Voormalig temp-meiden, deel 6!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mosa1982, 2 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ha meiden,

Vanmorgen een druk ochtendje gehad. Naar de markt gelopen en vandaaruit nog via het winkelcentrum terug naar huis.
    S wilde selluf lopen dus het schoot niet erg op. Later ging ze gelukkig weer in de kar zitten want ik had het koud. BRRRRRRRR

Mosa, N dus ook een lange dame!
    Haha V al 103 cm :D:D
    S was bij de vorige meting 88 cm.... Kleine uk!
    Leuk dat jullie zo dichtbij Plopsaland zaten. Heb je gelijk een leuk uitje he?

afrola, he balen zeg van je bekken. En zeker als je er zo slecht door slaapt.
    Ik vroeg me wel wat af: O had ook een electrode op zijn hoofdje en ik mocht wel van het bed af.
    Ik moest op een gegeven moment plassen en toen zeiden ze dat ik gewoon op de po-stoel mocht.
    Daar ben ik mog een tijd op blijven zitten, maar ik lig liever tijdens de weeen dus ben toen weer in bed gekropen.
    Dat is toch wel een ander verhaal dan wat jij nu schrijft...???
    Rondlopen ging inderdaad niet meer, maar ik had ook een infuus dus dat is dan nog extra lastig natuurlijk!

Melisa, N al weer 1 jaar????? Dat is echt snel gegaan zeg!

Salapio, echt rot voor S dat hij zich zo voelt....
    Alles is een fase, maar hopelijk dit een héle korte!

2. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Melisa: Inderdaad, tis erg rustig hier.
    Met de jongens gaat het goed, dank je :) N is een ontzettende peuterpuber en L een driftig babietje die wilt kruipen haha :p
    :D Ik wil nog een baby :D Pff N inderdaad alweer bijna 1 :$

Mosa: Welkom terug :) Heerlijk dat jullie het zo fijn hebben gehad! Fijn he als kindjes makkelijk zijn :)
    En weer goedgekeurd bij het cb. V dus een lange dame.. goed dat jullie daarin je gevoel volgt. Zou er iets nadeligs aan kunnen zitten dan, omdat ze vroeg of je naar de kinderarts wilt?

Afrola: Aan mijn knie kan de fysio helaas niks doen dus hij stuurt me daarmee weer terug naar de ha.
    Wat fijn dat het goed gaat met de kindjes en dat ze zo lekker op schema liggen :)
    Wat vervelend dat de gyn niet veel aandacht had voor je bevalplan :( Rot hoor dat ze je angsten niet hoort. Zou je niet met een vk kunnen bellen en haar om advies kunnen vragen o.i.d.?

Salapio: Is een bezoekje aan de osteo geen optie? Ik dacht toen bij L dat hij niks had maar hij bleek toch iets in zijn nekje te hebben.
    Die T, mister charming :D Leuk dat M zo moedert :)

All: Ik moet eigenlijk gaan koken dus ik hou het even kort.. wij krijgen gezinsuitbreiding .. een kat :D Ik vertel nog wel hoe en wat maar ik ben blij en R iets minder haha.. dat is niet zo'n kattenman. Maar ja, pech gehad :p

3. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Leuk Sterre een kat!!!!
    Wij hebben er hier drie romdlopen. Echte kattenmensen dus! :D

4. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi dames,

Afrola, wat super dat beide kindjes zo goed groeien, geeft vast een goed gevoel :)
    Maar wat jammer dat je weer je verhaal over de bevalling niet goed kwijt kon :( Heel begrijpelijk dat je je er zorgen om maakt, maar probeer echt in je achterhoofd te houden dat het deze keer wel heel anders kan lopen en aanvoelen dan bij J. Wie weet hou je het deze keer liggend wel goed uit, en anders is pijnbestrijding idd wel een optie. Maar knuffel voor je gevoel, dat is sowieso niet leuk!

Hoe is het met J?

Melisa, jemig ja, N wordt alweer bijna 1 jaar :$ Maar wat leuk dat hij al stukjes aan je hand loopt, daardoor vind ik ze helemaal groot lijken!

Ricmar, ik zie dat jullie voor een 2e gaan, wat bijzonder :) Mag ik vragen of jullie een nieuwe poging met dezelfde donor gaan doen?

Salapio, vervelend dat de krampjes/reflux zo blijven, lijkt me erg rot voor jullie allemaal! Maar is het, zoals Sterre zegt, niet een idee om wel eens naar een osteopaat te gaan? Gewoon voor de zekerheid?

Lief hoe je over M en T schrijft :) En altijd leuk om te horen dat je mooi en lief bent ;)

Hanna, ik heb de berichten van vorige week niet terug gelopen, maar hoe doet O het over het algemeen? Met eten en slapen enzo? Vind je het een makkelijke baby?

Sterre, je vroeg waarom we naar een kinderarts zouden kunnen vanwege V's lengte. Dat is puur om eventueel na te kunnen kijken hoelang ze ongeveer gaat worden, dus niets medisch. Aan de hand van foto's van de botten in haar hand kunnen ze kijken of ze biologisch ouder is dan ze is. Dat was bij mij het geval, ik werd dan ook op mijn 11e voor het eerst ongesteld en toen stopte ik al met groeien. Ik verwacht dat dit bij V ook zo zal zijn en dat ze niet langer wordt dan ik ben :)

Wat rot dat je zo aan het kwakkelen bent met je lichaam :( Dikke knuffel daarvoor!

Hoe gaat het verder bij jullie? En hoe is het met R?

Wat leuk dat jullie een kat krijgen. Hier ook een echte kattenliefhebber, met ook 3 katten :D Supergezellig vind ik het, en voor V en nu ook al N is het ook geweldig :)
    Als ik je een tip mag geven, haal er één uit het asiel...er zitten daar zoveel ontzettend lieve katten! Een groot voordeel vind ik ook dat ze daar veel kunnen vertellen over het karakter, natuurlijk heel belangrijk. Ik zou zelf nooit meer anders doen.

Pookie, hoe is het nu met jou?

All, N begint een beetje eenkennig te worden. Een vreemde moet niet te dichtbij komen, dan begint ze een beetje te huilen en zoekt ze gelijk mij. V was supereenkennig vanaf dat ze pas 4 maanden was, gelukkig gaat het bij N meer op de 'normale' manier. En gelukkig is dat van V ook goed gekomen, ze is soms verlegen maar welk kind niet, maar eigenlijk is ze best vrij bij anderen en op andere plekken :)

Ik heb vanavond een speelkleed opgehaald die ik via marktplaats heb gekocht, zo'n autowegspeelkleed, dat kennen jullie vast wel? V is heel gek op auto's enzo, dus ze zal het morgen wel geweldig vinden :) Ik moet morgen werken, maar mijn moeder zal dan wel geen kind aan haar hebben ;)

Fijne avond allemaal!

5. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Morgen is mijn kleine meid al 9 maanden :$

Vandaag zijn trouwens onze buurkindjes jarig, die tweeling die met 29,5 week geboren zijn. Ze was maar 2 weken voor mij uitgerekend, wat een verschil dan hè? Maar de kindjes doen het super, je merkt nergens aan dat ze zo prematuur waren. Het zijn gewoon echt kindjes van 1 jaar oud. Mooi dat dat kan :)
    V heeft gisteren mooie tekeningen voor ze gemaakt :D

6. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Mosa jeetje jullie meisje al weer 9 maand en idd bijzonder als je soms ziet hoe een 2 ling zich ontwikkeld.
    En idd we willen kijken of we nog een keer geluk hebben, we hebben idd dezelfde donor , de problemen die we toen hadden mbt afspraken zijn opgelost (kort gezegd) en we vinden een 100% brusje wel zo leuk en gelukkig is de mogelijkheid er, we willen zsm starten mijn leeftijd speelt daarin een grote rol en wie zegt dat het snel lukt?

7. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hanna: 3 katten zullen het bij ons niet worden, ik ben al blij dat ik er 1 binnen gekregen heb nu :p:D

Mosa: Oke dus eigenlijk niks geks als V naar de ka zou gaan. Een vriendinnetje van mij was juist heel klein en die wilde ze allerlei dingen gaan geven maar dat hebben haar ouders toen niet gedaan. Ze is nog steeds klein van stuk maar ja, ze heeft er verder geen probleem mee.

Hier gaat het nog hetzelfde. R is nu met mediation bezig. Ik kan er niet teveel over vertellen maar ik hoop dat er snel een einde komt aan deze 'soap'.
    Leuk dat je een autospeelkleed hebt gekocht. Hier hebben we er ook eentje :) Hier is L ook best eenkennig. Maar meestal gaat het ook wel weer redelijk snel voorbij. Hij is een beetje een kat-uit-de-boom-kijker.

Over de kat: Het is een bekende kat. Hij is van een man geweest die tegenover ons woonde maar die is helaas overleden. Ze waren vorige week zijn huis leeg aan het halen en ik dacht eerst dat hij ging verhuizen en dat hij die kat achter had gelaten. Toen ze afgelopen maandag weer in zijn huis bezig waren ben ik het even na gaan vragen en toen bleek hij dus overleden te zijn. Samen met nog een andere (bejaarde) vrouw uit de straat heb ik gegeken wat nu te doen met de kat. De kat is super lief en ik ken em wel redelijk goed. Als ik van mijn werk af kwam en uit de auto stapte, kwam hij vaak even een aaitje halen. Uiteindelijk heb ik hem dinsdagavond naar binnen gehaald wat heel makkelijk ging. Ook het asiel gebeld en die kwamen hem gistermiddag ophalen. We hadden het er wel over gehad om hem te houden maar R is niet zo'n kattenmens en die bejaarde vrouw heeft een hond en dat ging niet samen.
    De kat heeft dinsdagavond hier super relaxed gezeten. Hij kwam op de bank liggen en aaitjes halen e.d. en deed net alsof hij al jaren bij ons zat :) Toen de jongens beneden kwamen gisterochtend was hij ook super relaxed. N was helemaal enthousiast en de kat bleef gewoon lekker liggen en liet zich makkelijk aaien door N.
    Toen ze hem gistermiddag kwamen ophalen voelde het gewoon helemaal niet goed en ik vond het zo rot. Een uur nadat hij weg was hebben we het asiel gebeld dat wij hem wilde hebben.
    We gaan hem zaterdagochtend weer ophalen. Morgen komt er eerst een dierenarts die hem even nakijkt, ontwormt enzo en hij wordt gechipt. Zo hebben wij ook even de tijd om spullen voor hem te halen maar ik weet zeker dat N helemaal door het dolle heen gaat. Hij is gek op katten :)

Ricmar: Leuk hoor dat jullie er weer voor gaan :) Ik hoop voor jullie dat het snel weer zo mag zijn :)

All: Gister toen ik N en L bij de oppas ging halen was N het er niet zo mee eens dat we gingen. Ik ben nu aan 1 kant doof... mijn god wat kan die gillen :$;)

Morgen gaan we naar de diploma uitreiking van R. Dat is in sl.ot Ze.ist en we moeten op sjiek haha.. ik ben benieuwd. Eerst maar eens kijken of ik nog iets fatsoenlijks in mijn kast heb liggen :)

8. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Sterre: klinkt als een leuke kat, hopelijk hebben jullie veel plezier met elkaar.
    Wij hebben ook 2 katten, maar soms, heel soms, vind ik ze echt geen aanwinst :) De oudste kat ligt regelmatig in mijn kast, maakt zelf de deur open, met als gevolg dat ik al 3 shirtjes weg heb kunnen gooien met gaten. Ook die haren, nu de periode van verharen er weer is. Bleh! Maar het is ook zeker gezellig hoor als je een keer alleen op de bank zit, en er komt er 1 bij je kroelen.

All: ik moet vanmiddag even naar de HA, en natuurlijk hadden ze weer alleen tijd om 2 uur. N. was net van zijn ochtendslaap af, dus nu toch maar op bed gelegd. Hopelijk trekt ie het vanmiddag dan tot half 3. De ass. vroeg of het spoed was, neuh niet echt, of het dan over 2 weken kon? Want mijn eigen arts is op vakantie. Nou, dat vond ik toch wel heel ver weg :) Dus ik hoorde haar al weer zuchten haha.

9. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Osteo, ik ga dit morgen ook overleggen met HA. Nu gaat het eigenlijk uitstekend. Ligt braaf in zn wiegje te slapen (moet over 5 min weg, dus arme S), na slechts even gebrul (nog geen minuut), stil en weer max 1 minuut gebrul. Maar hij drinkt ook nogal onrustig (en met veel lucht) dus misschien is een bezoekje aan een lactatiekundige ook een idee. Wel jammer dat beiden volgens mij niet gedekt worden door de verzekering ... :(

Sterre, hihi een kat erbij ... ik ben meer van de katten dan van de honden, maar eerlijk gezegd niet zo van de beesten in huis ...

Melisa, succes bij HA en met slaapje van N!

Mosa, leuk zo'n speelkleed :), T heeft er 1 op zn kamer...

Ricmar, spannend hoor, hopelijk is het snel raak!

Moet nu weer rennen (M van school, naar logo, naar school, naar speelzaal voor T, naar huis, T in bed, S voeden en in bed en hopelijk heb ik dan iets langer zittijd :) (maar eten is wel gekookt dus das fijn)

FIjne dag!

10. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Hoi meiden,

Zojuist een proefdruk van ons geboortekaartje besteld en gelijk allerlei kaarten verstuurd via zo'n online website. Allemaal vrienden en collega's die bevallen zijn :D. Maar volgens mij ben ik nu de volgende :).

Ik ben zo trots op J. Gister ging ze vanuit zichzelf ineens de hele dag op het potje plassen en poepen. Ze weet al tijden heel goed wanneer ze moet, maar het boeide haar totaal niet of het in de luier, op het potje of op de bank/grond oid terecht kwam. Ik vond het best irritant maar had het maar losgelaten met het idee, misschien van de zomer als het warm is weer een poging wagen. En dan ineens zegt ze een hele dag dat ze op het potje wil :D, was echt verbaasd. En na een plas op het potje wil ze dan een mooie sticker plakken, graag ;):D. Ben benieuwd of ze dit doorzet.

@ Salapio, fijn dat het vandaag weer even wat beter gaat met S. Wel een druk schema met halen en brengen van/naar psz en school etc. Gelukkig vind S het wel lekker in MC/wagen toch? Hopelijk heb je vanmiddag nog een momentje rust ;)

@ Sterre, wat leuk een kat. En wat goed dat je hem overneemt van de overleden overbuurman. Kan me helemaal voorstellen dat N en L de kat helemaal leuk zullen vinden. Lekker spelen samen :D.
    Leuk dat de diplomauitreiking van R zo groots wordt aangepakt. Maken jullie er een feestje van? Vervelend dat het traject rondom R's werk nog steeds niet is afgerond. Hopelijk lukt dat snel en komen jullie weer een beetje in rustiger tijden!
    En N zo aan het gillen dat jij doof bent, haha :p. Wel een goed teken dat N het naar zijn zin heeft bij de oppas, of was hij nog boos omdat je hem daar had 'achtergelaten'? Hopelijk niet het laatste ;)!

@ Mosa, V is idd lang :$. Dat haalt J niet, maar qua shirtjes heeft ze wel mt 110 nodig :$. Nog steeds lekker gezond bol, maar je ziet haar wel slanker/dunner worden :).
    N alweer 9 mnd, afgelopen jaar vind ik echt heel snel gegaan. Ik heb ook een aantal bevriende collega's en een vriendin waarvan de kindjes nu ook richting 1 jaar gaan. Dat realiseerde ik me laatst en dat vond ik ook al zo snel zijn gegaan. En de ontwikkeling gaat dan ook steeds sneller met bewegen en eten. Leuk!

@ Melisa, succes bij de HA vanmiidag, hopelijk raakt N niet te veel van de leg door het veranderende schema

@ Ricmar, leuk dat jullie voor een brusje gaan. Heel veel succes!

@ Hanna, heerlijk even naar de markt geweest en S die zelluf wilde lopen :D. Wil Josien ook altijd en dan ineens als je nog maar 100 meter moet niet meer ;). Ik vind het de laatste weken ook maar koud, laat het mooie lenteweer maar weer komen!

De electrode op het hoofdje wordt een beetje in het hoofdhuidje geprikt en dan geplakt met soort lijm of zo. Dat dacht ik begrepen te hebben ieg. Maar Josien heeft dat ook gehad en had toen een paar dagen een korstje op haar hoofd. Wel goed om te horen trouwens dat jij ondanks de electrode nog naast het bed kon staan en zelfs op de po kon zitten. Misschien dat dat bij mij dan ook nog kan.

@ bevalling: Bedankt voor al jullie reacties op mijn gepieker ;). De gyn heeft gewoon te weinig uitgelegd en ik heb hier en daar misschien wel een niet heel terechte conclusie getrokken. Maar ja dat krijg je als je geen volledig antwoord op je vragen/opmerkingen krijgt ;). Volgende week moet ik weer op controle en zal dan opnieuw vragen stellen. Ik probeer het wel weer los te laten, het komt zoals het komt en dat besef ik me wel. En ook dat het anders kan verlopen dan bij J, zal ook wel er moeten er immers 2 uit ;). Maar ik acht de kans wel groot dat ik opnieuw rugweeen krijg. Ook mijn ongi voel ik vooral in mijn rug. Verder zal het geheid anders verlopen, maar ik wil toch weten wat ik kan doen als er iets vergelijkbaars gebeurt als bij J. Ik hoop gewoon ontzettend dat ik er iets beter doorheen kom dan bij J!

Afgelopen maandag waren wij nog naar de apenheul geweest met J en beide opa's en oma's. Die wilde graag mee om te helpen met wagens duwen. T had vorig jaar opnieuw een abonnement besteld en die wilde we nog voor de bevalling ophalen. Een hele dag rondsjouwen ging mij alleen niet meer lukken, dus hebben we een rolstoel geleend daar. Dat ging gelukkig goed, al blijf ik er moeite mee hebben me over te geven aan stoel zitten :).
    Het was heel gezellig en koud, brrr. En J vond het weer geweldig :D. Ze raakt er maar niet over uitgepraat, over de kleine én grote aapjes die ze heeft gezien en de mama-aap en papa-aap en baby-aap en kindje-aap etc. ;):D. En dan tot slot de draaimolen waarbij ze óp een aap zat :D.

Zo weer een heel verhaal getypt en nu is het tijd voor lunch ;).
    Fijne dag nog allemaal!

11. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Misschien is het een idee om wat vragen en wensen (nogmaals, want je had je bevalplan al 'ingediend' toch?) op papier te zetten en proberen standvastig te zijn en dingen te zeggen als 'dat is geen antwoord op mijn vraag' ... Ben ik zelf met dit soort emotioneel beladen dingen nooit zo goed in, Jan des te beter (dus kan ook jouw lief instrueren om streng te zijn ;)). En vooral ook de belangrijkste vraag van al (denk als een kind): Waarom (niet)?

Het lijkt er op dat ik wederom een rustig momentje heb! T ligt op bed en S lijkt ook braaf te zijn gaan slapen. Heeft waarschijnlijk wel tijdens het gehele of deel van bedritueel van T liggen brullen (maar ja, die heeft ook recht op zn mamamoment), daarna nog een paar slokjes, in slaap op mn arm, wakker weer in bed, zelf weer gaan slapen, eventjes een brulmomentje (niet eens een minuut) en nu weer stil.

Als ik zie hoe het nu gaat dan denk ik: geen abnormale reflux oid. Hopelijk zet dit zich door tot eind van de dag :) en anders ga ik dat toch maar beschouwen als zn huiluurtje (van meerdere uurtjes). Morgen afspraak met HA in ieder geval afgezegd, we hebben volgende week al een CB afspraak staan (is ook bij de huisarts ;)).

12. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Voorzichtige JOEPIE! Eerste dag zonder echt gebrul van Brullios :) ... zelfs rond het beruchte tijdstip aan het einde van de dag is hij zonder al te veel morren (paar keer huilen, iedere keer minder dan minuut) gaan slapen. Dus we hebben voor het eerst sinds bevalling echt rustig kunnen eten met zn 4tjes en S boven in zn mandje ...

Ben wat strenger voor hem (en mezelf) geweest. En niet bij onrust na drinken gedacht 'arme ziel, heb je pijn, kom maar bij mama', maar 'arme ziel, ben je moe, lekker naar je bedje' ... dat lijkt te werken. Toch weer een kwestie van overbezorgdheid? :D

13. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Haha salapio, wie weet :) Maar fijn dat het zo goed is gegaan vandaag!

14. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    De avond daarentegen ... pfoei ... S werd om 2030 wakker, mooi moment om extra vroeg naar bed te gaan (Jan had vriendenavond), nou mooi niet ... wilde echt niet in zn bedje, alleen maar tegen mij aanhangen, tegen middernacht ein-de-lijk gaan slapen (en vervolgens gewoon weer rond 1u voor nachtvoeding :D).

Op zich helemaal geen ramp, maar ik had me zo ingesteld én verheugd op heel vroeg en dus relatief lang slapen dat ik het echt rampzalig vond :);)

15. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Even een snelle reactie..

Salapio: He wat balen zeg dat je toch niet lekker bij hebt kunnen slapen. Hele dikke knuffel voor jou!
    Vandaag naar de ha toch? Veel suc6 i.i.g!

Zo en nu hier weer verder met alles bij elkaar rapen, netjes aankleden e.d. Ik had toch nog een set liggen. Heb ik bij een bruiloft van mijn dinnetje aan gehad en die paste ik nog/weer.. :)

16. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ha meiden,

Vandaag 5 jaar getrouwd dus vanavond lekker uit eten hier aan de haven.
    Ik heb er erg veel zin in!
    5 jaar... time flies!

Mosa, O doet het geweldig als baby. ZO kan het dus ook he :D
    Hij lacht, drinkt goed, poept goed, is goed te troosten, slaapt meestal al door...
    Geef mij er nog maar 5 zo :D
    Nee, dit is wel de laatste baby hier in huis, maar we genieten enorm van ons mooie mannetje.
    Hij ligt soms een uur onder zijn babygym.
    Echt zo anders dan zijn zus. Die is een stuk pittiger!
    Hoe vindt V haar autospeelkleed?

Sterre, heel veel plezier bij de doploma-uitreiking vandaag!
    Wat leuk dat jullie de kat op gaan halen bij het asiel.
    Morgen toch? Kom je een foto spammen?

Salapio, oei, S dus wel weer heel onrustig geweest.
    Jammer dat je niet vroeg kon gaan slapen..... :(

Afrola, heb je de proefdruk in tussen in huis?
    Hopelijk is het hoe jullie hem willen!
    Ole had ook iets op zijn hoofdje, dus het zou best hetzelfde systeem zijn geweest als wat jij omschrijft.
    Ik kon er iig prima mijn bed mee uit. Werd zelfs geadviseerd bij mij.

17. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @sterre; fijn dat je je "oude" setje nog/weer past!
    en wat zielig van de kat, goed dat je hem in huis hebt genomen. Hier zou dat helaas nooit kunnen met mijn allergie:(
    Veel plezier bij Slot Zeist, ik ben ooit ook op een feest daar geweest en toen hadden we met een groep van die 19e eeuwse baljurken aan. Heel gaaf.

@salapio; wel dus verbetering bij S. Maar jammer dat je nachtrust niet is gelukt........

@afrola; De geboortekaartjes besteld. Fijn nu kunnen de kinders echt komen:) Alleen nog even de gyn beter spreken. Jammer dat ze niet goed op je vragen inging:x Volgende keer echt wat meer aandringen dus. Of op het moment van de bevalling alles op papier bij je hebben...

@ricmar; alweer voor de 2e. En heeft jullie donor ook al veel nakomelingen op zijn naam. Ik vond dat zo'n raar bericht in de krant over die man met 82 kinderen.

Y-tijd............het is hhier steeds opnieuw brullen om Mickey de muis

18. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    nee hoor onze donor heeft nu nog maar 2 op zijn naam (en is nu donor in de kliniek geertgen en daar alleen voor buitenlandse vrouwen) wij wil verder niet te veel nakomelingen...

19. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Pookie: waren het er niet veel meer, die kinderen?

Salapio: je moet ook nooit plannen maken om vroeg te gaan slapen, die vallen altijd in het water :) Maar wel balen!

Hanna: gefeliciteerd met jullie papieren? huwelijk.

Pookie: hoe is het nu verder met je?

Ik ben woensdag weer voor het eerste wezen zwemmen, man daar heb ik toch een spierpijn van? Van de zumba heb ik dat nooit. Toch maar vaker gaan zwemmen.

20. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @melisa; het worden er nog meer, die man had nog wat zwangere vrouwen op voorraad............

hier is alles weer wat beter. Ben over depri bui heen.
    Geen bloed meer en ik ben bezig met afvallen.
    Nu al 1,5 kg kwijt dus dat gaat lekker.
    Ik moet alleen nog ff kijken hoe ik het ga volhouden. Dat dr Frank is echt niets voor mij.
    Nu eet ik 1 x per dag de "slechte" koolhydraten, meestal 2 broodjes als lunch.
    en de rest neem ik kwark of ei of groente met vlees.
    En ik eet gewoon fruit als tussendoortjes.
    Op zich werkt het wel op mijn eigen manier dus misschien houd ik het zo wel vol.

spierpijn van zwemmen????????? Misschien meer van het omkleden voor en na, van zwemmen kan je toch niet zoveel spierpijn hebben?

Deel Deze Pagina