Mosa: ben benieuwd of het lampje gaat helpen. Hier is het al een jaar (sinds de geboorte van N.) nog nooit later geweest dan half 7. Dus ik snap je Hanna: ik had ook wel weer zin in werken na mijn verlof, al bleef het toch wel een beetje verdrietig. Ik had het best naar mijn zin met 2 kindjes. Maar ja, zonder inkomen had ik het nu een stuk minder naar mijn zin. Afrola: ben benieuwd of je de 387 weken gaat halen. STerre: hoe is het met de baan van R. afgelopen? All: staat er eiegnlijk nog een meeting op de planning de komende maanden?
Vroeg wakker, hier ook een vroege vogel (T), hoewel hij de laatste tijd steeds vaker 'pas' om half 7 of zelf 7u wakker wordt . M meestal wat of zelfs veel later, maar dat is echt van het laatste jaar. Het scheelt wel dat T nog makkelijk een half uur in zn bed kan liggen kletsen, kunnen wij nog even doezelen als hij vroeg is. M gaat direct roepen ... Ben wel benieuwd naar de wekker ervaringen Zin in werken, op zich wel al vind ik het maar niets om S 'achter' te laten. Gelukkig op vrijdag bij Jan, dus dat is met een gerust hart en de dinsdag bij mijn (schoon)ouders ... hoewel ik ze echt 100% vertrouw vind ik dat toch moeilijk met zo'n klein hummie van 3 maanden. Gelukkig maar een paar keer en dan heb ik zomervakantie. Als ik dan weer moet werken dan is S 5 maanden ... Maar los van deze 'zorgen' zie ik weer uit naar werken met mn hersens Meeting, leuk, maar ik ga voor max 1u reistijd (liefst minder natuurlijk)
Met S gaat het trouwens veel beter. Nu wel nachtelijke onrust al twee nachten ... das wel minder. Heb het idee dat het ligt aan verkoudheidje. Gisteren is M keihard gevallen met haar loopfiets. Ze wilde een stoepje op fietsen (wat ze pas net daarvoor durfde), maar ipv loodrecht ging ze evenwijdig aan de stoep erop en dus onderuit. Letterlijk op haar neus gevallen, dus nu een dikke neus en lip. Gelukkig wat aardige mensen op straat, dus een meneer heeft M's loopfiets meegenomen naar een huisarts iets verderop (ze bloedde heel erg en klaagde over pijn in achterhoofd) zodat ik 'alleen' de wagen met booschappen en S, T op loopplankje en M in mn armen had. Volgens de HA was er niets ernstigs (geen gebroken neus) en ze vond zelfs wakker maken snachts niet nodig (we zijn wel een keer extra gaan kijken, standaard doen we dat voordat wij naar bed gaan). Gelukkig had ik ook ijsjes in mijn boodschappentas, dus M en T mochten allebei een ijsje. Maar dan merk je wel dat je wat minder flexibel bent met drie kinderen én hoezeer een ongelukje in een klein hoekje zit. Ze viel namelijk rakelings langs zo'n betonnen paaltje! Brrrrrr ...
Hey meiden! Hier een spannende week. R is op dit moment op weg naar het 3e gesprek Ik ben erg benieuwd of hij straks goed nieuws heeft. Al durf ik er niet helemaal op te hopen omdat het toch ook al een aantal keer op het laatst niks geworden is van R zijn kant uit. Morgen hebben we een gesprek met zijn oude werkgever. Hopelijk gaan we daar nu ook eindelijk eens uitkomen. Ik ga mee voor de morele ondersteuning want van hun kant komen ze ook met 2 man sterk R zag daar zo enorm tegenop.. Maar goed, het zal toch wel voelen alsof je tegenover de mensen zit die m'n gezin op dit moment naar de kl*te helpt. Vooral R is er niet best aan toe de laatste 2,5 week. Erg zwaar allemaal Ik lees trouwens wel mee hoor maar reageren gaat gewoon even niet. L is 3 dagen flink ziek geweest. Die krijgt boven een hele rij tanden, ongelofelijk. Flink koorts erbij (2 dagen bijna 40 graden gehad) Gelukkig gaat het nu weer beter. N gaf van de week ineens zelf aan op het potje te willen en daar zijn we nu ook volop mee bezig Ik was het eigenlijk van plan om dat te gaan doen als het wat warmer was maar ja, als hij het zelf aangeeft heb ik niks meer te willen he haha
Hoi meiden, Sorry even ego... Hier breken spannende dagen aan. Vandaag bij een controle bleek mijn bloeddruk verhoogd en ook dat een baby het moeilijk heeft, die heeft nog maar heel weinig vruchtwater en lijkt ook nauwelijks nog te groeien. De CTG was echter goed en daarom mocht ik naar huis. Ik moet de komende drie dagen elke dag voor controle naar het zkh, bij enige afwijking mag ik gelijk blijven. Anders wordt het maandag inleiden. Dat is toch even een beetje schrikken. Ben blij dat ik en de kleintjes goed in de gaten worden gehouden. Maar het is ook wel heel spannend en bevalling komt heel dicht bij nu. Gyn hoopte voor mij dat het de komende dagen nog uitzichzelf begint. De ring die een vroegbevalling zou kunnen voorkomen is vandaag verwijderd. Als die wat heeft tegengehouden zou het zomaar kunnen gebeuren...
Spannend Afrola, maar het is niet fijn te horen dat 1 van de kindjes het niet fijn meer lijkt te hebben. Sterre: laat je het nog even weten als er iets bekend is?
@afrola; spannend!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik duim voor je dat het allemaal vlot en goed gaat. @sterre; Update!!!
Sterre, al nieuws van de baan van R? Succes bij het gesprek! Afrola, spannend meid. Het einde is iig in zicht nu
Controle van vandaag was goed . Was wel een mooie wee op de CTG te zien. Maar eentje per uur is niet genoeg . Morgenochtend weer... @ Sterre, ben ook benieuwd @ Hanna, leuke foto, S en O lol @ Mosa, ben benieuwd of het lampje werkt/gaat werken @ Salapio, oei schrikken met M. Gelukkig alles goed afgelopen Verder zwaai
AFrola: nee 1 wee is niet genoeg haha, maar wel fijn dat de ctg goed was! Salapio: kinderen kunnen echt je hartslag naar 200 laten stijgen he C. is vandaag voor het eerst naar de PSZ geweest, en ze vond het een waar feestje. Super!
Hoi dames, Salapio, wat sneu voor M zeg, gevallen met haar loopfiets Hoe is het nu met haar? Sterre, ik ben héél benieuwd hoe R's 3e gesprek is gegaan! En hoe was het gesprek bij zijn oude werkgever? Spannende tijden voor jullie, maar hopelijk sluiten jullie de week erg goed af Stoer dat N zelf lijkt te willen beginnen met zindelijkheidstraining, zou erg fijn zijn als het makkelijk zou gaan! En L ziek geweest, zielig! Afrola, jeetje, spannend! Heel fijn dat ze het goed in de gaten houden, maar het einde is nu toch echt bijna in zicht. Ontzettend spannend! Ik wil je alvast héél veel succes toewensen en hoop ontzettend op een hele voorspoedige bevalling Ik denk aan je! Hanna, erg leuke foto Melisa, leuk, C naar de PSZ! Ik vind dat ze bij V op de PSZ zulke leuke dingen organiseren voor de kinderen dus ik ben heel blij dat ze er heen gaat. Gaat C één ochtend in de week? All, hier een flink zieke N, voor het eerst in haar leven. Net had ze maar liefst 40,3 graden koorts, dus geen wonder dat ze zich belabberd voelt. Ze is logischerwijs heel hangerig, dus ik heb haar bijna de hele dag in mijn armen. Ze slaapt nu ook op mijn borst. Vooral zielig voor haar, maar stiekem ook wel gezellig voor mij Het doet me heel erg denken aan toen ze nog heel klein was, zo'n heerlijk hummeltje tegen je aan Ze is nu al 3 dagen ziek, maar we hebben nog geen actie ondernomen omdat ze wel redelijk eet en drinkt, we wachten het dus nog even af. Maar een nacht van amper 3 uur hakt er wel in, dus ik hoop toch wel dat het komende nacht iets beter gaat Nu nog even bankhangen en dan maar op tijd naar bed V's wekkertje werkt tot nu toe nog niet (vanochtend was het zelfs 5.00 uur en door haar werd N ook wakker), maar we gaan er consequent mee aan het werk als N weer beter is. Fijn weekend allemaal!
Mosa: heeft V. niet de 6de ziekte? En ik vond het ook niet erg hoor dat N. bij me hing toen ie ziek was Daar zijn mama's voor he. En de PSZ is denk ik voor C. echt heel leuk, ze kwam nu al met een tekening, knutselwerkje en een kadootje voor moederdag thuis, wat wil je nog meer! Helaas gaat ze nu 2 weken niet, volgende week zijn ze dicht, en dan die week wordt ze geopereerd.
Goedemorgen! Afrola: Wat rot dat 1 van de kindjes het moeilijk heeft. Maar wel spannend hoor! Hopelijk verloopt alles voorspoedig. Ik denk aan je! Pookie: Wanneer ga je naar de gyn? Hanna: Die S en O.. echt grappig die foto. Mosa: Werkt het lampje? Ik zit er ook aan te denken want N komt nu soms op onmogelijke tijden zijn bed uit. Laatst stond hij om 5 uur naast me haha.. vond ik toch wat te vroeg Oh lees dat het wekkertje nog niet helpt hihi. Hier trouwens precies hetzelfde met L, ook hoge koorts maar hij at en dronk nog wel goed. We hebben het dus ook afgewacht. Melisa: Leuk dat C naar het psz is geweest en het naar d'r zin heeft gehad. Salapio: Awwh die M Gelukkig zijn er nog wel mensen die je dan even te hulp schieten All: Hier een klein feestje, R is aangenomen en met zijn ouder werkgever is het afgehandeld! Pffff ik ben zo énorm opgelucht! Al is de blijdschap nog niet echt doorgedrongen, pas als alles getekend en gedaan is heb ik er echt vertrouwen in. Al moet het nu nog wel heel gek lopen natuurlijk maar goed, je weet maar nooit he hihi. R is helaas nog wel steeds ziek. Het begon 3 weken geleden als een soort griep maar ik heb het idee dat het naar zijn longen overgeslagen is Hij heeft de ha wel al aan de telefoon gehad en een kuur ab gekregen maar hij gaat maandag toch maar even bij de ha langs. Hij is ook al 8 kilo afgevallen omdat hij geen hap binnen krijgt en is erg slap en heel veel moe. N heeft al heel wat stickertjes mogen plakken voor het plassen op het potje maar heeft ook wel al ongelukjes gehad hihi. Dan staat hij in de woonkamer te plassen en zegt tegelijkertijd 'op het potje plassen'.. haha. Nou ja, komt vanzelf wel goed
Hartstikke fijn Sterre!!!! HEhe! Salapio, hoe gaat het nu met S.? Permanent beterderder? Afrola, hoe gaat het vandaag met jou? Nog meer weeen gekregen? Hou die ene kleine in de gaten. Wanneer heb je weer ctg? Pookie, ik ga heel hard duimen voor jou deze ronde!