Met S gaat het gelukkig stukken beter . Ik ben afgelopen zaterdag voor de 2e keer gaan hardlopen ... soort van dan hè ... De eerste minuten vind ik echt vreselijk en dan weet ik weer hoezeer ik sporten haat, maar op een gegeven moment kom ik toch in een soort kadans ... totdat ik instort na een minuut of 15. Gelukkig ren ik dan net de tuin in
Hoi dames, Afrola, morgen is DE dag toch? Ik wil jou (en T natuurlijk ook ) héél veel succes en sterkte toewensen en ik hoop op een spoedige inleiding en vooral een voorspoedige bevalling Ik zal aan jullie denken!! En hopelijk slapen jullie vannacht nog een beetje. Melisa, over 2 weken dus C's operatie, spannend zeg! Sterre, joepie, wat een goed nieuws!!! Gefeliciteerd Ik ben heel blij voor jullie en hopelijk breken er nu hele goede tijden aan voor jullie! Hoe is het nu met R? Gaat hij morgen nog naar de huisarts? En het gaat dus aardig goed met de zindelijkheidstraining, fijn! Poept hij ook al op het potje of zijn het tot nu toe alleen nog maar plasjes? Salapio, knap van het hardlopen, goed bezig Loe, lief dat je naar N vraagt Sinds gisterenavond gaat het gelukkig een stukje beter, de koorts is in ieder geval zo goed als weg. We zijn er achter gekomen dat ze keelpijn had (buiten de koorts dan), dus logisch dat ze zo hangerig was. Nu is ze helemaal schor, schattig en sneu om te horen tegelijk Ze heeft vandaag ook weer echt goed gegeten en is duidelijk slaap aan het inhalen, dus het ergste is weer achter de rug. Hoe gaat het met de loopvorderingen van L? Loopt hij al wel een aantal stapjes los of alleen nog aan de hand? All, net weer kleren van de zolder uitgezocht voor N, ze gaat nu bijna richting maat 80 (shirtjes dan). Altijd weer leuk om die kleertjes weer te zien. Alhoewel ik wel moet zeggen dan ze denk ik voor 90% nieuwe kleertjes draagt, eigenlijk maar af en toe is wat van V geweest is. Maar het blijft ook zo leuk om nieuwe kleertjes te kopen natuurlijk Fijne avond allemaal!
Ik kom even snel voorbij .. Afrola: Als er nog geen babys zijn wil ik je hééééél veel suc6 wensen morgen!!! Hopelijk gaat het voorspoedig!
Afrola: mocht je nog niet zijn bevallen, heel veel succes morgen!!!!!! Sterre: wat fijn dat R. de baan heeft. Hopelijk gaat het lichamelijk nu ook weer de goede kant op. Salapio: goed hoor dat je weer gaat hardlopen, het is echt geen sport voor mij.... na 500 meter heb ik het al gehad All: ik heb toch iets raars, wat ik toch even kwijt moet. Al 2 weken heb ik af en toe plopjes in mijn buik. Het zullen mijn darmen wel zijn, maar het herinnert me steeds aan mijn zwangerschappen . Van de week dus maar stiekem een test gedaan, witter dan wit, dus dat is het niet. Maar het is wel raar
Beebs nog in de buik, 37 weken gehaald . Twee drukke laatste dagen. J is uit logeren. Zo op tijd naar bed en hopen dat we goed kunnen slapen. Vindt het heel spannend wat en hoe morgen. Tot over een paar dagen denk ik
Afrola, well done die 37 weken! Mag je trots op zijn. Veel succes morgen, ik hoop dat alles voorspoedig gaat.
Goedemorgen! Leuk dat jullie zo meeleven, fijn Salapio: Ik wil ook gaan hardlopen maar moet nog even goeie schoenen halen. Welke heb jij? Ik denk dat ik de 1ste keer al na 5 minuten over mijn eigen tong struikel Mosa: Hier zijn het nog alleen maar plasjes op het potje. Maar het gaat op en af hoor. De ene dag is hij er wel mee bezig en de andere dag helemaal niet. Ik heb i.i.g. wel van die luierbroekjes gekocht. Of het zin heeft weet ik nog niet maar ze kunnen denk ik wel makkelijker en sneller uit voor als hij ineens een ingeving krijgt Fijn dat N weer beter is! Zo zielig als die kleintjes ziek zijn Hier heeft L toch best veel kleertjes aan van N. We hebben ook nieuwe hoor maar die 'oude' kleertjes van N vind ik ook nog zo leuk. Het lijkt ook nog maar zo kort geleden dat N die ook aan had Melisa: Wat grappig, die plopjes voel ik soms ook! Dat doet me dan inderdaad ook aan m'n zwangerschappen denken. Maf he?! Maar ook hier niet zwanger hoor, net ongesteld geweest blegh Afrola: Yay toch de 37 weken gehaald, fijn zeg Hopelijk is het gister goed gegaan en heb je je kindjes inmiddels al lekker in je armen. Djaar: Hey! Alles goed daar? All: Pff N is écht mega aan het peuterpuberen.. Hij doet precies waar hij zelf zin in heeft, lacht je gewoon uit en luistert geen r**t Soms weet ik even niet meer wat ik moet. Hoe doen jullie dat?
Sterre en salapio: fijn dat ik niet de enige ben met "plopjes" haha. All: nog geen afrola-nieuws, hopelijk ben je bevallen meid!
Sterre, geen idee welk merk schoenen ik heb. Ik heb ze al weer een paar jaar geleden gekocht bij runnersworld (daar moet je ook lopen op een loopband en op basis daarvan wordt je geadviseerd). Ze zien er nog uit als nieuw. Zegt genoeg over mijn loopfanatisme denk ik
@ sterre, hier druk met de kids en zelf een beetje down. Maar de loopschoenen zijn gisteren uit te kast gekomen. Drie jaar geleden liep ik 8 km in een uur 3x per week. Helaas is daar niets meer van over maar ook ik wil weer beginnen. Heb destijds ook bij runnersworld in eindhoven met loopanalyze schoenen gekocht. Niet kijken naar merk maar goed advies. Iedereen heeft een andere manier van lopen.
Ik heb vandaag een aantal keer op mijn telefoon gecheckt of er hier toevallig al nieuws is van Afrola, maar helaas... Ik hoop in ieder geval dat ze inmiddels bevallen is Sterre, hier af en toe ook van die vreselijke peuterbuien Tips heb ik niet, ik probeer vooral zelf rustig te blijven Maar vervelend is het wel ja! All, fijne avond!