dagen hangeriger dan anders, dus het sudderde al wel even. T is ook behoorlijk verkouden en gedraagd zich echt als een zieke man *zucht *. Van vrijdag op zaterdag heeft hij me uren wakker gehouden. Toen ik eindelijk sliep werd J wakker en voelde zich nog niet goed. T legde haar tussen ons in. Wat voelde ik me brak gister en heb 's middags lang op bed gelegen. Uiteindelijk heb ik T daarom maar verzocht om op het logeerbed te slapen. Ik voelde me daar wel schuldig over. Maar ik had nu een goede nacht slaap nodig. En ik heb heerlijk geslapen. Voelde me zoveel beter vandaag . Vandaag allemaal babykleertjes gewassen. J was een beetje jaloers dat het niet haar kleertjes waren. J: 'Is dit dan wel voor mij?' Ik: 'Nee schat dit is toch veel te klein voor jou'. J 'Oh (teleurgesteld), ook voor de baby's'. Wel leuk dat ze het altijd over twee babys heeft in mama's buik en spullen voor de baby's etc. Ze heeft inmiddels echt wel in de gaten dat er verandering aan zit te komen en dat er twee baby's gaan komen Vanavond zijn ze beide erg actief. Al een paar keer het gevoel gehad dat ze een voet dwars door mijn buik naar buiten wilden steken. Hij stak niet éen 'klein' beetje uit. J kon ook flink schoppen, maar zo duidelijk als bij deze twee . Duidelijk minder ruimte bij mij binnen . Is helaas ook te merken aan longen, maag en blaas. Ach ja nog even volhouden . En nu ga ik weer richting bed, hoogste tijd. Sweet dreams
Mosa: hele fijne week! Hopelijk wordt het wel iets beter weer. Afrola: het klinkt inderdaad als de 6de ziekte. En een zieke man, tja...succes haha. Salapio: leuke foto inderdaad! All: ik voel me wel iets beter, maar nog niet optimaal zeg maar. Bedrust lukt met deze dagen ook niet. En ik weet ook niet zo goed wat ik heb. Na het avondeten vliegen de vlammen me uit mijn lijf, en als ik een trap op moet sta ik met hartkloppingen boven uit te hijgen. Rare griep?
Mosa, fijne vakantie! Afrola, mannen ... ... Lief dat J het over baby's heeft. Knuf voor de dubbele zwangerschapskwaaltjes! Melisa, he bah wat vervelend voor je. Klinkt idd als soort griep of oververmoeidheid? Knuf!
Goedemorgen Mosa: Haha gelukkig maar dat je s.ouders niet mee gaan Bedankt dat je trots op m'n afvallen bent Fijn dat het slapen goed is gegaan. En uitslapen en even lekker rustig aan doen is altijd fijn maar je mist inderdaad de kindjes dan stiekem toch Heb ik ook altijd. Alvast een héle fijne vakantie!!! Salapio: Dat is altijd natuurlijk, als de een slaapt komt de ander Hier hetzelfde verhaaltje haha Afrola: Awh J ziek, beterschap voor haar! En voor T ook natuurlijk. Erg he, zo'n zieke man..pff Leuk dat je het verschil zo merkt in schoppen e.d. Het lijkt me wel ontzettend apart om te weten en voelen dat je 2 kindjes in je buik hebt. Melisa: Klinkt niet best, hopelijk ben je er snel vanaf! All: Gister paasbrunch gehad met s.familie en het was wel gezellig. Helaas moesten ze natuurlijk weer klagen over andere mensen, doen ze altijd. Zelf zijn ze gelukkig wel perfect *proest* N heeft zich goed vermaakt. Het was goed weer en buiten was een speeltuin met van alles te doen. Ook was er een paashaas die met de kindjes eitjes ging zoeken. In eerste instantie moest N niks van die paashaas hebben maar toen hij door kreeg dat die paashaas chocolade-eitjes bij d'r had was hij niet meer bij haar weg te slaan D'rstraks wilde hij ook eitjes en geen boterham Tis uiteindelijk een boterham met hagelslag geworden haha L heeft zich ook prima gedragen. Nou huilt hij sowieso amper maar gister vond hij ook alles wel best. Hier een daar even een powernapje en daarna weer vrolijk verder. We zijn ook even naar superoma geweest (oma van R) en daar hebben ze zich ook weer goed vermaakt. Ze hebben daar schapen met lammetjes en N mocht meehelpen lammetjes de fles te geven. De jongens lagen gister een een uurtje eerder in dan normaal maar na zo'n dagje waren ze helemaal gesloopt.
Salapio: ik denk zelf ook wel dat mijn lijf aangeeft dat het even genoeg is. Maar ja, geef daar maar eens aan toe All: N. liep vanmorgen ineens achter het loopwagentje. Weer zo'n trotse mama-moment. Volgens mij had hij het alleen zelf niet door haha.
Hoi meiden, Wat een rust hier. Iedereen weer druk met werk en doordeweekse bezigheden? Vandaag ben ik opnieuw druk geweest met baby-was waaronder gestreken. Maar inmiddels ligt bijna alles in de kast. De laatste inventarisatie gemaakt en heb alleen nog extra wieg-hoeslakens nodig. Verder het meeste in huis of besteld . Heb trouwens wat buikfoto's 30 en 32 wk:
Afrola: wat een buik joh! Wel mooi! All: wij zijn gisteren (net als hanna haha) naar een open dag van een campinaboer geweest. We hebben toch een lol gehad! C. is gesminckt, kuikentjes geaaid, konijn geknuffeld, koeien eten gegeven, gespeeld in het hooi... en om 12 uur gingen de koeien de wei in na de winter. Kan me geen leuker, en gratis uitje voorstellen. Volgend jaar weer
Afrola: Wauw wat een buik! Mooi hoor Suc6 met de laatste voorbereidingen. Melisa: Leuk zeg zo'n uitje. Ik had het wel gehoord maar helemaal vergeten. Volgend jaar toch aan denken. Pookie: Hoe gaat het met je?
Mooie buik Afrola ... wowie! Klinkt goed Melisa! En hoest met jou Sterre Hier alles ok, eerste dag alleen met de kids en lijkt prima te gaan. S doet het juist goed op de breng en haaldrukte want slaapt liever in de maxicosi (bakfiets) of in de wagen ...