Salapio, ik zie nu pas de binnenkant van het kaartje. Mooi gedaan hoor van M! O is hier nog steeds niet opgeknapt. Hij drinkt erg weinig en nu slaapt ie al de hele tijd. Misschien dat dit hem goed gaat doen. Hannaman is naar Hamburg voor een nachtje voor zijn werk. Morgen gaan we hem weer ophalen bij de trein in Rotterdam. We hebben hem net weggebracht en S was in tranen want ze wilde ook in de trein... Gelukkig vond ze trein kijken een goed alternatief Melisa, hoe gaat het nu met N? Fijne dag allemaal!
Hanna: N. is echt ziek. Vannacht had ie 40 graden koorts, en was ontroostbaar. Hij heeft bij ons in bed gelegen want in zijn eigen bed ging het echt niet. Vanmorgen is hij alleen maar aan het huilen, en temp boven de 39. Heb voor de zekerheid contact opgenomen met de ass. van de HA en die wil hem toch wel zien. Dus straks naar de HA.
Ahh zielig voor N zeg. Ben benieuwd wat de HA zegt. Beterschap voor hem. O is ook wel ziek, maar had vanmorgen geen verhoging meer. Was gewoon weer 36,8. Hoogst gemeten was gisteren 37,8, dus dat valt wel mee. Hij slaapt nog steeds. Lekker warm in de Maxi Cosi denk ik!
Melisa: En, al bij de ha geweest? Beterschap voor N i.i.g.! Hanna: Awh O ook ziek, hopelijk voelt hij zich snel beter! Nahh die S, huilen omdat ze niet in de trein mocht. Gelukkig was het alternatief ook goed All: Nou ik sluit aan in het rijtje.. N is ook nog steeds ziek. Hij ziet ook heel bleek en donkere kringen rond zijn oogjes. Hij voelt wel nog warm aan maar gelukkig geen echte koorts meer. Gister ook maar even met de kat naar de dierenarts geweest en die is ook 'ziek'. Waarschijnlijk bijwerkingen van de spuitjes tegen nies.ziekte. Ik heb i.i.g. wat voor hem gekregen zodat hij zich beter voelt en voor de rest is het uit zieken. R heeft het ook flink te pakken (griep denk ik) en de auto is kapot Kortom, het gaat lekker hier
@salapio; leuk kaartje! M kan al heel mooi tekenen. @zieke kindjes; veel beterschap. Hier alles OK, Y zit weer in een groeispurt. In lichamelijke maar ook geestelijke ontwikkeling. Leuk om te zien dat ze ineens weer zoveel meer kan en wilt.
Nou hier is N. nog steeds ziek. Temp komt steeds boven de 39.0 uit. Gisteren heeft de HA hem helemaal nagekeken en kon echt niets vinden, dus het is uitzieken. Als hij zondag nog koorts heeft moeten we maandag bellen. Sterre: oh jee, de auto stuk en een ziek mannetje. Niet fijn. Hanna: hoe is het nu met O? Verder wordt het hier steeds stiller volgens mij, zijn we een beetje aan het uitsterven ?
Ook hier zieke kids. Volgende week met j naar kno arts voor waarschijnlijk buisjes. B heeft dinsdag zijn eerste propjes gehad en daardoor koorts. Ook hebben we flink spruw en door de medicijnen veel krampjes en diarree. Wel is hij nu met 8 weken al 61,2 cm en 5,8 kg!! Zo dat was mijn update en nu weer door met mijn huishoudelijke taken!
Hoi dames, Afrola, hoe is het nu met je? Het gaat nu écht opschieten hè? Hanna, heerlijk hoor, dat O zo'n makkelijk mannetje is Is hij inmiddels weer een beetje opgeknapt? Salapio, wat een leuk idee voor een geboortekaartje Wat zal M ook trots geweest zijn Sterre, wat sneu dat N weer ziek was, en erg rot dat hij zo vaak ziek is Vaak groeien ze er wel overheen maar vervelend is het wel. Hier zijn de meiden gelukkig niet vaak ziek, alhoewel ik wel merk dat V (en N dan vaak ook) wel vaker verkouden is sinds ze naar de PSZ gaat. Hoe is het nu met hem? En een dikke knuffel voor de andere tegenslagen bij jullie! Blijft ook aan de gang hè? Melisa, N ook al ziek, wat zielig Beterschap voor hem, hopelijk is hij weer fit als jullie zijn feestje vieren dit weekend! Het is hier idd rustig...ik merk aan mezelf dat ik in de spaarzame echt vrije uurtjes ik liever iets anders doe en vaak moet ik ook nuttige dingen doen. Op het forum blijf ik vaak (te) lang hangen Pookie, Y dus flink aan het ontwikkelen, blijft mooi hè, al die nieuwe dingen? Djaar, ook al zieke kindjes En J waarschijnlijk buisjes, spannend! Sterkte ermee! Wel fijn dat B zo goed groeit Loe, hoe is het bij jullie? All, hier gelukkig geen zieke kindjes Verder vooral druk met kindgerelateerde dingen. Afgelopen woensdag extra lang peutergym en 's middags een feestmiddag van de PSZ. V vond het geweldig, alle juffen waren er en een springkussen en draaimolen. Was erg gezellig Verder hebben we een paar dagen geleden voor het eerst gefietst met N, was zó leuk! Ze vindt het zelf ook geweldig, en straks heb ik ook voor het eerst V bij de PSZ opgehaald met N op de fiets. V vindt het ook erg leuk dat N op de fiets mee kan. Aangezien wij één auto hebben, moest ik tot nu toe alles lopend doen, met de fiets ben je natuurlijk een stuk mobieler. V heeft een vriendje op de PSZ Een jongetje die in de zomer 4 jaar wordt, maar ze doen niet voor elkaar onder. Vanochtend toen ik V ophaalde, waren ze ook echt samen aan het spelen en ze willen naast elkaar zitten enzo. Het jongetje vroeg al of V daar een broodje kwam eten, heel schattig Nu is het een weekje vakantie en dus geen PSZ. Kijken of ze na de vakantie op dezelfde voet verder gaan V ontwikkelt en ontwikkelt ook maar door. Ze praat erg goed, erg gezellig. Met mijn rug gaat het alleen niet zo goed Er zit iets niet goed in mijn rug, dus ik heb nu de hele dag pijn. Best zwaar dus op dit moment, 's avonds kan ik ook alleen maar op de bank liggen. De cesatherapeut heeft me doorgestuurd naar iemand anders, volgende week kan ik daar terecht, en ik hoop ontzettend dat zij wat voor me kan betekenen. We zijn trouwens gisteren in wat keukenwinkels geweest. We willen een nieuwe keuken, en gelukkig weten we inmiddels ook zo ongeveer wat we willen. Nu dat nog ergens zien te vinden natuurlijk Maar gelukkig is eigenlijk alles mogelijk, dus binnenkort maar eens verder kijken. Wel leuk om mee bezig te zijn vind ik Zo, een heel verhaal, zijn jullie weer helemaal op de hoogte Nu wachten tot N wakker wordt, en dan nog even naar de speeltuin. Hopelijk zijn er andere kinderen (maar gelukkig meestal wel), dan kan V daarmee spelen en kan ik even rustig zitten Fijn weekend allemaal!
Melisa, we sterven niet uit hoor hihi. Wat naar dat hij zo ziekjes is. Ik heb al vaker gemerkt trouwens wat de ene doc niet hoort, hoort de andere wel (met luisteren bv naar longetjes) echt heerlijk, het blijven mensen he. Hopelijk knapt hij nu wel snel op zo sneu he als ze ziek zijn. Mosa, is er al wel eens een foto/mri van je rug gemaakt? Klinkt me toch niet echt lekker in de oren hoor. Afrola, heng je er nog een beetje in there? Zal wel zwaar worden nu of niet? Maar ze doen het goed he de beebs las ik. Ik ben wel erg benieuwd naar de geslachten want ik weet de aanwijzing niet meer! Djaar, wat naar ook daar zieken bij jou! Maar je boy groeit goed, fijn te horen. L. heeft al een loopoor gehad sinds de buisjes (had het nog nooit gezien, maar even googlen en het lichtje ging branden haha) en al twee keer weer de blafhoest, maar geen antibiotica nodig gehad. Super fijn! Vanzelf toch weer overgegaan sinds hij buisjes heeft. Die betere doorluchting helpt echt wel heb ik het idee. Verder ben ik mooi in de pannen. Kreeg ik in januari vorig jaar eindelijk een geweldig mooie brug voor het gat in mijn mond (2 kiezen getrokken boven,direct naast de hoektand) heb ik nu een ontsteking en moet ik dinsdag (pas na twee weken met die bobbel boven mijn hoektand) een wortelkanaalbehandeling. Eerder hadden ze geen plek. Op de andere pijler (het zijn beide de pijlers van de brug notabene, zo balen!) zit ook een gaatje volgens mij. Het zal met afslijpen met de tanden gebeurd zijn om ze als pijlers te maken. Baal als een stekker. GElukkig is de zenuw van de hoektand al dood, de pijn valt dus mee. Maar fijn is anders, ik zit nu aan de antibiotica en de bult zit er nog, had er ook koorts bij en een dik hoofd! Hopelijk valt het dinsdag mee, duim maar voor me, want de tandarts zei als er zo'n bult zit en je hebt koorts, werkt de verdoving vaak niet goed........ Ieks! Voor mensen die van tompoezen houden: ahum: ik heb vanochtend met L. vroeg al tompoezen gehaald bij de hema, want morgen komt mijn vriendin uit Slov.enie en haar vriend en dochtertje op visite. Oranje tompoezen natuurlijk. Acht stuks, kreeg er twee gratis namelijk. Kreeg ik net een smsje van C.: ja ik heb tompoezen hoor, acht stuks! o, o......zouden we ze opkrijgen?
Zouden jullie eens willen kijken naar dit topic (indien van toepassing) ... dank! http://www.zwangerschapspagina.nl/baby-dreumes/354183-zantac-ervaringen.html
Zo, N. zijn feestdag zit er weer op En uiteindelijk heb ik dus mooi gelijk gehad, hij heeft de 6de kinderziekte gehad, hij zit vandaag helemaal onder de uitslag en geen koorts meer. Toch wat vaker mijn moedergevoel volgen
Fijn dat het beter gaat met N! Hier ook vooralsnog beter: S ligt al langer dan een uur te slapen (deed hazenslaapjes van max 3kwartier), maar wellicht heeft dat ook te maken met inbakeren (hebben jullie ervaring met de pukababy oid, heb het nu gedaan met een swaddle me, soort hele grote hydrofieldoek). Vannacht voedingen om 23u en om 5.30! Dat is nou echt doorslapen geloof ik (en ik weet dat in het verleden behaalde resultaten geen garantie zijn voor de toekomst, maar lekker was het wel). Werd wel wakker met ENORME ( . )( . ) M is weer beter (had een soort ééndaagse koorts), fijn want we vieren straks de verjaardag van mijn mams. T is gewoon zn eigen blije en eigenwijze 2jarige zelf En nog even een lief fotootje:
Salapio, fijn dat het beter ging. Gewoon van genieten zo'n nacht. Wij hadden ook de swaddle me! Ging perfect. Heb ik ook hele leuke foto's van haha. Zal er eentje zoeken. De puckababy was hier he-le-maal- niets.
hier dan: ein-du-lijk lekker pitten. volgens mij hebben we hier na de puck a baby op internet gecharteerd, dat waren deze toch?
Salapio: hier was de puckababy een groot succes. N. had er genoeg aan om goed te slapen. Wellicht kun je em van Mosa lenen? Die heeft ooit die van mij overgenomen. (als ie nog in goede staat is) All: soms, heel soms, vind ik het echt moeilijk om een goede mama te zijn hoor. N. gilt al vanaf dat ie uit bed kwam vanmorgen. Slapen wil ie niet, spelen wil ie niet, bij me zitten niet. Ik heb em nu in zijn bedje gelegd, en daar ligt ie nu te brullen. Maar beneden was hij echt niet te houden....
oh melisa, ik herken dat hoor. Kan L. soms wel achter het behang plakken. Hij is nu in de ik-sla-soms-mijn-liefste papa en mama-en-kijk-dan-heel-arrogant fase. Bleh. Niks an. En maar afleiden. Maar ik word er ook wel moe van soms, en ook hier kan hij soms enorm hangerig/tierig zijn..... t enigste helpt dan inderdaad naar bedje. Heerlijk voor hem, en voor mij OMG, kwam net met die foto's zoeken nog een huilfilm van L. tegen helemaal in het begin, we konden niets om hem te helpen. Het gaat me weer door merg en been zeg. Verschrikkelijk. Blij dat dat geweest is....